Keresés

Részletes keresés

lore Creative Commons License 2000.05.10 0 0 2154
Ha mosse lesz jó, visszaadom a diplomám :-))

Tanácstalanság a szép logotervek felett...

lore Creative Commons License 2000.05.10 0 0 2153
:-))))))) /namostasztánégek!!! Vörös a fejem mint a rák f*sz*!/
Előzmény: Templar (2151)
lore Creative Commons License 2000.05.10 0 0 2152
Francfrancfranc! A pshopban el köll menteni a változtatásokat!!!!! Mindenki szíiíiíidhat!!
Előzmény: lore (2150)
Templar Creative Commons License 2000.05.10 0 0 2151
Nagy szerencse, hogy "lore egy bizonyos szinten túl nem szeret égni" :-)
Előzmény: lore (2148)
lore Creative Commons License 2000.05.10 0 0 2150
Azért a közepes felbontása se rossz a kis Olympusnak nem? :-))) Ilyen képekkel egy 16 Mb-s kártyára olyan 70-80 ráfér...

Na következzen a felállás a Turul megett. Templar hízzon a májad!

Ilyesmit még rakok fel, csak megnézem a rendszámokat...

lore Creative Commons License 2000.05.10 0 0 2149
Ajjaj. A k. életbe mehetek pshopba méreteket cséndzselni... bocsesz Templar!
Előzmény: lore (2148)
lore Creative Commons License 2000.05.10 0 0 2148
Így van, fargo! Cseszegetni kell, mert lore egy bizonyos szinten túl nem szeret égni. Tehát először egy bizonyíték, hogy merrefelé is voltunk:
A guruló Creative Commons License 2000.05.10 0 0 2147
Bolas: Hát bizony, elég meleg volt/lesz.
A Virág már 7 hónapja zárva van, talán majd nemsoká' + nyitják.
Szegeden a legjobb fagyit/süteményt a Kálvária cukiban kapod, a Kálvária téren, tudom ajánlani..:-)
Triznyák:
A korai 440-460-480-októl tényleg óvnak a szakemberek (egy házban lakom egy Volvo szerelővel), és a családban megforduló 98-91 évjáratú 440 és 460-ok (2 darab) valóban rászolgáltak erre a "bizalmatlanságra".
Félreértés ne essék, NEM ROSSZ autók, de lényegesen több bosszantó hibaforrásuk van, mint a későbbi, kiforrott példányoknak. (pl.: zörgő burkolatok, kinyithatatlan motorháztető, 1 évente elszakadó gázbowden, 480-nál: békalámpák kampec stb...)
Egyébként abban egyetértünk, hogy a C70 után a lexebb autó... :-)
guruló

ps.: lore: ha küldök a találkozóról képet mailbe, akkor felrakod a topicra, mint a múltkor? Köszi...

Előzmény: Bolas (2142)
fargo Creative Commons License 2000.05.10 0 0 2146
Templar:

Tennék föl képeket, de a tekercset még csak 1/3-ig lôttem el. Ha megtelik, elôhívatom. Addig is cseszegessük egy kicsit lore kartársat, ô digitális kamerával fotózott.

(Nem jönnek a szavazatok...)

Előzmény: Templar (2145)
Templar Creative Commons License 2000.05.10 0 0 2145
Doki,

Szavaztam a logókra, de még mindig nem kaptam meg a kolbászt, konzervet stb. ennyit a paktumokról:-)

fargo,
Teszel föl képeket a tatai menetről vagy nem teszel föl?

Tegnap találkoztam pümpivel. Tényleg nő!

HpG eltűnt. Úgy látszik a konkrét dolgainkkal elriasztottuk.

fargo Creative Commons License 2000.05.10 0 0 2144
Üdv,

89-es évjárat nem túl biztató -- állítólag csak 90-tôl szabad venni, mert akkortól jobbak a motorok. Ne kérdezzétek miért, a szerelôk mondták ezt, amikor a 460-ról beszélgettünk, meg a hajdani tuningos ismeretség is. Na mindegy.

Arra lehet számítani a kora miatt, hogy lesz egy csomó költség vele. Ha nem volt nagyon törve, akkor megfontolható -- az egyik legszebb Volvo, szvsz.

Kár, hogy nincs benne klíma...

