Keresés

Részletes keresés

lore Creative Commons License 2000.04.29 0 0 1986
Hey CYRUS! :-)))))))
Végre itt! Fél kilenctől negyed tízig próbáltalak többször hívni otthon de foglalt volt, a mobilod meg vaóban döglött... Már aggódtam. Épp azt beszéltük Bolassal, amióta ő Boszniából is képes volt bejelentkezni (0,0012 gép/hektár), azóta nem indok a távollét. De örülök, hogy újra itt vagy.
Gyorsulásin kollektíve nem vonultunk ki, nem is bánom annyira. Legközelebb jövő keddhez két hétred lesz! Akkor hacsak nem lesz megint zuhi akkor megyünk!

Templar!
Oké szivarral el van intézve. Sajna kipufogóban nem tudok segíteni, esetleg Bolassal mexerelhetjük! :-))))))))

Ja, és volt még egy eredménye a lore-service-point kihasználásának. Megígértettük lorenével, hogy legközelebb kiprószálja a Bálnát! Nem lesz semmi! Ha Bolas tudná amit én! :-)))

lore

Templar Creative Commons License 2000.04.29 0 0 1985
Bolas,
Szóval ott ahol a négy csőből egy lesz mintegy 30-40cm-re hátra diszkréten körberepedt. Úgy tűnik el nem hagyom, de eléggé mutálós hangja lett az autónak, meg zörög mintazálat.

lore,
Kárpótlásul kapsz egy szivart, bár én a helyedben két évvel fiatalabbnak tetettem volna magam és a dolog meg van oldva ;-)

Előzmény: Bolas (1979)
CYRUS Creative Commons License 2000.04.29 0 0 1984
Hey skacok :)))
Itt vagyok élek és virulok :)) Csak elvoltam utazva pár napra meg a gépem is szar.....Még az F1 et is kihagytam multhétvén :(( Pár éve nem volt erre példa ::))))
Akkor nem voltatok végül is gyorsuláson?
Átküldöm majd a mobil számom mert megváltozott, ha lesz szoljatok :) de azért most már leszek gyakrabban megint:)
lore Creative Commons License 2000.04.29 0 0 1983
Szívesen, én is élveztem. Leírom mi történt, bár félő, hogy az egész klub nálunk fogja szervizeltetni a gépeket. :-))))
Bálnába ködlámpák installálva (dekopírfűrésszel estem neki a műanyagnak :-))), volvo-logo felragasztva, napellenzők felrakva, elektromos tetőablak szilikonozva, új fekete hűtőmaszk teljeskörű ápolása, bal hátsó felni ápolása (többi nem, mert nem jött be :-((), hűtőfolyadék feltöltése. Szal kerrrályok vagyunk. Még van mit csinálni rajta, de megéri!!!

Asszem felhívom C-ügynököt, így nemszoktak lelépni...

lore

Előzmény: Bolas (1982)
Bolas Creative Commons License 2000.04.29 0 0 1982
Hálás köszönet lore!

Üdv mindenkinek!

Megyek tanulni!
:-((((((((

Majd holnap!

C-Agent!
Hol vagy?

gbrl Creative Commons License 2000.04.29 0 0 1981
szevaszok.......overdrive.....
volt egy 760 gle -s volvo-m kb 4 éve...
1997-ben adtuk el, 2,5 évet volt nálunk. eladáskor 596.000 nem tévedés 596.000km volt benne!!!! overdrive-os volt, és semmi baja nem volt az overdrive-nak.
mi kb 180.000-t tettünk bele, egy ismerőstől vettük. nagyon jól muzsikált, auztán végülis lecseréltük egy 940 -re.....
szóval jó dolog az az overdrive........
nekem főleg az teccett, ha falvakon mentünk kjeresztül, nem kellett beérkezéskor kuplung- vissza, csak gombnyomás, és 4-esben vidámon 40-50.... aztán a faluvégén ujra gombnyomás és vidáman 110-120..... :))))))
Előzmény: keton (1967)
gbrl Creative Commons License 2000.04.29 0 0 1980
szijjóka... bka......
a nepper haverodnak kicsit igaza is van, kiscit nem is....
az ilyen évjáratú autók klímával és klíma nélkül is szinte egy árban futnak... következésképpen a vevő próbálja kivárni a klímásat....azonban, ha nem hiányzik nked a klíma és nem is akarod eladni aokáig... - és jó, vedd bátran...
....de a klímahiányt gondold át kétszer is (!!)
sok sikert: gbrL
Előzmény: Bka- (1973)
Bolas Creative Commons License 2000.04.29 0 0 1979
lore!
Már indulok is!

