Ez itt az ősrégi Volvo Topik, a néhai Volvo Baráti Társaság, az első hazai Volvo klub melegágya és kemény magja.
A topikot klubtopikká alakítottuk, arra a többitől kissé eltérő szabályok vonatkoznak:
¤ Itt nincs off-topik, alkalomadtán POLITIKÁRÓL is beszélgetünk, természetesen kulturált keretek között.
¤ Ha éppen parázs vitát látsz, az nem jelent mást, mint hogy az egymást személyesen is ismerő kollégák beszélgetnek.
¤ Szeretettel látunk, akkor is ha nincs Volvo a birtokodban. Kérdezz bátran, figyelünk :)
¤ Légy türelmes ha nem jön azonnal válasz, a legénység extra segítőkész.
¤ A trollokat, a kekeckedőket, a kéretlen reklámokat rövid úton eltávolítjuk.
Amiatt a cikk miatt már én is hörögni akartam :-) Micsoda köcsögök! El vannak tévelyedve...
Gyorsulási legközelebb is rulez. Mehetünk 850-nel, ha akarod, még be is nevezheted. Munkaiszony mostanság permanens.
Gyerek: gyökeresen megváltoztatja az ember életét. (jó kis közhely.) Kinek-kinek ízlése szerint. Ha Te most akarsz bébit, nosza rajta. Bár szerintemegyszerűbb trónörökös nélkül hajtva elôször megalapozni egy egzisztenciát, és aztán bevállalni a kölköt, mint megalapozatlan anyagi háttérrel belevágni a családalapításba, és félgôzzel küszködve hosszú idô alatt egzisztenciát építeni. De mondom, mindenkinek ízlése szerint!
Hali,
lehetőleg kerülni kell az ilyen helyzeteket.
Szubjektív, úgyis ismertek élőben is:
Ma lore és lorené gyereknézőben volt. Egy aranyos kis csecsemő az illető, lore család barát családjának terméke. Megint felébredt a családalapítási vágy (nem kell félreérteni), a tapasztaltabb topiklakók nyilván tudják milyen is ez. Sajna úgy néz ki két évig nem jön a bébi (szintén nem kell másra pl. potenciazavarokra gondolni). Képezzük magunkat.
Viszont a fiatalok szülői segítség nélkül kilátástalan helyzete elszomorít. Különösen ha értelmes high-educated barátaimra gondolok lsd. orvosi egyetem elvégzése stb..
Topikhoz való kapcsolat: egyre inkább úgy érzem a volvo a világon a leginkább családbarát autó. Valami ilyesmi járhatott a doktor úr fejében is amikor megvette a szépséget. Apropó doki: díszléc kijavítva?
Az autómagazin tesztben méltatlan szituációban képzeltéák el a leendőbeli volvoval zingető tulajdonost (két gyerek hátul a gyerekülésben ill. magasítón, apuci meg lenyomja a sportkocsikat, hogy elérje a meccset). Ugye ez nem jó? Apuci gyerekek nélkül kenjen gumit az aszfaltra!
Mindenki,
rám nagy hatással volt az említett baleset. Több ember életét lehet értelmetlenül megkeseríteni mint gondolnánk...
A BMW-st hagyni kell, nem ér annyit az egész, hogy Te felidegesítds magad rajta.
Ha a mögötted jövô mitugrász kiszáll és odajön reklamálni, akkor hangnemtôl függôen:
a:
"Ugyan már, hagyjuk ezt!"
b:
"Jobban tennéd, ha visszatakarodnál a tragacsodba, MOST!"
c:
Baltazár?
Én egyszer kiszálltam, és megvertem valakit, pedig amit az művelt az nem kispályás dolog volt, de azóta is NAGYON szégyenlem, és biztos vagyok benne, hogy soha többet nem fog elôfordulni velem. Ahhoz, hogy hasonlóképpen elragadtassam magam, ahhoz minimum emberhalál kell, bár lehet, hogy akkor is inkább erôt vennék magamon. (Nem tudom pl. hogy mit tennék annak az apának a helyében, aki 2 gyermekét veszítette el a héten egy Volvos jóvoltából. Én valószínűleg elveszíteném a józan ítélôképességemet, és gyilkolnék, bár már hosszú ideje kondícionálom magam a saját indulataim ellen.) Azt már tudom, hogy sem a kocsim, sem semmi egyéb nem olyan fontos, hogy nekiessek miatta valakinek. Mert nem ér annyit az illetô. DE A GYEREKEIM? Ha valaki megölné a gyerekeimet, akkor nem hiszem, hogy bármi is visszatarthatna attól, hogy elvegyem az életét. Legfeljebb pár golyó...
Mindenesetre NINCS olyan ember az utakon, akinek a kedvéért mégegyszer olyen mélyre süllyednék, hogy kiszálljak a kocsimból, és nyílt színen verekedjek. No way...
Latom, gyengelkedik a toppicc.
