Ez itt az ősrégi Volvo Topik, a néhai Volvo Baráti Társaság, az első hazai Volvo klub melegágya és kemény magja.
A topikot klubtopikká alakítottuk, arra a többitől kissé eltérő szabályok vonatkoznak:
¤ Itt nincs off-topik, alkalomadtán POLITIKÁRÓL is beszélgetünk, természetesen kulturált keretek között.
¤ Ha éppen parázs vitát látsz, az nem jelent mást, mint hogy az egymást személyesen is ismerő kollégák beszélgetnek.
¤ Szeretettel látunk, akkor is ha nincs Volvo a birtokodban. Kérdezz bátran, figyelünk :)
¤ Légy türelmes ha nem jön azonnal válasz, a legénység extra segítőkész.
¤ A trollokat, a kekeckedőket, a kéretlen reklámokat rövid úton eltávolítjuk.
fargo gourmand ez evidens, Triznyák kompjúter mágus ez is evidens, lore pedig ... ez is az!
Anyóslátogatás államvizsgákig (jún vége) felfüggesztve, agyélezés megy ezerrel!
Motorozás rulez! Hadd próbáljam ki a motorod, hogy aztán felboruljak vel mint mindenki aki asziszi, hogy vezetett már Cagiva 125-öst tud vezetni nagyobbat is :-))
fargo szerethesseja sallátátt iss, meg a jófinomfris kenjeret kutivizvel. De leginkább a finoman fűszerezett 60 dekkás stékokat szeresse kápsalivel meg tabbaszkószosszal, némi kumplival, barna kaolával.
Hali,
itt vagyok, lenn voltam falun, és beindítottam a Honda CB650-es mocimat. Gyerekek, az úgy megy mint az állat. Majdnem féltem rajta.
lorentin
épp azon törtem a fejem, hogy csillogtatok egy kicsit, tehát kreálok valami VOLVOSOSAT!
Szóval itt leszek még sokáig, és reggelre megpróbálok valamit idevetni a hálóra.
Jaaaa, szivar, Érden a SteakHouse-ban valami szivarklub tart rendszeresen közgyűlést, állítólag haláli jó banda. A napokban beszéltem a tulajjal, befogadná a klubot, mint törzshely, feltéve hogy nem szaporodunk túl, és nem szorítjuk ki a törzsvendégeit. Kb 15 fôig tud rendszeresen fogadni, esetenként többet is. Partnernek mutatkozott mindenben, bevállalná a faliújságot, és hajlandó lenne külön kajákat kreálni, Volvos névvel, mint pl. "SvédAcél cocktail", vagy "Áfonyás steak a'la Volvo", avagy "Héjában sült tégla", esetleg "Amazon saláta", neadjisten "Három személyes vacsora 850 Turbo módra", vagy "T5R menü"...
Mi a baj a BMW-s topic-kal? TÖk jó csókák, igazi lelkes autóbolondok. Csípom azt a helyet, jó hangulata van. (Télleg, mi miért nem linkelünk be muffokat ezerrel?)
Templar jó hirem van!!! Állitolag elöre el van döntve ki nyeri és a nyertes állitolag egy 240-s volvo tulajdonosa...Bár azt hallottam hogy egy pirosé :)) azé reménykedj :)
Lore nem tünt el csak ugy döntött ezentul a SAAB topicba irogat :))
Igen, én is úgy érze, hogy a Skodának leginkább a presztízzsel lesz gondja. A minôséget, megbízhatóságot, biztonságosságot el tudja érni, hiszen a technológia adott, ismert és pénzen megvásárolható, de igazi presztízst kiépíteni a legnehezebb...
köszönöm az észrevételeket,csak a smájlikat még nem tudom hogy hogyan értelmezzem :)))
mielött a fejembe szállna a dicsöség,elárulom hogy a script nem saját kútföböl van hanem a netröl,csak átalakitottam saját
szükséglet szerint.amugy hobbiból foglakozom programozással,tényleg ha lesz a volvo klubbnak honlapja szivesen csinálok hozzá akármit,kérdöiveket,scripteket vagy amit kell.
Iore: igazad van csak 2 kép volt az új V70-esröl,utólag én is rájöttem
de bennt hagytam mégis,kiváncsi voltam szól-e vki érte.:))
guruló: szerintem ez a volvo skoda összehasonlitás annyira nevetséges hogy nem is
érdemes vitázni rajta,nem tudom melyik tökfilkó találta ki.próbavezettem
az Octaviát,Fabiát csak egyben tudnának konkurálni a volvókkal: az árban.
a nagy volvok (850,940,v/s70,v80) teljesen más osztályban versenyeznek,ahol
az audi,bmw mozog.szeritem sohase fogja utólérni a skoda öket,mégha a VW konszern legjobb
minöségü autója lesz,bár ez is erösen kétséges az Audi miatt.
a skoda (legalábbis) itt svédbe a "sok autó,kevés pénzért" cimü kategóriába
fut és nem hiszem hogy ezen a jövöben változtatni fognak vagy akarnak rajta.
nem akarom szaporitani a szót csak annyit még hogy a volvo
egy nagyon jól bedolgozott autómárka amit nem egy éjszaka épitettek fel.
joyride: Welcome to the Club :-)
Léxűrô: hááát, nekem a fékpad szerint 4 (négy) lóerôt adott a 210-hez hozzá, ami ugye nem sok. Talán egy kicsit rugalmasabb lett tôle a kocsi, de ez sem számottevô. A 460-ason viszont nem nagyon lehetett érezni, kivéve, hogy több port engedett át <- ezt látni lehetett, BTW. Gyere talira 3-án!
A.GY. A Klubot hivatalosan még nem említettük a vezérképviseletnek, bár tudomásom szerint SZ. Gergô jó emberünk már beszélt valakivel. Több forrásból azt hallottam, hogy nem számíthatunk túl sok segítségre tôlük -- elég merev társaság. Még a név- és logo használat is kétséges.
Templar Ma többen is elvették a kedvem a repülônaptól. Viszont ott lesz a Jani barátom is Zalaegerszegrôl, a gyönyörű 740-essel. Sajna ô vasárnap megy, úgyhogy elkerüljük egymást. Viszont megeskettem, hogy 3-án el fog jönni -- csak merészeljen távolmaradni, biztos hogy naponta 2x küldetek locsolókocsit az utcájukba...
Kitaláltam, hogy hogyan lehetne áthidalni az alapító okirat hiányát toborzásilag. Kellene készíteni pár A3-as plakátot, amit ki lehetne lógatni a szervízekben, miszerint:
- megalakultunk,
- a papírok ügyintézés alatt,
- találkozó 3-án,
- programokkal,
- mindenki jöjjön,
- mert belépni meg regisztrálni még nem lehet, de ismerkedni és szándékot jelezni igen...
fargo,
Asziszem én vasárnap megyek K-re sajnos földön :-(
Korábbi tapasztalataim szerint (micsoda szentségtörés ez itt) nincs jobb erre mint az Intercity.
Hi joyride,
Lépj be a klubba, mielőtt fargo vesz rá:-)
hobe,
Hát azér kell kicserélni az összes gumit, hogy Triznyák ne tartson szarrágónak.
Ha csak kettőt cserélsz, akkor viszont Oya-val értek egyet (előre)
Templar a földhözragadt akinek még mindig nincs új albérlete