Templar!
A kipuff melyik része lyukadt ki?

Előzmény: lore (1978)
lore Creative Commons License 2000.04.29 0 0 1978
Micsodaaaa??? Egy rohadt kipuff miatt csúsztam le a 76-ról??? Most szólt ide Bolas, hogy siessek ő volt a 75-ös, készültem is beírni, hogy:
....73, 74, 75, 1976 Zseni született!

Erre Te!
:-))))

Na gyere Bolas, szereljünk, akkor lehiggadok.

lore

Előzmény: Templar (1976)
Templar Creative Commons License 2000.04.29 0 0 1977
Na bumm most jól belenyúltam. Bocs lore!
Előzmény: Bolas (1975)
Templar Creative Commons License 2000.04.29 0 0 1976
Help!

Heggeszteni kell a kipufogómat (pontosabban a Volvóét he-he).
Nekem viszont sosem kellett még Nagy-Budapesten kipufogót heggesztetni, úgyhogy teljes a tanácstalanság.
Tud valaki aranykezű mesterembert aki szakmájának szerelmese?

Bka-,
Ha otthonérzed magad az autóban vedd meg!

Templar

Bolas Creative Commons License 2000.04.29 0 0 1975
lore!

Örülök, hogy feleségednek is tetszik a 740-es!
Ma délután lesz ideje megcsodálni a Bálnát ha otthon lesz.
A P/W miatt bocs, de mostanság nem sok időm volt gépre mászni!

Minden összecsúszott..
Bosznia után rögtön befogtak mindenhova.
Csütörtökön kéne mennem Szögedre, mert beszámolóznom kell 2 tárgyból!
Ráadásul hétfőn mennem kell Parisba.
(ez nem önsajnálat, hogy milyen szar nekem, örülök neki, mert imádom Parist, de most nem jött jókor..)

Állati jó idő van!
Levágtam a fűvet a kertben.
:-)
Tegnap belraktam a hátsó fejtámlákat!
(friss szerzemények. Színben királyul passzol.)
Délelőtt befigyelt az elektromosság a sibedába!
Rendben van dolog.
Ma délután pedig az első ködlámpákra gyúrunk rá lore gyerekkel.

Lassan tényleg fullos gépem lesz.
Habár már nincs sok pénzem.
:-(

Vigyázat: 1976 loreé!

Előzmény: lore (1961)
keton Creative Commons License 2000.04.29 0 0 1974
Üdv

erről a cikkről egy régebbi autósújság (???) 850-es leírása jut az eszembe, ahol ménkü nagy hibaként hozták fel, hogy nem nyílik tágasra a csomagtartó. A mienkbe bőven eleget nyílik, a 850-esekbe ennél csak nagyobbra. Szóval no comment...
Mi az, hogy nem jó a fék precizitása? Egy Volvoban? Nálunk vészfékezéskor szabadesésben jön a mutató (vagy ez gyenge?). Én a szerző helyében örülnék, ha ilyen gagyi fékjeim lennének.
Kb ugyanígy állok a Dolby Pro Logic hi-fi-vel. Ujjongok, hogy egyáltalán otthon van, nemhogy az autómban.
A biztonsági övbe pedig kétszer is simán beleférek (igaz nem vagyok túl vaskos:-)