Akkor hallgassatok egy kis lacka-kalandot...
(mar megirtam a "vezetos" topicba is, aki ovasta annak nem kotelezo;))
Haladtam este 9 korul a budai rakparton a Margit-hid -tol a Petofi hi fele. Kb. negyeduton van egy felhajto mindket iranybol. Innen lehet menni az alaguti korforg.-hoz balra vagy a Batthyany ter fele. A rakparti ut enybe balos ivben keruli a felhajtot. 100-al ertem a kerulo kozepehez es levettem a labam a gazrol." megse menjunk itt 100-al...). Na ez volt a szerencsem. Szemben 4 kocsi varakozott a felhajtas lehetosegere varva. Lattak jovok, nem is mozdultak. Mar majdnem odaertem elejuk, amikor egy szemben jovo feher (mint kesobb kiderult : piros ) BMWs ugy dontott nem all be a sorba, hanem "lenduletbol" a varakozokat kikerulve hajt fel a felhajtora. Na epp akkor ertem oda en is. Az egesz olyan gyorsan tortent hogy csak fekezni tudtam es balra rantottam a kormanyt ra a varakozo autokra. Kb 2 centin mult.
Mindket iranybol. A BMW-s meg ezerrel tovabb. Mikor sikerult megallnom, akkor lattam a felhajto tetejen epp fordul be egy piros BMW-s. Feher az a kocsi volt amire rarantottam a kormanyt... Erdekes, ugy latszik, lassu az ember agya, vagy szeme.
Na ezerrel megfordultam a rakparton es usgyi utana, ha nem no akkor meg lehet verni, de nagyon.
Csakhogy, mire felertem az felhajto tetejere, mar nem lattam merre ment: egyenesen es balra az alagut fele vagy balra a Batthyany ter fele.
Ugy tippeltem, a balra es majd elkapom a korforgalomnal. Nem jott be, nem arra ment. Mielott odaer az ut a korforg.-hoz eszrevettem hogy a mellettem halado autonak nincs rendesen becsukva a hatso ajtaja, es egy kiskolok bamul rajta kifele. Lelassitottam, es szoltam a sofornek hogy mia van. Nem ertette ezert le kellett lassitani. Vegre felfogta es megallt.
Kozben a mogottem jovo elkezdett dudalni, villogni, haladjak mar,stb.
Na az alagutban jott a seggembe, meg lattam a tukorbol, mozgott az szaja.En meg nem mertem 50-nel tobbel menni mert hat ugye az elobb majdnem meghaltam, es meg kapkodtam a levegot. Picit gyorsitottam, majd amikor meg mindig a seggem volt felvillantottam a feklampamat. (ABS rulez) Na volt is nagy fekcsikorgas mogottem. Biztam benne hogy kiszall a lampanal, es odajon ugatni, de sajna nem tette.
Ti mit tettetek volna?
Hali,
Huh megvan az 1791-es! Eddig be se mertem nézni, nehogy eccere többen küldjük a mondanivalót és fargo lemaradjon :-)) Megjegyzem eddig ez volt a legszebb szám-lecsapás, bold meg shift meg minden Wáhóóó.
Ma sz@r nap volt... Azonkívül, hogy az általam egyébként kedvelt alfatopikban meg se próbáltak megérteni (sőt volt egy alig észrevehető SZFTG is), szal rá kellett jönnöm, hogy akár VELEM is megeshetett volona az a szörnyűség, hogy kioltom más emberek életét. Nagyon szépen kérlek benneteket ésszel (nem neked mondom doki, te mint követendő példa állsz előttem) vezessünk. Gyrosan mész, oldalról belédáll egy kamaz, felszaladsz a járdára stb.. NENENE!!!
Ez a punnni meg álljon mán meg! Aki mégeccer hangoztatja, hogy micsoda dolgokról van szó itt arra ráküldök egy felsőfokú nyelvvizsgás fordítót! Mindenki offolhat...
keton,
kuksizd meg, hogy milyen svédeket favorizálnak a frencsmenek... Jó utat, sok hasznos tapasztalatot!
lore
ps: ma még leszek, holnap du. viszont irány Pécs. Mit beszélek itten.. hüle lore! Szal Pécsre zingetek! Ahoj!
Vegyetek példát rólam: én majd' 5 hónapnyi halogatás után erôt vettem magamon, és felszereltem a polcokat! Ez egyelôre 75 lyuk fúrását jelentette, a szomszédok nem is voltak nagyon idegesek :-)
Holnap vár még rám további 20 lyuk, aztán majd valamikor még 25...
doktor úr kérésére azt hiszem meghosszabbítjuk a logók "beküldési" határidejét: 17-én, hétfôn éjfélig várom a javaslatokat. Szóval lehet nekiveselkedni...
Szasztok skacok.
Olyan lassú nálam az index, hogy inkább nem is várok rá. Egyébként meg: punny. Ja, az SZFTG megfejtése a következô: Sz.. F.... T...... G...
