Ez itt az ősrégi Volvo Topik, a néhai Volvo Baráti Társaság, az első hazai Volvo klub melegágya és kemény magja.
A topikot klubtopikká alakítottuk, arra a többitől kissé eltérő szabályok vonatkoznak:
¤ Itt nincs off-topik, alkalomadtán POLITIKÁRÓL is beszélgetünk, természetesen kulturált keretek között.
¤ Ha éppen parázs vitát látsz, az nem jelent mást, mint hogy az egymást személyesen is ismerő kollégák beszélgetnek.
¤ Szeretettel látunk, akkor is ha nincs Volvo a birtokodban. Kérdezz bátran, figyelünk :)
¤ Légy türelmes ha nem jön azonnal válasz, a legénység extra segítőkész.
¤ A trollokat, a kekeckedőket, a kéretlen reklámokat rövid úton eltávolítjuk.
Sajnos én sem tudok menni most szombaton, a haverral megyünk kocsit venni. Próbálom rábeszélni egy 850-re (de jó lenne egyet egy kicsit meghúzatni :-)))
Reggel élethalál harcot folytattam a Hungárián egy Kato Bergerrel. A Volvo győzött. Nagy ökölrázások közepette mászott vissza a sávjába a mozgódaru, nem tudom miért gondolta azt, hogy jó lesz, ha 30-al vágtázik aztán a belső sávban. Hol élnek ezek a lassújármű sofőrök? Biciklibelsőben? Arrgh. Pedig abszolút udvarias vagyok, de ezektől a csatárláncba fejlődött teherautóktól agyvérzést kapok.
Sárkányozás:
Van egy, ami akkor is repül, ha fene fenét eszik, nem lehet eltörni. A másik 2 kedvenc meg ha fejest ugrik, soxor elroppantja a szénszálas merevítôket. Ezek a rudak meg állandóan hiánycikkek, múltkor kínomban Ausztriába mentem ki csak ezért, de nem kaptam. Most állítólag van, majd holnap rápróbálok. Van egy harmadik is, egy primitív gyerek-sárkány, de az is fun. A szűk keresztmetszetet a madzag képezi, nekem 2 (3?) készlet van, mert egyszerre mindig csak egy sárkányt használ az ember, cserénél meg átszereli. Ráadásul aranyárban van, amolyan kevláros ejtôernyôzsinór, úgyhogy csak 1 készletre ruháztam be, a másik 2 az nem olyan tuti, erôs szélben elszakad. Lehet, hogy holnap nézek még sárkányt is, hátha beesik valami jó darab...
Csak nem akarok kiábrándítani senkit, mert jól beetettük a társaságot a sárkányozással. Én szívesen odaadom bármelyiket is kipróbálni, de sajna a sárkányok száma az véges. Legfeljebb majd cserélgetünk. Mármint ha lesz szél egyeltalán...
Hááát ugy tünik nem fogok tudni menni....
Valoszinüleg dolgoznom kell ...a kocsi meg még fényezőnél aki hozzá se kezdett...Eltudnám ugyan kérni de randa msot szegénynagyon :( :)))
Mindenesetre még semmi se biztos.....
Eldobtam az evezôket, véget ért mára a gálya. Holnap megyek alkatrész venni sárkányhoz, eltörött a csontja, anélkül meg nem megyen.
Doki:
Szívesen, nem van mit. Éppen kenegetem a pofámat Naksollal, mert leégett róla a bôr -- hány hónapig is halogattam a terveid felrakását? (Mentségemre legyen mondva, hogy az utóbbi idôben legalább 200 logó variációt csináltam 4 témában, már olyan csömörherótom van tôlük, hogy ihaj!)
850:
Tudsz nekem segíteni board comp. ügyben is? De komolyan. Amolyan hibakódokról lenne szó, hiába cseszegetem a szerelô srácokat, nem néznek utána a lusta disznók :-(
Tali:
Akkor most ki is jön?
Templar – IGEN
Bolas – IGEN
lore – IGEN
fargomagam – IGEN
kettesvolvósok – IGEN
Nekem új szerelmem van, a 164-es. Meg a 740-es. Meg a 850-es. Ki is volt a restaurátor a 164-gyel? El kéne rángatni, jöjjön már, oszt számoljon be mindenrôl. Azt hiszem holnap telegrácsozok az Ivanicsékhoz is, volt pár lelkes kollega, hátha ôk is eljönnek. Naaaagy, hooosszú konvoj MegaRulez!
Megsasolhattam közelebbről is: balkormányos de angol rendszámos 850 estate, sötétkék v. sötétzöld, fekete fullbőrrel, T5-ös ventillátor-felnikkel (lsd. fargovovó).
