Ez itt az ősrégi Volvo Topik, a néhai Volvo Baráti Társaság, az első hazai Volvo klub melegágya és kemény magja.
A topikot klubtopikká alakítottuk, arra a többitől kissé eltérő szabályok vonatkoznak:
¤ Itt nincs off-topik, alkalomadtán POLITIKÁRÓL is beszélgetünk, természetesen kulturált keretek között.
¤ Ha éppen parázs vitát látsz, az nem jelent mást, mint hogy az egymást személyesen is ismerő kollégák beszélgetnek.
¤ Szeretettel látunk, akkor is ha nincs Volvo a birtokodban. Kérdezz bátran, figyelünk :)
¤ Légy türelmes ha nem jön azonnal válasz, a legénység extra segítőkész.
¤ A trollokat, a kekeckedőket, a kéretlen reklámokat rövid úton eltávolítjuk.
Keton jó látni hogy nem csak én vagyok ilyen rohadt elfogult :))) Valahogy pont ugyanezeket a kocsikat szeretem :))
Bár Vasárnap sikerült belezugnom egy ezüst-metál SAAB 9-5 Aero-ba....Gyönyörü látvány volt ahogy 200 feletti sebességgel elhuzott mellettünk a pályán , reflektorral és ködlámpával..Mintha valami reklámfilm forgatás lett volna
Bolas
Köszi, már van üvegem, nem volt piti kiscerélni.
A lakatos szenvedett vele egy darabig.
A motor egy DR200 Djebel Enduro, én tisztafeketében+napszemüveg, és csak óbuda felé jártam, meg egy kicsit a belvárosban. A Komjádi uszoda előtt viszont nagyon néztem egy fehér bálnát. Asszem 9-es lehetett. Be akartam várni,
de nagyon lassan jött.
Harvester
Egy ilyen közepes király lenne.
Megtudnák a Suzyk, amit még csak sejtenek.
És talán Fargo sem bosszankodna miattuk annyira a Bartók Béla úti járdán :-)))).
Triznyák
a kétkerekű
PS "nyilvánosságára"- hogy tudtam ekkora baromságot kitalálni? Bocsesz a nyelvművelőknek
1. A Volvo azért nem gyárt motorokat, mert az már autó lenne.
2. Hogy ez az unicode-dolog nekem nem jutott eszembe, de hülye vagyok
3. 850, nálam is gáz van, belestem az új S40/V40, S70/V70/C70, S80, S90 + 24x, 7xx, 9xx, 4xx autókba.
4. az összes hozzászólást látom
5. Ha jók lesztek adok egy csomó képet (mind kisebb, mint 640x480). Ha vki esetleg itt még játszik autószimulátorokkal, spec pl NFS3-mal, annak tudok küldeni hozzá C70-est (a játékban lenyomja a Ferrari Maranellot:))
6. én is akrtam cetlizni, csak eddig nem volt hozzá pofám
7.valszeg vasárnapig nem leszek, de figyelek a Volvokra!
fargo,
A cetlivel kapcsolatban.Miután egyeztettem "el presidente"Ádámmal,
gyártottam cetlit,melyen az elkövetkezô meetingre hívom fel
a védtelen,és gyanútlan Volvosok figyelmét.
Hogy milyen sikerrel,az majd kiderül.
Most példul egy Amazonost próbálok majd megtéríteni(bordó,fehér tetôvel).
Feleségem beszélt vele.Állítólag most adott el egy
164-est.De nem volt túl lelkes a pali.
Na majd a szelíd rábeszélés! :-)
Ha a Volvo motorbicikliket is gyártana
1, a legkisebb robogójuk is olyan nehéz lenne, hogy darus autó kellene minden borulás utáni felemeléséhez
2, közepes méretű motorkerékpárok szemrebbenés nélkül letipornák országútjaink Suzuki kocsijait.
A T. társaság nyilvánosságára hoznék néhány tényt:
1. Dohányzom mint a gyárkémény, tehát természetesen rá lehet gyújtani a VOLVO-mban.
2. Az autó különös ismertető jele, hogy szürke, kombi, amerikai lámpás, nem fekete a teteje, és le van fóliázva a hátulja kivéve a hátsó(csomagtartó)ajtó, valamint a múltheti feltörésből kifolyólag a jobb hátsó ajtó kisablaka, tehát ezt keressétek.
