Keresés

Részletes keresés

lore Creative Commons License 2000.05.24 0 0 2813
Asszem lófejet kapsz te is... :-)
Előzmény: 480T (2812)
480T Creative Commons License 2000.05.24 0 0 2812
Hobe,
Mivel epp most experimentalok a sarvedokkel, szivesen megosztom majd veled meg tobbi 480-al
"howto fix it". asszem nem artana lebontanod a hatso karpitot, es megzsurizni mi a keplet.
Ha meg nincs gaz, akkor is preventiv jellegel erdemes lenne telenyomni belulrol a sarvedot valami poli-ize habbal. igy legalabb nem erintkezne levegovel,paraval, vizzel etc.

Asszem mek nyomatni A3 poszterka fargo-plakat fole...;)

Lacka
az aktualis okostojas

lore Creative Commons License 2000.05.24 0 0 2811
Üdv.
Zarquon,
Eclipseboy ritkán néz ide, úgyhogy rám hárul :-))
Felrakod a képet a netre, pl. vmi ingyenes szolgáltatóhoz (pl. extra), aztán hivatkozás:
(img src=http://www.extra.hu/zarquon/480.jpg)
A zárójeleket csőrökre cseréld! <>

De, lejjebb Bolas szerencsétlenkedett, le is írta, hogy a csőröket fordítva írta. Vagy felkeresed a millió ezzel foglalkozó topikot, vagy csak az OPEL topikot, ott leírtam egy iskolapéldát.

na még később...

lore

Előzmény: Zarquon (2809)
480T Creative Commons License 2000.05.24 0 0 2810
Hobe,
Ki az a O.T? Hol irta?
A turbo biztos nem bir leszabalyozni ha rossz a legtomegmero mivelhogy ez utobbi az LH 2.2-re van kotve (befecskendezes vezerles) mig a turbo nyomas-szabalyzo pedig az EZ210K-ra (gyujtas es boost). Kommunikacijja pedig koztuk annyi van hogy az EZ210K ad fordulatszam jelet az LH-nak.
De akkor is erdekelne ez az O.T. Csak nem a mi oroszlan tarisznyank, a nepper az?

Fargo,

Vazzeg ne mereszeld kihagyni a 480-t!!!
mer ha megis akkor viharsebesen nyomtatok A3-as szines fenykepet az automrol, es lefogjuk plakatozni a volvtoborzo posztert! ;))

Lacka
a kartekony

ps. Lattam tegnap egy V70 XC kombi caravan vagy mit, ki volt szedve a motorja, hengerfej off. a kettes es a harmas henger kozott 1 mm-es repedes volt!!! es volt az autoban 6000km!!!
sza erdekes, eh?

Zarquon Creative Commons License 2000.05.24 0 0 2809
Sziasztok!

Hogy lehetne ide képet tenni???

hobe: Szerencsére az én sárvédőim még nem is gyanúsak, de azért kezdek félni. Azt hittem, hogy amelyik rohad, az azért rohad, mert törve volt. Ez így már nem túl bíztató.

850-es tetőcsomagtartót megnéztem egy ilyen Volvo Accessory katalógusban, és úgy látom, hogy előbb tetősínt kell felrakni, arra lehet tetőcsomagtartó rudakat szerelni. Asszem nekünk volt itthon valami ilyesmi, de lehet, hogy már nincs, majd megkérdem apámat.

Harvester: Korához képest valóban semmi gáz a 400-as váltóval, csakhogy az S40-be már egy kicsit ciki betenni. Gázadásra nagyon nagyot mozdul, hosszú úton jár, és pl. a kettes gyors váltásnál elég nagyokat reccsen (na vajon miért kellett kicserélni az enyémben a 2. fogaskerekét, hehehe. Addig recseg a fogaskerék a váltóban, amíg el nem törik. :-) ). Ráadásul ne felejtsd el, hogy sem a 400-asoknak, de főleg nem az 1.6-os S40-nek nem az Astra meg a 306-os Peugeot a fő ellenfele!

Az viszont már lehet, hogy csak az én problémám, hogy egyesbe eleinte alig tudtam benavigálni (azelőtt Bogaraim voltak, azoknak jobb váltója volt, bár a 480 mentségére váljon, hogy a Bogárban mégiscsak több hely volt a váltónak, +elég sok idejük volt a csiszolgatására... :-) ). Az ötödik fokozat nekem is elég messze van, és nálam a rükivel is óvatosan kell bánni, mert könnyen recseg. Amellett szerintem a kar is túl hosszú, de ez már csak kekeckedés...

A nagyobb S40-esekbe rakott váltó (már Volvo fejlesztés) egyébként egy álom az 1.6-oséhoz képest. Rövid kar, rövid kapcsolási utak, puha, pontos, nem rángatja a kart a motor...

