Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

BIGYO2 Creative Commons License 2007.03.13 0 0 1671
Tele van vele a hirdetés.
Előzmény: gondor (1669)
BIGYO2 Creative Commons License 2007.03.13 0 0 1670

Sajnos a bíró a hatályos KRESZT kénytelen figyelembevenni.

Mindenesetre al L2, mint segédmotor minden tagállamban segédmotor kell, hogy legyen. Mint a tgk, szgk, stb. Érthetetlen lenne másként.

Előzmény: Bakancs4 (1666)
gondor Creative Commons License 2007.03.13 0 0 1669
Aixam Ligier Ambra jó állapotban.
BIGYO2 Creative Commons License 2007.03.13 0 0 1668
Miért pont AIXAMOT, vagy gyűjtőnévként használod, és milyen árkatgóriánan?
Előzmény: gondor (1667)
gondor Creative Commons License 2007.03.13 0 0 1667
Heló mindenkinek.
Azt szeretném kérdezni hogy valaki nemtud e egy megbizható kereskedőt
akitől érdemes venni egy aixam ot.
Bakancs4 Creative Commons License 2007.03.13 0 0 1666

Rendben , szólok Tamásnak , hogy próbálja megszerezni a KRESz módosítás tervezetet . A  felhívásod ténylek kevés ideig volt fenn , gyakran néztem és szerencse , hogy épp belefutottam ..

Előzmény: WooDoo (1664)
BIGYO2 Creative Commons License 2007.03.13 0 0 1665

Mondhatnál a beszélgetésről részletet. Az adatfelvételezés után annyi?

Előzmény: WooDoo (1664)
WooDoo Creative Commons License 2007.03.13 0 0 1664

Hello Bakancs4!

Ha az IRM-es ismerősöd el tudná faxolni a tervezett KRESz módosítás teljes szövegét, az jó lenne, mert nekem csak részletek vannak belőle. Jó lenne még néhány kedvező bírósági végzés is, de a hasznaltauto.hu-ról gyorsan levették a felhívásomat. Nem hinném hogy a szerkesztőknek van idejük minden új hirdetést átnézni, biztos valaki bemószerolt:)

Előzmény: Bakancs4 (1660)
WooDoo Creative Commons License 2007.03.13 0 0 1663
Bocs rosszul írtam: nem minden megyei kapitányságra postázzák az ítéletet, hanem a megyében minden kapitányságra. Ha országos szinten akarnánk egységes bírói gyakorlatot elérni, akkor legalább két megyei bíróságnak kellene az Országos igazságügyi Tanácshoz fordulni, de a bíró szerint azoknak annyi dolguk van, hogy nem érnének rá ezzel a piszlicsáré üggyel foglalkozni.
Előzmény: WooDoo (1662)
WooDoo Creative Commons License 2007.03.13 0 0 1662

A pezsgőt tegyétek vissza a hűtőbe, még várni kell az eredményre. A tárgyalás el lett napolva március 29-re, amikorra beidézik tanúként a KF megyei vezetőjét, és a Debreceni Igazságügyi Szakértői Intézet vezetőjét. Nekem elvileg már nem kellene menni az újabb tárgyalásra, de azért nézőként ott leszek.

 

A bíró korrekt volt, bár nem sikerült kiderítenem mi az álláspontja. Úgy gondolja, hogy egyre több hasonló eset fog előfordulni a közeljövőben, ezért egy olyan megalapozott itéletet akar hozni a Megyei Bírósággal egyeztetve, ami kötelező érvényű lesz a megyében. Ezt minden megyei rendőrkapitányságra hivatalból ki fogják postázni, és ezután egységes lesz a jogi helyzet. Gond csak akkor lesz, ha a KF-es főember, meg az igazságügyi szakértő esetleg meggyőzik a bírót, hogy mégiscsak személygépkocsi a járgányunk, de ennek semmi esélyét nem látom, bár ebben az országban bármi megtörténhet.

 