3. Momentán csillog, mert le van mosva.
4. Tegnap SZVSZ itt kolompolt a ház előtt, hacsak Macska-Bond (hehe) el nem lopta, hogy kimorzsaporszívózhassa.
5. Vezérműszíjról azért meg lehet állapítani, hogy mennyi idős, de nem érdemes kupeckodni vele. ( HALLOD HOBE, NE LÉGY SÓHER, MERT POFON LESZ!).
Eddig minden autómon (volt úgy tizenegynéhány) az összes szíjat kicseréltettem bemelegítésként jobbabéke alapon.
6. Most Óbuda felé fogok elmozogni, de motorral, úgyhogy errefelé kéretik vigyázni a motorosokra.
Triznyák
a Suzuki Djebel-es fekete cuccban
(tuggya valaki mér nem gyárt a VOLVO mkp-kat?)
Drur (ez tecc :-)
Lenne hírünk, ha végre méltóztatnának az eddig lustálkodók leadni a szavazatukat a logókra. Csakazértsem fogom megest elôkeresni a linket, tessék visszalapozni.
Mellesleg a cégbíróságon van elakadva a dolog, valami bíró szívózik az alapító okirattal. Addig meg nem sokat lehet lépni, ugye: alapító okirat nélkül nem lehet indítani a klubot (kell a bankszámlához, hogy majd tagdíjat lehessen befizetni), nem lehet csinálni az újságot, (az a.o. képezné a gerincét), nem lehet tagokat beléptetni, (el kell velük fogadtatni az a.o.-t, mint szabályzatot), úgyhogy ez van, siettetni nem nagyon lehet, mert akkor esetleg még jobban kekeckedik a bíró...
Úgy tűnik, a júniusi talira nem lesz újságunk -- ezért nem is tudunk addig tagot toborozni -- ezért megint csak lelkes kis társaságunk lesz jelen, úgy vélem.
Gondolkodtam a tatai talin felmerült gondolatról, miszerint toborzós célzattal lehetne-e szélvédôre cetliket pakolni. Elôszôr úgy véltem, hogy ez nem elegántos, nem megy a klub rangjához, de most úgy vélem, ha nyomtatnánk valami kis diszkrét, pofás kártyát, egy telefonszámmal és "VolvoKlub Magyarország" felirattal, az megtenné.
Srácok! Segítsetek, qrva nagy gáz van! Az a helyzet, hogy beleestem az új V70-be. Teljesen odavagyok érte, hogy lehetne szerezni hirtelen 13 millácskát? Ja, majd bankot rabolok. A viccet félretéve, nagyon ász a gép. Ha valaki hozzájut ilyenhez, az szóljon mindenképp, olyan szívesen megnézném civilben!
HoBe
Egészen életlenül szerintem jól ismerjük egymást, és továbbra is Alfa mániákus vagyok. Ettől még jártam vagy 1.5 évet egy 440-essel, nagyon kedvelem Fargo barátom 850-esét és valószínűleg ha családom lesz egy nagy bálna Volvóban fogom fuvarozni.
A vezérműszíjról ránézésre nem lehet megállapítani, hogy cserélték-e, kivéve ha már nagyon ramaty de akkor meg már lehet, hogy késő. Esetleg azt lehet ellenőrizni, hogy meg van-e nyúlva, de az sem mond sokat a koráról. 120k kilométerrel vásárolt használt autóra inkább a "better-to-be-safe-than-sorry" elv alapon vezérműszíjcserét szoktak ajánlani.
Veletlenul nem ismerjuk mi egymast? Te nem Alfa pa'rti voltal?:-))
Tegnap elvittem az autot szervizbe:
kilometer szamlalo csere 1300 FRF
vezermuszij+gorgo csere kb.2500 FRF
lambda szonda csere 2000 FRF
automata villogo nyillal nem kell foglalkozni, mert elaludt
(1FRF=40HUF)
Kerdes: a vezermu-szijrol tenyleg nem lehet megallapitani ranezesre, hogy ki volt-e cserelve 120e km utan?? (most 125e km van a kocsiban)
Számokat nem tudok, de nagyon sok magas beosztású katona jár Volvoval. Itt nem messzire a cégtől van egy katonai objektum, a környéke tele van parkoló 900-asokkal. Szerintem ezek az urak nem érzik magukat biztonságban, ha nincs körülöttük két-három milliméter acél :-))) Ja és nem szolgálati autók, ne értsétek félre.
lore-fargo-CYRUS!
