Keresés

Részletes keresés

A.GY. Creative Commons License 2000.05.18 0 0 2426
Autószaki c lap 99/11 szám, utána lehet nézni, magamtól nem tudok ilyet kitalálni.
Előzmény: Oyabun (2424)
A.GY. Creative Commons License 2000.05.18 0 0 2425
Már egyszer válaszoltam ,de kidobotta forum.
Szóval Rákoscsabán lakom, van egy fehér 480-ES és egy piros 460 a családban.
A 480-nal minden baj előjött, ami egy szerelemből vett autónál lehetséges:computer+motorcsere, első-hársó futómű(szilentek,gömbfejek, stb) toronycsapágy, féltengely, stb.
A fék munkahenger hegesztve volt, de még mondhatnék párat, mire nem képesek egyes szerelőnek mondott emberek...
Már csak a belseje van hátra, ehhez keresek kárpitost.Ki tud ajánlani?
A 460at csak a családdal + nemzetközi delegációk fogadására használom.Röviden ennyi.
Remélem, tudok a talira menni
Előzmény: Bolas (2422)
Oyabun Creative Commons License 2000.05.18 0 0 2424
A.GY. Ne haragudj kérlek alássan, egyáltalán nem értek veled egyet.
Egyszerű fizika. Fékezéskor az gépjármű súlypontjának illetve a súlypont körüli elmozdulásának következtében az első kerekek *sokkal* jobban terhelődnek mint a hátsók. Ebből eredőan, ha cak nem az a célod, hogy az új gumik minél kevésbé kopjanak, az új guumikat a jobb fékezhetőség, jobb úttartás ill jobb vizenfutási tényezők miatt erősen javallott az első kerekekre tenni.
Ennek ellentmondana egy hátsókerékhajtású autón való elhelyezés, ahol számolni kellene a lóerők azfaltra juttatásának módjával is, azaz el kellene dönteni, hogy jobb gyorsulást vagy jobb fékezhetőséget kívánunk elérni.
Jelen esetben azonban mivel az első kerekek a hajtott kerekek még ez sem zavar bele a képbe.
Eccóval, ha a gumigyártók ilyen hülyeségeket mondanak, akkor gumigyártók monnyanak le. De szerintem inkább te néztél el valamit, ami viszont mással is előfordul.

Oya
akimármegintolyanminthakötözködnedemégse

A.GY. Creative Commons License 2000.05.18 0 0 2423
Klub ügyben mint talán irtam, én is gondolkoztam.
két dolog
Mit szól(na ) hozzá a VOLVO Mo? Vagy már tudják? Én kérdeztem nemrég nem tudtak róla.
Talán segitenének.Az újságban sokkal elegénsabb lenne megjelentetni.
Veterán szekció? De amúgy is ingyen megjelenteti az Ocskay Zoltán az AM Veteránban, a klub felhivását, bejegyzését .Erről már beszéltem vele.
Előzmény: fargo (2391)
Bolas Creative Commons License 2000.05.18 0 0 2422
NA végre megvagy!
Mikor felelsz a kérdéseimre?
Előzmény: A.GY. (2421)
A.GY. Creative Commons License 2000.05.18 0 0 2421
A jobb gumit kell hátra tenni, legalábbis a gumigyártók szerint, a fékezés miatt!
Előzmény: Oyabun (2417)
A.GY. Creative Commons License 2000.05.18 0 0 2420
bocs urak nem a témához szólok
1.A Skoda ügyesen próbált zárkózni, amikor az ős favorit a 340-es hátulját megkapta. Nekem legalábbis rögtön ez tűnt fel.
2 Üléshez a TORX kulcs mindenhol kapható, legutóbb valami OBi-ban láttam kb3-400 Ft.
3.A 480-as a XVII-ből már régóta eladő, asz hiszem ősszel is láttam.
4Egy jó tanács: Ne vegyél a feleségednek 480-ast, úgyis te fogod használni!
5. Miért van, hogy a fórum kidob egy idő után?rendesen be szoktam jelentkezni.

