Keresés

Részletes keresés

lore Creative Commons License 2000.04.27 0 0 1926
Sziasztok,
Az extra meggyógyult, megpróbálom elküldeni nektek a logint és a jelszót. Aki nem kapott jelezzen.

lore

lore Creative Commons License 2000.04.27 0 0 1925
Okés,
de: naná, hogy 50*50 dpi-s hiszen ki alkalmazna téglalap alakú pixeleket (persze lehet)? :-))) A másik a képméret, nem jó ha kilóg...

Milyen a kép?

kíváncsilorevagyokén!

Előzmény: A guruló (1924)
A guruló Creative Commons License 2000.04.27 0 0 1924
lore: köszi...
Akkor most szerkeszthetem át a honlapomat..:-) Mit ad Isten, nekem is pont az Extrán van honlapom... :-) (ha ne adj' Isten érdekelne: www.extra.hu/adogaras_honlap/ )
A képet már kellőképpen leredukáltam 50*50 dpi-re, bár énnekem ingyomba van a NET, de azért gondolok másokra..... :-)

Ha kész vagyok, jelentkezem... A guruló.

Előzmény: lore (1923)
lore Creative Commons License 2000.04.27 0 0 1923
Vazz.. szal nem magam, haenm a topikoldalt. Gurulo: a példám csak példa! Be ne írd, remélve a sikert! :-))))))

lore

Előzmény: lore (1922)
lore Creative Commons License 2000.04.27 0 0 1922
Szia,
(img src=http://www.extra.hu/gurulo/volvo1.jpg)
A zárójeleket csőrökre kell cserélni: < ill. >

A gépedről nem tudsz képet beilleszteni, regisztráltasd magad (pl. az extránál). Itt kapsz 20 mega tárhelyet, tehát el lehet férni.

Vigyázz a képméretekkel. nem kll barom felbontás mert Templar leszedi a fejed!

Vannak erről szóló topikok, beírod a keresőbe, hogy html és válogathatsz a sulikban (linkelések, formázások stb..)

Minden okés? Ha nem megy küld el mailen, mert a kíváncsiságom nem várhat!

Ja, nem tudtam egyelőre az extrán regisztráltatni magam, vmi miatt nem fogadja el az emailcím formátumát...

lore

Előzmény: A guruló (1921)
A guruló Creative Commons License 2000.04.27 0 0 1921
Szerbusztok... lenne 1 db technikai kérdésem....
Hogy fűztök ide fel képet? Nkem a ctrl+V nem akarja betenni Wordpadból... Lenne egy tuti volvós képem.
A guruló
Előzmény: lore (1919)
lore Creative Commons License 2000.04.27 0 0 1920
Megnéztem azt a helyet ahonnan leszedted a képeket és... hmmmm. Nekem a hátulja is bejön, szépek lettek az új lökhárítók és a középre helyezett VOLVO felirat is teccik (mint a nagytestvéren! :-).

A felnik nosztalgiáznak, emlékeztetnek a bálna alufelniejire. Hiába a 700-asokkal nagggyon beletaláltak!

lore

Előzmény: lore (1919)
lore Creative Commons License 2000.04.27 0 0 1919
Szevasztok!

Látom követitek a példám és rávetődtök a 40-esre! :-)))

Szép lett, kívülről alig látni a különbséget (nem kell félni, hogy tökelavultnak nézzék a régit :-))). Belülről szvsz érezhetően tágasabb, bár a gyári fotók mindig csalnak... Hová tünt az airmix kapcsoló? Figyeltétek a kézifék melleti akármit?
Ködlámpák, felnik szépek, szerintem csak pozitív irányban változtattak a kocsin.

Hajrá vóvó!

lore

Előzmény: Bolas (1917)
Harvester Creative Commons License 2000.04.27 0 0 1918
A 400-as sorozatnál is probléma az elektromos ablakemelő kapcsoló. Ahogy öregszik a kocsi, egyre nehezebben jár az ablak is, és a szorulás miatt egyre nagyobb az áramfelvétele a villanymotornak. Emiatt az amúgy is alulméretezett, relézetlen ablakemelő kapcsolók érintkezői beégnek. Ezen nem sokat segítenek a csoda spray-k. Ha van egy kis vállalkozó kedved, emeld ki a kapcsolót és pattintsd szét. Aztán finom (3-500-as) csiszolópapírral szedd le róla a ráégett kormot, esetleg ha nagyobb beolvadások vannak az érintkező pogácsákon, akkor egy tűreszelővel korrigálhatsz. Így huzamosabb ideig ismét működni fog. Vannak speciális elektromos kenőzsírok is, azzal már nagyon sokáig bírja (nem összetévesztendő az akkusarura kent szilikonzsírral!!) Arra kell csak figyelni, hogy a megcsiszolt felület egyenletes legyen, mert küönben hamarosan újra beég.

