Ez itt az ősrégi Volvo Topik, a néhai Volvo Baráti Társaság, az első hazai Volvo klub melegágya és kemény magja.
A topikot klubtopikká alakítottuk, arra a többitől kissé eltérő szabályok vonatkoznak:
¤ Itt nincs off-topik, alkalomadtán POLITIKÁRÓL is beszélgetünk, természetesen kulturált keretek között.
¤ Ha éppen parázs vitát látsz, az nem jelent mást, mint hogy az egymást személyesen is ismerő kollégák beszélgetnek.
¤ Szeretettel látunk, akkor is ha nincs Volvo a birtokodban. Kérdezz bátran, figyelünk :)
¤ Légy türelmes ha nem jön azonnal válasz, a legénység extra segítőkész.
¤ A trollokat, a kekeckedőket, a kéretlen reklámokat rövid úton eltávolítjuk.
A Triznyak azt irta nekem maganban, hogy szarrago vagyok, mert a defektes jobb hatso gumi miatt csak a ket hatsot csereltettem ki, nem az osszeset. Meg tud valaki gyozni arrol, hogy miert kellett volna mind a 4 gumit kicsereltetnem?
Fargo
Az Oya azt irta nekem, hogy a jovo heten vagy utana jossz megnezni a Volvo-mat:-) Meddig maradsz?
joyride!
Ez így van.
Nem hiába vonták vissza a Valent kereskedői jogát..
Sajnos a repülőnap kimarad Bolas részéről, aki mostanában a jövőjét és előremenetelét egyengeti, csakúgy mint lorené, aki igaz idén már szerencsésen befejezi ezirányú képzését és ráadásul lore úr is segédkezik benne, de hát ilyen az élet ahogy mondani szokták a bölcs-okosak mint amit múltkor is hallottam valamelyik haveromtól, aki azt adta tudtomra hogy:
"Igaz, hogy a számítógépem megver sakkban, de kick-boxban én vagyok az erősebb!"
Bolas, aki most nagyon hosszú okfejtést adott elő egy mondatban
(Triznyákos aláírás rulez!)
Most találtam rá erre a fórumra. Tanulságos
Tudja-e valaki, hogy mennyire érdemes légszűrő cserével bíbelődni? Olyan agyonhirdetett textil-olaj szűrőre gondolok. Most van akcióban Bontexéknél, meg jön a 60k km szerviz, ezért esedékes is. Ja, majd elfejtettem: V40 2.0.
Egy érdekes tapasztalat (régebbi témához): Valentnél nem árt vigyázni!!! Tavaly télen kerestem használt V40-t, volt is náluk egy szép ezüst 1.6. Mondták szervizkönyv + minden OK, törésmentes kocsi, meg kell venni, alkalmi vétel. Már-már leboltoltunk amikor a lízingcég jelezte, hogy nem kóser a verda. Szerződéskötés előtt a biztosító adatbázisában rákerestek az autó adataira. Érdekes dolgokat találtak. A kocsit kétszer törték és a biztosító több mint 1milliót fizetett, ezért cascóról ne is álmodjak! A Határ úton meg jól felháborodtak, hogy miért nyomozgatok! Hát ennyit egy cég becsületességéről
Fargo
Én szombaton viszem a majdnem-apóst. Jó fej az öreg és a második háborús meg úgy egyáltalán a repülő masinák nagy imádója. Nincs olyan repülős újság ami meg ne lenne neki.
Szóval időterv. Indulás szombat 6:30 érkezés majd v. mikor este. később nem érdemes indulni, mert nem lesz parkolóhely, meg nem férsz hozzá a gépekhez. Hozzá sárkányt. Biztos örülni fognak a műrepülők a dolognak... :-)
Összefuthatunk lefele is, vagy ott helyben.
Oya
Szerintem a klub dolog - eltekintve a bírósági bejegyzés nehézségeitől - lényegében jól halad.
Egyelőre illegalitásban de a szervezet sejtjei lényegében jól alakulnak.
Aktivistáink mindenhol ott vannak!
Ez a cetlizés, belátom nem a világ legelegánsabb dolga, de rengetegszer gondoltam már egy-egy nagyobb parkolóban elballagva egy Volvó mellett, hogy egy nem túl tolakodó toborzócetklit kellene bevetni.
