Keresés

Részletes keresés

lore Creative Commons License 2000.05.10 0 0 2161
Na szal visszakerestem neked a logókat, Bolas.
Előzmény: Bolas (2160)
Bolas Creative Commons License 2000.05.10 0 0 2160
Látjátok, erről beszélek!
A lori-fári féle képeket meg sem említem, pedig milyen sokat dolgozott vele szegény!
Akkor újra kezdem:

SZÉPEK A KÉPEK LORE!

Bolas Creative Commons License 2000.05.10 0 0 2159
lore!

Öcséddel semmi gond!
Tudod Bálna mindent kibír!
Egyébként (ez suttogva mondom) néha én is megcsinálom... pszt!

gurulo!
Legközelebb május 2*-án megyek, akkor kipróbálom!

Hol kell szavazni és hányat lehet?
Nem találom a helyet!
Lehet, h. a tavasz miatt túl láma vagyok?!?!?!

Előzmény: lore (2158)
lore Creative Commons License 2000.05.10 0 0 2158
Most reagálok a korábbiakra...

A doktor úr!
Persze, hogy szavazzál! Sajátra is lehet szavazni, ha szerinted az jobb, mint a többi!

keton,
'vo' kezdetű szavakkal én is így vagyok! :-)))

Templar,
pümpi még nő?

Télleg, hol vagy pümpi???

guruló,
kűggyed csak a képeket! Békaláb még serienausstattung a piroskán? :-)

Triznyák,
nepper vagy?

Bolas,
remélem, nem haragszol, hogy öcsikém 5 személlyel Buda legmeredekebb utcáján egyesben 4000-es fordulat fölé pörgetve hajtotta a Bálnád? :-))) Azért abban van erő, s hely is (befértem hátra Bolas mögé, asszem teljesen hátratolt ülésnél!!!).

fargo,
mennyire nem jönnek a szavazatok? Írd ki névvel (nickkel), hogy ki nem szavazott még és majd jól leteremtem (v. Templar).
Klíma szerintem is elkél, ha már autót veszek...
Nekem a 480 annyira nem jön be mint más volvok, de tény, hogy karakteres egy gép!
Eláruljuk, hogy eddig, hogy áll a szavazás, vagy ne befolyásoljuk ezzel a népet?

lore (fargonak: lorö vagy akár lóri :-)))

lore Creative Commons License 2000.05.10 0 0 2157
Na még egy. Ajánlom figyelembe a 855 hátsó ablakán a szép árnyékolókat :))
lore Creative Commons License 2000.05.10 0 0 2156
Aki kimaradt volna a saját magamban beszélgetésemből és most nem érti mi történt: az első két kép barom méretben jött le mert nem figyeltem és életemben sokadszor hibáztam...

Most már rendben vannak a méretek, rendszám kitörölve stb..

Ezeket nem a volvotopikra raktam. Télleg melyik kedves klubtárs mozdult rá a site-ra? :-))

lore

lore Creative Commons License 2000.05.10 0 0 2155
Modemes barátaim! Szeggyem le a nagyokat, vagy azér lecsorog a lap? Nem! Kijavítom, moment please...

Kezd amolyan 'Bolas ráér' hangulatú lenni topik...

Több mint 10 tonna svédacél:

lore Creative Commons License 2000.05.10 0 0 2154
Ha mosse lesz jó, visszaadom a diplomám :-))

Tanácstalanság a szép logotervek felett...

lore Creative Commons License 2000.05.10 0 0 2153
:-))))))) /namostasztánégek!!! Vörös a fejem mint a rák f*sz*!/
Előzmény: Templar (2151)
lore Creative Commons License 2000.05.10 0 0 2152
Francfrancfranc! A pshopban el köll menteni a változtatásokat!!!!! Mindenki szíiíiíidhat!!
Előzmény: lore (2150)
Templar Creative Commons License 2000.05.10 0 0 2151
Nagy szerencse, hogy "lore egy bizonyos szinten túl nem szeret égni" :-)
Előzmény: lore (2148)
lore Creative Commons License 2000.05.10 0 0 2150
Azért a közepes felbontása se rossz a kis Olympusnak nem? :-))) Ilyen képekkel egy 16 Mb-s kártyára olyan 70-80 ráfér...

Na következzen a felállás a Turul megett. Templar hízzon a májad!

Ilyesmit még rakok fel, csak megnézem a rendszámokat...

