Ez itt az ősrégi Volvo Topik, a néhai Volvo Baráti Társaság, az első hazai Volvo klub melegágya és kemény magja.
A topikot klubtopikká alakítottuk, arra a többitől kissé eltérő szabályok vonatkoznak:
¤ Itt nincs off-topik, alkalomadtán POLITIKÁRÓL is beszélgetünk, természetesen kulturált keretek között.
¤ Ha éppen parázs vitát látsz, az nem jelent mást, mint hogy az egymást személyesen is ismerő kollégák beszélgetnek.
¤ Szeretettel látunk, akkor is ha nincs Volvo a birtokodban. Kérdezz bátran, figyelünk :)
¤ Légy türelmes ha nem jön azonnal válasz, a legénység extra segítőkész.
¤ A trollokat, a kekeckedőket, a kéretlen reklámokat rövid úton eltávolítjuk.
Frigyes, azért vigyázz ezzel a Trizzy gyerekkel, mert:
1. bírni kell a füstöt from cigi
2. bírni kell a nyomulós stílust ami a dízelvovósok jellemzője
3. bírni kell a kioktató stílusát (bár ha nincs olyan kölökképed mint lorének, akkor ez mérsékelten jelentkezik :-)))
Háj, (az van vazzeg :-((()
Csak kb. 7-ig voltam a Zegyetemen, sztán amikor utoljára szórtam pár szösszenetet az már itthunról vót. Tod modem, meg ijjenek :-))
Jaja, Oya kézifékes jaszkarizása feltűnő volt, nameg azi, hogy 10 perc múlva már a városból teflonált a kis totojázós :-))
De elérte az ügyfelet és ezért életben hagyott minket, azért ez se kutyuska!
Majd doménregisrty után lesz korlátlan net itthon, addig zsenge 20 órás vattyok, tod ez is (többek pl. autók között...) lore dóga a cégnél de lore vízzel főz, ezért ezen is spórol havinettó 3 rongyocskát! :-))
Oya
mosogatószivacs lehet hogy nem evett ma eleget? Vagy sokat dolgozott?
Lorentin
temeg mi a fészkes fenét keresel már megint a munkahelyeden? Kidobott a Zasszony? Oyát hagyd, hadd élvezkedjen Fargopapa cirkálóján. Hátha rájön, hogy valamelyik társzekerét autóra kéne cserélnie. Például azt a zöld nyavaját, amivel tegnap úgy hallatszott a kézifékes megfordulás és kigyorsítás, mintamikor az ovisok sikitoznak, meg bömbölnek, mer késik az uzsi.
Bka
a krómos hűtőrács szvsz mindegyiken kúl.
Frigyes
én félek a lovaktól, de a 760 simán rángatja a lószállítót, t.i. van nekem egy ilyenem. Csak elég régi, és hivatalosan nem lehet benne lovat szállítani, mer egytengelyes. Én másfajta paripa szállítására használom (motor). De az s40 ehhez szerintem pici. Még 760 is rendesen mozog, ha szar az út, szegény ló meg hányik, és pipul. Aztán amikor kiakarod engedni rúg, és harap. Micsinálsz a lovakkal? Tenyészted? Hobbi? Mezgaz? Lelövöd? Megeszed? És hány van, és hol? És te zsoké? Bár mintha valmit írtál vóna, hogy 175/75 cm/kg, az meg sok egy zsokénak. Mongyuk hajtó még lehecc. Nemkell lucerna occsón/ingyé?
Triznyák
a polimer
Ja nem az más! Polihisztort akartam mondani 1:2 arányban.(értsd:félinfomáció)
lore:
Csak azért kérdeztem, mert mint mondottam volt, biciklivel mennék, és az sötétedés után
már egy kicsit veszélyes (nincs lámpám), viszont sörözni meg szeretnék módfelett.
Elképzelhető-e, hogy valakinek a bazi nagy autójá(ba)n elfér hazafelé a biciklim, és valameddig
elvisztek, a közelben lakom (10-15 perc).
Ha nem megy, megyek Almérával.
