Keresés

Részletes keresés

Bka- Creative Commons License 2000.05.24 0 0 2832
Hali,

na ha kep kell akkor en is dobok 1et! Eccer ienem lesz ha nagy leszek! :)




Ebben az egy esetben (fekete metal, sotet folias ablakok) a kromozott hutoracs szerintem naaagyon jol nezne ki!

Bka

Frigyes Mester Creative Commons License 2000.05.24 0 0 2831
Üdv!

Bolas: Nincs annyi "zsém", ha lenne, már lenne Volvo-m. Talán jövőre lesz (a cégnek).
Ez pozíció kérdése, jelen pillanatban is a vezető vagyok, de még kicsi a cég egy ilyen
drága cégautóhoz nekem. Fejlődünk, jövőre talán több is belefér (hitelbe).

lore: Igen, Furfangos Frigyesnek is nevezték, mert olyan ravaszakat kérdezett, de rám a
suliban a rengeteg eszem miatt ragasztották (szerénység mindenekfelett :-) ).

Ha tudok, délután benézek a talira, meddig lesztek ott?

F.M.

Oyabun Creative Commons License 2000.05.24 0 0 2830
Joreggelt...

Sajnálattal közlöm, hogy ma még egyáltalán nem volt alkalmam (persze a reptérről visszauttól eltekintve) meghajtanom Fargo kolléga T5-jét, mivel mióta bejöttem melóhelyre még a duplanullás helységbe is csak most sikerült kikóricálnom. De ami késik az ugye max halsztódik, múlni semmiképp nem fog. :-)

Zarquon
Nekem az x40 2.0 16v vs. T4 összehasonlításról mindíg csak annak a szerencsétlen v40 2.0 16v tulajnak a képe jut eszembe, akinek az autóját kipróbáltuk Fargoval amikor a 460 Turbo helyett keresett autót.
A sztori.
Megérkezés gyöngyösre, tulaj le, autó körülugrál, rétegvastagságmérő előránt, motor megnéz, autó fikáz soft. Mindez körítve Fargo kelléga nem filigrán méreteivel (háromajtós szekrény+) valamint igen rövid hajával, a tulaj meg volt vagy 1.65.
Fargo autóba betuszkol bal1, tulaj jobbegy, én (mivel fargo mögött hely=nulla) jobb2.
Fikáz autó kicsi (kisebb belül mint a 460), ostoba fánaklátszaniakaró műanyagbetétek, olcsó műanyagok.
Autó elindít, városban békésen kóricál, autó mozog, csendes, nemzörög, nemhangos, nemkemény.
3-as útra ki, motor melegít, minden kellemes.
3-as úton autózás kb. 2.5 kilométert, visszafordul, kipróbál hogyan megy.
Fago ül megdöbbent arccal, autó visít, tulaj pánikol ("azért nem kéne 6k-ig pörgetni") Fargo, "Dehát nemmegy", Oya "Te Fargo ez nem turbo!"
Autó visszavisz, tulaj pánikarccal vizslat autó, mi mosolyog majd balra el.

Szóval, hogy tapasztalatból beszéljek, a kétliteres tizenhat szelepes jószág sehol nincs még egy soft turbohoz sem. Az 1.7-es 460 turboval körözni lehet körülötte és a fogyasztása is max. 1 literrel kevesebb.

Namostez qrvara zavaros lett, de olyan az agyam, mint egy mosogatoszivacs, amivel sokat mosogattak valami nagyonzavaros lében, majd jól kicsavartak, aztán meg bevágták a sarokba.

Oya
Az agyszívott

lore Creative Commons License 2000.05.24 0 0 2829
BTW IMHO IRL ez a poszter nagyon látványos lesz! :-)

Na menyek haza, mer most bejöttem és akkor eccer haza kell menni. Jók legyetek, öste löhöt hogy bönézek...

lorö
ps: guruló from Szeged ver ár jú? És a doki nameg a Macsek??

lore Creative Commons License 2000.05.24 0 0 2828
Nem bírok magammal!

Templar,
ha áthozod, ilyet csinálok belőle! :-)

lore Creative Commons License 2000.05.24 0 0 2827
Szal:

'szom a clipboardba vazzeg!
Előzmény: lore (2825)
ORIZA TRIZNYAK Creative Commons License 2000.05.24 0 0 2826
Hali,

Hobe(a kétgumis)
mivan kiinéztél a cora-ban egy olcsó csomagtartót? Elmondom: nem jó rá. Olyat keress, ami ha nem is gyári, de a katalógus szerint is rá való. Ne spuroskodj kisöcsi:-).

