Ez itt az ősrégi Volvo Topik, a néhai Volvo Baráti Társaság, az első hazai Volvo klub melegágya és kemény magja.
A topikot klubtopikká alakítottuk, arra a többitől kissé eltérő szabályok vonatkoznak:
¤ Itt nincs off-topik, alkalomadtán POLITIKÁRÓL is beszélgetünk, természetesen kulturált keretek között.
¤ Ha éppen parázs vitát látsz, az nem jelent mást, mint hogy az egymást személyesen is ismerő kollégák beszélgetnek.
¤ Szeretettel látunk, akkor is ha nincs Volvo a birtokodban. Kérdezz bátran, figyelünk :)
¤ Légy türelmes ha nem jön azonnal válasz, a legénység extra segítőkész.
¤ A trollokat, a kekeckedőket, a kéretlen reklámokat rövid úton eltávolítjuk.
Pitecus,
Részvétem, hogy valami biztatót mondjak sokkal jobb így mintha a térded nélkül feküdnél a balesetin.
macska007-nek tényleg fekete limuzinja van és tényleg találkoztunk.
macska,
ketonnal ne törődj szegény újabban mindenkiben a kémet keresi:-)
Orbitális Volvo találkozó júni 3.
Tényleg 3000-ig itt akarsz hallgatni? Ez nem egy tipikus női tulajdonság!
Javasolnam a www.tar.hu a www.extra.hu helyett.
ezerszer gyorsabb, es eleg erdekes a felepitese (web,mail,kep).
a web helyed korlatlan!!!, egyetlen limittel: egy file merete max 6 Mbyte lehet. En is ott csinalgatom a homepagemet. De ez meg titok!
ps. legtomegmero bontoban (ha van eppen) 30-40k kozott kaphato.
Templar a megmondhatója,hogy nekem bár fekete a kocsim,de nem kombi,hanem limuzin.
Ugyanis vele már volt szerencsém találkozni.Mellesleg mikor lesz a legközelebbi találkozó?Szívesen mennék én is.
Így visszanézve elég ocsmányocska kép minősege, sajna megszaladt a kezem, amikor a jpeg csúszkát állítottam, bocs (legalább hamar lejön). Valami baromagyu levette szegény Volvo feliratból a V-t.
Lehet izzítani a modemeket, nemsokára fennlesz egy mp3, majd bélinkelem ide (most megpróbálok jobban összpontosítani:-), ha jól tudom a KFT együttes műve, és a Volvoról szól. 3,4 Mb, hamar lejön, úgyhogy a modemeken kívül már indulhat a WinAMP/Sonique/stb. Előre elnézést kérek a minőségér', de ha a walkmanem és a hangkártyám összeadják tudásukat, abból általában vmi tragikus szokott keletkezni.
Pümpi vagyok,csak nevet váltottam.Nem szerettem volna,csak azt a lehetetlen jelszót,amit kaptam,nem tudtam megváltoztatni és persze,hogy elfelejtettem.Egyébként pályázom a 3000.-re.Addig csak csendben figyelek....
Szevasztok feelinges barátaim!
Hát a testem jó kibabrált velem. Ti találkozgattatok, én meg... a balesetin feküdtem a térdemmel.
De majd a következőn! Mikor is lesz ?!
Addig is nézegetem a csúcsemblémás sapkámat.
(Alekóban a 4-es meghalt @#@&!! z asszony kezében.)
Még 4 hét a teljes gyógyulásig.
Nem akarja valaki az én keresztemet cipelni... csak 1 kicsit :o)
V70 T5 rulez!!!! (250 LE WOW!!)
Ha leejtették, akkor az a minimum, hogy vegyenek / szerezzenek egy másikat, nem?
A légmennyiségmérôrôl én is úgy hallottam, hogy nem igazán javítható. Persze elvileg minden javítható, csak megfelelô háttér kell hozzá. Maximum anyagilag olcsóbb egy újat venni...
Harvester:
Ha jol emlekszem: mar voltal (S80)... ;)))
Bolas: Koszike hol itt,hol ott...
Oriza:
"de a szerelő azt mondta, hogy hajlandó szétszedni a légtömeganyámtyúkját, mert az ilyen kütyüket lehet javítani, csak senki sem vállalja (kivéve Őt"
Csak ovatosan a legtomegmerovel, mert :
Ez nem torlolapatos hanem "hotwire"-s.
Ki van ontve a haz mugyantaval, valszeg csak egybe jon ki az egesz. Ha a platina-szal el van szakadva akkor NO WAY hogy barki megcsinalja. (mibol,mivel?)
De ha megis, akkor rogton viszek neki harmat.