Igazán üdvözítő megoldás az emelőszerkezet csúszó részeinek újrakenése és a kapcsoló megrelézése (amihez sajnos oldalanként két relé kell, szóval 2 ablak esetén 4, négy ablak esetén 8 plusz relé. Gondolom emiatt hagyták ki. Persze lehet trükközni mindenféle plusz elektronikával, hogy kevesebb relé is elég legyen, de az szerintem a legtöbb villamossági szerelőnek is macerás, nemhogy házilag.

Hali
Harvester

Előzmény: Bolas (1916)
Bolas Creative Commons License 2000.04.27 0 0 1917
Köszi a linket RAF2!

Akkor kezdeném, kérem a székeken nyugodtan hátradőlni!
Bocs Templar!
;-)
Lore figyuzd a felniket!





Előzmény: RAF2 (1915)
Bolas Creative Commons License 2000.04.27 0 0 1916
keton!
A tiéd mikori évjárat?
Mert asszem 1989-ig az elakadásjelző kapcsoló egyben volt az irányjelzőkarral!

Az ablakemelővel pedig nem tom mi legyen.
Szerezzek kapcsolót?
(Szerintem abban kevés a meghibásodási lehetőség.)
Inkább próbáld meg kitisztítani!
Néha nekem is rakoncátlankodik.
Szintén a jobb oldali! Viszont nekem a pole position-ből, azaz a vezetői oldalról nem tudom irányítani. Én ekkor elkezdem felhúzni az anyósülés felöli gombbal és utána már pp-ből is megy nálam..

Előzmény: keton (1913)
RAF2 Creative Commons License 2000.04.27 0 0 1915
sziasztok!

egy kis friss volvo hirek.
itt az "új" S/V 40 volvo,amit nagyon ötletesen FAS II-nak nevezték el.az alábbi linken meg is tekinthetö:
http://newcar.volvocars.se/vcc/x40
junius közepén lesz a premier,julius végén az elsö szállitás.
a külsö kozmetikázáson kivül átdolgozták a motorokat,a futómüvet valamint két új diesel motor is hozzájött a motorcsaládhoz.ezek a legmodernebb common rail technikájú motorok,1.9 cm3 115 LE ill. 102 LE adnak le.
a könnyüturbo motort is átdolgozták: magasabb forgatónyomatékkkal,5-el több lóerövel(165 LE)fél literrel fog kevesebbet fogyasztani.
a T4 modell motor térfogata 1.9-röl 2.0-ra növekedett,a változatlan forgatónyomaték és a LE mellett(200LE/300Nm) viszont itt is csökkentették a fogyasztást.
a keréktávolság 12 mm-rel,a nyomtávolságot 18 mm-rel növelték.igy most már 16 colos felnik is helyet kapnak ami nem egy rossz dolog.
az erössebb motorokhoz jön egy új "adaptiv elektromos sebességváltó" ami a vezetö vezetési stilulásoz alkalmazkodó intelligens tipusú automata váltó lesz.
a belsö változások: uj müszerfal,kardánbox,keményebb ülések egyéb apró dolgok...

akit bövebben érdekel az a www.volvospy.com > spy section > the restyled S40 alatt több infot találhat.

kicsit más súly csoportú újdonság: az uj nehéz teherkocsi család a VOLVO FL. a volvo.com-on magyarul is lehet olvasni róla söt ha szerencséd van nyerhetsz is egyet.csak tudnám mi a fenét csinálnák vele a ha bejönne??? :))
csak zárójelben jegyezném meg hogy a teljesen svéd tulajdonban lévö tehergépkocsi gyártó leányvállalt megvette a Renault hasolló profilú részlegét,igy a világon a második legnagyobb gyártója lesz a tehergépkocsik oldalán.