lore Creative Commons License 2000.05.10 0 0 2149
Ajjaj. A k. életbe mehetek pshopba méreteket cséndzselni... bocsesz Templar!
Előzmény: lore (2148)
lore Creative Commons License 2000.05.10 0 0 2148
Így van, fargo! Cseszegetni kell, mert lore egy bizonyos szinten túl nem szeret égni. Tehát először egy bizonyíték, hogy merrefelé is voltunk:
A guruló Creative Commons License 2000.05.10 0 0 2147
Bolas: Hát bizony, elég meleg volt/lesz.
A Virág már 7 hónapja zárva van, talán majd nemsoká' + nyitják.
Szegeden a legjobb fagyit/süteményt a Kálvária cukiban kapod, a Kálvária téren, tudom ajánlani..:-)
Triznyák:
A korai 440-460-480-októl tényleg óvnak a szakemberek (egy házban lakom egy Volvo szerelővel), és a családban megforduló 98-91 évjáratú 440 és 460-ok (2 darab) valóban rászolgáltak erre a "bizalmatlanságra".
Félreértés ne essék, NEM ROSSZ autók, de lényegesen több bosszantó hibaforrásuk van, mint a későbbi, kiforrott példányoknak. (pl.: zörgő burkolatok, kinyithatatlan motorháztető, 1 évente elszakadó gázbowden, 480-nál: békalámpák kampec stb...)
Egyébként abban egyetértünk, hogy a C70 után a lexebb autó... :-)
guruló

ps.: lore: ha küldök a találkozóról képet mailbe, akkor felrakod a topicra, mint a múltkor? Köszi...

Előzmény: Bolas (2142)
fargo Creative Commons License 2000.05.10 0 0 2146
Templar:

Tennék föl képeket, de a tekercset még csak 1/3-ig lôttem el. Ha megtelik, elôhívatom. Addig is cseszegessük egy kicsit lore kartársat, ô digitális kamerával fotózott.

(Nem jönnek a szavazatok...)

Előzmény: Templar (2145)
Templar Creative Commons License 2000.05.10 0 0 2145
Doki,

Szavaztam a logókra, de még mindig nem kaptam meg a kolbászt, konzervet stb. ennyit a paktumokról:-)

fargo,
Teszel föl képeket a tatai menetről vagy nem teszel föl?

Tegnap találkoztam pümpivel. Tényleg nő!

HpG eltűnt. Úgy látszik a konkrét dolgainkkal elriasztottuk.

fargo Creative Commons License 2000.05.10 0 0 2144
Üdv,

89-es évjárat nem túl biztató -- állítólag csak 90-tôl szabad venni, mert akkortól jobbak a motorok. Ne kérdezzétek miért, a szerelôk mondták ezt, amikor a 460-ról beszélgettünk, meg a hajdani tuningos ismeretség is. Na mindegy.

Arra lehet számítani a kora miatt, hogy lesz egy csomó költség vele. Ha nem volt nagyon törve, akkor megfontolható -- az egyik legszebb Volvo, szvsz.

Kár, hogy nincs benne klíma...

Előzmény: ORIZA TRIZNYAK (2143)
ORIZA TRIZNYAK Creative Commons License 2000.05.10 0 0 2143
Sziasztok,
Ismertetem a 480-as kedvező és kedvezőtlen tulajdonságait.
89-es évjárat, 1720ccm turbó, megy mint állat. extrák: centrál, computer, motoros ablak.
Állapot az Ivancsics szerint: hátsó szilent csere, kormánymű javítás (folyik az olaj 2éve).
Kipufogó hangos.
ami meg lesz csinálva:
szilent, kipufogó, műszaki (mert lejárt). A kormánymű (ivanics mond 50e huf) csak ha muszáj.
Szín ezüst metál, két sárvédő javításra szorul, de nem vészes.
Az ára kb 950ezer, de ez még nem fix.
Egyéb hiba: ingadozik az alapjárat (valszeg sima kontakthiba, javítható, meg lesz csinálva).
Csütörtökön tolom ki a szerelőhöz, addíg a XI ker.-ben van, utána a XVII-ben megtekinthető, ha valakit érdekel.

üdv
Triznyák az állapotfelmérő

Bolas Creative Commons License 2000.05.09 0 0 2142
gurulo!
Sajnos ma vonattal voltam, de így is majdnem kihaltam..
Kemény idő volt lent!
Még a szép lányok is alig bújtak ki az utcákra..
A Virággal mi van?
Akartam betolni egy fagyit az arcomba, de be volt zárva!
Mi történt?

O.Triznyák!
Hogyé van az a 480?
Mindenki rá van izgulva te meg csak húzod az időt!

Gergőnek meg boldog névnapot!
Segítsek valamit a bejegyzéssel?
Hátha tudok valamit gyorsítani.

keton Creative Commons License 2000.05.09 0 0 2141
jaj, a logok

doktor úr 16-osa tetszik, de pl szvsz a 18-as tök jó bannernek.

Akartam még mondani valamit, de elfelejtettem...

DCs

keton Creative Commons License 2000.05.09 0 0 2140
Üdv

Volvo-mániához még egy (lehet, hogy már írtátok???): nálam legfőképpen az fordul elő, hogy ha olvasok vmilyen könyvet, újságot, stb a vo-val kezdődő szavakra automatikusan rámegy a szemem. Ez már odáig fejlődött, hogy egy teljesen teleírt lapon szinte azonnal kiszúrom az ilyeneket.

Tegnap az autómániában a manus télleg igen csak elájult az S80T6-tól, élmény volt hallgatni.

DCs

fargo Creative Commons License 2000.05.09 0 0 2139
Üdvöm,

Doki,
nehogy má' ne zavazzál, én is megtettem, úgyhogy Te is légy oly jó...

VolvoKlub Magyarország:
A Sz. Gergô kínlódik a bírósággal, sokadszor dobják vissza neki az anyagot.