Erdekes szercsi lehet, lehetne kozelebbi kontaktot megtudni rola? Szivesen megvizitalnam.
Lacka, a rosszindulatu.
ps.
(meg tudjuk csinalni! mondtak egy volvo szervizben -, es leejtettek a kodlampamat-.
azota keresek bal oldali kodlampat. tud valaki esetleg?
Na, a mai nap betett, elegem van, ledobta az agyam az ékszíjat, besokalltam, kész, végem van, mint a botnak.
Ma az összes baromarcú köcsög kitolta a verdáját az utcára, és elôttem bénázott.
Közlekedni azt nem lehetett normálisan a városban, egyszerűen mindenki meg volt huzatva. Rögtön a legelején elhatároztam, hogy nem idegesítem fel magam, szépen, birkatürelemmel fogok közlekedni. Hát nehéz volt.
Az üllôi úton harminccal lemmingeltünk, mindenki 50 méterrel lemaradva az elôtte haladótól, még véletlenül sem tempósan. Kikerülni a vagy 2 tucat bénázót lehetetlen volt, mivel 3 sávban tök egymás mellett gurult mindenki, csak a szembejövô sávban lehetett volna továbbjutni. Majdnem sírva néztem, ahogy a Múzeum krt és a Nagyvárad tér között kb 500 métert vert rám egy rogyásig pakolt IFA, akinek valahogy mindig sikerült idôben átsorolnia az éppen üres sávba :-(
A körúton meg egy E55 AMG Mercedes bénázott elôttem, valami külföldi rendszámmal. Látom ám, hogy miközben haladhatna, a jobb elsô ülésben egy maca sminkeli magát, lehajtott napellenzôvel, a tükörben figyelve magát. Majd le-lehajolt az ülése alá, közben a 3. zöldön sem fértünk át, majd elkezdett valami újságot olvasni, na ez túl sok volt, mellé gurultam, letekertem az ablakot, s átintegettem neki, gondoltam elmagyarázom, hogy itt kérem csúcsforgalom van, s a hátramozdítókat elôbb-utóbb tarkón fogja lôni valaki. Merdzsó ablaka is leereszkedik, egy olyan szép csajszi mosolyog át bájosan, hogy csak kapkodtam a levegôt. Végre felszívtam magam, s éppen elkezdtem volna mondani a magamét, amikor feltűnt, hogy a csajszi elôtt NINCS KORMÁNY. Basszus, egy jobbkormányos autó volt, csak a vezetôülésben egy kb 140 centi magas, gizda, szeplôs, vörös hajú 50-es pasi ült, aki nem látszott az üléstámlától. Nyeltem egy nagyot, legyintettem, feltekertem az ablakot és eloldalogtam...
Ezek voltak a legízesebb pillanataim, de akadt még vagy egy tucat olyan szituáció, hogy a hajamat téptem. Elôttem 1,5 méterrel rángatva besoroló nyanya, rámparkoló teherautó, kekeckedô biztonsági ôr, hisztis gizda faceman, meg minden, ami elképzelhetô...
Bocs, hogy csak igy belepofátlankodtam a dologba.Én csak néhány Volvost ismerek meg a csabai bontóst (nem messze lakom onnan), egyébként fehér 480ES+piros 460 van a csal
ádban.
a lambda jelzésben nem vagyok biztos, de nem örülnék, ha világítana a kocsimon. Azt jelenti, hogy a motormanagement elektronika valahol hibát érzékelt, szerintem nem biztos, hogy a lambda szondánál, de nem ismerem annyira a 850-est, hogy tudjam pontosan miket jelez ki.
Gondoltam kerek tanacsot a 480T legtomegmero ugyben, aztan rajottem, hogy TE az EN automrol beszelsz!:-))))
Tempomat rulez volt, 160-ra allitva 10,6 l lett a fogyasztas!
Sebessegvalto olajat es szervo olajat nem kell cserelni, megneztem az angol nyelvu leirast. Olajcsere 16 vagy 8 ezer km-kent (hasznalattol fuggoen). Ekszij es fogasszij csere 112E km-kent (elvileg akkor zsir ujnak kene lennie, de megnezetem)
Tudja valaki, hogy mi az a timing belt??
(850-es tipusnal) folyamatosan vilagit a lambda jelzes. Mi lehet a problema?
Hihi anyukádnak a 480-ast? Bocs, minden áskálódás nélkül eszembe jutott a cégnél a 65 éves portásnéni, akinek egy aranyszínű RX-7-es vadállata van és már csak presztízsből is legyorsulja az ültetett Golffal nyomuló ifjúságot :-)))))