Ez itt az ősrégi Volvo Topik, a néhai Volvo Baráti Társaság, az első hazai Volvo klub melegágya és kemény magja.
A topikot klubtopikká alakítottuk, arra a többitől kissé eltérő szabályok vonatkoznak:
¤ Itt nincs off-topik, alkalomadtán POLITIKÁRÓL is beszélgetünk, természetesen kulturált keretek között.
¤ Ha éppen parázs vitát látsz, az nem jelent mást, mint hogy az egymást személyesen is ismerő kollégák beszélgetnek.
¤ Szeretettel látunk, akkor is ha nincs Volvo a birtokodban. Kérdezz bátran, figyelünk :)
¤ Légy türelmes ha nem jön azonnal válasz, a legénység extra segítőkész.
¤ A trollokat, a kekeckedőket, a kéretlen reklámokat rövid úton eltávolítjuk.
A rendőrség bravúros nyomozást követően könyörtelenül lecsapott az ájlávjú vírus terjesztő felelőtlen személyre, aki mérhetetlen cinizmussal kísérelte meg tönkretenni a világot behálózó internet rendszert.
A tettes - aki önmagát a bíróság előtt is Oriza Triznyáknak vallotta - az eljárás során sem tagadta meg önmagát. A kihallgatásokon gyáván hallgatott, hiába szembesítették rémtetteinek kétségbevonhatatlan bizonyítékaival. Majd a bizonyítékok súlya alatt megtörve, a sokkoló képek láttán bevallotta szörnyű tettét, ezenkívül elismerte felelősségét az orosz válság kitörése kapcsán, feltárta vétkességét a benzináremelésben valamint utalást tett arra, hogy Oswald nem egyedül lőtt.
A virtuális rém azóta jól megérdemelt börtönbüntetését tölti, emlékiratain dolgozik, buzgó hívő lett és valami Volvo topicba írogat.
Megin én,
lehet, hogy az előbbi link nem megy rendesen mer kicsit elírtam, bár nálam műxik. Tehát ha az nem, akkor esetleg ez.
Joyride
ebből is láthatod, hogy simán átjött ahogy mondtam. irály, ha az ember sajátmagának quotazik:-)
Kaptam viszont egy mailt, amit megosztanék veletek. Teljesen off, viszont nincs kedvem küldözgetni, meg lehet, hogy pánikszerüen letörölnétek:
Subject: I LOVE YOU
> Holgyeim es Uraim!
> En egy rettenetes polimorf virus vagyok.
> Megfertozom az On teljes operacios rendszeret, szaporitom magam, az osszes
> baratjahoz eljuttatom magam csatolt allomanykent, katasztrofalis mertekben
> leterhelem az Onok rendszer-eroforrasait, letorlom a rendszerfajlokat a
> merevlemezrol, utana le is formazom azt, sot, meg az alaplapot is
> hasznalhatatlanna tudom tenni.
> Sajnos egyelore meg csak beta-verzio vagyok. Szerzom meg nem tanulta meg,
> hogyan kell virust irni, ezert szuksegem van az On segitsegere is.
> Kerem az alabbi sorrendben hajtsa vegre a kovetkezo lepeseket:
> - Kuldjon tovabb a cimjegyzekeben szereplo osszes cimre.
> - Torolje le a merevlemezrol a command.com es az io.sys fajlokat, valamint
> az egesz c:\Windows mappat.
> - Formattalja le a hard disket.
> - Ha tud, irkaljon be a BIOS-ba mindenfele marhasagot.
> Ne feledje, az On segitsege, kozvetlen kozremukodese nelkul nem tudok
> elterjedni az egesz vilagon.
> Segitseget elore is koszonom,
> Az On polimorf virusa
Szevasztok Kissrácok,
a Joyride-os screensavereket letölthetitek innen. Ha valakinek gongya van (pl. nem megy az ftp, tiltya a hálózat) akkor szójjon, és kirakom www-re is.
Harvester
próbálkozz az üléstámla előredöntésével, hátha úgy eléred az ötödiket:-)
89-es 480 turbo. Egy par dolog mar volt benne cserelve, de a motorjaval nincs semmi gaz. Most O.T. kezeben van a dolog, mert le kene vizsgaztatni es el akarom adni. A bal hatso sarvedom nekem is rohad, egyebkent nem ronda. Az alapjarat is ingadozik, de mar O.T. irta, hogy a legtomegmeronel van valami gaz. Ettol aztan a turbo is leszabalyoz neha:-(
Tök igazad van, én voltam a marha, hogy ez nem jutott eszembe (Mea culpa).
Azért érdeklődöm a 2.0T után, mert szimpatikus a nyomatéka, a T4 jóval
drágább, viszont annyira ez is mehet, amennyire én szeretném.
Eddig nem volt még turbós autóm, így nem is értek hozzá.
Egyébként mi a baj a 400-asok váltójával? Nem is találtam még pontosabban kapcsoló váltót, mint ami a 440-esemben van. Peugeot 306, Astra, Carina mind laposkúszásban távozhat a váltóversenyben. Egyetlen bajom, hogy hosszú a lábom és rövid a kezem, ami miatt hátra kell tolni az ülést és így az ötödik fokozathoz előre kell nyúlnom túlzottan. De különben tök jó kis váltó... szerintem.
Egyébként tudomásom szerint az S40 2.0T kezdettől fogva 160 lovas volt. Az S70 2.0T pedig megjelenése évében 160 és 190 LE körüli változatban is kapható volt, aztán tavaly csak a kisebb, idén pedig csak a nagyobb verzió kapható. Az S40 2.0T meg a kisebb S70 2.0T kb. úgy megy, mint a Civic VTi, csak az S70-ben a nagy kaszni, meg egyéb dolgok miatt nem nagyon érzi az ember. Persze lehet, hogy hülyeséget beszélek, és a 190 lovasba az XC nagyobb motorját rakták bele. Na mindegy.
