Most hogy újra átolvastam a felszereltség-listát, megint megakadt a szemem a "Guminyomás ellenőrző rendszer"-en. Nem tudja valaki véletlenül, hogy ez milyen elven működik? Nekem a kereskedő ezt sem tudta elmondani... Honnan tudja hogy megvan-e a nyomásod??
Ha rajtam múlik nem is fogsz, mert nekem a dízel van:))
Viszont ha minden jól megy novemberben viszem chippantani, úgyhogy összenézhetjük. Mindettől függetlenül szívesen megnézném a Toledót, a kettővel ezeltőttim úgyis Seat volt.
Volt hogy jobban ment a kocsi,de visszább vettünk a chippből,mert nagyon füstös volt és a kocsi se igazán díjazta.
Akkor tudott 100-160-on 7.2mp-t és 80-120-on 3-3.2 mp-t. A 0-100 meg szarabb volt mert nem lehetett vele elindulni olyan agressziv volt a karaktere. 60-al menve 3-as fokozatban padlót nyomva égette le a 16-os 205-ös gumit.
Mondj egy számodra megfelelő árfolyamot Boci csokiban és küldjél egy postacímet, vagy gyere érte az RS-sel :-))
Levenni, feltenni egyszerű, kétoldalas ragasztó a megoldás.
Ha leveszed a táblát, akkor utána a ragasztó maradványait érdemes kézzel, ronggyal ledörzsölni, vagy "leradírozni". Nekem legalábbis így csinálták a fényezőműhelyben.
Az RS (és más Octaviák) külső tükrei szerintem akkor kékes színűek, ha a fényre sötétedő kivitelt választod.
Ha jól emlékszem, akkor ez külön tétel az extralistán.
Remélem igazad lesz, ha minden igaz hó végén megtudom :) A fehér tényleg nagyon jó, én egy fehérbe "lettem szerelmes" Fehérváron, azt próbáltam először. Tényleg, ezen a fehéren dögös, kéken sötétített külső tükrök voltak, mint egy BMW-n, vagy Audin. Viszont egy kéken utána hagyományos tükröket láttam. Nektek milyen tükrötök van? A kereskedő nem tudott rá egyértelmű választ adni milyennel fog jönni...