Keresés

Részletes keresés

fargo Creative Commons License 2000.05.19 0 0 2538
TRIZZY <- ez betojás.

lore ígérd meg, engem nem fogsz becézni!
(Trizzy, vazzeg...:-))))

Mellesleg nem akarlak lebeszélni az utódlásról, trónörökösrôl mindenki gondoskodjon saját belátása és tehetsége szerint. Csak széllelbélelt ifjonti szellemed igyekezék megvilágítani pallérozott elmém örökbecsi tanácsival.

Nem jön álom a szememre...

lore Creative Commons License 2000.05.19 0 0 2537
Okés, lehiggadtam, nem kérlek meg rá, hogy vigyél el a vizsga-körödre :-))
Amúgy egy kicsit paráznék az ilyen kis gépektől...

lore

Előzmény: Templar (2536)
Templar Creative Commons License 2000.05.19 0 0 2536
lore,

Mielőtt irigykedni kezdessz közlöm, hogy ne fogj hozzá. Sajnos teljesen másról van szó.

Előzmény: lore (2534)
lore Creative Commons License 2000.05.19 0 0 2535
Ja, Trizzy: az a Bálna nem Bolas Bálnája, ne tévesszen meg a rendszám, elárulom: az Bolas rendkívüli számítástechnikai tudásának köszönhetően egy fotosopos retus. Amúgy Bolas Bálnája sokkkal szebb, lexebb a ködlámpája.

Egyuébként nekem a hang nem jött le, megyek kommunikálni az oprenceremmel...

lore

lore Creative Commons License 2000.05.19 0 0 2534
Na jöjjenek időm hiányában elmaradt reakcióim:

TRIZNYÁK,
épp most nézegetem a műved itthon, modemesen, hangkártyásan. Az anyag méretes, a net lassú szal pereg a pénz, fogy az idő.
A robotos pojjénod nem illik volvo-gyárra. Láttam erről cikket, egész sok emberanyag dolgozik arrafelé és sokan hímtag nélküli egyedek...

A.GY.,
nicked eredete? Nehogy aszond, hogy csak sör mellett, mert azt már Bka eljáccotta!
A 40-essel mi volt még a gond? Ha a kedves ismerőseid nagyra nőttek akkor a helykínálat lehet még a gond. A külfödön a jó utakhoz szokott embernek télleg baromira ráz az M7 meg hasonló szintű utak, ez nem a 40 hibája, nekem bejön a futóműve.
A POLAR feliratot én is láttam már egy 945-ösön, ez egy külföldön alkalmazott felszereltségi szint, vagy talán a kombi jele. 855-ös volt?

Zarquon,
nicked szintén homályos, ha public akkor osztd meg. Több infót is írhatcc az autódró!

Bolas,
nos igen tanulni, tanulni, tanulni ahogy szellemi példaképed is mondta!
Nem verexem a volvo renoméjáért, aki nem érez rá, az nem is értheti. Valszeg én is a talikon mélyítettem el az eddig csak külsőségeken alapuló vonzalmamat a márka iránt, hiszen beülve egy régebbibe, felfedezni a hagyománytiszteletet... nem folytatom, nem kell az embernek aszinni, hogy gondolatait meg kő osztani.

Macsek,
mi az a 007? Tippem az azért van: a Macska nick már regisztráltatva vagyon, ezért egy számmal akartad megkülönböztetni, dehát milyen prosztó a macska2 nick, tehát bevetettél egy olyan számot, mely hömpölygősebb asszociációs folyamot indít meg a Templarhoz hasonló gondolkodó lények agyában. Bingo??
S80 vagy C70? Te mint topikunk hölgyemény-frakciójának oszlopos tagja kérdezed ezt, vagy hímnemű társadnak/kollegádnak keresel valami roncsot? Szal ha repizni akarsz a dellás ügyfeleknek + víkendezni és nyaralni is kényelmesen akarsz a kölkökkel akkor az S80 a válasz. Ha nőket akarsz felcsípni, netán pasikat akkor pedig a C70!

joyride,
lehet, hogy félreértetted mert én több életszagú paraméter miatt még nem rendelxem kifejlett gyermek egyedekkel. Bár épp ma beszéltünk fargoval erről: viszek egy pár millió kis (nagyon kicsi) kölköt a talira én is. :-)) Szal leghamarabb jövőre (nemcsak a biológiai kritériumok miatt, hanem fogantatásügyileg is) lesz kislore, de két-három év múlva szinte biztos. Persze ha addig fargo le nem beszél... :-))