Előzmény: ORIZA TRIZNYAK (2143)
ORIZA TRIZNYAK Creative Commons License 2000.05.10 0 0 2143
Sziasztok,
Ismertetem a 480-as kedvező és kedvezőtlen tulajdonságait.
89-es évjárat, 1720ccm turbó, megy mint állat. extrák: centrál, computer, motoros ablak.
Állapot az Ivancsics szerint: hátsó szilent csere, kormánymű javítás (folyik az olaj 2éve).
Kipufogó hangos.
ami meg lesz csinálva:
szilent, kipufogó, műszaki (mert lejárt). A kormánymű (ivanics mond 50e huf) csak ha muszáj.
Szín ezüst metál, két sárvédő javításra szorul, de nem vészes.
Az ára kb 950ezer, de ez még nem fix.
Egyéb hiba: ingadozik az alapjárat (valszeg sima kontakthiba, javítható, meg lesz csinálva).
Csütörtökön tolom ki a szerelőhöz, addíg a XI ker.-ben van, utána a XVII-ben megtekinthető, ha valakit érdekel.

üdv
Triznyák az állapotfelmérő

Bolas Creative Commons License 2000.05.09 0 0 2142
gurulo!
Sajnos ma vonattal voltam, de így is majdnem kihaltam..
Kemény idő volt lent!
Még a szép lányok is alig bújtak ki az utcákra..
A Virággal mi van?
Akartam betolni egy fagyit az arcomba, de be volt zárva!
Mi történt?

O.Triznyák!
Hogyé van az a 480?
Mindenki rá van izgulva te meg csak húzod az időt!

Gergőnek meg boldog névnapot!
Segítsek valamit a bejegyzéssel?
Hátha tudok valamit gyorsítani.

keton Creative Commons License 2000.05.09 0 0 2141
jaj, a logok

doktor úr 16-osa tetszik, de pl szvsz a 18-as tök jó bannernek.

Akartam még mondani valamit, de elfelejtettem...

DCs

keton Creative Commons License 2000.05.09 0 0 2140
Üdv

Volvo-mániához még egy (lehet, hogy már írtátok???): nálam legfőképpen az fordul elő, hogy ha olvasok vmilyen könyvet, újságot, stb a vo-val kezdődő szavakra automatikusan rámegy a szemem. Ez már odáig fejlődött, hogy egy teljesen teleírt lapon szinte azonnal kiszúrom az ilyeneket.

Tegnap az autómániában a manus télleg igen csak elájult az S80T6-tól, élmény volt hallgatni.

DCs

fargo Creative Commons License 2000.05.09 0 0 2139
Üdvöm,

Doki,
nehogy má' ne zavazzál, én is megtettem, úgyhogy Te is légy oly jó...

VolvoKlub Magyarország:
A Sz. Gergô kínlódik a bírósággal, sokadszor dobják vissza neki az anyagot.

Beszéltem az ügyvédemmel, hogy mi a meglátása ezügyben, mikor mondtam neki, hogy egyesületet / klubot kellene alapítani, akkor sikítva rohant el. Azt mondja, hogy nincs igazán kiforrott engedélyezési procedúra meg szabályozás az ilyen polgári szervezetekre, ezért ahányszor a süket döntéshozónak eszébe jut valami extra, mindannyiszor visszadobhatja az anyagot. Emlegetett valami egyesületet, amit az ô irodájuk kezelt *hónapokba* tellett, míg keresztülverték a jogászokon az iratokat.

Úgyhogy a helyzet csak kicsit jobb, mint reménytelen, én teljesen tanácstalan lettem, szerintem mást nem tudunk tenni, mint drukkolni a Gergônek, hogy mielôbb sikerrel járhasson.

***************

Hogyé van az a 480?

doktor úr Creative Commons License 2000.05.09 0 0 2138
Na sziasztok. Baromira sajnálom, hogy lemaradtam a taliról, de a júniusi összeröffenésre nagyon rá vagyok izgulva. Engedelmetekkel a logókra én nem szavaznék, az okát remélem nem kell ecsetelnem. Azért szurkolok. Már persze magamnak. :-) Egy indiszkrét kérdés az érintetteknek: megalakult már hivatalosan a VOLVOKLUB Magyarország? Kezd egy kicsit olyan lenni ez az egész mint a rétestészta, nem? Bár lehet, hogy csak én vagyok türelmetlen? A franc tudja. A talira még lehetne:
- tolatva szlalomozási verseny
- tolatva gyorsulási verseny
- szakácsverseny (így étterembe se kellene menni)
- becsukott szemmel való tárgyfelismerési verseny (alkatrészekkel, egyebekkel)
satöbbi. Egyéb hülye ötleteim is vannak még.
Csókol mindenkit
a doktor úr
Előzmény: lore (2137)
lore Creative Commons License 2000.05.09 0 0 2137
Majd' elfelejtettem:
Tegnap nagy élményben volt részem: Egy haver felajánlotta, hogy kipróbálhatom az autóját. Egy Audi V8 quattrot! Nyomtam is neki az egérúton rendesen, alig tudtam kerülgetni a téglákat az úton! :-))))

