Ez itt az ősrégi Volvo Topik, a néhai Volvo Baráti Társaság, az első hazai Volvo klub melegágya és kemény magja.
A topikot klubtopikká alakítottuk, arra a többitől kissé eltérő szabályok vonatkoznak:
¤ Itt nincs off-topik, alkalomadtán POLITIKÁRÓL is beszélgetünk, természetesen kulturált keretek között.
¤ Ha éppen parázs vitát látsz, az nem jelent mást, mint hogy az egymást személyesen is ismerő kollégák beszélgetnek.
¤ Szeretettel látunk, akkor is ha nincs Volvo a birtokodban. Kérdezz bátran, figyelünk :)
¤ Légy türelmes ha nem jön azonnal válasz, a legénység extra segítőkész.
¤ A trollokat, a kekeckedőket, a kéretlen reklámokat rövid úton eltávolítjuk.
Oriza: Köszönöm a felajánlást, ha kijutok, esetleg élnék vele.
"Lovakrul": Arab lovakat tenyésztek hobbiból, jelenleg 6 db van + 1 keverék,
bármilyen meglepő, a tali helye közelében, nem messze onnan ahol lakom.
Nem csinálok velük semmi különöset, csak szeretem őket. A végső cél
az ágazat önnfentartóvá tétele, így mostanában szeretnék egyet eladni.
Zsoké nem vagyok, arab lovak főleg szépek és távlovaglésra valók, azért
rendszeresen szoktam a fejem a pusztában szellőztetni.
lore: A korom ellenőrizhető, de ennek ellenére kölyökképem van többek szerint.
Kedves Drága!
Hát már nem is emlékszel,hogy mit beszéltünk?Gondolkodtam,hogy S80 vagy C70,de végül maradt a C70!Mindenki azt javasolta....Úgyhogy V70-ről szó sem volt...Nem mintha az nem tetszene,de egyenlőre nem tervezek családot...
Szerintem eccerüen hazuccc:-).
Maj dógozik a Zoli. Vagy a Lajos. Vagy mitomén ki!
Más: vmelyik nap lepümpiztem a macskám. Figyelt rá, meg dorombolt. Te lepaktáltál vele? Szűritek a levet a hátam megett?
Frigyes, azért vigyázz ezzel a Trizzy gyerekkel, mert:
1. bírni kell a füstöt from cigi
2. bírni kell a nyomulós stílust ami a dízelvovósok jellemzője
3. bírni kell a kioktató stílusát (bár ha nincs olyan kölökképed mint lorének, akkor ez mérsékelten jelentkezik :-)))
Háj, (az van vazzeg :-((()
Csak kb. 7-ig voltam a Zegyetemen, sztán amikor utoljára szórtam pár szösszenetet az már itthunról vót. Tod modem, meg ijjenek :-))
Jaja, Oya kézifékes jaszkarizása feltűnő volt, nameg azi, hogy 10 perc múlva már a városból teflonált a kis totojázós :-))
De elérte az ügyfelet és ezért életben hagyott minket, azért ez se kutyuska!
Majd doménregisrty után lesz korlátlan net itthon, addig zsenge 20 órás vattyok, tod ez is (többek pl. autók között...) lore dóga a cégnél de lore vízzel főz, ezért ezen is spórol havinettó 3 rongyocskát! :-))
Oya
mosogatószivacs lehet hogy nem evett ma eleget? Vagy sokat dolgozott?
Lorentin
temeg mi a fészkes fenét keresel már megint a munkahelyeden? Kidobott a Zasszony? Oyát hagyd, hadd élvezkedjen Fargopapa cirkálóján. Hátha rájön, hogy valamelyik társzekerét autóra kéne cserélnie. Például azt a zöld nyavaját, amivel tegnap úgy hallatszott a kézifékes megfordulás és kigyorsítás, mintamikor az ovisok sikitoznak, meg bömbölnek, mer késik az uzsi.
Bka
a krómos hűtőrács szvsz mindegyiken kúl.
Frigyes
én félek a lovaktól, de a 760 simán rángatja a lószállítót, t.i. van nekem egy ilyenem. Csak elég régi, és hivatalosan nem lehet benne lovat szállítani, mer egytengelyes. Én másfajta paripa szállítására használom (motor). De az s40 ehhez szerintem pici. Még 760 is rendesen mozog, ha szar az út, szegény ló meg hányik, és pipul. Aztán amikor kiakarod engedni rúg, és harap. Micsinálsz a lovakkal? Tenyészted? Hobbi? Mezgaz? Lelövöd? Megeszed? És hány van, és hol? És te zsoké? Bár mintha valmit írtál vóna, hogy 175/75 cm/kg, az meg sok egy zsokénak. Mongyuk hajtó még lehecc. Nemkell lucerna occsón/ingyé?