Frici,
ott leszünk amíg jó ott lenni. Majd telszámot cserebelélünk és akkor rákérdezel ott és akkor! GYERE EL!!!
Oya,
fargo itt hagyott nálam két lófejet (amit holnap próbálok becserélni két vödör csirkefejre) arra az esetre, ha nem bánnál kesztyűs kézzel a T5-el! Szal vigyázz! (egy pár sztékkel le lehet persze fizetni :-)))
Bolas: Nincs annyi "zsém", ha lenne, már lenne Volvo-m. Talán jövőre lesz (a cégnek).
Ez pozíció kérdése, jelen pillanatban is a vezető vagyok, de még kicsi a cég egy ilyen
drága cégautóhoz nekem. Fejlődünk, jövőre talán több is belefér (hitelbe).
lore: Igen, Furfangos Frigyesnek is nevezték, mert olyan ravaszakat kérdezett, de rám a
suliban a rengeteg eszem miatt ragasztották (szerénység mindenekfelett :-) ).
Ha tudok, délután benézek a talira, meddig lesztek ott?
Sajnálattal közlöm, hogy ma még egyáltalán nem volt alkalmam (persze a reptérről visszauttól eltekintve) meghajtanom Fargo kolléga T5-jét, mivel mióta bejöttem melóhelyre még a duplanullás helységbe is csak most sikerült kikóricálnom. De ami késik az ugye max halsztódik, múlni semmiképp nem fog. :-)
Zarquon
Nekem az x40 2.0 16v vs. T4 összehasonlításról mindíg csak annak a szerencsétlen v40 2.0 16v tulajnak a képe jut eszembe, akinek az autóját kipróbáltuk Fargoval amikor a 460 Turbo helyett keresett autót.
A sztori.
Megérkezés gyöngyösre, tulaj le, autó körülugrál, rétegvastagságmérő előránt, motor megnéz, autó fikáz soft. Mindez körítve Fargo kelléga nem filigrán méreteivel (háromajtós szekrény+) valamint igen rövid hajával, a tulaj meg volt vagy 1.65.
Fargo autóba betuszkol bal1, tulaj jobbegy, én (mivel fargo mögött hely=nulla) jobb2.
Fikáz autó kicsi (kisebb belül mint a 460), ostoba fánaklátszaniakaró műanyagbetétek, olcsó műanyagok.
Autó elindít, városban békésen kóricál, autó mozog, csendes, nemzörög, nemhangos, nemkemény.
3-as útra ki, motor melegít, minden kellemes.
3-as úton autózás kb. 2.5 kilométert, visszafordul, kipróbál hogyan megy.
Fago ül megdöbbent arccal, autó visít, tulaj pánikol ("azért nem kéne 6k-ig pörgetni") Fargo, "Dehát nemmegy", Oya "Te Fargo ez nem turbo!"
Autó visszavisz, tulaj pánikarccal vizslat autó, mi mosolyog majd balra el.
Szóval, hogy tapasztalatból beszéljek, a kétliteres tizenhat szelepes jószág sehol nincs még egy soft turbohoz sem. Az 1.7-es 460 turboval körözni lehet körülötte és a fogyasztása is max. 1 literrel kevesebb.
Namostez qrvara zavaros lett, de olyan az agyam, mint egy mosogatoszivacs, amivel sokat mosogattak valami nagyonzavaros lében, majd jól kicsavartak, aztán meg bevágták a sarokba.
Hobe(a kétgumis)
mivan kiinéztél a cora-ban egy olcsó csomagtartót? Elmondom: nem jó rá. Olyat keress, ami ha nem is gyári, de a katalógus szerint is rá való. Ne spuroskodj kisöcsi:-).
Hobe engem titulált O.T.-nek, de hibásan fogalmazott, én ugyanis nem értek hozzá, esetleg a szerelőm, de ez ki fog derülni ezen a héten, mivel gondolom befejezi a szüttyögést...
Mi van a szkrínszéverrel? Nem lehet leszedni, vagy még nem próbáltátok?