Hobe engem titulált O.T.-nek, de hibásan fogalmazott, én ugyanis nem értek hozzá, esetleg a szerelőm, de ez ki fog derülni ezen a héten, mivel gondolom befejezi a szüttyögést...

Mi van a szkrínszéverrel? Nem lehet leszedni, vagy még nem próbáltátok?

Fargo
gratula a szerencsés landoláshoz. Megtudtad, hogy lehet repülőgépet tuningolni?:-)

EnJoyride
rendszergazdi csere, az a legeccerűbb.

Templar
teccik amit írtál. Nem lehetne úgy, hogy nem "gyáván hallgatott", hanem mongyuk közömbös pofával szemlélte az eseményeket, és a pofáján is látszott a 40-es pulzus meg a 100/60-as vérnyomás, és a végén is csak pár szót dobott be a Watergate ügyről, a Kenedy gyilkosságról, a holdraszállásról, megmég egy-két ilyen?:-). Ja és megölt az előzetesben néhány nagyon kekec nehéz fijjút?

Triznyák
The Specialist

lore Creative Commons License 2000.05.24 0 0 2825
Brutálkoggyunk!

És mit tud...
src=http://www.extra.hu/volvotopik/lore/volvo164.jpg>

Bolas Creative Commons License 2000.05.24 0 0 2824
rodyije!
Látom te is megtaláltad lorét a steak housba való igyekvés közben..
:-)
Előzmény: joyride (2818)
Bolas Creative Commons License 2000.05.24 0 0 2823
Üdv!

Templarral ellentétben én már tudom a vizsgaeredményem..
:-(((((
Radáaul ennek folyománya, hogy a találkozóra menésem esélyei lecsökkentek kb 15-20%-ra!
:-((((((((((((((((

fargo!
A poszter nekem tetszik.
Különösen, hogy 2 általam talált kép is felkerült..
Viszont a 740/760-ast nem lehet kiváltani 780-al.
(pedig DE! csak most még nincs nekem olyan..)
Közkívánatra való tekintettel dobj bele 480-ast is!

lore!
Te tényleg néha nem figyelsz!
Mondtam, hogy az én Bálnámban VOLT légkondi csak mindent kiszedtek belőle!
viszont a 940-es kőkeményen néz ki!

Frigyes Úr!
Én inkább 850-est vennék a heléyedben!
Ha annyi zséd van rá, akkor mindenképpen jobban felszerelt használt, de fiatal 850-est tudnál venni!
Abban egy kombi + 4AWD...
Ráadásul ha versenylovakkal seftelsz akár hónapokon belül többet is vehetsz..
:-)

lore Creative Commons License 2000.05.24 0 0 2822
Frigyes Mester,
Jajajaj,
okéoké én is szeretem a Pacikat!
Módosítom csirkefejekre, könnyebben is kivitelezhető.
Tehát aki rosszalkodik az egy vödör csirkefejjel ébredhet! :-))

A nicked még magyaráztad, ez valami kölyökadásban volt egy bábtörpe, nem? Arra nem emléxem pontosan, hogy okos volt-e, vagy nagy ravaszdi?

lore

Előzmény: Frigyes Mester (2816)
lore Creative Commons License 2000.05.24 0 0 2821
Szia,
örülök, hogy rendben megérkeztetek.

A facelift-tel a T4 lökettérfogatát is megemelték 2000-re!!

lore
ps: Yodrije, laza vagy!! :-)

Előzmény: fargo (2819)
joyride Creative Commons License 2000.05.24 0 0 2820
Lazaság!
fargo Creative Commons License 2000.05.24 0 0 2819
Udv kollegak,

megerkeztem Parizsba, most nyavalyas francia billentyuzetrol irok.

Kosz a velemenyeket a poszterrol, reggel eljuttattam az Elnokunknek, ki fogja rakni az Ivanicsnal. Sajnq nem volt keznel ertekelheto kep a 480-rol, ezert nem kerult bele, legkozelebb potoljuk...

Az S40 2.0T szerintem szerencsesebb, mint a T4 -- nagyobb a loketterfogata, jobban tuningolhato. [soft turbo]

ennyi, ne, birok a billentyuvel, ;qjd ,eg beneyek

majd meg benezek

joyride Creative Commons License 2000.05.24 0 0 2818
Na teszek egy próbát a képekkel!