Triznyák
a polimer
Ja nem az más! Polihisztort akartam mondani 1:2 arányban.(értsd:félinfomáció)
lore:
Csak azért kérdeztem, mert mint mondottam volt, biciklivel mennék, és az sötétedés után
már egy kicsit veszélyes (nincs lámpám), viszont sörözni meg szeretnék módfelett.
Elképzelhető-e, hogy valakinek a bazi nagy autójá(ba)n elfér hazafelé a biciklim, és valameddig
elvisztek, a közelben lakom (10-15 perc).
Ha nem megy, megyek Almérával.
Frici,
ott leszünk amíg jó ott lenni. Majd telszámot cserebelélünk és akkor rákérdezel ott és akkor! GYERE EL!!!
Oya,
fargo itt hagyott nálam két lófejet (amit holnap próbálok becserélni két vödör csirkefejre) arra az esetre, ha nem bánnál kesztyűs kézzel a T5-el! Szal vigyázz! (egy pár sztékkel le lehet persze fizetni :-)))
Bolas: Nincs annyi "zsém", ha lenne, már lenne Volvo-m. Talán jövőre lesz (a cégnek).
Ez pozíció kérdése, jelen pillanatban is a vezető vagyok, de még kicsi a cég egy ilyen
drága cégautóhoz nekem. Fejlődünk, jövőre talán több is belefér (hitelbe).
lore: Igen, Furfangos Frigyesnek is nevezték, mert olyan ravaszakat kérdezett, de rám a
suliban a rengeteg eszem miatt ragasztották (szerénység mindenekfelett :-) ).
Ha tudok, délután benézek a talira, meddig lesztek ott?
Sajnálattal közlöm, hogy ma még egyáltalán nem volt alkalmam (persze a reptérről visszauttól eltekintve) meghajtanom Fargo kolléga T5-jét, mivel mióta bejöttem melóhelyre még a duplanullás helységbe is csak most sikerült kikóricálnom. De ami késik az ugye max halsztódik, múlni semmiképp nem fog. :-)
Zarquon
Nekem az x40 2.0 16v vs. T4 összehasonlításról mindíg csak annak a szerencsétlen v40 2.0 16v tulajnak a képe jut eszembe, akinek az autóját kipróbáltuk Fargoval amikor a 460 Turbo helyett keresett autót.
A sztori.
Megérkezés gyöngyösre, tulaj le, autó körülugrál, rétegvastagságmérő előránt, motor megnéz, autó fikáz soft. Mindez körítve Fargo kelléga nem filigrán méreteivel (háromajtós szekrény+) valamint igen rövid hajával, a tulaj meg volt vagy 1.65.
Fargo autóba betuszkol bal1, tulaj jobbegy, én (mivel fargo mögött hely=nulla) jobb2.
Fikáz autó kicsi (kisebb belül mint a 460), ostoba fánaklátszaniakaró műanyagbetétek, olcsó műanyagok.
Autó elindít, városban békésen kóricál, autó mozog, csendes, nemzörög, nemhangos, nemkemény.
3-as útra ki, motor melegít, minden kellemes.
3-as úton autózás kb. 2.5 kilométert, visszafordul, kipróbál hogyan megy.
Fago ül megdöbbent arccal, autó visít, tulaj pánikol ("azért nem kéne 6k-ig pörgetni") Fargo, "Dehát nemmegy", Oya "Te Fargo ez nem turbo!"
Autó visszavisz, tulaj pánikarccal vizslat autó, mi mosolyog majd balra el.
Szóval, hogy tapasztalatból beszéljek, a kétliteres tizenhat szelepes jószág sehol nincs még egy soft turbohoz sem. Az 1.7-es 460 turboval körözni lehet körülötte és a fogyasztása is max. 1 literrel kevesebb.
Namostez qrvara zavaros lett, de olyan az agyam, mint egy mosogatoszivacs, amivel sokat mosogattak valami nagyonzavaros lében, majd jól kicsavartak, aztán meg bevágták a sarokba.