Keresés

Részletes keresés

lore Creative Commons License 2000.05.29 0 0 3113
NANEEEEE!
Előzmény: joyride (3110)
lore Creative Commons License 2000.05.29 0 0 3112
Igenigen:
1. Szíja kedves fargoné és fargo, üdv újra itthon!
2. Ágyéktáji beavatkozásokat napold el! :-)

lore

Előzmény: Oyabun (3111)
Oyabun Creative Commons License 2000.05.29 0 0 3111
Fijatalok
Nemsoká' indulok Fargo kollega elé a reptérre. Üzen neki valaki valamit?
joyride Creative Commons License 2000.05.29 0 0 3110
joyride Creative Commons License 2000.05.29 0 0 3109
Ezt a bénázást!

Valamit nagyon elb*tam! A durva életbe!

joyride Creative Commons License 2000.05.29 0 0 3108
lore Creative Commons License 2000.05.29 0 0 3107
NA! Mi lesz már!!!
Előzmény: joyride (3106)
joyride Creative Commons License 2000.05.29 0 0 3106
2. kisérlet
joyride Creative Commons License 2000.05.29 0 0 3105
joyride Creative Commons License 2000.05.29 0 0 3104
OK Skacok!

Ti akartátok!
Szépérzékkel, gyenge idegzettel rendelkezők, suicid hajlamúak meneküljenek!
Itt jön Joyride bácsi kocsija Parasztmandzsettával és egyéb kellékeivel!

Templar Creative Commons License 2000.05.29 0 0 3103
Tudom mi a farba, de az egy másik topic témája.
A lényeg, hogy elő vele!

Szerintem blöfföl!

Templar
a pókerben is jártas

ps. Amennyiben Triznyák barátunk itthagyván az árnyékvilágot jobblétre szenderült volna tengerész szokás szerint osszuk fel a holmiját. Én a kocsiját választanám.
Amennyiben a szender mellőzésével a rosszabb létben maradt (Péhovardiasan) hozzászólásomat tekintsük el nem hangozottnak.

Előzmény: lore (3102)
lore Creative Commons License 2000.05.29 0 0 3102
Hali örömök lovagja!

Na ne szopass, hogy nem most ráncolod össze lelki csipkéinket!! Szal mi az a nagy hír?? Az, hogy lemaradtál, az a te bajod, nameg macska érdeme, szal elő a farbával!
(Templarnak a lecke: mi az a farba?)

lore

Előzmény: joyride (3100)
Frigyes Mester Creative Commons License 2000.05.29 0 0 3101
Hali!

Rendes voltam, csak figyeltem, de nem happoltam el.

F.M.

joyride Creative Commons License 2000.05.29 0 0 3100

3100 Igen, Akarom!

Sziasztok!

Lemaradtam a 3000.-ről. Pedig nagyon AKARTAM!
Igy jár, aki csak munkaidőben nyitja ki a topicot.
Igy legalább marad a drámai feszültség… Egészen a szombati taliig. Ott aztán minden érző szívű volvosnak összeráncolom lelki csipkéit.

joyride Creative Commons License 2000.05.29 0 0 3099
Na még egyet!
joyride Creative Commons License 2000.05.29 0 0 3098
3098...
Már érzem, hogy meglesz a 4100!
joyride Creative Commons License 2000.05.29 0 0 3097
3096...
Frigyes Mester Creative Commons License 2000.05.29 0 0 3096
Jó nagyot!

Öt után én már nem nagyon leszek.

F.M.

lore Creative Commons License 2000.05.29 0 0 3095
Ha itt lenne Bolas mondaná, hogy.....? Na, majd 5 után!
lore Creative Commons License 2000.05.29 0 0 3094
Dave barátunk többször próbált már képeket küldeni, de vmi jpeges varázslat miatt nem tudtam olvasni. Erre Dave kirakta IDE

lore

Templar Creative Commons License 2000.05.29 0 0 3093
Guruló,

Gumi ügyben lore-nál jobb tanácsot magam sem adhatnék.

Sétarepülés ügyben, nos én alapvetően - itt nem részletezendő okokból - nem végzek szervezett formában történő sétarepültetést. Ha jössz a találkozóra esetleg megvitathatjuk a lehetőségeket, de az árakat mindenütt alapvetően az üzemanyag ár határozza meg, az a nyüves gép meg mindenütt zabál.

Előzmény: A guruló (3091)
lore Creative Commons License 2000.05.29 0 0 3092
Szia,
bizonybizony ezt hívják szálszakadásnak. Az egyik gumisom szerint ez 'maga AZ életveszély!' Tehát készülj fel rá, hogy be kell ruháznod arra a gumira. Azért Trizzyt dolgozd meg... :-)
Előzmény: A guruló (3091)
A guruló Creative Commons License 2000.05.29 0 0 3091
Gummmmmi: skacok, tönkrevágtam a jobb első tappancsomat... Vagy legalábbis gyanús, hogy miután péntek reggel álmos fejjel elkaptam egy járdaszegélyt, egy aranyos pukli növekedett a gumi falára. :-( Most rohanjak új kaucsukért??? Még szerencse, hogy egész héten erről szólt a topic. :-)

Templar: Nálad mennyibe kerül a légi móka? mer' itt Szegeden elszedtek tőlünk egy nagy csomó lóvét egy kis sétarepülésért vasárnap, a gyereket meg úgy kellett kiszedni a gépből, él-hal a mókáért...
guruló

Előzmény: Templar (3087)
lore Creative Commons License 2000.05.29 0 0 3090
Jó reggelt,
OrizaT, erre a szösszenetedre megvárom fargo kollega (mint illetékes) reakcióját.