HpG,
Nem tudom, hogy az ide írók közül van-e valakinek 240 dízele (talán macska007-nek), de nézz el a www.extra.hu/kettesvolvo honlapra, illetve ne hagyd ki a júni 3-i találkozót, ahol remélhetőleg 200-asok sűrű erdejében lehet majd botorkálni.
Nemazé, de az eddigi találkozókon a 200-as csoportosulás (amely nem rés, hanem erős bástya) képviseltette magát a legnagyobb számban.
Bolas, Triznyák és akit még érdekel: Leányom keze oly kicsiny, kecses és légies, hogy iromba autótok minden rés(z)ébe elér... Nem vagyok nagyravágyó, elég lesz, ha + tarthatja, amit talál. Szerintem egy Volvóban több érték van az ülések között, mint egy Skodában a kesztyűtartóban :-)
Templar: Uszony megvan, nélküle el sem indulnék (bár tegnap a mosóban levettem).
Keton jó látni hogy nem csak én vagyok ilyen rohadt elfogult :))) Valahogy pont ugyanezeket a kocsikat szeretem :))
Bár Vasárnap sikerült belezugnom egy ezüst-metál SAAB 9-5 Aero-ba....Gyönyörü látvány volt ahogy 200 feletti sebességgel elhuzott mellettünk a pályán , reflektorral és ködlámpával..Mintha valami reklámfilm forgatás lett volna
Bolas
Köszi, már van üvegem, nem volt piti kiscerélni.
A lakatos szenvedett vele egy darabig.
A motor egy DR200 Djebel Enduro, én tisztafeketében+napszemüveg, és csak óbuda felé jártam, meg egy kicsit a belvárosban. A Komjádi uszoda előtt viszont nagyon néztem egy fehér bálnát. Asszem 9-es lehetett. Be akartam várni,
de nagyon lassan jött.
Harvester
Egy ilyen közepes király lenne.
Megtudnák a Suzyk, amit még csak sejtenek.
És talán Fargo sem bosszankodna miattuk annyira a Bartók Béla úti járdán :-)))).
Triznyák
a kétkerekű
PS "nyilvánosságára"- hogy tudtam ekkora baromságot kitalálni? Bocsesz a nyelvművelőknek
1. A Volvo azért nem gyárt motorokat, mert az már autó lenne.
2. Hogy ez az unicode-dolog nekem nem jutott eszembe, de hülye vagyok
3. 850, nálam is gáz van, belestem az új S40/V40, S70/V70/C70, S80, S90 + 24x, 7xx, 9xx, 4xx autókba.
4. az összes hozzászólást látom
5. Ha jók lesztek adok egy csomó képet (mind kisebb, mint 640x480). Ha vki esetleg itt még játszik autószimulátorokkal, spec pl NFS3-mal, annak tudok küldeni hozzá C70-est (a játékban lenyomja a Ferrari Maranellot:))
6. én is akrtam cetlizni, csak eddig nem volt hozzá pofám
7.valszeg vasárnapig nem leszek, de figyelek a Volvokra!
fargo,
A cetlivel kapcsolatban.Miután egyeztettem "el presidente"Ádámmal,
gyártottam cetlit,melyen az elkövetkezô meetingre hívom fel
a védtelen,és gyanútlan Volvosok figyelmét.
Hogy milyen sikerrel,az majd kiderül.
Most példul egy Amazonost próbálok majd megtéríteni(bordó,fehér tetôvel).
Feleségem beszélt vele.Állítólag most adott el egy
164-est.De nem volt túl lelkes a pali.
Na majd a szelíd rábeszélés! :-)
Ha a Volvo motorbicikliket is gyártana
1, a legkisebb robogójuk is olyan nehéz lenne, hogy darus autó kellene minden borulás utáni felemeléséhez
2, közepes méretű motorkerékpárok szemrebbenés nélkül letipornák országútjaink Suzuki kocsijait.
A T. társaság nyilvánosságára hoznék néhány tényt:
1. Dohányzom mint a gyárkémény, tehát természetesen rá lehet gyújtani a VOLVO-mban.
2. Az autó különös ismertető jele, hogy szürke, kombi, amerikai lámpás, nem fekete a teteje, és le van fóliázva a hátulja kivéve a hátsó(csomagtartó)ajtó, valamint a múltheti feltörésből kifolyólag a jobb hátsó ajtó kisablaka, tehát ezt keressétek.