puss och kram

doktor úr Creative Commons License 2000.04.26 0 0 1914
Na csókolom. Gyermekek, csak annyit, hogy végigolvastalak benneteket, szépen vagytok, jól van. Pár napja nem jutok géphez, és jövô hétfôig ismételten nem fogok, úgyhogy kénytelenek lesztek nélkülözni a hozzászólásaimat. Bár lehet, hogy żgy jártok jobban. Utólag is mindenkinek boldog húsvétot. Apropó húsvét, hellotam egy aranyos locsolóversikét, és megosztanám veletek:
„Zöld erdôben jártam,
zöld füvet találtam,
elszívtam,
bejött!"
na jóccakát:
a doktor úr
Előzmény: keton (1913)
keton Creative Commons License 2000.04.26 0 0 1913
Üdv

Bolas,
az irányjelző-kapcsolón? Nálunk külön kapcsoló van az elakadásjelzőnek a kormányoszlop bal oldalán, az irányjelzőkapcs. mögött.

Az ablakemelővel már próbálkoztam ilyen módon, kontakt spré, stb, egy hétig működött, aztán annyi. Lefele megy, felfele nem.

DCs

Előzmény: Bolas (1910)
lore Creative Commons License 2000.04.26 0 0 1912
...énak mindig igaza van! :-))
Előzmény: Bolas (1911)
Bolas Creative Commons License 2000.04.26 0 0 1911
Üdv ORIZA TRIZNYAK!

Lorenak tényleg igaza van.
Szét kell bontanod az ajtókat és kitisztítani az ajtó és a kárpit közti részeket.
Aztán pontosan, jól illesztve vissza kell rögzíteni mindent a helyére (megragasztani a töréseket, ha kell új csavarokat beletenni.. stb.)
És kész.
Ha még mindig zörög, akkor javasolnám az agresszívabb, de nem biztos, hogy jobb megoldást: pillanatragasztó..

Előzmény: ORIZA TRIZNYAK (1902)
Bolas Creative Commons License 2000.04.26 0 0 1910
keton!

Én tudok elakadásjelzőre kupakot szerezni neked!
DE sajnos az gyárilag egybe van építve az irányjelzőkapcsolóval!
Kb 3000-3500 Ft-os befektetés lenne.
Ha érdekel, akkor szólj!

A jobboldali ablakemelő kapcsolóval egészen pontosan mi a gond, mert lehet, hogy nem kéne cserélni.
(Feltételezem, hogy néha nem emeli az ablakot.)
Próbáld meg kiemelni egy csavarhúzóval az egész panelt, és alatta nézd meg, hogy a kábelek és a relék jól illeszkednek-e.
Ha igen, akkor ellenőrizd, hogy most emeli-e rendesen az ablakot.
Ha így sem, akkor szerzek neked komplett kapcsolót
kb 3000-4000 Ft-ért.

(Az árakban nem vagyok teljesen biztos, csak kb-ra írtam.)

Előzmény: keton (1898)
lore Creative Commons License 2000.04.26 0 0 1909
:-)))
A fogalmazások kétértelműságánek feltárásában és alternatív mondanivaló kreálásában verhetetlen vagy Templar! (emléxem még amikor visszautasítottad az anyóslátogatást Pécsre! :-))

lore

Előzmény: Templar (1908)
Templar Creative Commons License 2000.04.26 0 0 1908
Triznyák!

Ne hagyd, hogy lore lebontsa az ajtókárpitodat, mer aztán ott állsz majd egy csomó lebontott ajtókárpittal és akkor meg micsinálsz? (persze tény, hogy úgy már nem fog zörögni:-)))

Előzmény: lore (1907)
lore Creative Commons License 2000.04.26 0 0 1907
Légy üdvözölve A topikban Triznyák. Remélem sűrű látogató leszel.
Kárpitzörgésben nem tudok segíteni, én egy szép napos hétvégén nekiállnék szétbontani az ajtókárpitot. Bolas kollegának vannak ebben tapasztalatai...
Hanem viszont de kérem:
Autód milyen paraméterekkel bír? (kor, km, extrák, motor, állapot)