Templar,
csak nem valami izgi repcsi vizsga? Aszonta az Ausweis-et kiállító nagyhatalmú főnök, hogy Templar fijjam utánozd csak a Bessenyeit fél óráig ezzel az AN-2-ssel és akkor meghosszabítom?
Megvilágozodott lennél? Hmmm... bebizonyítsam az ellenkezőjét? :-)))

lore aki még mindig volvos, topikos és okos
ps: fargos kiemelés és TRIZNYÁKos aláírás rulez!

joyride Creative Commons License 2000.05.19 0 0 2533
Üdv a Családos Apáknak!

Sajna, van ám nálunk más állandó téma is: Asszony pajtás pattog, amiért ülök a gép elött. Ezért, most megyek szépen, és dobok rá hálót.

Csákány.

Előzmény: lore (2532)
lore Creative Commons License 2000.05.19 0 0 2532
Üdv.

joyride, légy üdvözölve a topikban általam is és gratula a fiadhoz!!!!!!! A téma a lore családban mindennapos...

lore

Előzmény: joyride (2531)
joyride Creative Commons License 2000.05.19 0 0 2531
Szia Fargo!

Az még nálunk egy kicsit odébb van. A fiam most 5 hónapos.

Előzmény: fargo (2530)
fargo Creative Commons License 2000.05.19 0 0 2530
Hali joyride,

én az "Egy bogár életét" nézem videon a fiammal, ezt nem lehet megunni...

Előzmény: joyride (2529)
joyride Creative Commons License 2000.05.19 0 0 2529
Sziasztok!

Van itt valaki?
Gondoltam, megnézem mi a pálya.
Dög unalom a TV, Lajcsi nyomja ezerrel.

fargo Creative Commons License 2000.05.19 0 0 2528
Hogy Te milyen naiv vagy...
Előzmény: Templar (2527)
Templar Creative Commons License 2000.05.19 0 0 2527
Leborulok nagyságotok előtt, én hülye ráfogtam a kettős hidegfrontra.

Templar
a megvilágosodott

Előzmény: fargo (2526)
fargo Creative Commons License 2000.05.19 0 0 2526
Oriza,

csak hiszed, hogy Te kavartad az esôt, a kocsimat én mosattam le elôbb...

Előzmény: ORIZA TRIZNYAK (2524)
ORIZA TRIZNYAK Creative Commons License 2000.05.19 0 0 2525
-És a VOLVO-gyárban?
-???
Kettő. Egy ember, aki eteti a kutyát, meg egy kutya, aki nem hagyja, hogy az ember hozzányúljon a robotokhoz...
Előzmény: macska007 (2523)
ORIZA TRIZNYAK Creative Commons License 2000.05.19 0 0 2524
Templar fijjam,
a trükk egyszerü : gyakorlás.
És egy példa hogy csillogjon is valami:
ha kinézel látod, hogy esik az eső ugye...
Namármost ez nem véletlen, mert én csináltam.
És hogy hogy?
Roppant eccerüen:
lemosattam az autóm, és íme :-).
(basszus 11 éve ez megy...:-().

Triznyák
aki előre felmentette magát a talit megelőző kocsipucolás alól. Utánozni nem ér, kopirájt ló, meg ilyesmi

Előzmény: Templar (2522)
macska007 Creative Commons License 2000.05.19 0 0 2523
Macska figyel,majd hirtelen lecsap...
-Hány ember dolgozik a Trabant gyárban?
-???
-Kettő.Egy hajtogat,egy pedig ragaszt.....
Előzmény: Bolas (2520)
Templar Creative Commons License 2000.05.19 0 0 2522
Hova lehet innen még fejlődni?
Szólj hozzánk ó Mester.

Templar
a buzgó tanítvány

Előzmény: ORIZA TRIZNYAK (2521)
ORIZA TRIZNYAK Creative Commons License 2000.05.19 0 0 2521
Lorentin,
ez szerintem pont fordítva van:
hamarabb megutálják. Tanulj, csak tanulj,
még te is lehetsz jedi.