Talán lesz időm elolvasni az aktuális hozzászólásokat is.
üdv

Oyabun Creative Commons License 2000.05.18 0 0 2419
Triznyak
Szerinted mittomén innen kishazánkból, hogy mélyen 10telt HoBe barétom milyen gumikat vett ottan Franciahonban. Esetében valóban szélsőséges esetről beszélhetünk, egyrészt miatta, másrészt mer ugye lássuk be- azok az éticsigazabálók sem vezetnek hétköznapi módon. Éshát aki korba közé keveredik, azt megszünteti a headundshouldersz. Avtópályán vészfékezés 180-ról esetében pedig *hótziher*, hogy elindul a négycsatornás ABS akkor meg ugyismind1. Nem mondom, egy pályaversenyen baromira nem mind1, hogy milyen tapadású, hőfokú, nyomású, mintázatú ésmégeszámtalan dologban különbözhető virsli szeszeng az ember felnijein, de hát uccára.
Hogy mást ne mondjak 1 vagy akár 1/2 tized bar nyomáskülönbség tudod mennyire másmilyen gumiműködéshez vezethet? Másképp melegszik, másképp tapad, másképp viselkedik vizen, másképp áll ellen durrdefektnek kátyúnak ésmégsorol6nám. Hidd el, hétköznapi vezető észre sem veszi sem ezt, sem pedig a másféle gumikat. Az ectétikán kívül nincs egetverő különbség. Az meg, hogy mit érdemel meg, vagy mit nem egyéni szociális probléma.
Persze, ha extrém eset áll fenn pl. elöl nyári, hátul téli tappancsok... Az egészen más tészta. Vagy stílusosan gumiarábikum.

Oya
akimegmindígtudálékos,haköllhanemkölll ésakivéletlenülsemfikázniakarjatriznyákot

ORIZA TRIZNYAK Creative Commons License 2000.05.18 0 0 2418
Oya
Hobe nyilván nem olyan fajta gumit vett, erről beszélek. De szerintem egy 3.5millás (87500FRF) autó megérdemel 4 egyforma gumit, és bár valóban nem létszükséglet, de ismerd el, hogy szélsőséges esetekben sokat számít (szélsőséges eset, amikor hobe vezet, ha ismered őt, akkor tudod :-)). De pl. egy szimpla vészfékezés autópályán 180-ról? Hm???

Hobe
hazucc, nem mondtam, hogy szarrágó vagy. Egyszerüen csak kicsinyesnek tituláltalak. Direkt visszakerestem.

Triznyák
Akinek minden eladott gumiból %-a van, de ez titok:-)

Oyabun Creative Commons License 2000.05.18 0 0 2417
Herr Fargo
Tekintve, hogy a kiadott hivatalos program 9-kor kezdődik, igyekezni köll. Elég nehéz lesz behozni, mivel szándékom szerint úgylegkésőbb nyóc óra magasságáben már lent fogunk figyelni, tehát mire te elindulsz mi már ott leszünk. De azél plóbálkozzál... :-) (Szuromi Pisi Bácsiná már előkészületben vannak az új vezérművelő tengelyek a totoyához, sz'al nemsokára autó is lesz belőle...)

HoBe
Ha ugyanolyan tip gumikat vettél, ne is érdekeljn, ki mit mond. Max. majd az újakat rakasd előre a hajtott kerekekre, a használtabbakat meg hátra (ha jól emléxem v.mi 850-et emlegettél). Ha más tipusú gumit vettél az más tészta, de egyáltalán nem nagy gáz. Kétségtelen sokkal elegánsabb és kicsit biztonságosabb mind a négy keéken U. olyan papucsokkal szaladozni, de nem létkérdés. Ha ezzel megspóroltad a vezérműszíj csere árát akkor meg télleg megérte a dolog.

Előzmény: fargo (2416)
fargo Creative Commons License 2000.05.18 0 0 2416
OyaBogyo:

Úgy érted REGGEL 6.30-kor? Vazzeg, én akkor szoktam elaludni. Szóval 8-ra tervezem az indulást, de lesz az 8.30 is, míg leterelem a családom a kocsihoz... Sebaj, majd az M5-ön behozom a hátrányt, majd figyelem a Totoyát.