Előzmény: xeniah (1661)
xeniah Creative Commons License 2007.03.12 0 0 1661
Woodoo,
Holnap lesz a nagy nap?
Reméljük a legjobbakat :)
Bakancs4 Creative Commons License 2007.03.12 0 0 1660
A Ligier Ambra kezelési útmutatója 3000 km-enként ír elő olajcserét .....Az érdi csapat honlapját én már legalább egy éve láttam , aztán egy darabig nem volt elérhető , most megint él az oldal , bár nem igazán informatív . Szerintem nem sok járgányt adhattak el , új áron a zavaros jogi háttérrel nem tolonghattak a vevők . Mellesleg Érd is 2 literes fogyasztással kecsegtet . ............WooDoo , holnap ügyes légy ! Veled vagyunk . Apropó holnap , akkor találkozom az IRM-es ismerősömmel (a múltkori program elmaradt , mert aznap temették az apját) , mit mondjak neki ? Mit kérdezzek tőle ?
BIGYO2 Creative Commons License 2007.03.12 0 0 1659
Szimatolgattam az érdi LIGIER-nél. Bármiféle alkatrészt kb 3 hét múlva lehet rendelni.
Új lehet ez a cég.
BIGYO2 Creative Commons License 2007.03.12 0 0 1658
T WooDoo !Az általad írtaknak megfelelően én is rendbe szoktam tenni a járgányt. Mondhat
mindenki amit akar, mikor volt szervizelve, ha koszosnak látom, úgysem hiszem el a dumát és lecserélem az olajat. Persze szűrővell. Az nem világos, hogy tutira szervizelt mopednél miért kel szíjat cserélni, előbb, mint olajat.
Átnézzülk a fékeket, végülis az életünk múlhat rajta.
A levegőszűrőm avétos volt, akkor 4-5 között volt a fogyasztása. Új polák szűrővel enyhébbnek tűnik, , de tankolás után kiszámolom.
Amikor kész a moped, minden folyadék lecserélve, fékek felújítva, csuklók újrazsírozva, csapágyak cserélve, lehet, hogy megtetszik egy másik, aztán kezdhetem előről.
Ezzel meg jól jár, aki megveszi.
Jó is, amit írtál. Helyrebillent és a seggem a hideg falhoz ér. Azért vettem ,hogy
városban közlekedjek + vásároljak vele, nem azért, hogy a legújabb tipusokat
kövessem és állandóan költsek rá.
Amit meg kell adni neki, azon nem spórolok.
Előzmény: WooDoo (1657)
WooDoo Creative Commons License 2007.03.12 0 0 1657

Sokáig sóvárogtam én is egy ilyenre, mert azt hallottam, a Mitsubishi motor valóban kevesebbet eszik 2 liternél is. Egy ismerősöm vett egyet, és kiderült, semmivel sem fogyaszt kevesebbet mint a többi tipus, azóta nem érdekel, mert a formája nem nagyon tetszik.

 

A múlt héten elautóztam egy tank üzemanyagot az Aixam 400-al, viszonylag óvatos vezetés mellett, max. 50-55 km/h sebességgel. A fogyasztás nem nagyon lett kevesebb, 400 km-t mentem 13,5 liter gázolajjal. Ez kb. 3,4 liter, de ha jobban kergettem, akkor sem evett 3,6-nál többet.

Előzmény: BIGYO2 (1655)
WooDoo Creative Commons License 2007.03.12 0 0 1656

Ez a sürgetős-nemfizetős stílus itt is kezd divat lenni.

Régi vágású mesterekből lehet nálunk nagyobb a felhozatal, errefelé sokan kénytelenek ócska keleti autókkal közlekedni, azok javítása is hasonló bütykölős meló, ha a csóró tulaj nem tud drága "eredeti" alkatrészt venni.

Előzmény: BIGYO2 (1654)
BIGYO2 Creative Commons License 2007.03.12 0 0 1655
Jelenleg 31.-ik a Használtautó.hu-n egy AIXAM CASALINI 538 ccm Mitsubishi motoros,
2001.évjárat 590-ért. Rohadtul tetszik. Tud a fajtáról valaki valamit?
BIGYO2 Creative Commons License 2007.03.12 0 0 1654
Itt kiszolgáltatottabbak vagyunk, néhol, mintha szívességet tennének.
A korábban említettem volt műhelyben nem állhat napokig a kicsi, mivel jönnek a pénzes munkák, akik meg állandóan sürgetőznek, mikor lesz kész a verda, fizetni pedig nem tudnak. Szép?
Előzmény: WooDoo (1653)
WooDoo Creative Commons License 2007.03.12 0 0 1653

Errefelé gyorsabban dolgoznak, estefelé beadom a fékcentrumban dolgozó srácnak a betéteket, pofákat, dobokat, stb, másnap délután már hozza is vissza, felújítva, leszabályozva. Legutóbb az egyik kopásjelzőt én sem tudtam bekötni, mert egyből világított, de a másik jó lett:)