3. Momentán csillog, mert le van mosva.
4. Tegnap SZVSZ itt kolompolt a ház előtt, hacsak Macska-Bond (hehe) el nem lopta, hogy kimorzsaporszívózhassa.
5. Vezérműszíjról azért meg lehet állapítani, hogy mennyi idős, de nem érdemes kupeckodni vele. ( HALLOD HOBE, NE LÉGY SÓHER, MERT POFON LESZ!).
Eddig minden autómon (volt úgy tizenegynéhány) az összes szíjat kicseréltettem bemelegítésként jobbabéke alapon.
6. Most Óbuda felé fogok elmozogni, de motorral, úgyhogy errefelé kéretik vigyázni a motorosokra.
Triznyák
a Suzuki Djebel-es fekete cuccban
(tuggya valaki mér nem gyárt a VOLVO mkp-kat?)
Drur (ez tecc :-)
Lenne hírünk, ha végre méltóztatnának az eddig lustálkodók leadni a szavazatukat a logókra. Csakazértsem fogom megest elôkeresni a linket, tessék visszalapozni.
Mellesleg a cégbíróságon van elakadva a dolog, valami bíró szívózik az alapító okirattal. Addig meg nem sokat lehet lépni, ugye: alapító okirat nélkül nem lehet indítani a klubot (kell a bankszámlához, hogy majd tagdíjat lehessen befizetni), nem lehet csinálni az újságot, (az a.o. képezné a gerincét), nem lehet tagokat beléptetni, (el kell velük fogadtatni az a.o.-t, mint szabályzatot), úgyhogy ez van, siettetni nem nagyon lehet, mert akkor esetleg még jobban kekeckedik a bíró...
Úgy tűnik, a júniusi talira nem lesz újságunk -- ezért nem is tudunk addig tagot toborozni -- ezért megint csak lelkes kis társaságunk lesz jelen, úgy vélem.
Gondolkodtam a tatai talin felmerült gondolatról, miszerint toborzós célzattal lehetne-e szélvédôre cetliket pakolni. Elôszôr úgy véltem, hogy ez nem elegántos, nem megy a klub rangjához, de most úgy vélem, ha nyomtatnánk valami kis diszkrét, pofás kártyát, egy telefonszámmal és "VolvoKlub Magyarország" felirattal, az megtenné.
Srácok! Segítsetek, qrva nagy gáz van! Az a helyzet, hogy beleestem az új V70-be. Teljesen odavagyok érte, hogy lehetne szerezni hirtelen 13 millácskát? Ja, majd bankot rabolok. A viccet félretéve, nagyon ász a gép. Ha valaki hozzájut ilyenhez, az szóljon mindenképp, olyan szívesen megnézném civilben!
HoBe
Egészen életlenül szerintem jól ismerjük egymást, és továbbra is Alfa mániákus vagyok. Ettől még jártam vagy 1.5 évet egy 440-essel, nagyon kedvelem Fargo barátom 850-esét és valószínűleg ha családom lesz egy nagy bálna Volvóban fogom fuvarozni.
A vezérműszíjról ránézésre nem lehet megállapítani, hogy cserélték-e, kivéve ha már nagyon ramaty de akkor meg már lehet, hogy késő. Esetleg azt lehet ellenőrizni, hogy meg van-e nyúlva, de az sem mond sokat a koráról. 120k kilométerrel vásárolt használt autóra inkább a "better-to-be-safe-than-sorry" elv alapon vezérműszíjcserét szoktak ajánlani.
Veletlenul nem ismerjuk mi egymast? Te nem Alfa pa'rti voltal?:-))
Tegnap elvittem az autot szervizbe:
kilometer szamlalo csere 1300 FRF
vezermuszij+gorgo csere kb.2500 FRF
lambda szonda csere 2000 FRF
automata villogo nyillal nem kell foglalkozni, mert elaludt
(1FRF=40HUF)
Kerdes: a vezermu-szijrol tenyleg nem lehet megallapitani ranezesre, hogy ki volt-e cserelve 120e km utan?? (most 125e km van a kocsiban)
Számokat nem tudok, de nagyon sok magas beosztású katona jár Volvoval. Itt nem messzire a cégtől van egy katonai objektum, a környéke tele van parkoló 900-asokkal. Szerintem ezek az urak nem érzik magukat biztonságban, ha nincs körülöttük két-három milliméter acél :-))) Ja és nem szolgálati autók, ne értsétek félre.