-ideges-

DCs

Előzmény: lore (1969)
Bka- Creative Commons License 2000.04.29 0 0 1973
/me nem öreg :)))))

Hogy megveszem-e... én nagyon hajlok rá. Hátravan azonban még a környezetemmel való vívás, akik szinte mind azt mondják hogy túl nagy, minek ekkora autó, no meg meg kell alkudni a tulajjal. Nem sietem el a dolgot... Az is zavar hogy a nepper haverom aszongya nem szabad megvenni mert eladhatatlan légkondi nélkül. No de én nem eladni akarom hanem használni SOKÁIG! :)

A Fordom... na ha látnád :) 1980-as évjáratú Fiesta 1.3L, 368xxxkm-rel. Motor, váltó viszonylag jó állapotban van, fürge és ugrik. A karosszéria az most érte el azt az állapotot hogy elkezdett mindenhol rohadni körben... Nagyon csúnya szegény. Múltkor mosásnál tűnt fel nagyon amikor odamentem a haveromhoz beszélgetni és visszanéztem rá... Cserébe viszont fillérekbe kerül a fenntartása és a szervize. Mondjuk sokmindent magam csinálok rajta, csak télen volt szerelőnél amikor nem volt kedvem aláfeküdni, meg amikor a váltóban a féltengely-szimmeringeket kellett cserélni. Sz'al vidám kis autó, de biztonság semmi.

A Volvo az ellentéte lenne. Szinte mindenben. Nem tudom jó-e ez, de hát a 940-es csak kicsit nagyobb mint amekkora kocsit venni akartam, ráadásul ha beül az ember akkor nem is érzi nagynak. Én legalábbis teljesen jól éreztem benne magam.

A diesel is fura, mert utoljára akkor vezettem diesel kocsit amikor vezetni tanultam egy 1.6D Golffal. Akkor még nem tűnt fel hogy tank :)))

Bka

Előzmény: lore (1972)
lore Creative Commons License 2000.04.29 0 0 1972
Gratula a 71-hez öregfiú! :-)))

A képesautóxpress mostanában tele van volvokkal, érdemes belebambáskodni.
Na és, megveszed? Milyen fordból ülnél át bele? Nemmindegy, hogy fiesta vagy scorpio!

lore

Előzmény: Bka- (1971)
Bka- Creative Commons License 2000.04.29 0 0 1971
'napot :)

1971

Köszönöm Urak :)

No megnéztük ismét közelről a hajót, hááááát gyönyörű! Picit próbaköröztünk vele, hát nemtom.... :) A diesel az egy ojan mint a tank, tényleg úgy megy :) Indulásnál gyorsan engedtem fel a kuplungot - megszoktam a Fordomban hogy egészen fent fog - erre a hajó ugrott egyet, de a fordulat az csak picit bemozdult lefelé. A gyorsulás az tovább fogja fejleszteni néha előjövő öreguras vezetési stílusomat :) Overdrive játéknak nagyon tetszetős, tetszik de továbbra is picit idegenkedek tőle. Minden elektromos dolog tökéletesen működik benne, a tolótető nem akad. A csomagtér kicsit nehezen záródik.

Valahogy megint úgy éreztem hogy ezt az autót nem kell szokni, beül az ember és vezet, kényelemben, biztonságban... Egyszerűen minden a helyén van! Tetszik a műszerfalról nyitható tolótető is, jobban kézre esik mint a tetőre szerelt kapcsoló.

Nincs benne turbónyomásmérő! Diesel-ekbe nem tesznek?

Barátnőmnek tetszett, de a végén elkezdte mondani... túl nagy, alig bírt vele kiállni a srác a kocsik közül, a tolótető az nagyon gyengének néz ki... na mind1.