Volt tegnap az autómániában az S80 T6 tesztje. A német-párti hírnevű újságíró nagyon odavolt tőle, nem is említett egy hibát sem. Fülig érő szájjal ecsetelte, hogy mennyire jól megy a gép, mekkora baromi hely van benne hátul is (19x magas a ficek!), és milyen ergonómikus minden. Télleg szép volt az a nyócvanas! Az újságíró meg is jegyezte, hogy hazánkban a német autók megítélése romlik, mert hát kik ülnek Merciben meg Bömösben. Ezzel szemben a szerény volvo főnyeremény diszkont áron! :-)

Nemtom ebben, vagy a karikakettőn volt-e, hogy hogyan szállítják az autókat. Annak az elején voltak bevágások a volvo crash testekről, volt olyan is, hogy egy újat a régi 700-assal koccantották. A szállítás útját is egy volvo páldáján követték, hát télleg rendesen be van csomagolva.
Ezt tudtam is, én láttam a negyvenest 'zsír' új állapotában, belül minden karton meg fólia volt...

lllllore

A guruló Creative Commons License 2000.05.09 0 0 2136
Hi, Triznyák! Mit tudsz arról az eladó 480-ról? Mikori, milyen motor van benne, hányszor törték már a seggét? ( az a lexebb része)?
Ja, és hogyé' mongyák?
A guruló

Bolas: Üdv néked, remélem van a járgányodban klíma, mert ma itt legalább 30 fok + ÁFA lesz.....

Előzmény: ORIZA TRIZNYAK (2134)
lore Creative Commons License 2000.05.09 0 0 2135
Tatán a szavazásnál is volt akinek olyan fradiszerűnek tűnt egy-egy logo! Nem lehet véletlen, hogy fargo volvoja is zöld! :-)))

Templar,
este beszélek lorenével az általam javaslott programokról, utána mondom a véleményem! :-)

lore

Előzmény: ORIZA TRIZNYAK (2128)
ORIZA TRIZNYAK Creative Commons License 2000.05.09 0 0 2134
Én is, pont azért jutott eszembe :-))).
Nekem az teccik, amiben autó van középen,
vagy nem kerek.
Előzmény: CYRUS (2133)
CYRUS Creative Commons License 2000.05.09 0 0 2133
Lehet nekem ez nem jutott eszembe...pedig utálom a Fradit....bocs ha valaki lelkébe gázoltam :))
Előzmény: ORIZA TRIZNYAK (2131)
ORIZA TRIZNYAK Creative Commons License 2000.05.09 0 0 2132
Ja majd elfelejtettem,
a Porsche-val kapcsolatban.
A 480-as VOLVO sem egy eccerü kis szerkezet,
megy mint az atom. Itt áll egy az udvarban
ha valkit érdekel. ELADÓ !!!!!!!!

Triznyák az autónepper

ORIZA TRIZNYAK Creative Commons License 2000.05.09 0 0 2131
Nem tudom, úgy ránéztem....
Előzmény: CYRUS (2130)
CYRUS Creative Commons License 2000.05.08 0 0 2130
Fradi? hát ez hogy jutott eszedbe? :))) nem tudom engem nem emlékeztett rá :))
Viszont én nemtudok választani az összes baromi jó :(
Előzmény: ORIZA TRIZNYAK (2128)
ORIZA TRIZNYAK Creative Commons License 2000.05.08 0 0 2129
A versenyek díjazása:
Az utolsó helyezettek kitakarítják az autóm.
Kezdek nem látni semmit olyan koszos az ablak belülről :-).

Triznyák a lusta...