Sárkányt, naná!

hobe:
Tényleg járok arrafelé, már gondoltam hogy elküldöm hozzád emilt, de még nem jutottam odáig. Szerdán, 24-én délben érkezek és 29-én este indulok vissza. Sajna ezúttal, idô híján repülôre esett a választás, úgyhogy a Volvo itthon marad -- OyaBácsi fogja gondját viselni :-)

hobe Creative Commons License 2000.05.18 0 0 2415
A Triznyak azt irta nekem maganban, hogy szarrago vagyok, mert a defektes jobb hatso gumi miatt csak a ket hatsot csereltettem ki, nem az osszeset. Meg tud valaki gyozni arrol, hogy miert kellett volna mind a 4 gumit kicsereltetnem?

Fargo
Az Oya azt irta nekem, hogy a jovo heten vagy utana jossz megnezni a Volvo-mat:-) Meddig maradsz?

Bolas Creative Commons License 2000.05.18 0 0 2414
RAF2!

Tényleg király vagy!

joyride!
Ez így van.
Nem hiába vonták vissza a Valent kereskedői jogát..

Sajnos a repülőnap kimarad Bolas részéről, aki mostanában a jövőjét és előremenetelét egyengeti, csakúgy mint lorené, aki igaz idén már szerencsésen befejezi ezirányú képzését és ráadásul lore úr is segédkezik benne, de hát ilyen az élet ahogy mondani szokták a bölcs-okosak mint amit múltkor is hallottam valamelyik haveromtól, aki azt adta tudtomra hogy:

"Igaz, hogy a számítógépem megver sakkban, de kick-boxban én vagyok az erősebb!"

Bolas, aki most nagyon hosszú okfejtést adott elő egy mondatban
(Triznyákos aláírás rulez!)

joyride Creative Commons License 2000.05.18 0 0 2413
Sziasztok!

Most találtam rá erre a fórumra. Tanulságos…
Tudja-e valaki, hogy mennyire érdemes légszűrő cserével bíbelődni? Olyan agyonhirdetett textil-olaj szűrőre gondolok. Most van akcióban Bontexéknél, meg jön a 60k km szerviz, ezért esedékes is. Ja, majd elfejtettem: V40 2.0.

Egy érdekes tapasztalat (régebbi témához): Valentnél nem árt vigyázni!!! Tavaly télen kerestem használt V40-t, volt is náluk egy szép ezüst 1.6. Mondták szervizkönyv + minden OK, törésmentes kocsi, meg kell venni, alkalmi vétel. Már-már leboltoltunk amikor a lízingcég jelezte, hogy nem kóser a verda. Szerződéskötés előtt a biztosító adatbázisában rákerestek az autó adataira. Érdekes dolgokat találtak. A kocsit kétszer törték és a biztosító több mint 1milliót fizetett, ezért cascóról ne is álmodjak! A Határ úton meg jól felháborodtak, hogy miért „nyomozgatok”! Hát ennyit egy cég becsületességéről…

Oyabun Creative Commons License 2000.05.18 0 0 2412
Fargo
Én szombaton viszem a majdnem-apóst. Jó fej az öreg és a második háborús meg úgy egyáltalán a repülő masinák nagy imádója. Nincs olyan repülős újság ami meg ne lenne neki.
Szóval időterv. Indulás szombat 6:30 érkezés majd v. mikor este. később nem érdemes indulni, mert nem lesz parkolóhely, meg nem férsz hozzá a gépekhez. Hozzá sárkányt. Biztos örülni fognak a műrepülők a dolognak... :-)
Összefuthatunk lefele is, vagy ott helyben.
Oya
lore Creative Commons License 2000.05.18 0 0 2411
Templarhamészvigyázzmerveszélyesüzemna!
Előzmény: fargo (2410)
fargo Creative Commons License 2000.05.18 0 0 2410
Jut eszembe, hétvégén repülônap lesz Kecskeméten, ki jön?
Templar Creative Commons License 2000.05.18 0 0 2409
Hello Mindenki,

Szerintem a klub dolog - eltekintve a bírósági bejegyzés nehézségeitől - lényegében jól halad.
Egyelőre illegalitásban de a szervezet sejtjei lényegében jól alakulnak.
Aktivistáink mindenhol ott vannak!
Ez a cetlizés, belátom nem a világ legelegánsabb dolga, de rengetegszer gondoltam már egy-egy nagyobb parkolóban elballagva egy Volvó mellett, hogy egy nem túl tolakodó toborzócetklit kellene bevetni.