Bka

Bka- Creative Commons License 2000.04.29 0 0 1970
Hali,

Az autós ujságírásról ennyit... Még hogy New Edge, csak az kéne. Nincs véletlenül valaki keze ügyében egy belső fotó az új V70-ről?

Kilincs, biztonsági öv... nevetséges amit ír :)

Bka

Előzmény: lore (1969)
lore Creative Commons License 2000.04.29 0 0 1969
'napot!

fargo,
nem emlékeztél rosszul, a V70-ről kapott sajtóanyagban is 16 collos féktárcsákat emlegetnek. Tény, hogy ez nem a valós méret, lehet, hogy így hívják azt a méretű féktárcsát ami még megfér a 16-os kerekekkel?

Az autopluszban van egy cikk a V70-ről. Borzalmas.
'Noha a V70 még teljes egészében Volvo-fejleszts, a műszerfal élei, háromszögei már eszünkbe juttatják a Ford New Edge filozófiáját.'
fargo, te is aszitted a próba során, hogy: jé ez olyan mint a fordfikusz! ? :-)) Mellékesen jegyzem meg, hogy a durva nyúedzsdizájn megbukni láccik, lsd. újabb fordok...
'A pedálrend jó, a fék precizitása és nyomáspontja nem. Az ABS és a DSTC ellenben dicséretesen dolgozik.'
Emlékeztek még az automotorundsport tesztre? Maximum pontot kapott a V70 a fékjeire, olyan lassulást produkáltak még melegen és terhelve is. Ezek után aszondani, hogy az ABS meg a DSTC remekül dógozik... Mér, hogy dolgozhat hibásan? Nem müxik, vagy mi?
'Az ergonómia példás, szokni kell viszont a kíváló hangképű Dolby ProLogic hifi kissé szétszórt funkcióit.'
Mármint a kezelőgombokra gondolhatott a szakLáma. Nos, van egy kép a beltérről, meg láttam is a katalógusban a rádiót. Nézzétek meg, semmi nincs szétszórva!
Írják még, hogy csorbát szenvedett a biztonsági imidzs mert a kilincsek nem a hagyományos markolósak kívül. Hát ha valaki ebből erre következtet... + még rövidek a biztonsági övek, így termetes embereknek nem adatik elegendő mozgástér. Ezt meg nem hiszem el. Nem vagy te sem kis termetű nyápicka, fargo, szal milyen volt? Majd megfulladtál benne?
Emellett ír a belső minőségi hiányosságokról (nehezen mozgó ajtók, slamposan varrt bőr, mozgolódó A-oszlop burkolat, labilis tetőkárpit. Hát máshol ilyet nem olvashattam, tfh így volt ennél a gyepált 0-szériás autónál, de úgy van fogalmazva, hogy az ember asziszi ez minden V70-ben így van...

Olvastam egy hírt az új volvoszervízről (Duna Interservice). Reklámszagú volt (minden tökéletes stb.), de volt egy érdekesség: 'a Duna Interservice első volvós ügyfele a népszerű tévés műsorvezető, Rózsa György volt.' Ezek kampányolni fognak a hírességekért! :-) Erős Antónia és a többiek meg mennek a Kártyauccába?

lore

Bka- Creative Commons License 2000.04.29 0 0 1968
Hali,

DCs/keton koszi. A lenyeget asszem kihamoztam :)

Eegen az overdrive egy kapcsolo amibol drot log ki, ez akar korrodalodhat is meg ilyenek. Itt jon az hogy ami bonyolultabb az konnyebben elromlik... Mindenesetre erdekes egy dolog. Valoszinuleg problemasabb mint a rendes otodik fokozat, de nem gond. Lenyeg hogy nem hallani tomeges overdrive hibakrol, csak az elhasznalodasbol eredo problemakrol.