Szocikat a kormányba! (ha lecserélik az összes kormányverdát volvóra! +érdeklődés a hírek nézésekor... :-)))
Újabb hírösség a skandináv ízlésvilágot az eleganciával és az elmélyült iparművészeti értékekkel kombináló műremekeket produkáló svéd autógyártó cég termékeinek tulajdonosai között. A Kárpát-medence majdnem teljes ölét kitöltő hazánk rendszerváltása előtti politikai elit egyik magasrangú képviselője, kinek neve nem éppen a patriotizmust sugallva mégis az egyszerűségével tarolva ébreszt az elmúlt évek negatív eseményei miatt megkopott fényű és lendületű magyar elmékben, feltűnt az egyik (színválasztásaival és nevével a nemzetiségi értékeket látszólag jobban előrehelyező) kereskedelmi audio-vizionális kommunikációs médium híranyagának előzetese között úgy, hogy éppen egy sötét színű 850 Estate-ből szállt ki!
Most pont tudok két ilyet, a drágább 146E HUF, az olcsóbb 139 rugó. De 10%-ot tuti engednek, de ha velem jöttök oda, még többet is. De az nem baj, hogy ezekben spéci klíma van: autómata? És navigáció meg TV meg 8 légzsák? Ja, a fogyasztásuk is csak 7 liter, de ez nem ment a gyorsulás rovására: az előbbinek 6.3sec kell, a másiknak 6.5( ezért olcsóbb).
az idoe szeep STOP Suet a nap STOP sok a gyoenyoerue laany STOP eddig jool remekeltem STOP holnap megyek budapestre STOP szombaton een is talaalkozok STOP
Egy volvos dolgonak utánajárhatnál nekem: Kéne egy tökéletes állapotú hétszázas, kevesebb mint 50e km-el, full extrával, tiszta papírokkal stb.. Ja, és van rá kb. 150e HUF-om!
110; nem mértem; nem tudom; nem nyikorog, nincs benne; miután nincs benne nem is eszik; defenzív és dinamikus; arculati okokból; nem esett, de 5/8 stratocumulus párásság volt.
Hi mindenki. Lore, kössz az üdvözlést. Hidd el, nagyon jól esik egy "régi" volvosnak. Azért az idézőjel, mert nekem sajna még nincs ilyen gépem, de már akkor a Volvo volt nálam a favorit, mikor a 850 kijött(hehe). Azóta is nagy szerelem, meg a 240 a másik. Meg a többi Volvo az összestöbbi.
Én is tudom, mi az az AMO.
Tk azért tűntem el, mert anno annyit írtatok egy hétvége alatt, hogy nem volt időm elolvasni. Otthon sajna nincs net( olyan bonyolult lenne, hogy nem lehet) és csak itt, a suliban férek hozzá.
Új szolgáltatással bővülök: ha bármi extrém kérdésetek van Volvo ügyben, akkor utána járok( mint a KGB-s viccben: aki nem hiszi, annak utánajárunk) és nagy valószínűséggel tudok is felelni. Csak SZMbe jutott, hátha segíthetek valakinek.
Szóval nem is lesz volvos találkozó mostanában a hétvégin kívül? Én sajna pont ballagok, úgyhogy ugrott a dolog.
Hol találok olyan összefoglaló oldalt, ami a Volvoról mindent, de mindent elmond egyhelyen?
De igenis igen! Amikor a nagyinál a homokozóban összemocskoltuk magunkat ecsémmel akkor ezt sajnálta a szutykos térdemtől (amiről kiderült, hogy az alapszinem :-).
Tény, hogy nem oly modern mint a f@sz appan.
Templar,
hány lóerős a géped, mekkora nyomatékot ad le és milyen fordulaton, nyikorog-e a kormányszervo, mennyit eszik, milyen stílusú vezetőnek tartod magad, miért éppen volvot vettél, arrafelé ma esett?
Köszönöm a tapsot, virágokat az öltözôbe kérem! :-)
De félre a tréfával, fargo, köszönöm tisztelettel. Mivel sajnos nem leszek ott a szavazáson - ebbôl kifolyólag nem tudok a saját munkámra szavazni :-))) - ezúton ajánlok fel egy szál kolbászt, két doboz babkonzervet, egy AMO szappant és két csomag óvszert azoknak akik valamely munkámra szavaznak! :-))))))))))))))))))))))))))))))
Biztos ami biztos, állítólag a kisgazdáknak is bejött. Ki tudja?
Na üdv:
a doktor úr
Cö cö ... Örömmel jelenthetem, hogy egy jól képzett műszaki stáb megfelelő anyag és gyártástechnológiai ismeretek magabiztos tudásával könnyedén meghegesztette a kipufogómat :-), egyszersmind feltárt egy kotyogó kardánkeresztet :-( meg egy megfeküdni készülő lengéscsillapítót :-(((.
Szörnyű hiányérzet kerített hatalmába.
pümpi eltűnt. Lehet, hogy olyan boldog a vezérműszíjával, hogy azóta se szállt ki az autójából?