ORIZA TRIZNYAK Creative Commons License 2000.05.08 0 0 2128
Hali mindenkinek,
ismét itt triznyák bácsi. Bocsesz mindenkitől az eltűnésért, csak az elmúlt időben munka mellett földesúri tehendőimet kellett gyakorolnom. Szóval van egy telkem Sóskúton a pincesoron, és már fel akartak jelenteni a gaz miatt. Most már viszont lehet terepgyakorlatot tartani a VOLVO-kal.
Más
Az enyém nem bálna (760GLE kombi csak hogy ne kelljen visszalapozni :-)), hanem tehén. De csak úgy kedvesen.
Az a baj a nyári találkozókkal, hogy én oda szívesebben megyek motorral, mint kocsival.
De azért sajnálom, hogy lemardtam a buliról.
Logo:
némelyik olyan fradi-szerű nem?
Most ennyi, de még maradok.

Csóközön Triznyák bácsi (72)

fargo Creative Commons License 2000.05.08 0 0 2127
Ez a sárkányeregetés szerintem olyan dolog, hogy ha az ember egyszer rendes szelet kap, és belekóstol az élménybe, akkor jó eséllyel rabjává válik.

Pár hete Zalában elvittem apámat is a Kandikóhoz eregetni, hát látni kellett volna az öreget, 65 éves fejjel úgy örömködött, mint egy gyerek, hangosan kurjongatott és vigyorgott, mint a tejbetök.

Amikor ilyen dög meleg van, a szél csak arra jó, hogy szívasson, az csak elveszi az ember kedvét. Talán legközelebb sikerül, a jó szelet ki kell fogni. (Hidegfront elôtt és után szokott működni...)

Előzmény: Dave_ (2125)
fargo Creative Commons License 2000.05.08 0 0 2126
Üdv Kollegák és Kolleginák!

Kissé hosszúra nyúlt a nap, most tettem le a lantot.

Programok:
Már gondolkoztunk rajta. Lehetne példul szervezni:

1.
Gyorsulási versenyt, persze nem a hagyományos gépi erôvel izomkodóst, hanem olyant, ahol mondjuk ötven méteres távon kellene minél gyorsabban végigtolni 3 embernek a Volvot.

2.
Alkatrész-felismerési versenyt, több kategóriában, oldalborda szinttôl a profi szerelôk szintjéig.

3.
Szépségversenyt, korosztályonként.

4.
Hibaelhárítási versenyt: a kocsit "titokban" elrontja valaki, a tulajnak meg be kellene indítani -- idôre. (Meg lehetne nyerni az ügynek egy-két márkaszervízes szerelôt...)

5.
Szlalom?

6.
Több most nem jut eszembe. Azért összeszedhetnénk minden kreatív energiánkat, és kitalálhatnánk valami jó pogromot. Segítsetek Ti is!

**********************

Még nem kaptam szavazatokat a távolmaradóktól. Vagy ide írjatok be, plíz, vagy dobjatok egy emilt...

**********************

A taliról hazafelé elkezdett az Egérúton a lámpától tolni egy audi V8 (a régi 4.2-es V8, az A8 elôtti). Egészen 160-ig gyorsítottam, tovább nem mertem, mert bár tök üres volt az út, féltem, hogy leesik a Volvo az aszfaltról abban a hosszú kanyarban. Én a külsô sávban nyomultam, az audis csak akkor sorolt át a belsôbe, amikor már látta, hogy nem tolom tovább, addig a Volvo seggében lihegett vagy másfél méterre. (Mit kötözködött, nem tudom!) Egy ideg kacérkodtam a gondolattal, hogy felvillantom a hátsó ködlámpámat, vajon mekkorát buktázik, de aztán inkább békén hagytam. Szóval átsorolt a belsô sávba, de az az ív már túl szűk volt neki, és elkezdett sodródni. Láttam az arcát, eléggé meg volt ijedve. Meg kell hagyni, szépen korrigált és egy ideig sodródva tartotta a kocsit az íven, viszont alig tudott megállni a következô lámpánál. Manôverezni már nem volt helye, szépen beszorult egy távolsági busz meg egy trabi közé, a Tétényi útnál már vagy 10 kocsival lemaradt.

Tök érdekes volt látni, ahogy keresztbe fordulva sodródik a manus, nem gondoltam volna, hogy az a quattro elôbb elveszti a tapadását, mint a Volvo.

Dave_ Creative Commons License 2000.05.08 0 0 2125
Templar,
Szerintem jól csináltátok.Én csak rontottam volna a színvonalat!
Bár egy Amazon alakú sárkánnyal esetleg.... :-))
Előzmény: Templar (2124)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!