Az alapjárat az enyémben is kicsit nyugtalan, de én szeretem. Viszont a hátsó lámpasor gondolom minden 480-asosnak ugyanúgy végig van törve/repedve, mint nekem. Azért arra fordíthattak volna némi figyelmet, hogy a hátsó ajtó ne b@ssza szét a lámpát... :-) Ráadásul nekem kifagyott (!) a jobb hátsó lámpából a macskaszem, úgyhogy most fogom kicseréltetni az egész hóbelevancot egy szekérderék pénzért.

Frigyes Mester: Szerintem is jó választás a 2.0T, de előtte mindenképpen próbáld ki a sima kétliterest is. Az egy nyugodtabb gép, de szerintem majdnem olyan jól megy, mint a turbós és valószínűleg olcsóbb és kevesebbet eszik. A nyomatéka persze rosszabb, de ha én S40-est vennék (bár én inkább V40-est vennék), és ésszerű szempontokat is figyelembe vennék, akkor alighanem 2.0 lenne a dologból. Szerintem egy családnak ideális. Nem kap szívrohamot az asszony (rosszabb esetben anyós), és a vezető adrenalinszintje sem közelít a "DANGER" zónához (persze kinek a pap, kinek a papné, mindenesetre családdal én inkább nem ralizok).

Z.,
aki mindenkinek jól megmondja a frankót.

hobe Creative Commons License 2000.05.24 0 0 2808
Nem tudja valaki, hogy 850-es kombira hogyan lehet tetocsomagtartot tenni?
Ha kinyitom az ajtokat, akkor latok negy menetes lyukat, csak nem tudom, hogy ide jo barmilyen tetocsomagtarto, vagy valamilyen kulonleges kell a Volvohoz?
Templar Creative Commons License 2000.05.24 0 0 2807
Lebukott a virtuális rém
(munkatársunktól)

A rendőrség bravúros nyomozást követően könyörtelenül lecsapott az ájlávjú vírus terjesztő felelőtlen személyre, aki mérhetetlen cinizmussal kísérelte meg tönkretenni a világot behálózó internet rendszert.
A tettes - aki önmagát a bíróság előtt is Oriza Triznyáknak vallotta - az eljárás során sem tagadta meg önmagát. A kihallgatásokon gyáván hallgatott, hiába szembesítették rémtetteinek kétségbevonhatatlan bizonyítékaival. Majd a bizonyítékok súlya alatt megtörve, a sokkoló képek láttán bevallotta szörnyű tettét, ezenkívül elismerte felelősségét az orosz válság kitörése kapcsán, feltárta vétkességét a benzináremelésben valamint utalást tett arra, hogy Oswald nem egyedül lőtt.
A virtuális rém azóta jól megérdemelt börtönbüntetését tölti, emlékiratain dolgozik, buzgó hívő lett és valami Volvo topicba írogat.

joyride Creative Commons License 2000.05.24 0 0 2806
Triznyák!

Várd ki a végét! ...Bár én neked drukkolok! Ügyes vagy. Rendszergizdánkat innen is csókoltatom!

joyride

ORIZA TRIZNYAK Creative Commons License 2000.05.24 0 0 2805
Megin én,
lehet, hogy az előbbi link nem megy rendesen mer kicsit elírtam, bár nálam műxik. Tehát ha az nem, akkor esetleg ez.

Joyride
ebből is láthatod, hogy simán átjött ahogy mondtam. irály, ha az ember sajátmagának quotazik:-)

Kaptam viszont egy mailt, amit megosztanék veletek. Teljesen off, viszont nincs kedvem küldözgetni, meg lehet, hogy pánikszerüen letörölnétek:

Subject: I LOVE YOU

> Holgyeim es Uraim!
> En egy rettenetes polimorf virus vagyok.
> Megfertozom az On teljes operacios rendszeret, szaporitom magam, az osszes
> baratjahoz eljuttatom magam csatolt allomanykent, katasztrofalis mertekben
> leterhelem az Onok rendszer-eroforrasait, letorlom a rendszerfajlokat a
> merevlemezrol, utana le is formazom azt, sot, meg az alaplapot is
> hasznalhatatlanna tudom tenni.
> Sajnos egyelore meg csak beta-verzio vagyok. Szerzom meg nem tanulta meg,
> hogyan kell virust irni, ezert szuksegem van az On segitsegere is.
> Kerem az alabbi sorrendben hajtsa vegre a kovetkezo lepeseket:
> - Kuldjon tovabb a cimjegyzekeben szereplo osszes cimre.
> - Torolje le a merevlemezrol a command.com es az io.sys fajlokat, valamint
> az egesz c:\Windows mappat.
> - Formattalja le a hard disket.
> - Ha tud, irkaljon be a BIOS-ba mindenfele marhasagot.
> Ne feledje, az On segitsege, kozvetlen kozremukodese nelkul nem tudok
> elterjedni az egesz vilagon.
> Segitseget elore is koszonom,
> Az On polimorf virusa

Triznyák
a virusbuster

ORIZA TRIZNYAK Creative Commons License 2000.05.24 0 0 2804
Szevasztok Kissrácok,
a Joyride-os screensavereket letölthetitek innen. Ha valakinek gongya van (pl. nem megy az ftp, tiltya a hálózat) akkor szójjon, és kirakom www-re is.

