Ez itt az ősrégi Volvo Topik, a néhai Volvo Baráti Társaság, az első hazai Volvo klub melegágya és kemény magja.
A topikot klubtopikká alakítottuk, arra a többitől kissé eltérő szabályok vonatkoznak:
¤ Itt nincs off-topik, alkalomadtán POLITIKÁRÓL is beszélgetünk, természetesen kulturált keretek között.
¤ Ha éppen parázs vitát látsz, az nem jelent mást, mint hogy az egymást személyesen is ismerő kollégák beszélgetnek.
¤ Szeretettel látunk, akkor is ha nincs Volvo a birtokodban. Kérdezz bátran, figyelünk :)
¤ Légy türelmes ha nem jön azonnal válasz, a legénység extra segítőkész.
¤ A trollokat, a kekeckedőket, a kéretlen reklámokat rövid úton eltávolítjuk.
Megis értelek...Igaz egy fullextrás 760 as kobit akartam adni cserébe plussz egy két millert...na mind1 megtartom :)
CYRUS most L ! Jó éjt minden Volvosnak :)
ez a "veszek másikat" dolog ott sántít, hogy nincs az a pénz, amit el nem tudnék költeni autókra. A 850-est nem adom, ma is csak elszaladtam leadni egy anyagot, oszt hazafelé a 8 kilométeres úton 60-at raktam a kocsiba. Egyszerűen bele vagyok zúgva...
Alvásról még szó sincs :-( Össze kell még raknom vagy 2 tucat képet, meg átnyomni emillel az egyik ügyfél csajszinak. Bármennyire is aranybogár az illetô leányzó, most már számlázni fogom neki az ilyen "szívességeket", mégiscsak tarthatatlan, hogy éjszakánként órákat szívok miatta...
CYRUS:
A bivalyerôs Volvo nem az állandó erôfitogtatás miatt kell, hanem a tudat miatt, hogy ha akarnám, tehetném. Tudhatnád, hogy direkt azért szótagoltam, hogy Tririza Oznyák elkaphassa a 2700-t :-)
TRIZ:
Vacsi megvolt, Carbonara spaghetti, utána Tiramisu, jegeskávé, ásványvíz. Már kissé unalmas, de a holnapi steakok ígérete tartást ad. Szóval akkor jöszöl ebédezni holnapinap?
Gyere holnap Te is ebédelni! Bármennyire is benga állat ez a lóri gyerök, az Oya lenyomja. Én nem, mert én a MINÔSÉGRE helyezem a hangsúlyt, és nem a MENNYISÉGRE.
Triznyák
a zelkeseredett.
PS Csak azt ne mondjátok, hogy érezni a lábszagom a neten (nincs is)!
PPS Na jó csak letagadtam
PPPS Rajtam sajna láccik a halászlé is, meg minden kulináré
OLA volvosbanda!
Sikerült haza/irodába (u.a.) keverednem.
Látom szépen termeltetek amíg távol voltam.
Na,
a halászláben bármilyen jó, de a szegedi a király. Sajna most már elég kölcséges csakúgy leröffenni zabálni, így általában hozatok, ha valaki arra jár. Legutóbb nem volt üvege az étteremnek, így egy kb. 15literes műanyag savanyúságosvödörben érkezett a kaja. Kicsit úgy festett, mint a moslék, de király volt (természetesen a vödörből ettem meg, hogy milyen a fíling. Bejött...).
A kék hatajtóst én is többször láttam, de ha tudnék szerezni egy hosszított kombi kettest....
Nem tom, hogy láttatok-e már ojjat. Egész régen használták Ferihegyen (malév), és nemis ojjan régen még állt egy a Somogyi Béla uccában (nyócker). Na az egy nagyon állat gép.
Lorimar,
negyere korzával, inkább leviszlek, vagy vidd le te, és akkor én megyek motorral.
Anyukád aszonta, a volvo a cégé, de a cég meg az övé, úgyhogy ne próbáld kicsinyíteni az érdemeit annak a Szentasszonynak. Holnap elvileg ráérek napközben, és a XI ker a stabil kiindúlási pontonom.
csaszke
Trznyk
aki megértő rodjyei-vel, mert sszintén nem tud hejjesen irní/gepélníí
Kitört a világtörténelem legesztétikusabban felhelyezett hétszázas volvo-ködlámpája?? Nem lehet!! Szétcsesztem érte a műszerész-ujjaimat!
Hozd csak a kocsit nyugodtan. A lore-Bolas service team kezelésbe veszi. Először általában elmegyünk egy próbakörre. Ez típustól függően változó hosszúságú, egy 1,6-os S40-nél 5 perc, egy S80T6-nál, vagy egy S70R-nél kb. fél nap. A tiedre szánnánk egy-pár órát, kíváncsi lennék, hogy viseli az automata a dagonyát a Hármashatár-hegyi reptér környékén...
