Ez itt az ősrégi Volvo Topik, a néhai Volvo Baráti Társaság, az első hazai Volvo klub melegágya és kemény magja.
A topikot klubtopikká alakítottuk, arra a többitől kissé eltérő szabályok vonatkoznak:
¤ Itt nincs off-topik, alkalomadtán POLITIKÁRÓL is beszélgetünk, természetesen kulturált keretek között.
¤ Ha éppen parázs vitát látsz, az nem jelent mást, mint hogy az egymást személyesen is ismerő kollégák beszélgetnek.
¤ Szeretettel látunk, akkor is ha nincs Volvo a birtokodban. Kérdezz bátran, figyelünk :)
¤ Légy türelmes ha nem jön azonnal válasz, a legénység extra segítőkész.
¤ A trollokat, a kekeckedőket, a kéretlen reklámokat rövid úton eltávolítjuk.
Nem hiszem, hogy rászabadítják a New Edge Design-t a többi mrkára, már csak azért sem, mert ha jól hallottam ez kissé megbukott, legalábbis a vezetô formatervezôt menesztették.
Ami engem aggaszt az a pénzen kívül semmit nem ismerô köcsög amerikai menedzsment szemlélet. Ezek nem nézik az igazi értékeket, nem nézik a hagyományokat, csak egyetlen dolog számít, a PROFIT. Ha úgy ítélik meg, hogy egy kocsin 2 dollárral többet tudnak keresni, akkor felrúgnak minden írott és íratlan szabályt, és átgázolnak mindenkin.
Most siratjuk az egyik levlistán a valaha is készült legkafább szoftvereket gyártó céget: átvették az uralmat az "öltönykék", oszt vége a dalnak...
Nekem a Te első és utolsó variációd teccik. A legelső verzió sem rossz de nekem a hetes volvosabb mint az amazon (ami egyébként gyönyörű!).
Félreértettétek barátaim a kérdést!!
Pontosítok: mennyire ronthat a volvo dizájnján, technikáján a ford, stb..
Meg lehet vitatni a motorokat (nem hiszem, hogy eldobják a turbokat, de a ford a JAGnak egész jó kis motort szállít), a padlólemezt (több példával igazolható, hogy a biztonsághoz nem sokban járul hozzá, ui azok a spéci profilú merevítők végzik a dolgukat egy crashnél) amilyen egyébként az európai fordnál nem passzol a volvokhoz, max a negyveneshez, mert leálltak a scorpioval, az technikai innnovációkat (ebből a ford profitál). Ugyanakkor kap a volvo egy baromi erős pénzes hátteret, megszaporodbnak a koncepcióautók, szárnyalhat a sportautó és terepjáró projekt stb.. Nekem se teccik egy fucus, se egy KA(ki), se ez se az. De itt nem arról van szó, ébresztőőőőő!!!!
lore
ps: vagy szerintetek 10 év múlva az astonokon nyúedzsdizájnlesz meg zetec motor????
Volt még egy ötletem, de ahhoz kellene valamifajta vonalas rajz 200-as, 700-as,S80-as vagy akármilyen modellekrôl, tök oldalnézetbôl, azaz profilból. (Nem oldalról-felülrôl.)
Naszóval, akinek van egy kis grafikusi vénája, vagy ötlete, vagy miegyebe, az plíz ossza meg velünk, hogy igazán kafa logót tervezhessünk a klubnak. Úgy érzem, amiket én csináltam kicsit össze vannak csapva. Meg ugye esetleg ott lappanghat valamelyikünk agyában az igazi nagy ötlet. Szóval javaslatokat várok :-)
Gondolkoztam, gondolkoztam, de speciel a Ford mellett most nem tudok SEMMI pozitívumot felhozni. Nagy átlagos kispógári autókat gyárt, New Edge Design (broaff) ide vagy oda... Oszt ennyi.
Hihhhetetlen dolog következik t.topiktársaim! Egy leheletnyi ontopik!
Láttam egy kombi kilencszázast és a típúsjelzés helyett az volt rajta, hogy POLAR. De eredeti volvos betűkkel. Szal ha szóba került már a SE típusjelzés (amilyen SE lesz Templarnak) akkor ez is érdekes szvsz.