Frigyes Mester Creative Commons License 2000.05.24 0 0 2817
Hi lore!

Megvallom, eszembe jutott, de sajnos még 1 évet legalább le kell nyomnom az Almera-val,
hacsak baromi jó árom nem tudom valakinek elpasszolni, ami azért nem olyan egyszerű,
mert tartós bérlet, hitel, stb még 2 évig ketyeg, így nem tudom, találok-e viszonylag fiatal
850-est, amelyben már teljesen Volvo motor ketyeg.
Egyébként mai áron számolva bruttó 5M körül képzelem el a beruházást, 40-50% előleg
+ lízing vagy tartós bérlet formájában.
Hiába, az a néhány lóerő sokba kerül.

F.M.

Frigyes Mester Creative Commons License 2000.05.24 0 0 2816
OFF:
A lófejek emlegetése engem frusztrál egy kicsit,
mivel lóbolond- és tulajdonos is vagyok ( Ezért nincs még Volvo-m :-), de lesz!! )
ON:

F.M.

lore Creative Commons License 2000.05.24 0 0 2815
A facelift során a 2,0T már 165LE-s és 240nm-es lett. T4-nek nem változtak a paraméterei (max. értékek) de a karakterisztika jobb lett.

A 2,0-ás nem hiszem, hogy rönó, csak az 1,9 dízelek, meg ugye a váltók...

Figyusz, 850-esen nem gondolkodtál? Ha eljössz a talira könnyen meggyőzünk :-)

lore

Előzmény: Frigyes Mester (2814)
Frigyes Mester Creative Commons License 2000.05.24 0 0 2814
Üdv!

Zarquon: Én úgy hallottam, hogy a 2.0 motor a Renault-tól származik, míg a 2.0T általad
is említve Volvo fejlesztés. Milyen esetleges különbséget látsz a két motor egyéb tulajdonságai
között (tartósság, megbízhatóság,stb) ennek fényében, melyik mennyire tekinthető korszerűnek?
Olvastam a topikban, hogy a ráncfelvarrás részeként módosították 2.0T motort is, nem zárom
ki, hogy 1 év múlva akár már egy ilyen használthoz jussak.

Egy nagy dilemmám az, hogy nekem tulajdonképpen az S70 jobban bejönne (nagyobb, stb),
de valószínüleg 2 évet is kéne várnom rá, hogy hozzájussak.

F.M.

lore Creative Commons License 2000.05.24 0 0 2813
Asszem lófejet kapsz te is... :-)
Előzmény: 480T (2812)
480T Creative Commons License 2000.05.24 0 0 2812
Hobe,
Mivel epp most experimentalok a sarvedokkel, szivesen megosztom majd veled meg tobbi 480-al
"howto fix it". asszem nem artana lebontanod a hatso karpitot, es megzsurizni mi a keplet.
Ha meg nincs gaz, akkor is preventiv jellegel erdemes lenne telenyomni belulrol a sarvedot valami poli-ize habbal. igy legalabb nem erintkezne levegovel,paraval, vizzel etc.

Asszem mek nyomatni A3 poszterka fargo-plakat fole...;)

Lacka
az aktualis okostojas

lore Creative Commons License 2000.05.24 0 0 2811
Üdv.
Zarquon,
Eclipseboy ritkán néz ide, úgyhogy rám hárul :-))
Felrakod a képet a netre, pl. vmi ingyenes szolgáltatóhoz (pl. extra), aztán hivatkozás:
(img src=http://www.extra.hu/zarquon/480.jpg)
A zárójeleket csőrökre cseréld! <>

De, lejjebb Bolas szerencsétlenkedett, le is írta, hogy a csőröket fordítva írta. Vagy felkeresed a millió ezzel foglalkozó topikot, vagy csak az OPEL topikot, ott leírtam egy iskolapéldát.

na még később...

lore

Előzmény: Zarquon (2809)
480T Creative Commons License 2000.05.24 0 0 2810
Hobe,
Ki az a O.T? Hol irta?
A turbo biztos nem bir leszabalyozni ha rossz a legtomegmero mivelhogy ez utobbi az LH 2.2-re van kotve (befecskendezes vezerles) mig a turbo nyomas-szabalyzo pedig az EZ210K-ra (gyujtas es boost). Kommunikacijja pedig koztuk annyi van hogy az EZ210K ad fordulatszam jelet az LH-nak.
De akkor is erdekelne ez az O.T. Csak nem a mi oroszlan tarisznyank, a nepper az?