Aztán jön a motorvezérlés tuning: elkezdjük csavargatni a csavarokat a motortérben és ha változik a gép hangja akkor jó helyen járunk. Ez néha sokáig tart, leesett így már hűtő, toronycsapágy meg ilyesmik, de ezeket mind visszaraktuk vagy visszaragasztottuk. Ha megvan az az ominózus csavar akkor egy fal elé állunk a géppel, olajat öntünk a kerekekre és elkezdjük pörgetni. Amikor padlógázon elkezd jobban pörögni akkor abban a pozícióban lerögzítjük a csavart, ferrobond rulez!
Ezután jöjhetnek a mentális lóerők. Neolux az ablakokra és az index-búrákra, kipufogó kilyukasztása (hogy dübörögjön mint a morvaisten!) és végül a NoFear matrica!
Egy ilyen hatalmas szaktudást és rengeteg tapasztalatot igénylő beavatkozás egy szombat alatt megvan.
Referenciamunkánk Bolas Bálnája, a talin meg lehet nézni!
Aki kedvet kapott, kérjen időpontot a titkárnőmnél!
Lore nem a 2700 ért sündörgökmost egyszerüen ráérek! :) Ez a második hetem hogy betegen itthon vagyok (Bolas láthatta milyen szarul nézek ki :)) ) Semennyire :)
Amugy válaszolok Bolas helyett kituggya mikor jön megint és én láttam ma a verdát és egyből fel is tünt hogy sajna a bal oldali ködlámpa is tört! Azt raktad fel te nem?? Hmmm lehet mégse hozzád viszem tuningra a kocsit! :))
Templar,
újfent meg kell hunyászkodnom szellemi potenciálod előtt melyet a repülés tudománya és történelmének ismeretével bizonyítasz.
Miért nem téma itt a sugárnyalábkiegyenlítés vagy a nilpotens mátrixok Jordan-féle normálalakra transzformálása?
Télleg a vizsga? Hijjjába rágtam a körmöm?
CYRUS,
Bolas jól láttya, szerintem is csak a 2700-ért sündörögsz itten, de nem fog összejönni. Mindenki elment aludni, én is megyek, még fargo nézhet max. be a nagy munka után (hé fargo, ajánlom ne egyél, aki asztal alá eszi a másikat az fizet! :-)) és ugyebár egy volvotopikban nem illik 10egynéhány hozzászólást elsütni csak egy kerek számért!
A ködlámpa valóban az én kezem munkáját dícséri, a jobb oldali lehte, hogy egy kicsit csálé, mert azt Bolas rakta fel... de a kivágást én csináltam!
A lore-tuningműhely klubtagoknak ingyér dolgozik. Ezt nagyon nem akarom reklámozni, már fargo is jelentkezek, hogy installáljak neki egy második tetőablakot a kölkök fölé, mer az azigazánegyedivazze! Látta a Bálna ködlámpáit, ígyhát megbízik bennem. Szal egyelőre le vagyok terhelve, majd beveszem Harvestert és 480T-t a bizniszbe, aztán felpiszkáljuk mindenkinek az EPROM-ot. :-)))
Bolas,
öl sö mondtad, hogy mögcsináltad a ködlámpa kapcsolóját vazzeg! Hát így köll mögtudnom??
(pronansziésön of Szöged rulez! Hol van guruló?)
Jumurdzsákot még nem láttam, sírva is fakadnék! Ugye a ködlámpa nem sérült? :-)
Biztosító fizet? Jön az új lámpa-sárvédő-lökhárító Göteborgból? Ja, persze nem: az indexbúrád totálkárossá tette a másikat, mi??
Yodari-től én se kaptam képernyővédőt vagy tapétát vagymiazistent...
Stan-t és Pan-t azaz a fargo-Oya párost még egyedül is mexorongatom kajálósdiban, de jobb ha te is jössz Bolka! Mutassuk meg nekik!
Hey Trizzy,
mosmeg mán örökre eltűntél? Najó majd holnap a KV mellett... utána beszámolok a topikban, hogy millyen tekes (inverzszöged) ficek ez az Oriza (ez egyébként egy bébitápszer neve is, amit a kutyámnak kellett adnom amikor beteg volt)!
Na további kultúrált jóestét kívánok:
lore
ps: nagyon örülök, hogy így megszaporodtunk az utsó pár hétben, pörgünk mint az atom. Ezért cserébe még azt is elvállalom ha rámszállnak! :-))
Először is látom, amikor épp nem nézek oda, rögtön beszólsz a "kisebbnek"!
(vagy azért, mert végre te is bosszulhatsz valakit Triznyák miatt, vagy egyszerűen a vectrát félted Bálnától és ezt elterelve szövegelsz..)
Másodszor, sajnálom, hogy kimaradok a holnapi kajálásból.. Ráadásul még Templar kivételével senki sem evett a haja/visszatértemre Sarajevoból..
A gyomrom nem szűkül olyan könnyen! Azért nincs vizsga-parám, mert kemény vagyok, mint a svédacél! (nem svéd arcél..)
:-)
Tényleg!
Templar, mit míveltél máma vizsga ügyileg?