Lehet véleményezni a Ford anyuka szerepét, a volvo jövőjét is. Én nem látom olyan borúsan a dolgokat, de pl. fargo öléggé. Ez a vita érdekes lehet... vagy titeket nem érdekel? Mire cserélitek a kettest 20 év múlva? Én tudom: egy olyan öregecske ésdesen bumfordi formájú, korszerűtlen S80-asra! :-)))
Temlpar!
És ha nem jelennek meg vkinek az ékezetek? Akkor már mingyá szarnyalás az agy asszociatív tulajdonságai miatt, úgyhogy a zárójeles rész elkerülhetetlen. Te egyébként mindíg hibátlan magyarsággal írsz, gratula.
Szerintem is legyen az ember tiszába, de ne amikor teli van nehézfémmel.
Kívánok a hihhhetetlen műszaki felkészültségű Templarnak nagyon derága autókat.
:-)
lore,
A munkaidőm többé-kevésbé kötött, mivel ideiglenesen szárnyaszegetten a hivatalnokok keserű kenyerét eszem, úgyhogy csak egyszer-egyszer adódik némi szárnyalás (ezt a szót az ékezetek miatt mindig különös gonddal írom).
Hogy a lore-Harvester ügybe is belekotyogjak szerintem az ember legyen tiszába a saját korlátaival amikor az autójába piszkál. Egy 200-ast tényleg nem érdemes márkaszervizbe hordani, de jómagam hihetetlen szakmai felkészültségem ellenére sem nyúlok olyan dolgokhoz, amihez se műhelyem se pontos műszaki leírásom nincs. Részint, mert egy váratlan fék vagy kormánymű meghibásodás beláthatatlan (illetve nagyon is belátható) következményekkel járhat, részint az autót egy álló helyében is porrá égetheti az emberfia egy nem megfelelő beavatkozással.
Ugyanakkor, aki elég új és derága autót meg bír venni, igenis járjon vele megfelelő márkaszervizbe minden karbantartási munkánál és ne sajnálja az anyagiakat a gyári alkatrészekre se.
Ebből a szempontból fargót példaképül állítom az állomány elé.
Igen, behorpadt.. hüpp hüpp... és még a festék is lejött.. brühühü. Le a kisploszkikal. Különben hajnali ködben a szürke aszfalton a szürke kispolszkikat egyszerűen nem lehet látni. Túl kicsi. És túl szürke. Meg minden.
Igen, nagyjából sejtem mi van a motortérben és ez alapján öntöm el, elviszem-e szervízbe vagy sem. De nem így születtem, hanem vettem egy Haynes autószerelős könyvet, meg kaptam Lackától (=480T) egy szervíz manualt meg olvasgatom az internetet és ezekből okoskodtam ki. Sajnos a problémák súlyát nem tudom megállapítani, nekem egy elgörbült csődarab ugyanolyan súlyos hibának tűnik, mint egy rosszul felrakott vezérműszíj, ami belever a szelepekbe. De majd okosodok, végül is van itt egy csomó ember akitől lehet kérdezgetni :)
Mielőtt azt hinnéd, hogy imádok autót szerelni, meg kell mondjam, hogy jobban örülnék neki, ha csak a benzint kellene beleönteni (pontosabban még azt se) és nyomni a gázt. De hát úgy alakult, hogy nem volt zseton új kocsira, meg kellett tanulni néhány dolgot.. legalább van mivel szórakoznom hétvégéken :-)
Semmiféle stílusazonosságot nem vállalok FerroBond unokaöccsével. Simon Templar stílusa egyszeri és utánozhatatlan.
Vnyimányie all Volvótulajdonosok!
A jövőben mindenki retteghet lore szöges golyóitól!
Tudós mérnök kollégám lore ismét slendriánságon kapott midőn leüzemanyagoztam a benzint meg a gázolajat.
Nos álljunk meg egy szóra, sőt öntsünk tiszta whiskey-t a pohárba. Tartozom annyival tudós tanáraimnak, hogy elmondjam üzemanyag minden ami a gépezet üzemeltetése során használódik el, azaz a kenőolaj, a benzin, gázolaj, kenőzsír stb.
Ezzel szemben amit mink tankolunk, az tüzelőanyag, amelynek elégetése révén a belsőégésű hőerőgépeinkben felszabaduló energiát pl Bolas barátunk leginkább önmaga lefotóztatására használja.
Meg kell jegyeznem, az eset kapcsán, hogy kis híján hamut szórtam a fejemre és megszaggattam Pierre Cardin ingemet.