Harvester
próbálkozz az üléstámla előredöntésével, hátha úgy eléred az ötödiket:-)

Triznyák
aki most mene el, de később megint

hobe Creative Commons License 2000.05.24 0 0 2803
Zarquon

89-es 480 turbo. Egy par dolog mar volt benne cserelve, de a motorjaval nincs semmi gaz. Most O.T. kezeben van a dolog, mert le kene vizsgaztatni es el akarom adni. A bal hatso sarvedom nekem is rohad, egyebkent nem ronda. Az alapjarat is ingadozik, de mar O.T. irta, hogy a legtomegmeronel van valami gaz. Ettol aztan a turbo is leszabalyoz neha:-(

Előzmény: Zarquon (2797)
Frigyes Mester Creative Commons License 2000.05.24 0 0 2802
Kedves Zarquon !

Tök igazad van, én voltam a marha, hogy ez nem jutott eszembe (Mea culpa).
Azért érdeklődöm a 2.0T után, mert szimpatikus a nyomatéka, a T4 jóval
drágább, viszont annyira ez is mehet, amennyire én szeretném.
Eddig nem volt még turbós autóm, így nem is értek hozzá.

F.M.

Előzmény: Zarquon (2796)
joyride Creative Commons License 2000.05.24 0 0 2801
Triznyak!
Méled megjött, válasz ment. Össz. 3db, szépen egyesével. Jelezd, ha gond van.

Lore!
Kösz a tippet. Többit a levelesládádban találod.

Joyride

Harvester Creative Commons License 2000.05.24 0 0 2800
Na elkapom a 2800-at?

Egyébként mi a baj a 400-asok váltójával? Nem is találtam még pontosabban kapcsoló váltót, mint ami a 440-esemben van. Peugeot 306, Astra, Carina mind laposkúszásban távozhat a váltóversenyben. Egyetlen bajom, hogy hosszú a lábom és rövid a kezem, ami miatt hátra kell tolni az ülést és így az ötödik fokozathoz előre kell nyúlnom túlzottan. De különben tök jó kis váltó... szerintem.

Harvester

Zarquon Creative Commons License 2000.05.24 0 0 2799
És jó 2800-at!
Zarquon Creative Commons License 2000.05.24 0 0 2798
Bocs, de le kell lépnem. Majd délután körbenézek. Sziasztok, jó mulatást!

Z.

Zarquon Creative Commons License 2000.05.24 0 0 2797
Egyébként tudomásom szerint az S40 2.0T kezdettől fogva 160 lovas volt. Az S70 2.0T pedig megjelenése évében 160 és 190 LE körüli változatban is kapható volt, aztán tavaly csak a kisebb, idén pedig csak a nagyobb verzió kapható. Az S40 2.0T meg a kisebb S70 2.0T kb. úgy megy, mint a Civic VTi, csak az S70-ben a nagy kaszni, meg egyéb dolgok miatt nem nagyon érzi az ember. Persze lehet, hogy hülyeséget beszélek, és a 190 lovasba az XC nagyobb motorját rakták bele. Na mindegy.

hobe: mit tud az a 480?

Z.

Zarquon Creative Commons License 2000.05.24 0 0 2796
Kedves gyerekek!

2.0T: Nemtom, feltűnt-e, hogy az S70-ekben nincs négyhengeres, az S40-ben pedig nincs öthengeres motor, így túl sok közük nem lehet egymáshoz.... Amúgy Volvo fejlesztés mind. Az öthengeresnek nagyon jó hangja van, az S40 négyhengerese jobban viszi a kocsit. Ennyit a 2.0T témáról. Egyébként az S40T nagyon kellemes jármű, szarrá dícsérte a sajtó. Nekem személy szerint a 2.0 szívó és a T4 is jobban teccik (az ember döncse el, hogy aszfaltszaggat vagy cirkál...). Viszont kurva nagy előnye mindnek, hogy nem az a hulladék Renault váltó van bennük, mint az 1.6-osban (meg a 480-ban), amit a gyűrűfelhúzos rükiről lehet felismerni.