2.0T: Nemtom, feltűnt-e, hogy az S70-ekben nincs négyhengeres, az S40-ben pedig nincs öthengeres motor, így túl sok közük nem lehet egymáshoz.... Amúgy Volvo fejlesztés mind. Az öthengeresnek nagyon jó hangja van, az S40 négyhengerese jobban viszi a kocsit. Ennyit a 2.0T témáról. Egyébként az S40T nagyon kellemes jármű, szarrá dícsérte a sajtó. Nekem személy szerint a 2.0 szívó és a T4 is jobban teccik (az ember döncse el, hogy aszfaltszaggat vagy cirkál...). Viszont kurva nagy előnye mindnek, hogy nem az a hulladék Renault váltó van bennük, mint az 1.6-osban (meg a 480-ban), amit a gyűrűfelhúzos rükiről lehet felismerni.
Hogy lehet itten képet küldeni? Ugyanis van egy elég használható 480 képem, amit szívesen bedobnék a közösbe. Hiányolom a 480-at a poszterről!!!
Tegnap lenyomott egy Punto turbó, úgyhogy ne nagyon molesztáljatok, mert harapok!! A múltkor voltam gyorsulásin és nyomtam egy Xsara VTS-sel (167 LE), és csak azért nyomott le, mert elszundikáltam a rajtnál... Mostanában nincs sok sikerélményem.
Frigyes,
az S70-be más teljesítménnyel üzemel, de nyilván van köze hozzá. A faceliftnél viszont hozzányúlnak a turbosokhoz, bár te úgyis használtban gondolkodsz. Az adatokhoz vmilyen katalógust kéne böngészni ami nincs mindig kéznél, de szvsz a kettőté már elég nagyokat vontathat. Bár javasolnám a V40 2.0T-t, ugyanis abba szintszabályozás is előfordulhat, ami előny egy lónál. Viszont plusz egy lóerőd lesz ha vontatsz! Gyorsulásban verheted a szimpla 160 lóerősöket :-)
Eclipseboy_
látom mexeretted az igényesebb smile-okat! :-) (lore csak ilyen mezeit tud :-(()
joyride,
küldök egy mailt, nem szívesen látok neveket emitt...
Az utobbi napok azzal telnek -nem kevés munkám mellett- hogy olvasgatom a régi témákat, hátha egyszer képbe kerülök.
A hétvégén jött a kérdés, hogy honnan van az egyébiránt egyértelmű nickem.
Pofonegyszerű. A cégem decemberben vette a kocsimat –V40 2.0-. Az előző gép egy Escort 1.6 volt.
Érdekes módón december óta egy kicsit jobban élvezem az autózást, mint annak előtte. Hát innen a Joyride. A mutációk bénaságom és a Ti leleményességetek szellemi terméke.
Más, aktuális (szintén OFF)
Valamikor január – február környékén volt téma a szerviz. Akkor azt írtátok, hogyha Ivanicséknál a megfelelő munkafelvevőnél adja le az ember a kocsit, akkor normálisan megcsinálják.
A héten esedékes a 60K km szerviz és van néhány bosszantó hibája a kocsinak amitől szívesen megszabadulnék. Ezért hálás lennék a névért.
Általában lenne két kérdésem:
1. Milyen fejlesztésű motor van az S40 2.0T-ben, van-e valami köze az S70 2.0T-hez?
2. Mennyit lehet vontatni az S40 2.0T -vell ill.az S70-nel? Ez azért fontos, mert hébe-hóba
lószállítót is kéne vontatnom, és nem mindegy a vontatható összsúly.
Frici,
Csak akkor beszélnélek le róla, ha 2 méternél magasabb vagy, ha meg 120 kilónál súlyosabb is akkor meg pláne! Ezek egyébként már az S70-nél is kritikus méretek...
Szputnyikkal és álmerával is lehet gyünni egyébként.
Templar,
dokinak is lábadna az beztos. Meg is bombázom mingyá egy méllel, hogy merre kujtorog. Biztos annyira dógozik, hogy egy S80-al jön a talira :)
Harvester,
Jimmy is!
SecuTrizzy,
ölég sok kv-t kell belém döntened, hogy kompenzáld a Zanyu emlegetését! Bővebben majd élőben nem akarom, hoyg aranyifjúnak nézzenek csak tagadom. Tod én nem tudok olyan meggyőzően hazudni :-)
Ja, a telkeden összehozhatjuk a Halászléfőzést! Bár ezzel illik megvárni fargot, akinek van mit bizonyítania, tegnapi étvágytalan lebőgése miatt.
Mi az az ócsó? Számla pörsze nuku mi?
Kiazágybó Triz!
1. Sajnos nem Volvo-m van (Nissan Almera 1.6SLX, vessetek meg érte), de feltett szándékom
rövid időn belül (1 év) rávenni a cégemet egy S40 vagy S70 beszerzésére. Valószínüleg az S40
reálisabb anyagilag. Mivel szeretném ha menne is, én egy 2.0T változatra gondoltam,
1-2-3 éves, minden jóval felszerelt kiadásban. Apropó, lenne aki lebeszél róla?
Ha igen,miért?
2. A Tali-ra nem tudok menni, közbeszólt egy céghétvége. Talán szombaton késő délután
be tudok nézni, ha még ott lesztek.Lehet, hogy biciklivel mennék (echte szputnyik), mert
szeretem a sört és nem lakom annyira messze.