lore

Előzmény: ORIZA TRIZNYAK (1902)
lore Creative Commons License 2000.04.26 0 0 1906
...Merthogy a lore agyát logikai modellként reprezentáló objektum-orientált adatbázisban az Alcsútdoboz rekordhoz más rekordok illetve entitások a topikban érdekelteket érintő módon nem kapcsolódnak. Pusztán hazánk politikai életének folyamából vannak elképzeléseim eme községről, de a téma mikéntjéből fakadóan ezen információk nem kerülhetnek bele egy topik-szabványos lekérdezés outputjába. Az eddigi megszólalások alapján kialakult bennem egy meglehetősen pozitív kép az érintett környezetről és ilyeténképpen bátran merem ajánlani a helyszínt mint a topikban szereplő indivídumok fizikai kontaktusának konstruálásához alkalmas fizikai környezetet. A kontaktusok alapja (partnerek /mi/ asszociációs képességében és készségében feltétlenül található kell, hogy legyen közös pont) garancia arra, hogy a virtuális kommunikáció fizikai reprezentációja sikeres legyen. Az érdeklődési körök halmazának interszekciója adhatja a fizikai létek időszakos únióját....
Előzmény: Templar (1905)
Templar Creative Commons License 2000.04.26 0 0 1905
Lévén, hogy lore tárgybani álláspontja nem interpretálódott :-)
Előzmény: Harvester (1904)
Harvester Creative Commons License 2000.04.26 0 0 1904
Ez szépen meg lett mondva Templar által :-)
H.
Előzmény: Templar (1903)
Templar Creative Commons License 2000.04.26 0 0 1903
Találkozóilag Alcsútdoboz részemről is támogatható.
ORIZA TRIZNYAK Creative Commons License 2000.04.26 0 0 1902
Üdv Mindenkinek,
bocsi ha alulinformált vagyok, de lenne egy kérdésem :
760 kombi VOLVO-ban milyen ötletetek van arra, hogy a kárpitok zörgését megszüntessem ?
még valami:
nem olvastam végig a topicot, de ha VOLVO-s site-ot akartok csinálni, fel tudom ajánlani a kapacitásom a webserveremen (akármennyi tárhely,megjegyezhető domain etc.).

VOLVO RULEZ!
Triznyák

lore Creative Commons License 2000.04.25 0 0 1901
Jaj, télleg! Holnap rászólok loréra, hogy regisztráltassa a topiktagok tárhelyét! Majd informállak benneteket, örülök, hogy van mit megosztanod, keton! Remélem a többieknek is lesz!

Na letészem a lantot, jóccakát:
lore
ps: ma se gyorsulási, se albérlet, se képek, se szépidő, se haladás, se tudomány... remélem holnap fordul a kocka!

Előzmény: keton (1900)
keton Creative Commons License 2000.04.25 0 0 1900
lore,
pár napja vmi extrás tárhelyről volt szó, lett abból vmi? Van egy két dolog amit szivesen megosztanék Veletek.

DCs

Előzmény: lore (1899)
lore Creative Commons License 2000.04.25 0 0 1899
Ja, hogy efeffben mérik arrafelé a volvókat.. :-))

Tuggyátok elküldtem egy válaszfaxot a V70 tesztvezetésére + prosikra (nincs benne t!!), erre elküldtek két anyagot a V70-ről. Szal ha nem bámjátok mazsolázok belőlük ha időm, is engedi. Nameg lesz időm a szkennerrel szöszölni, mert állati képek vannak benne, szeretném megosztani veletek! :)

keton,
engem piszkosul zavarna az a kapcsoló-hiány, nekem a mániám a gyári állapot, különösen a beltérben!

lore

keton Creative Commons License 2000.04.25 0 0 1898
Üdv

lore,
természetesen nem forintban árulták a gépet, 30k FF az ára.

480T,
most már találhatnak. Megpróbálom értelmesen leírni igényemet. Kéne a 740-esünkre az elakadásjelző-kapcsolóra (huhh) egy kupak (mármint az a műanyag fedőbigyó), nem mintha annyit kéne használni, de csúnya, hogy nincs rajta semmi. Távolabbi igény a jobb első ajtóba egy ablakemelő-kapcsoló, mert az mostanában rendetlenkedik.

DCs

lore Creative Commons License 2000.04.25 0 0 1897
Sziasztok punny-k!

Na berúgtam a kompjútert hajrá winyóz (bocs fargo)! Ugyanis nem megyünk gyorsulásira, barhára esik, tácolni jó lenne, de ücsörögni... Bolas pótolja a 3 hetet, fargo hajtja a földi javakat, lore építgeti zsenge karrierjét (szigorúan csak a tudományosat). Illetve segít lorenének aki úgy néz ki sikeresen vette a dajcse nyelv vizsgáját, így valszeg júniusban diplomázhat.

CYRUS,
remélem minden rendben, és csak a hálózatról kapcsolódtál le! Szal jelezz vmit!

Remélem újra szép idő lesz, lehet kirándulni, talizni, elmenni kajálni stb... addig mindenki dolgozzon/tanuljon!

Üdv.
lore

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!