Hogy lehet itten képet küldeni? Ugyanis van egy elég használható 480 képem, amit szívesen bedobnék a közösbe. Hiányolom a 480-at a poszterről!!!

Tegnap lenyomott egy Punto turbó, úgyhogy ne nagyon molesztáljatok, mert harapok!! A múltkor voltam gyorsulásin és nyomtam egy Xsara VTS-sel (167 LE), és csak azért nyomott le, mert elszundikáltam a rajtnál... Mostanában nincs sok sikerélményem.

Üdv
Z.

hobe Creative Commons License 2000.05.24 0 0 2795
lore

OK, megjott, koszonom!:-)

Előzmény: lore (2793)
Eclipseboy_ Creative Commons License 2000.05.24 0 0 2794
lore!

Igyekszik az ember.

Előzmény: lore (2789)
lore Creative Commons License 2000.05.24 0 0 2793
Bocs, hobe, neked csak most ment, elírtam, most szólt a daemonod!
Előzmény: lore (2792)
lore Creative Commons License 2000.05.24 0 0 2792
Elküldtem nektek...
Előzmény: hobe (2791)
hobe Creative Commons License 2000.05.24 0 0 2791
lore

Ha szepen megkerlek, engem is beirsz a Cc-be, amit elkuldesz Joyride-nak?

Előzmény: lore (2789)
hobe Creative Commons License 2000.05.24 0 0 2790
lore

Az lehet, de nekem nincs csomo Volvom, viszont 480-om meg igen:-)

Előzmény: lore (2789)
lore Creative Commons License 2000.05.24 0 0 2789
hobe,
meg még egy csomó volvo nincs rajta! :-)

Frigyes,
az S70-be más teljesítménnyel üzemel, de nyilván van köze hozzá. A faceliftnél viszont hozzányúlnak a turbosokhoz, bár te úgyis használtban gondolkodsz. Az adatokhoz vmilyen katalógust kéne böngészni ami nincs mindig kéznél, de szvsz a kettőté már elég nagyokat vontathat. Bár javasolnám a V40 2.0T-t, ugyanis abba szintszabályozás is előfordulhat, ami előny egy lónál. Viszont plusz egy lóerőd lesz ha vontatsz! Gyorsulásban verheted a szimpla 160 lóerősöket :-)

Eclipseboy_
látom mexeretted az igényesebb smile-okat! :-) (lore csak ilyen mezeit tud :-(()

joyride,
küldök egy mailt, nem szívesen látok neveket emitt...

lore

joyride Creative Commons License 2000.05.24 0 0 2788
Jó reggelt, Jó szurkkolást!

fargo
Gratula a plakáthoz!

Kicsit OFF leszek, bocsi.

Az utobbi napok azzal telnek -nem kevés munkám mellett- hogy olvasgatom a régi témákat, hátha egyszer képbe kerülök.
A hétvégén jött a kérdés, hogy honnan van az egyébiránt egyértelmű nickem.
Pofonegyszerű. A cégem decemberben vette a kocsimat –V40 2.0-. Az előző gép egy Escort 1.6 volt.
Érdekes módón december óta egy kicsit jobban élvezem az autózást, mint annak előtte. Hát innen a Joyride. A mutációk bénaságom és a Ti leleményességetek szellemi terméke.

Más, aktuális (szintén OFF)
Valamikor január – február környékén volt téma a szerviz. Akkor azt írtátok, hogyha Ivanicséknál a megfelelő munkafelvevőnél adja le az ember a kocsit, akkor normálisan megcsinálják.
A héten esedékes a 60K km szerviz és van néhány bosszantó hibája a kocsinak amitől szívesen megszabadulnék. Ezért hálás lennék a névért.

Joyride
aki gyanítja, hogy Stirlitz már tudja

hobe Creative Commons License 2000.05.24 0 0 2787
Nemteccik a plakat, nincs rajta 480-as:-(
Előzmény: fargo (2774)
Eclipseboy_ Creative Commons License 2000.05.24 0 0 2786
Gratula a poszterhez, meg sok sikert a klubalapításhoz. Csak így tovább!
Frigyes Mester Creative Commons License 2000.05.24 0 0 2785
Hi lore!
173 cm, 72kg.

Általában lenne két kérdésem:
1. Milyen fejlesztésű motor van az S40 2.0T-ben, van-e valami köze az S70 2.0T-hez?
2. Mennyit lehet vontatni az S40 2.0T -vell ill.az S70-nel? Ez azért fontos, mert hébe-hóba
lószállítót is kéne vontatnom, és nem mindegy a vontatható összsúly.

F.M.

lore Creative Commons License 2000.05.24 0 0 2784
Na és egy kettőnegyvenes Temaplarnak:

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!