Fargo,

Vazzeg ne mereszeld kihagyni a 480-t!!!
mer ha megis akkor viharsebesen nyomtatok A3-as szines fenykepet az automrol, es lefogjuk plakatozni a volvtoborzo posztert! ;))

Lacka
a kartekony

ps. Lattam tegnap egy V70 XC kombi caravan vagy mit, ki volt szedve a motorja, hengerfej off. a kettes es a harmas henger kozott 1 mm-es repedes volt!!! es volt az autoban 6000km!!!
sza erdekes, eh?

Zarquon Creative Commons License 2000.05.24 0 0 2809
Sziasztok!

Hogy lehetne ide képet tenni???

hobe: Szerencsére az én sárvédőim még nem is gyanúsak, de azért kezdek félni. Azt hittem, hogy amelyik rohad, az azért rohad, mert törve volt. Ez így már nem túl bíztató.

850-es tetőcsomagtartót megnéztem egy ilyen Volvo Accessory katalógusban, és úgy látom, hogy előbb tetősínt kell felrakni, arra lehet tetőcsomagtartó rudakat szerelni. Asszem nekünk volt itthon valami ilyesmi, de lehet, hogy már nincs, majd megkérdem apámat.

Harvester: Korához képest valóban semmi gáz a 400-as váltóval, csakhogy az S40-be már egy kicsit ciki betenni. Gázadásra nagyon nagyot mozdul, hosszú úton jár, és pl. a kettes gyors váltásnál elég nagyokat reccsen (na vajon miért kellett kicserélni az enyémben a 2. fogaskerekét, hehehe. Addig recseg a fogaskerék a váltóban, amíg el nem törik. :-) ). Ráadásul ne felejtsd el, hogy sem a 400-asoknak, de főleg nem az 1.6-os S40-nek nem az Astra meg a 306-os Peugeot a fő ellenfele!

Az viszont már lehet, hogy csak az én problémám, hogy egyesbe eleinte alig tudtam benavigálni (azelőtt Bogaraim voltak, azoknak jobb váltója volt, bár a 480 mentségére váljon, hogy a Bogárban mégiscsak több hely volt a váltónak, +elég sok idejük volt a csiszolgatására... :-) ). Az ötödik fokozat nekem is elég messze van, és nálam a rükivel is óvatosan kell bánni, mert könnyen recseg. Amellett szerintem a kar is túl hosszú, de ez már csak kekeckedés...

A nagyobb S40-esekbe rakott váltó (már Volvo fejlesztés) egyébként egy álom az 1.6-oséhoz képest. Rövid kar, rövid kapcsolási utak, puha, pontos, nem rángatja a kart a motor...

Az alapjárat az enyémben is kicsit nyugtalan, de én szeretem. Viszont a hátsó lámpasor gondolom minden 480-asosnak ugyanúgy végig van törve/repedve, mint nekem. Azért arra fordíthattak volna némi figyelmet, hogy a hátsó ajtó ne b@ssza szét a lámpát... :-) Ráadásul nekem kifagyott (!) a jobb hátsó lámpából a macskaszem, úgyhogy most fogom kicseréltetni az egész hóbelevancot egy szekérderék pénzért.

Frigyes Mester: Szerintem is jó választás a 2.0T, de előtte mindenképpen próbáld ki a sima kétliterest is. Az egy nyugodtabb gép, de szerintem majdnem olyan jól megy, mint a turbós és valószínűleg olcsóbb és kevesebbet eszik. A nyomatéka persze rosszabb, de ha én S40-est vennék (bár én inkább V40-est vennék), és ésszerű szempontokat is figyelembe vennék, akkor alighanem 2.0 lenne a dologból. Szerintem egy családnak ideális. Nem kap szívrohamot az asszony (rosszabb esetben anyós), és a vezető adrenalinszintje sem közelít a "DANGER" zónához (persze kinek a pap, kinek a papné, mindenesetre családdal én inkább nem ralizok).