Beszéltem az ügyvédemmel, hogy mi a meglátása ezügyben, mikor mondtam neki, hogy egyesületet / klubot kellene alapítani, akkor sikítva rohant el. Azt mondja, hogy nincs igazán kiforrott engedélyezési procedúra meg szabályozás az ilyen polgári szervezetekre, ezért ahányszor a süket döntéshozónak eszébe jut valami extra, mindannyiszor visszadobhatja az anyagot. Emlegetett valami egyesületet, amit az ô irodájuk kezelt *hónapokba* tellett, míg keresztülverték a jogászokon az iratokat.

Úgyhogy a helyzet csak kicsit jobb, mint reménytelen, én teljesen tanácstalan lettem, szerintem mást nem tudunk tenni, mint drukkolni a Gergônek, hogy mielôbb sikerrel járhasson.

***************

Hogyé van az a 480?

doktor úr Creative Commons License 2000.05.09 0 0 2138
Na sziasztok. Baromira sajnálom, hogy lemaradtam a taliról, de a júniusi összeröffenésre nagyon rá vagyok izgulva. Engedelmetekkel a logókra én nem szavaznék, az okát remélem nem kell ecsetelnem. Azért szurkolok. Már persze magamnak. :-) Egy indiszkrét kérdés az érintetteknek: megalakult már hivatalosan a VOLVOKLUB Magyarország? Kezd egy kicsit olyan lenni ez az egész mint a rétestészta, nem? Bár lehet, hogy csak én vagyok türelmetlen? A franc tudja. A talira még lehetne:
- tolatva szlalomozási verseny
- tolatva gyorsulási verseny
- szakácsverseny (így étterembe se kellene menni)
- becsukott szemmel való tárgyfelismerési verseny (alkatrészekkel, egyebekkel)
satöbbi. Egyéb hülye ötleteim is vannak még.
Csókol mindenkit
a doktor úr
Előzmény: lore (2137)
lore Creative Commons License 2000.05.09 0 0 2137
Majd' elfelejtettem:
Tegnap nagy élményben volt részem: Egy haver felajánlotta, hogy kipróbálhatom az autóját. Egy Audi V8 quattrot! Nyomtam is neki az egérúton rendesen, alig tudtam kerülgetni a téglákat az úton! :-))))

Volt tegnap az autómániában az S80 T6 tesztje. A német-párti hírnevű újságíró nagyon odavolt tőle, nem is említett egy hibát sem. Fülig érő szájjal ecsetelte, hogy mennyire jól megy a gép, mekkora baromi hely van benne hátul is (19x magas a ficek!), és milyen ergonómikus minden. Télleg szép volt az a nyócvanas! Az újságíró meg is jegyezte, hogy hazánkban a német autók megítélése romlik, mert hát kik ülnek Merciben meg Bömösben. Ezzel szemben a szerény volvo főnyeremény diszkont áron! :-)

Nemtom ebben, vagy a karikakettőn volt-e, hogy hogyan szállítják az autókat. Annak az elején voltak bevágások a volvo crash testekről, volt olyan is, hogy egy újat a régi 700-assal koccantották. A szállítás útját is egy volvo páldáján követték, hát télleg rendesen be van csomagolva.
Ezt tudtam is, én láttam a negyvenest 'zsír' új állapotában, belül minden karton meg fólia volt...

lllllore

A guruló Creative Commons License 2000.05.09 0 0 2136
Hi, Triznyák! Mit tudsz arról az eladó 480-ról? Mikori, milyen motor van benne, hányszor törték már a seggét? ( az a lexebb része)?
Ja, és hogyé' mongyák?
A guruló

Bolas: Üdv néked, remélem van a járgányodban klíma, mert ma itt legalább 30 fok + ÁFA lesz.....

Előzmény: ORIZA TRIZNYAK (2134)
lore Creative Commons License 2000.05.09 0 0 2135
Tatán a szavazásnál is volt akinek olyan fradiszerűnek tűnt egy-egy logo! Nem lehet véletlen, hogy fargo volvoja is zöld! :-)))

Templar,
este beszélek lorenével az általam javaslott programokról, utána mondom a véleményem! :-)

lore

Előzmény: ORIZA TRIZNYAK (2128)
ORIZA TRIZNYAK Creative Commons License 2000.05.09 0 0 2134
Én is, pont azért jutott eszembe :-))).
Nekem az teccik, amiben autó van középen,
vagy nem kerek.
Előzmény: CYRUS (2133)
CYRUS Creative Commons License 2000.05.09 0 0 2133
Lehet nekem ez nem jutott eszembe...pedig utálom a Fradit....bocs ha valaki lelkébe gázoltam :))
Előzmény: ORIZA TRIZNYAK (2131)
ORIZA TRIZNYAK Creative Commons License 2000.05.09 0 0 2132
Ja majd elfelejtettem,
a Porsche-val kapcsolatban.
A 480-as VOLVO sem egy eccerü kis szerkezet,
megy mint az atom. Itt áll egy az udvarban
ha valkit érdekel. ELADÓ !!!!!!!!

Triznyák az autónepper

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!