Fargo
gratula a szerencsés landoláshoz. Megtudtad, hogy lehet repülőgépet tuningolni?:-)
EnJoyride
rendszergazdi csere, az a legeccerűbb.
Templar
teccik amit írtál. Nem lehetne úgy, hogy nem "gyáván hallgatott", hanem mongyuk közömbös pofával szemlélte az eseményeket, és a pofáján is látszott a 40-es pulzus meg a 100/60-as vérnyomás, és a végén is csak pár szót dobott be a Watergate ügyről, a Kenedy gyilkosságról, a holdraszállásról, megmég egy-két ilyen?:-). Ja és megölt az előzetesben néhány nagyon kekec nehéz fijjút?
Templarral ellentétben én már tudom a vizsgaeredményem..
:-(((((
Radáaul ennek folyománya, hogy a találkozóra menésem esélyei lecsökkentek kb 15-20%-ra!
:-((((((((((((((((
fargo!
A poszter nekem tetszik.
Különösen, hogy 2 általam talált kép is felkerült..
Viszont a 740/760-ast nem lehet kiváltani 780-al.
(pedig DE! csak most még nincs nekem olyan..)
Közkívánatra való tekintettel dobj bele 480-ast is!
lore!
Te tényleg néha nem figyelsz!
Mondtam, hogy az én Bálnámban VOLT légkondi csak mindent kiszedtek belőle!
viszont a 940-es kőkeményen néz ki!
Frigyes Úr!
Én inkább 850-est vennék a heléyedben!
Ha annyi zséd van rá, akkor mindenképpen jobban felszerelt használt, de fiatal 850-est tudnál venni!
Abban egy kombi + 4AWD...
Ráadásul ha versenylovakkal seftelsz akár hónapokon belül többet is vehetsz..
:-)
Frigyes Mester,
Jajajaj,
okéoké én is szeretem a Pacikat!
Módosítom csirkefejekre, könnyebben is kivitelezhető.
Tehát aki rosszalkodik az egy vödör csirkefejjel ébredhet! :-))
A nicked még magyaráztad, ez valami kölyökadásban volt egy bábtörpe, nem? Arra nem emléxem pontosan, hogy okos volt-e, vagy nagy ravaszdi?
megerkeztem Parizsba, most nyavalyas francia billentyuzetrol irok.
Kosz a velemenyeket a poszterrol, reggel eljuttattam az Elnokunknek, ki fogja rakni az Ivanicsnal. Sajnq nem volt keznel ertekelheto kep a 480-rol, ezert nem kerult bele, legkozelebb potoljuk...
Az S40 2.0T szerintem szerencsesebb, mint a T4 -- nagyobb a loketterfogata, jobban tuningolhato. [soft turbo]
Megvallom, eszembe jutott, de sajnos még 1 évet legalább le kell nyomnom az Almera-val,
hacsak baromi jó árom nem tudom valakinek elpasszolni, ami azért nem olyan egyszerű,
mert tartós bérlet, hitel, stb még 2 évig ketyeg, így nem tudom, találok-e viszonylag fiatal
850-est, amelyben már teljesen Volvo motor ketyeg.
Egyébként mai áron számolva bruttó 5M körül képzelem el a beruházást, 40-50% előleg
+ lízing vagy tartós bérlet formájában.
Hiába, az a néhány lóerő sokba kerül.
Zarquon: Én úgy hallottam, hogy a 2.0 motor a Renault-tól származik, míg a 2.0T általad
is említve Volvo fejlesztés. Milyen esetleges különbséget látsz a két motor egyéb tulajdonságai
között (tartósság, megbízhatóság,stb) ennek fényében, melyik mennyire tekinthető korszerűnek?
Olvastam a topikban, hogy a ráncfelvarrás részeként módosították 2.0T motort is, nem zárom
ki, hogy 1 év múlva akár már egy ilyen használthoz jussak.
Egy nagy dilemmám az, hogy nekem tulajdonképpen az S70 jobban bejönne (nagyobb, stb),
de valószínüleg 2 évet is kéne várnom rá, hogy hozzájussak.