Jol veszem ki a szavaidbol hogy teljesen magaval ragadott a kocsi? Igaz hogy fogyasztas is nagyon meggyozo? A reszecske szurovel szokott meg gond lenni?
mindenki le fog hurrogni, de nekem az átlagom az utóbbi 3 ezer km-re 7.5 a fed szamitógép szerint (1-3 decit szokott csalni). És mentm párszor 240 et is.
Próbáltam egyszer a TFSI-t, na az is ott van a szeren (és a listámon), de inkább a széles használható fordulatszám tartomány, mint a nagy nyomaték miatt.
Annak a táplálásához viszont igencsak elkell egy arany MOL-kártya.
Ne keseredj el nagyon, tegnap ültem a kereskedésben egy TFSI-ben, annak sem volt semmi felirat az els? szélvd?jében, csak az oldalüvegeken. Viszont ha süt a nap, állj úgy a kocsival hogy a napsütés felé nézzen az eleje, húzd le az ablakot, és nézz ki a szélvéd?n, ill. a lehúzott ablakon. Látnod kell az üveg "zöldségét". (próbáld ugyanezt félig lehúzott oldalabalaknál, nézz ki az üvegen, illetve fölötte, észre fogod venni a különbséget amit keresni kell!)
banyek. lenyűgöző hogy a szervízekben mennyi hülyeséggel tömik az embereke fejét. Lassan odajutunk hogy a kp-zárat valami perpetuum mobile hajtja. Aztán majd a kocsit is; és csak azért kell bele a benzin mert a kőolaj lobby úgy akarja.
A hétvégén volt Apámnál egy 2.0 TDI RS Octavia II kombi fekete színben, ezüst tetőléccel, 18-as felnikkel.
Mentem vele egy kört és még most is hitetlenkedem.
Amikor a fordulatszámmérő elérte au 1800-as értéket, olyan elementáris erővel kezdett húzni a kocsi, hogy az valami elképesztő.
A kilométerórát meg se néztem, de a fordulatszámmérő mutatója úgy rohant a 4500-5000-es érték felé, mintha mágnesezve lenne.
VAlami ilyen gyorsulást várok el egy olyan autótól, amit sportosnak mondanak.
Ültem már erős autóban, igaz csak keveset vezettem, de a polgári kocsik között nem találtam még olyat, ami ennyire megnyomta volna a hátamat.
A megjelenéséről nem kell sokat mondanom, hiszen mindenki ismeri.
Pont megfelelő mértékű sportosság, de nem harsány spoilerek, rikító feliratok, cél nélküli diffúzorok.
Apró jelek mutatnak csak arra, hogy ez nem akármilyen autó, de ha ezeket megnézzük, felfedezzük benne az erőt.
A beltérben a bőr finom illata (3300 lefutott km-t mutatott az óra), minden elérhető, semmi sincsen túlbonyolítva.
Mindent összevetve megint meggyőztem magamat arról, hogy egy ilyen kocsi kiválóan alkalmas a család biztonságos és gyors fuvarozására, miközben lehetőpséget ad "állatkodni", ha az ember egyedül találja magát egy néptelen, kanyargós országúton éjszaka...
Az pedig gáz... A zöld hővédő üvegezés alap mindegyiknél, sőt, az enyémen lesz egy szürke napfényvédő csík is a szélvédő tetején. Ez is széria az RS-nél...
"laminated" van rajta, de az viszont azt jelenti, hogy rétegelt. Lehet h. tényleg nem színezett. Az meg hogy lehet? Lassan úgyis esedékes a szervíz, majd megkérdezem.