Triznyák
a jedi mester

Előzmény: lore (2514)
Bolas Creative Commons License 2000.05.19 0 0 2520
Helló Templar!

Neked C70!
Ugye, te "Angyal"..

Tényleg Macs, mi az a 007?
Vagy te vagy a női Bond?
Akkor igen mázlija van a férfi kollegádnak..
(pszt Templar! Akció...)

:-)))

Előzmény: Templar (2518)
Bolas Creative Commons License 2000.05.19 0 0 2519
Macsek!

Szerintem C70!
Mert sokkal fiatalosabb, sportosabb.
Ha nekem lenne pénzem tuti ilyet vennék feketében..
Hmmmm.

Bolas, akinek a keze bilibe lóg

Előzmény: macska007 (2515)
Templar Creative Commons License 2000.05.19 0 0 2518
Macska,
Ez eddig OK, de mitől van a 007 vagy ez a része nem publikus? :-))
A kérdőív a május 20-i szám melléklete, de lehet, hogy csak az előfizetők kapják. Ha nem töltöttem volna ki nem haboznék felajánlani de így csak azt ígérhetem, hogy ha nyerek egy S80-at beleülhecc.

Templar
a gentleman

Előzmény: macska007 (2515)
Templar Creative Commons License 2000.05.19 0 0 2517
Ma egész nap nem ültem autóban, csak néztük egymást az ablakon által.
Mer nemcsak lorenak van a jövő héten vizsgáznivalója.

Templar
aki nem kerít nagy feneket a dolgoknak

macska007 Creative Commons License 2000.05.19 0 0 2516
Bocs,megint én vagyok.Melyik az ominózus HVG,amiről szót ejtettetek?Én nem találom a kérdőivet!Közeleg a 3000.....
Előzmény: macska007 (2515)
macska007 Creative Commons License 2000.05.19 0 0 2515
Üdv Bolas,meg mindenki!

Bolas a kérdésedre a válasz,hogy miért voltam pümpi és miért vagyok macska:Nos,egyszerű.A kollégáim (srácok)rám ragasztották eme két nevet.Mondván olyan "pümpis" vagyok,meg egyszerűen macska.Ne kérdezzétek,hogy milyen pümpinek lenni,de akik így hívnak,nem bántásból teszik,és már ott tartok,hogy megszoktam.
MÁS:A kérdés egyszerű.S80 vagy C70.Érveket és ellenérveket kérnék felsorakoztatni.Előre is köszi!
MÁS:A kávézó az Andrássy úton van.

Előzmény: Bolas (2385)
lore Creative Commons License 2000.05.19 0 0 2514
Pedig a kőművesek hamarabb mexeretik a téglákat! :-)))

lore akivel az erő csak néha van

Előzmény: ORIZA TRIZNYAK (2513)
ORIZA TRIZNYAK Creative Commons License 2000.05.19 0 0 2513
lore
én -veled ellentétben- sosem akartam kőműves lenni.
Én Jedilovag akartam lenni.
Aztán az lettem. Nem nagy cucc az egész.

Ben Oriza Kenobi

Előzmény: lore (2504)
Oyabun Creative Commons License 2000.05.19 0 0 2512
Bolas
Kösz... Ctrl-c Ctrl-v nekem is megy alapból, nek akartam káros gondolataimmal fertőzni a társaságot.
Még a végén odáig juttok mint Fargo barátom, aki elkapta tőlem akétoldali tuningmániát. :-)
Bolas Creative Commons License 2000.05.19 0 0 2511
Oyabun!

Akkor megteszem helyetted a beemelést!

Spórlégszűrő.
Milyen tipusok vannak?
Általánosan elterjedtek a szivacs alapú (pl. Jetex) és az oljaos, fém, szövet kombinűciójú szűrők.
A szivacs ellenjavallt, mivel áteresztőképessége nem jelentősen több, mint a papíré, ugyanúgy képes eldugulni, és lényegesen több szennyeződést ereszt át.
Olajos általában bevált. Működési elve az, hogy sokkal ritkább, nagyobb hézagokkal szőtt több rétegű szövet-fém kombinációjú hálót átitatnak egy spec folyadékkal (gyakorlatilag v.mi nagyon finom olajjal), a beszívott levegővel együtt érkező mechanikus szennyeződések pedig ebbe ragadnak bele. Tisztítása a hozzá adott szettel történik, szereléssel együtt kb 5-8 perc.