Fene egye meg, Ti is marhara izgultatok az elso Volvo-tok vasarlasa elott? :))))

Bka

Előzmény: keton (1967)
keton Creative Commons License 2000.04.29 0 0 1967
Üdv

Bka-
az overdrive-ra visszatérve, a mienk manuális 740 '90-es normális 5 fokozatú váltóval. Én kb 1 hónappal ezelőttig azt hittem, csak csak a 700-as szériában használták az overdrive-ot, valahonnan (már nem emlékszem kristálytisztán) hallottam, hogy ezek az overdrive-os váltók néha bedöglenek emiatt speciális megoldás miatt. Viszont amiről lentebb írtam 740-es '84-es volt, tehát elég korai darab. Ez persze nem azt jelenti, hogy a tíz évvel későbbi 940-esekbe konstrukciós hibás váltókat raktak :-). + láttam már eladó 940-est, (valszeg nem a tiédet) amiben overdrive-os váltó volt. Emellett a 90-es 740-esek manuáljában szintén van overdrive-os, és hagyományos 5 fokozatú leírás (és természetesen autómata is). Na, ez most jó zavaros lett, próbáljátok kihámozni a lényeget

DCs

Bka- Creative Commons License 2000.04.28 0 0 1966
Jajj, még valami!

A kartonjához szerintetek hozzá lehet jutni egyszerűen? Gondolok én arra hogy bemegyek az Ivanicshoz és azt mondom érdekelne ez és ez az autó mert meg akarom venni, vajon odaadják-e hogy belenézzek?

Bka

Bka- Creative Commons License 2000.04.28 0 0 1965
Uraim!

Mélységes meghajlással elnézését kérem mindazon Uraknak, akik nickjét felsorolásomban nem említettem, rossz betűalakkal kezdtem vagy rossz helyen említettem! :)

Nickem magyarázata nem olyan hosszú, de eddig mindig csak sör mellett meséltem el, miért változtatnék rajta? :) Egyébként helyesen írva Bka az, csak valaki megelőzött itt. Meglepő, főleg magyar nyelvterületen. Van egy skandináv úriember aki jogosan de meglehetősen fantáziátlanul magát Bka-nak nevezi, remélem nem ő az :)

Részemről lefoglalnám az 1971-es hozzászólást :)



Valahogy szinte csak azt hallom hogy a klíma az nem olyan fontos... Nos én néha iiiiigen nagyra tudnám értékelni! Pl. amikor háromnapos ünnepen lezárják a fél M7-est és kilométereket kell araszolni a melegben. Mert bizony ez az áprilisi időjárás igencsak melegre sikeredett!

Klimatikus szempontból az én álomautómban van klíma, napfénytető, ülésfűtés. Szerintem ez a mérsékelt égövi kocsi felszerelése. A svédeknél nem kell klíma, a finneknél többet ér a hűtőkörbe épített cekász, de a svédek és a finnek számára Mo. majdnem trópus.

Az valóban igaz hogy ha lehet haladni akkor a tetővel és az ablakokkal kombinálva igen kellemes légáramlatot lehet létrehozni. Ha lehet haladni.

Más. Lehet hogy csak nekem új: SwedishBricks. Itt nagyon sokat olvastam a 7/900-asokról, karbantartás satöbbi. Az overdrive-ról is, de sajna csak azt hogy hogyan kell szétszedni és javítani :)))) A manuális 940-esek mindvégig overdrive-ot kaptak hagyományos 5. fokozat helyett?

Holnap megmutatom közelről a barátnőmnek is. Ma a kerítésen kívülről naaagyon tetszett neki hátulról! :) Megpróbáljuk elkötni is egy próbakörre. Tulajjal jövő héten megyek egy nagy próbakörre. Azt mindta ünneplő autó volt mindvégig. Nos akkor miért van letörve a vezetőülés tárolórekesze? Ünneplő autón nem törnek a dolgok, legalábbis nálam (már ha lenne ünneplő autóm :)))

No jócakát :)

Bka

lore Creative Commons License 2000.04.28 0 0 1964
Figyelitek a számokat? A születési dátumok környékén járunk! Stippppistopppi a 76-os!!! :-))

Na jóccakát, lore feláldozza a szombat délelőttjét a tudomány oltárán, amire ugye rá köll pihizni...

lore76rulez!

lore Creative Commons License 2000.04.28 0 0 1963
Jé, télleg! Bka--nak penitenciaként mindenkitől elnézést kell kérnie! :-)))

Most akkor oké a géped?