Előzmény: BIGYO2 (1652)
BIGYO2 Creative Commons License 2007.03.12 0 0 1652
Fékpofát hátsót a BITURBÓ kft boltjában adtam le, 4000 Ft-ért ferodoloztatták
Törökbálinton.
Az első fékpofákat a XIV.Ker-ben csináltattam, 3000 Ft volt, 6mm réteget kértem rá. A kopásvisszajelzőt el kellett felejtenem, az érintkezőmadzag nem lett
visszarakva. Mindkettőre kb 3 napot vártam. Ennél olcsóbb megoldást nem találtam.
Megjegyzem, ezekről már témáztunk a fórumon.
Természetesen a hátsó fékbetét több elsőt is kiszolgál, sőtt autóknál 100.000 Km,
150.000 Km között megnézzük, mi a helyzet hátul?
Egyszerű fizika az egész, ezért tesznek gyengébb autóknál (PL mint az enyém is)
előre tárcsaféket, oott kell nagyobb fékhatás. Hátul szinte csak stabilizál.
Előzmény: levisoft70 (1647)
BIGYO2 Creative Commons License 2007.03.12 0 0 1651
A Lombardini, ha jól emlékezem 125 üzemórát javasol csereperiódusnak, ha városi
átlagot számolok, kb 3000 Km-5000 Km.
Nem tartom feleslegesnek az üzemóra számlálót, valahol láttam is szép, kerek kivitelben kb 5000 Ft-ért a neten. Még egy feszültségmérőt el tudnék képzelni hasonló
kivitelben, iker műszertartóban.
Előzmény: WooDoo (1648)
BIGYO2 Creative Commons License 2007.03.12 0 0 1650
Olajcserénél olajszűrőt is szoktak cserélni. Ha nem tudod milyen olaj volt benne
pl ásványi, vagy félszintetikus, akkor nem jó, ha a szürőben maradt keveredik az új
olajjal. Meg el is sötétíti az újat, szar érzés csere után a piszkos olaj a nívópálcán.
Előzmény: levisoft70 (1647)
WooDoo Creative Commons License 2007.03.12 0 0 1649

1. A jövőbe látás tudományát sajnos még nem sajátítottam el, ezért csak holnap délután tudok beszámolni az eredményről.

2. a jogászok szerint most sem tiltja a KRESz a brumiban az utasszállítást, de az új KRESzben egyértelműbben (a rendőr számára is érthetően) van megfogalmazva.

Előzmény: levisoft70 (1645)
WooDoo Creative Commons License 2007.03.12 0 0 1648
Ezt az "olajat cserélünk olajszűrőt meg nem " szisztémát már másoktól is hallottam, de kicsit furcsa számomra. Bár egy olajszűrőnek a 15-20e km-es szervízciklusú autókban sokkal többet ki kell bírnia, de azért legalább minden második olajcserénél (10e km után) illik kicserélni a szűrőt is.
Előzmény: sancynagy (1646)
levisoft70 Creative Commons License 2007.03.12 0 0 1647

En ajkarol vettem az autot, elvileg olajcsere utan, mivel 3 napja hoztak at ausztriabol.Ugy ertesultem, h 5000 km vagy 1 ev utan kell lecserelni.

A Variatorszijjat hol es mennyiert lehet kapni es mennyi km-ert  megy el ?

Fekpofakat sem tudom hol lehet kapni.. gondolom a hatso dobfek tobbet bir mint az elso tarcsa.

Előzmény: sancynagy (1646)
sancynagy Creative Commons License 2007.03.12 0 0 1646
Levisoft 70 az én autóm 2000-res kiadás olajakat már kicseréltem, de a szűrőket még nem mert az előző tulaj rendszeressen hordta szervizbe. A szerviz ráírta a csere idelyét minden olajcseréhez.Az enyémenn még érvényes Bécsi műszaki vizsga van. Még csak variátorszíjjat kelett cserélnem.
Előzmény: levisoft70 (1607)
levisoft70 Creative Commons License 2007.03.12 0 0 1645

A magam reszerol befejeztem, csak ket dolog erdekel.

1. Mi lesz a holnapi targyalason ?

2. Vihetek -e magammal utast a kresz szerint ? vagy ezert is megbuntethet a rendor ?

Előzmény: BIGYO2 (1644)
BIGYO2 Creative Commons License 2007.03.12 0 0 1644

A moped valóban nem az antiszociális deviancia leküzdésére szolgál.

Arra szakember való.

Csúcsforgalomban a megengedett 50 km/h-t sem tudjuk elérni. Sem kisautóvan, de még benzinpusztítóval sem.

 

Előzmény: ezmiez (1642)
BIGYO2 Creative Commons License 2007.03.12 0 0 1643
Elnézést a többiektől az értelmetlen kitérőért.
ezmiez Creative Commons License 2007.03.12 0 0 1642

    Kedves moped-szimpatzánsok!

    Igazán kár egymást bántani, a mopedbe ülve mindenki csak totyoghat, akinek 260

a végsebessége, az is.  A születési évszám kicsinysége pedig nem érdem, hanem állapot, ha semmi sem üt el, mindenki szép kort érhet meg. Az enyém: 47, nem az é-

letkor, hanem a születési év.

 

 

   

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!