HpG,
Nem tudom, hogy az ide írók közül van-e valakinek 240 dízele (talán macska007-nek), de nézz el a www.extra.hu/kettesvolvo honlapra, illetve ne hagyd ki a júni 3-i találkozót, ahol remélhetőleg 200-asok sűrű erdejében lehet majd botorkálni.
Nemazé, de az eddigi találkozókon a 200-as csoportosulás (amely nem rés, hanem erős bástya) képviseltette magát a legnagyobb számban.

Templar
a 200-as frakció önjelölt szószólója

fargo Creative Commons License 2000.05.18 0 0 2408
RAF2:

...tényleg olyan frankó :-)

Előzmény: RAF2 (2405)
A guruló Creative Commons License 2000.05.18 0 0 2407
Bolas, Triznyák és akit még érdekel: Leányom keze oly kicsiny, kecses és légies, hogy iromba autótok minden rés(z)ébe elér... Nem vagyok nagyravágyó, elég lesz, ha + tarthatja, amit talál. Szerintem egy Volvóban több érték van az ülések között, mint egy Skodában a kesztyűtartóban :-)

Templar: Uszony megvan, nélküle el sem indulnék (bár tegnap a mosóban levettem).

Volvo rulez,
üdv: guruló

Előzmény: Bolas (2385)
lore Creative Commons License 2000.05.18 0 0 2406
Szia RAF2,
nagyon tuti! Ezt te csináltad? :-))))

Bár a három közül csak az egyik az új V70, de a 'réginek' sem kell szégyenkeznie! :-))

lore

Előzmény: RAF2 (2405)
RAF2 Creative Commons License 2000.05.18 0 0 2405

éjszaka volt egy kis idöm a melóban.
ez lett belöle:)))
Kattincs ide!

hétvégére kaptam idöt egy próbaútra az új V70-el.
kiváncsi vagyok rá hogy tényleg olyan frankó mint ahogy az újságok állitják.

CYRUS Creative Commons License 2000.05.17 0 0 2404
Keton jó látni hogy nem csak én vagyok ilyen rohadt elfogult :))) Valahogy pont ugyanezeket a kocsikat szeretem :))
Bár Vasárnap sikerült belezugnom egy ezüst-metál SAAB 9-5 Aero-ba....Gyönyörü látvány volt ahogy 200 feletti sebességgel elhuzott mellettünk a pályán , reflektorral és ködlámpával..Mintha valami reklámfilm forgatás lett volna
Előzmény: keton (2395)
keton Creative Commons License 2000.05.17 0 0 2403
namégegyszer


És egy szép S40es

keton Creative Commons License 2000.05.17 0 0 2402
Ez meg egy Amazon 1956-ból:
keton Creative Commons License 2000.05.17 0 0 2401
Itten egy régi V70R:
Hpg Creative Commons License 2000.05.17 0 0 2400
Tehát 2400 köbcenti körül, mint a jobb felső sarokban is mutatja a szám. Teljesítmény, fogyasztás, tomma ???
Hpg Creative Commons License 2000.05.17 0 0 2399
Van a társaságnak véleménye a 240-es Volvokról? (D6)
ORIZA TRIZNYAK Creative Commons License 2000.05.17 0 0 2398
Bolas
Köszi, már van üvegem, nem volt piti kiscerélni.
A lakatos szenvedett vele egy darabig.
A motor egy DR200 Djebel Enduro, én tisztafeketében+napszemüveg, és csak óbuda felé jártam, meg egy kicsit a belvárosban. A Komjádi uszoda előtt viszont nagyon néztem egy fehér bálnát. Asszem 9-es lehetett. Be akartam várni,
de nagyon lassan jött.

Triznyák
aki figyel

Előzmény: Bolas (2396)
ORIZA TRIZNYAK Creative Commons License 2000.05.17 0 0 2397
Harvester
Egy ilyen közepes király lenne.
Megtudnák a Suzyk, amit még csak sejtenek.
És talán Fargo sem bosszankodna miattuk annyira a Bartók Béla úti járdán :-)))).

Triznyák
a kétkerekű
PS "nyilvánosságára"- hogy tudtam ekkora baromságot kitalálni? Bocsesz a nyelvművelőknek

Előzmény: Harvester (2393)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!