Én már tisztában vagyok (egy-két mailváltás után) Triznyák nickjének eredetével, fel lehetne adni találós kérdésként a topikban, hogy honnan ered! A topiklakók koruknál fogva mind találkozhattak vele anno... (lorenének pl. beugrott :))

Bolas autója lassan fullextrás lesz, nemsokára télleg jöhet a conolly meg a rózsagyökér (azért hagyunk belőle pipakészítésre is!).

lore

Előzmény: ORIZA TRIZNYAK (1962)
ORIZA TRIZNYAK Creative Commons License 2000.04.28 0 0 1962
lore
ne is töröggy a nickeddel engem teljesen kihagyott, meg is vagyok sértődve :-(.

Triznyák a sértődött vízcsőcsere után.

Előzmény: lore (1961)
lore Creative Commons License 2000.04.28 0 0 1961
Bka-
Micsooodaaaaaaaa???? Sorolod a nickeket és a nagybetűs fargo (aki egyébként szintén kisbetűs) mellett ott árválkodik lore kisbnetűvel (ami helyes, de ennyire fargo árnyékában!!) :-)))))))))

Klíma szvsz nagyon fontos...

A nickedet órákig kell mesélni vagy mi? Najó akkor a következő talin magyarázkodhacc!

Az én feleségemnek a hétszázas már teccik! :-)))

Bolas nem jelentkezel a topikban, megint a pannnyongéesem/vesztel jár jól...

lore

Előzmény: Bka- (1955)
ORIZA TRIZNYAK Creative Commons License 2000.04.28 0 0 1960
Help,
Tegnap félreinformáltam a tisztelt társaságot, nem az alsó vízcső ment szét, hanem az a kb. 20 centis kiszélesedős, ami a fűtéscsaptól megy az alsóvízcső felé. Van valakinek ilyenje? Ivanicsnak nincs (ejnye Lajos!), legkorábban szerda, addig gyalog? Nem jó ötlet, máshogy terveztem a hétvégét....

Triznyák, aki már most összekoszolta magát.

Bka- Creative Commons License 2000.04.28 0 0 1959
lore!

Tényleg rózsafagyökér? Tényleg sok??? Jaaaj egy icipicit haaaadd, megcsinálnám már életem első sajátkezű pipámat! :) Dejólenneeeeeee!

Bka

Előzmény: lore (1958)
lore Creative Commons License 2000.04.28 0 0 1958
Végre megy a volvotopik-ről is.

Bár mint tuggyuk művészetiésesztétikai érzékem nem nagy, de: a volvonál a mai stílusos interiőr dizájn alapjait több mint 20 éve vetették először papírra, a képről pl. Bolas is felfedezheti a rokonvonásokat.

Télleg Bolas!
Van otthon egy rakat rózsafagyökerem megy Conolly-bőröm. Feltupírozzuk a Bálnát belülről? :-)))

Most lassan lelépek, holnap délelőtt úgynézki, hogy dolgozok (nem hagyományos értelemben), de délután már lehet szó Bálnázásról.
Olyan lesz mint abban a sörreklámban: egész nap izzadunk, krómozunk meg leheljük a kocsit, aztán este benyomjuk a gyöngyöző üveges Tuborgot!

gbrl,
mail, ment, üdv. újra itt.

lore

Előzmény: lore (1957)
lore Creative Commons License 2000.04.28 0 0 1957
Na még egy próba a topikosról Bka- ajánlotta képpel:

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!