Mit lehet várni tőle.
1, Szűrő élettartama (ha mechanikus sérülés nem éri) megegyezik az autó/motor élettartamával.
2, Szívóhang növekedés. "lámpaernyő" v. ún cone tipusoknaál nagyon nagy, valszeg ezzel rendelkezik Antforce kolléga is. Extrém esetben előfordulhat, hogy inkább szívóhangot mint motorhangot hall az ember gyereke. A rendes légszűrő helyére illeszthető daraboknál inkább csak decens, jól megkülönböztethető szívóhang van. SZVSZ az előbbi elég rendesen, utóbbi egyáltalán nem zavaró. Én teljes motorhangot szeretek hallani, kis vezérlés, kis szívás, kicsit több, de visszafogott kipuf, ford szám>6000 :-)
3, Motorélettartam. Változás nem szignifikáns, ha jól karbantartott a szűrő és a motor is, gyakorlatilag nincs változás. FIGYELEM! Az olajos sportlégszűrők a hagyományosokkal ellentétben nem eltömődnek, hanem elkezdik átereszteni a szutykot az elsználódás/koszolódás előrehaladtával. Ezért kell az ilyen tip. eszközökre jobban odafigyelni.
3, Gazdaságosság. Nem tudom, hogy Hondáéknál mennyi időnként kell légszűrőt cserélni alapból, mi több, azt sem tudom mennyibe kerül. Amit tudok, Alfánál kb. 40-60k kilométer után ugyanannyi, vagy olcsóbb mint a hagyományos papírszűrők.
4, Szerintem mindenki erre várt. TELJESÍTMÉNY :-) Mért adatok alapján 2-6% telj, növekedés főleg a magasabb ford. szám tartományokban. Többen beszámoltak némi többlet nyomatékról is, erről nem tudok nyilatkozni. A szívóhang egyértelmű növekedésétől várható még plusz 5-10 pszichikai lóerő is, de ez ugyebár nem mérhető :-))))

SZVSZ nagyon korrekt dolog, de...
1, nem javaslom utcára az ún lámpaernyő szűrők használatát. Egyrészt, mert a felhevült motortérből közvetlenül szív levegőt, ebből következően ugyan nagyobb áteresztő kapacitása van de kisebb légsűrűség miatt kevesebb üzemanyag égethető el vele. Úgyszintén ide tartozik, hogy a légszűrődoboz is hozzá tartozik ahoz a nagyon jól megtervezett rezonancia rendszerhez, ami (több egyéb dolog mellett persze) alapvetően meghatározza a motor nyomatéki és teljesítménykarakterisztikáját. Még tovább megyek. A mechanikus szűrést nagyban elősegíti a gyári levegőszűrődoboz+lengőcsövek etc.
2, városi ill. poros használatkor célszerű a tisztítási/újraolajozási periódusokat csökkenteni. Pl. a versenyautón extrém poros (pl. esztergom strázsahegy vagy veszprém lőtér) gyorsasági szakaszok után rögtön tisztítás van. Egyrészt teljesítmény, másrészt motorélettartam kérdések miatt.

Ha van rá megfelelő keretösszeged, és hosszú távon gondolkodsz, vagy sokat használod az autód, valamint nem tartasz a *tényleg minimális* macerától ami a szűrő rendszeres karbantartásával jár, szerintem érdemes belemenni a fentiek szem előtt tartásával.

Tehát javaslat utcára: Gyári rendszer megtart, a papírbetét helyett kompatibilis protlészűrő használata. Városi vagy egyéb poros helyen üzemeltetés/extrém használat mellett sűrített tisztítási periódusokkal.

Remélem elég részletes volt a válasz és nem maradt a témával kapcsolatban kérdésetek. Amennyiben mégis, hajrá, tessék feltenni.

Oya

Előzmény: Oyabun (2508)
joyride Creative Commons License 2000.05.19 0 0 2510
Oyabun
Megvoot, kössz.
Előzmény: Oyabun (2508)
lore Creative Commons License 2000.05.19 0 0 2509
Templar' pour l'art eltűnt... nem szemfüleskedik!
Előzmény: Bolas (2507)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!