Bocs, hogy nem tudtam tegnap veletek menni..
:-(
Legközelebb június 6-án viszont akármi lesz, megyek!
Mindenkit bevágok a Bálnába és nincs megállás!
guruló!
Hogyé adod a leanyod kezét?
(és a fele királyságod?)
Miket tud az a kis kacsó?
Triznyák!
Neked szürke tehened van, nem?
A teteje nincs behúzva fekete bőrrel?
Tegnap délután 2-3-4 óra között merre csilingelt a harang a Tehén nyakában?
Harvester!
Én most kezdek félni tőled!
Még szerencse, hogy a Rambó-effekted nem volvo-szimpatizánsok ellen fordítod..
Remélem persze..
:-)
macsek-bond!
Miért pont ezt a nevet vetted fel?
Még a pümpit sem magyaráztad el!
Halljuk!
Merrefelé van ama hírős kávézó, ahol jómagad és fekete 2-esed emeli a hely színvonalát?
Doktor úr hozzászólását olvasva eszembe ötlött, mi lenne, ha készülne a topicban egy felmérés milyen arányban dolgoznak a különböző szakmákok képviselői a Volvo tulajok között. (én pl. min. 2 reklámszagmában dolgozó Volvóst ismerek + Drur az már három)
Uff...
ExVolvotulajakiazAlfákatszereti,decsaládiautónakcsaksvédacéltéglátvenne
Csatlakozom az előttem szólóhoz, én sem látok kb. 50 hozzászólást. Miért, mi volt ott? Még nem láttam ilyet, hogy egyszerűen eltűnik egy nagy adag üzenet...
2378-tól kezdve lefelé (visszafelé) sajna nem tudom elolvasni a hozzászólásokat, úgy 2331-ig. Sejtem mirôl maradok le.:-) Na mind1. Szóval sziasztok. Nem nagyon írogattam, mert sajnos k-ra nincs idôm. Annyit dolgozom, hogy lassan kihullik a hajam, mag aranyerem nô. De sajna a reklámszakma már csak ilyen. Szal csak érdeklôdöm: klub? újság? site? tali? logo? egyebek? Kollégák, túl nagy a csönd. Idestova három hónapja nyomul a dolog, de az eddigi három talin, és néhány virtuális barátságon kívül nem sokat tudunk felmutatni. Persze igaz az is, hogy jó munkához idô kell, meghogy lassan járj tovább érsz, de legalább el kellene indulni!
a türelmetlen apuci
480T, Oriza kösziköszi, amint lehet kipróbálom (hiába, mágusok :-)))
Templar,
TRIZNYÁK megérdemli a szivarklubtagságot, gyanítom, hogy még a kocsijában is megengedi, hogy bűzöljünk :-))
Persze, hogy építész vagyok. Egy jó építőmérnök sose hablatyol kéremszépen!!
hulla,
dehogy zavarsz, szép képeket küldtél, még hobe is megnézte :-) Most néztem a levládám és: hulla barátunk újabb volvos képekkel (nem is kevéssel, a yahoo majd megszakadt míg végül ideadta, túlléptem a limitet...) kedveskedik topikunk számára! Nagyon tetszenek, különösen a hóban tépő V70! A napokban megosztom a topikkal... (szigorúan tartva az arányokat, vagy linkelve. Brrr...) :-))))
lore
ps: gyorsulási megvolt, Bolas sajna nem de fargo és CYRUS igen! Bolas 3 hét múlva lesz az utsó a nyári szünet előtt...
Naugye mopndtam, hogy a registry-t kell fikázni, csak én már nem emlékeztem rá, hogy hogyan.
Templar
a mocisoknál mindenki mindenkinek integet, kivéve a HD az egyébnek, és fordítva.
Én egyéb vagyok, és mióta tudom, hogy Zámbó Jimmy HD-s, azóta szeretnék is maradni.
A vízöntőknek csak jó tulajdonságai vannak!
Ha nem nyomtat hosszu ö es hosszu ü betuket a nyomtato akkor az azert van mert a nyomtato/drivere NEM tamogat unicode karakterkeszletet.
Megoldas :
(minden programbol kilepni!)