Mindegyik pont egy-egy betű.:-)
a doktor úr
Semmi intimség, pusztán annyi, hogy nem tudnám teljes gôzzel felvállalni egy topic ápolását. Meg nem is tudnék kitalálni egy olyan témát, ami megérné a "teljes mellszélességet", a redundanciát növelendô meg ugye nem nyit az ember topicot, amolyan "Kéne egy rágó" vagy "Né má mit láttam a kertbe" stílusúakat. Nullázni sem nulláztam még, de elôszeretettel gyilkolom a nullázókat, topicmentési célzattal.
fene nekem is telefonáltak a szervizből :-))) Hogy mégis az egész kupplungot ki kell cserélni, nem csak a tárcsát meg a csapágyat...Pusztul a világ.
Ráadásul én is megyek színházba a hétvégén :-))))) Csak a köztudottan alulművelt lore-ral szemben ÉN önként és dalolva, mitöbb saját ötlettől vezérelve megyek pihenni a múzsák karjaiban.
Az új automotorban van egy 2 oldalas cikk a volvo biztonságtechnikai központjáról. Gondolom ti nem vagytok oly fanatikus autóslapolvasók mint lore de azért szólok. Az automagazinban meg a V70 2,
3T5 van tesztben (Templar: górcső alatt.. na mit jelent?)
Nem fogjátok elhinni mi történt! lore dógozik bejön hozzá lorené mer úgy volt, hogy együtt ebéd! Aszongya vettem színházjegyet. Mondom jó, mikorra? Vasárnap (vazzeg1). jajaj, pontosabban? De. 11 óra. (vazzeg2). Mi a darab? A padlás. (vazzeg3, már láttam): Szilvásgombóz Óoóio! Ahelyett, hogy valami uszodaszauna vagy kocsimosás kertápolás kirándulás lenne, megyek művelődni.... :-((( Azér jópofit vágok majd hozzá. Péntek szombat meg anyóslátogató pécsett, Templar most sem jössz??? :-))
fargo,
eccer elharapva a mondatot említetted, hogy te elvből nem nyicc topikot? Megkérdezhetem, hogy miért, vagy 'szakadj mán le lore, f*szér kérdezel intimségeket!'
lore
ps: telefonáltak a szervíből, hogy ott rozsdásodik az autóm, mér nem viszem mán el, szal hurrá kész a kocsi! :-)))
Attól függ:
Ha esőcsatornában utazok vele, akkor az 50 literes tank pillanatnyi ideig elég, ha pedig a kisdunán utazom, akkor is egy pillanat alatt kifogy a tank.
Viszont 500 km-t 1 pillanat alatt megteszek.
:o)
Mindezt első lepárlásos petróleummal!!!
Volvó RULEZ!
Attól függ:
Ha esőcsatornában utazok vele, akkor az 50 literes tank pillanatnyi ideig elég, ha pedig a kisdunán utazom, akkor is egy pillanat alatt kifogy a tank.
Viszont 500 km-t 1 pillanat alatt megteszek.
:o)
Mindezt első lepárlásos petróleummal!!!
Volvó RULEZ!
Pitecus: Sajna reptéri ismerősöm sincs...
Csak arról világosíts fel: mennyit eszik az a mesés gép folyásiránnyal szemben, 100 folyamkilométeren? :-)
Guruló
ps..: Ja, és ha már reptér: legalább kerozinnan megy?
Szia!
Mivel orrmotoros a kocsi, ezért farmotort kellett beszerelni a 4WD miatt és 2 oldalmotort a kanyarstab miatt. Ha leállna 3 hajtómű, akkor még mindig el tudok jutni haza.
(4 x 76 LE = 304 LE, 6400 ccm, 4x123=492 NM cool!!!)
Más!
Ki dolgozik köztetek a reptéren (rajtam kívül)?
Sziasztok!
Az aleko bírja a vizet, sőt beleapplikáltam 2 db iker vetyerok csónakmotort, hogy olyan gyorsan száguldozhassak a vizen, hogy az utánam kötött volvók vizisízhessenek.
:o)))
Most komolyabb dolog:
Eladóban van a trabim, mert úgy döntöttem, hogy az árát beleapplikálom az alekoba (rendbehozom úgy, ahogy nekem teccik).
Még komolyabb:
Tegnap a keresztuccánkban (nem a keresztlányomban :-)) láttam egy almazöld 164-est, aminek az orra, egy kicsit elfintorodott. Sopánkodtam a közértbe az eladónál, hogy hogy lehet ilyen szívtelen a gazdija, mikor... megszólalt mögöttem a tulaja. Azt mondta, hogy biztosítási csaláshoz kellett összetörnie. Egy 500 sel mercit kellett kiflire hajlítania, amit csak másodszorra sikerült a volvónek megtennie.
A merci tréleren, a volvó saját lábán jött haza.
Lehet, hogy off voltam, bocs.