Z.,
aki mindenkinek jól megmondja a frankót.

hobe Creative Commons License 2000.05.24 0 0 2808
Nem tudja valaki, hogy 850-es kombira hogyan lehet tetocsomagtartot tenni?
Ha kinyitom az ajtokat, akkor latok negy menetes lyukat, csak nem tudom, hogy ide jo barmilyen tetocsomagtarto, vagy valamilyen kulonleges kell a Volvohoz?
Templar Creative Commons License 2000.05.24 0 0 2807
Lebukott a virtuális rém
(munkatársunktól)

A rendőrség bravúros nyomozást követően könyörtelenül lecsapott az ájlávjú vírus terjesztő felelőtlen személyre, aki mérhetetlen cinizmussal kísérelte meg tönkretenni a világot behálózó internet rendszert.
A tettes - aki önmagát a bíróság előtt is Oriza Triznyáknak vallotta - az eljárás során sem tagadta meg önmagát. A kihallgatásokon gyáván hallgatott, hiába szembesítették rémtetteinek kétségbevonhatatlan bizonyítékaival. Majd a bizonyítékok súlya alatt megtörve, a sokkoló képek láttán bevallotta szörnyű tettét, ezenkívül elismerte felelősségét az orosz válság kitörése kapcsán, feltárta vétkességét a benzináremelésben valamint utalást tett arra, hogy Oswald nem egyedül lőtt.
A virtuális rém azóta jól megérdemelt börtönbüntetését tölti, emlékiratain dolgozik, buzgó hívő lett és valami Volvo topicba írogat.

joyride Creative Commons License 2000.05.24 0 0 2806
Triznyák!

Várd ki a végét! ...Bár én neked drukkolok! Ügyes vagy. Rendszergizdánkat innen is csókoltatom!

joyride

ORIZA TRIZNYAK Creative Commons License 2000.05.24 0 0 2805
Megin én,
lehet, hogy az előbbi link nem megy rendesen mer kicsit elírtam, bár nálam műxik. Tehát ha az nem, akkor esetleg ez.

Joyride
ebből is láthatod, hogy simán átjött ahogy mondtam. irály, ha az ember sajátmagának quotazik:-)

Kaptam viszont egy mailt, amit megosztanék veletek. Teljesen off, viszont nincs kedvem küldözgetni, meg lehet, hogy pánikszerüen letörölnétek:

Subject: I LOVE YOU

> Holgyeim es Uraim!
> En egy rettenetes polimorf virus vagyok.
> Megfertozom az On teljes operacios rendszeret, szaporitom magam, az osszes
> baratjahoz eljuttatom magam csatolt allomanykent, katasztrofalis mertekben
> leterhelem az Onok rendszer-eroforrasait, letorlom a rendszerfajlokat a
> merevlemezrol, utana le is formazom azt, sot, meg az alaplapot is
> hasznalhatatlanna tudom tenni.
> Sajnos egyelore meg csak beta-verzio vagyok. Szerzom meg nem tanulta meg,
> hogyan kell virust irni, ezert szuksegem van az On segitsegere is.
> Kerem az alabbi sorrendben hajtsa vegre a kovetkezo lepeseket:
> - Kuldjon tovabb a cimjegyzekeben szereplo osszes cimre.
> - Torolje le a merevlemezrol a command.com es az io.sys fajlokat, valamint
> az egesz c:\Windows mappat.
> - Formattalja le a hard disket.
> - Ha tud, irkaljon be a BIOS-ba mindenfele marhasagot.
> Ne feledje, az On segitsege, kozvetlen kozremukodese nelkul nem tudok
> elterjedni az egesz vilagon.
> Segitseget elore is koszonom,
> Az On polimorf virusa

Triznyák
a virusbuster

ORIZA TRIZNYAK Creative Commons License 2000.05.24 0 0 2804
Szevasztok Kissrácok,
a Joyride-os screensavereket letölthetitek innen. Ha valakinek gongya van (pl. nem megy az ftp, tiltya a hálózat) akkor szójjon, és kirakom www-re is.

Harvester
próbálkozz az üléstámla előredöntésével, hátha úgy eléred az ötödiket:-)

Triznyák
aki most mene el, de később megint

hobe Creative Commons License 2000.05.24 0 0 2803
Zarquon

89-es 480 turbo. Egy par dolog mar volt benne cserelve, de a motorjaval nincs semmi gaz. Most O.T. kezeben van a dolog, mert le kene vizsgaztatni es el akarom adni. A bal hatso sarvedom nekem is rohad, egyebkent nem ronda. Az alapjarat is ingadozik, de mar O.T. irta, hogy a legtomegmeronel van valami gaz. Ettol aztan a turbo is leszabalyoz neha:-(

Előzmény: Zarquon (2797)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!