Ez itt az ősrégi Volvo Topik, a néhai Volvo Baráti Társaság, az első hazai Volvo klub melegágya és kemény magja.
A topikot klubtopikká alakítottuk, arra a többitől kissé eltérő szabályok vonatkoznak:
¤ Itt nincs off-topik, alkalomadtán POLITIKÁRÓL is beszélgetünk, természetesen kulturált keretek között.
¤ Ha éppen parázs vitát látsz, az nem jelent mást, mint hogy az egymást személyesen is ismerő kollégák beszélgetnek.
¤ Szeretettel látunk, akkor is ha nincs Volvo a birtokodban. Kérdezz bátran, figyelünk :)
¤ Légy türelmes ha nem jön azonnal válasz, a legénység extra segítőkész.
¤ A trollokat, a kekeckedőket, a kéretlen reklámokat rövid úton eltávolítjuk.
ha jól tudom, ma este már csak alá kell írni valami papírt, és akkor menni fog. Bár ezt már megígérték vagy 3x. Állítólag nincs pontosan szabályozva ezeknek az egyesületeknek a törvényi háttere, ezért a bíróknak néha még "eszébe jut" ez-az.
Rákérdeztem a saját ügyvédemnél is, hogy hogyan lehetne gyorsítani, erre ô sikítófrászt kapott, és kerek perec kijelentette, hogy ilyesmit nem vállal :-(
Ma az M7-esen befelé jövet a külsô sávban gurultam, amikor látom a tükörben, hogy valahol hátul egy Merdzsós emberkedik, bevág valaki elé és nagyot fékez, majd padlógáz és menekülô. Ekkor ért mellém a belsô sávban egy másik 850-es. A merdzsós már 100 méterrôl felnyomta a reflektorát, majd beesett a másik Volvo mögé, s fél métert tartva próbálta letolni. (Fordítva felrakott baseballsapka, dufta zene, tök fekete üvegek, stb.)
A másik Volvos átnézett és összevigyorogtunk. Gázelvétel, lassítás 120-ra, 100-ra, 80-ra. A Merdzsó próbált elmenni a leállósávban, de hát "valahogy" nem fért vissza a belsô sávba még a leállósávban erôlködô IFA elôtt, nagyot kellett fékeznie, hogy mögém beférjen. Az Osztyapenkónál már majdnem eldurrant a feje, végül is elengedtük, de a Bach csomópont elôtt bennragadt a szélsô sávban, senki sem engedte be. Közel állt az infarktushoz, szerintem. Mindenesetre a Volvokat megutálta egy idôre, de ez nem is baj, nem venném a lelkemre, ha esetleg közénk tartozna egy ilyen segg.
Hát jó hogy!
Az ilyeneket én is meggyepáltam volna, nemhogy lore..
fargo!
Miben kell valami segítség?
Hátha meg lehet gyorsítani a bejegyzést!
Egyesületként szeretnénk bejegyeztetni a Klubot nem?
Ha a formai kellékek megvannak
(legalább 10 alapító tag; elfogadott alapszabály és meghatározott cél, ami nem lehet jogellenes és elsődlegesen gazdasági cél, hanem ún. "humán cél"; ügyintéző-képviselő szerv/személy megválasztása), akkor a bíróságnak be KELL venni a nyilvántartásba.
Ráadásul nem peres eljárásban, ahnem soron kívül bírálják el!
Kérdem én: hol, milyen szakaszban vagyunk, mert hogy a soronkivüliség max 1-2 hetet vehet igénybe!
Úgy véljük fontos, egyrészt mert tagdíjra elôbb-utóbb szükség lesz, másrészt mert hiába áll csupa jó haverbôl az eddig ismert volvos tábor, ha megsokasodnak a tagok, akkor óhatatlanul akad majd a belépôk között egypár "nehéz eset", akiknek valamibe folyton bele kell majd kötniük. Ezért akarunk mindent törvényesen, átgondoltan csinálni.
Képzeld csak el, hogy elkezdesz tagdíjat szedni, mondjuk 5-6000 forintot, úgy 150-200 embertôl. Ez alaphangon is 750.000 Ft. Ha nem adsz róla nyugtát valakinek, és nem könyveled le törvényesen, akkor valakiben felébred majd a gyanú, hogy saját zsebre toborozol. Kész, bizalomnak vége, ennyi volt. Viszont amíg nincs alapító okiratod, addig nem adhatsz ki nyugtát / számlát, nem nyithatsz bankszámlát, nem tudsz leírni költségeket, nem tudsz elkönyvelni szponzori pénzeket, stb.
Szerintem szükséges rossz ez a hercehurca, nekem már feláll a szôr a hátamon, ha arra gondolok, amit a cégbíróság művel. De hamarosan el lesz intézve minden, és akkor szabad a pálya...
Ma este lesz egyébként elnökségi megbeszélés, holnap megírom, hogy mire jutottunk...
A múltkor a vasutassztrájk miatt Bécsből autóval kellet hogy jöjjenek a partnereim. Mivel a lizingelt cégautót nem engedik ki Ausztriából (Vasfüggüny még megvan) béreltek egy 40est.Kérdezem, milyen az autó, erre elkezdi szidni, hogy rossz a rugózás meg minden .Majdnem lekevertem neki egyet....
Őket szoktam itthon furikáztatni a 460-al.
És hogy annyira ne legyen unalmas, és szimpla,
nyomattam rá egy kis zenét is.... (hangkártyások előnyben).
És még mindíg itt lehet megtalálni az éjszakai szórakozásom...
Na,
ha még van hallja valaki, akkor megtekintheti
itt amit így hirtelen összegányoltam. Bár ettől még
még az iq-m nem fog villogni, de ha van rá igény,
akkor szebben is meg lehet csinálni. Most ez fért bele.
csók Triznyák
a flashmaker
PS fú de ciki ha nem megy...
Helyes, csevegjünk itt, csak szóljatok már rám, hogy húzzak dógozni: reggel 8-kor jelenésem lenne vagy 20 oldalnyi anyaggal, amit még el sem igen kezdtem :-(
Indexes okítás köszi, ezért mégeccer neki futok az itinernek:
Tehát mész kifelé az m1m7 kombináción. Osztyapenkó, aralkút, jobbra ledönt, jetskis banda, autónéró, és te nem mész el a lámpáig, hanem előtte be a kisutcába. Ha akarod szívesen megmutatom azok után amit értem tettél az imént (értsd pics, indexhomály)
Nem kötexem, csak hirtelen nem tudtam beazonosítani. Még most sem tudom, de ez nem a Te hibád, nekem sajna pocsék a tájékozódási képességem. (Mint egy vakondnak rivaldafényben...)
Vagy esetleg Te az Egérútra gondolsz, ami az Etele tér vagy az Andor utca felôl kurflizik ki Budaörs és az M7 felé (2x2 sáv)
Fargo
bocsesz, nem tudom pontosabban megfogalmazni. Mész a 100-ason kifelé, és mégmielőtt eléred a gazdagréti leágazást döntesz egyet jobbra. Vagy kötekedni akarsz, és arra gondolsz, hogy az ott még nem is 100-as út?
Triznyák
aki kivár, de azért a levegőt benntartja...