Visszatérve az evésre, hogy ellensúlyozzuk a Stan & Pan (fargo & Oya) effektet, legközelebb az asztal másik oldalán lore & Bolas is felsorakozhatna, mint Moha & Páfrány, vagy
Cirboja & Borboja, vagy
Bob @ Bobek, vagy
Lolka @ Bolka, csakhogy felvegyük velük a versenyt..
Adagolós móka halasztva..
Majd talán jövő héten.
Eygenlőre most jól eszeget..
Láttad a Bálnát előlről, vagy csak érdeklődsz?
Nem édesanyám volt a hibás, a biztosító fizet..
De sajnos nem lesz vele időm foglalkozni és lehet hogy a talira csak Jumurdzsák-Bálnaként megy el..
A hosszú hetest én is láttam többször.
Tavaly majdnem elcseréltem a Bálnára..
Csak az tartott vissza, hogy a 2.9-es motor mellett tényleg csak ünnepi alkalmakkor ülhetnék benne.
Egy Volvo pedig nem pusztán arra való!
Viszont ezt leszámítva tényleg állat!
yojdire!
Nekem is lécci mán küdd el aztat a szupikirály kis képernyővédőt már nekem is na!
Ma ez lett volna a feladatod, hoyg mindenkinek elküldd..
CYRUS!
Te csak virtuálisan élsz, vagy mi?
Vagy netán a 2700-ra állsz lesben?
vigyázz már csak kb. 15 hozzászólás!
Légy résen, azaz akarom mondani légy rajta!
Na Lore csak a te kedvedért (és hogy ne találjak reggel lófejet) bejelentkezek :))
Láttam ma Bolas kocsiját eggyüt rakátok be a ködlámpát nem? (mintha mesélted volna) Király lett :) Majd én is viszem hozzádm tuningolni a gépet :) Drágán dolgozol? :)
Ami a Draken hajtóművét illeti tévedsz. A repülőbe Volvo Flygmotor RM6C típusú hajtóművet építettek, ami a Rolls-Royce Avon 300 továbbfejlesztett változata (Repülési Lexikon, Akadémia Kiadó, Budapest, 1991. 296. oldal).
Ami a többi Volvo repülőgéphajtóművet illeti a jó skandinávok fogtak egy bevált amerikai vagy brit tervezésű hajtóművet "továbbfejlesztették" és berakták a madaraikba. Szerintem itt a nemzeti büszkeségben keresendő a továbbfejlesztés oka.
Az mindenesetre tény, hogy gázturbinás hajtóművet újonnan nem terveztek csak már meglévő hajtóművek kisebb-nagyobb átalakításával foglalkoztak.
A Viggen hajtóműve emlékezetem szerint annyiban unikum, hogy egy teljesen normális hajtóművet (sajnos a típusra nem emlékszem)építettek át utánégetős változatra ami kétségtelenül bonyolult feladat, leginkább a vezérlések összehozása terén, ráadásul még sugárféket is építettek rá, szóval le a kalappal, ezzel együtt hajtómű gázgenerátor egységet soha sem fejlesztettek ki önállóan, ez még a Gripennél is így esett.
Koszike liore,
Ha elkeszul a 480T akkor megyek. Nem lennek kepes nelkule menni.. meg megsertodne. amig fenyezik egy regi 200-as lesz a fenekem alatt.
szal meg nemtom. kedves vagy hogy felvennetek...
Lacka
aki nem szereti a halat enni, csak kifogni es visszadobni.
A Hosszú Hetes -- nem is értem, miért nem emlékeztek -- megjelent az elsô talin, a a Felvonulási téren, ott gurult el mellettünk, a sofôrje sajna felénk sem fityózott. Látszott rajta, hogy bánkódik amiatt, hogy átültették a szolgálati Audiból a szolgálati Volvoba. Szóval nem volt szimpi.
Azért a nyestek rágják meg a kábelkötegeiteket, jól felizgattátok a gyomornedveimet a halászlékkel, persze vacsizni senki sem akart eljönni, hogy eszem a zúzátok.
Sebajseis, inkább emberi idôben befejezem a melót, talán még éjfél elôtt sikerül is megtalálnom az ágyamat.
Szia,
1. Nekem se úgy tűnt mintha azt a hetest reprezentációs célokra használnák, egyszerűen nincs annyira kiglancolva.
4. Szólj ha van eredmény!
5. Nem! Az első tesztnél a vectra ripityára töri Bolas Bálnáját és akkor már nem lesz kedvetek kiállni a német ellen! :-))
1. Ha jól tudom, a hosszúhetes (tehát az összes:-) a Hyatt tulajdona (vagy csak volt?)
2. A Saab gépekben a Viggentől kezdve Volvo hajtómű található (de a Drakenben, amiről beszéltek, nem)
3. joyride: megkaphatnám a képernyővédőt??
4. tali ügyébe megy a győzködés, valszeg célbaérek (lore kedvéért: 40-70%)
5. beszállhatunk a bálnás lökdösődésbe?