Jók legyetek!
lore

Előzmény: ORIZA TRIZNYAK (3086)
ORIZA TRIZNYAK Creative Commons License 2000.05.29 0 0 3089
Temp,
nagyon le vagyok purkanva, de amit írtam az igaz.

Elmentem gyógyszerér, és amikor jövök keresztül a Villányin, megáll egy 2-es volvo a belső sávban, mire a szélsőben egy saab. Hiába, svédautó-az-svédautó.

Triznyák
Világvégét várom

Harvester Creative Commons License 2000.05.29 0 0 3088
Jó reggelt a Hölgyeknek és Uraknak

Ezt sem gondoltam volna, hogy kávégőzös hétfő reggelen a Volvo patinásodó kipufogó dobját fogom szerelni. Miközben hullik a rozsda az ember szemébe és elkeseredetten rángatja a kicsavarozott középső dobot, hogy engedje már el az illesztés a hátsó dobnál... hát mit mondjak, megérte volna jobban, ha szerelőhöz viszem. De hát gyáva népnek nincs hazája, meg kellett ezt is tapasztalni. Meghegeszteni nem engedték, azt valami szaki csinálja itt a cég szereldéjében. Pedig milyen jó kis szikraesőt tudok produkálni :-))

Harvester

Templar Creative Commons License 2000.05.29 0 0 3087
Triznyák,

Ennyire nem lehetsz szarul :-))))

Előzmény: ORIZA TRIZNYAK (3086)
ORIZA TRIZNYAK Creative Commons License 2000.05.29 0 0 3086
Drága gyermekeim!
1 loét nem bántom, eccerüen leütöm a magaslabdáit.
2 Templar: "Tod van akinek Volvós öve, Volvós sapkája, Volvós bögréje stb. van van akinek meg Volvója ;-))"
szvsz aki egy ilyen mondatot bedob, az ne dumáljon arról, hogy ki a kekec:-). Igenis Lorénak van volvoja, ha a Zanyukája is úgy akarja.

És most valami egész más:
a 20-dik század első felében Németországban, és környékén előkerült egy új stílus: a Bauhaus. Ez mind a külső mind a belsőépítészetben egy akkoriban mással összenemtéveszthető egymással harmonizáló formavilágot jelentett. Célja volt, hogy az akkori túlkidolgozott stílusok helyett egy olyan formavilágot teremtsen meg, mely a szemnek kellemes íveket megtartva leegyszerűsíti, és olcsóbbá teszi a kivitelezést felhasználva a "modern" technika, és a korszerű építőanyagokban rejlő lehetőségeket. Belsőépítészetben cél volt a tömeggyártásra is alkalmas eccerű forma. Érdekes dolog, hogy az 1919-ben Weimarban alapított iskola - mely a stílus megteremtője volt - már akkor is szem előtt próbálta tartani az ún. európai értékeket, ezért a bauhausban megtalálhatjuk a különböző népi, és nemzeti formamotívumok stílusjegyeit. Ennek egyik legjobb példája az ikea által mai napig forgalmazott hajlított fa bútorok, mely - bár a bauhaus-szal terjedt el Európában, de a régi svéd asztalos hagyományokra mutat, kiválóan tudtak bánni a fával. Az általuk elkészített bútorok egyszerűségükkel az örökkévalóságot, a strapabírást, a biztonságot, és a kényelmet egyaránt hordozták/sugallták.
Az ötvenes-hatvanas években - az akkortájt már nagyjából összetákolt Európában- igény támadt olyan autók tömeggyártására, melyek a vastagabb pénztárcájúak nem puszta közlekedési igényét elégíthette ki. És itt a nagy és akkor már tradicionális autógyárak bevetették a legegyszerűbb fegyvert: az adott országról külföldön kialakult képet ötvözték a népi motívumokkal, és ezt sikerült is tartaniuk a 90-s évek elejéig, a japánok, és a számítógépek "forradalmáig".
Így olyan jellemző autók születtek, mint pl. Merci 10X, és 11X sorozata, a Citroen cx, a RangeRover, és végül a Volvo 14X, és 24X sorozata.
Mik is ezek a jellegzetességek? Merci: nagy ívek, melyek a lemezt sokkal vastagabbnak mutatták a valóságosnál ("nagydarab német"), egyszerű pontos kacsolók belül, melyek nehéz "szorulós" működésükkel azt az érzést keltették, hogy sose megy tönkre. Citroen: lágy ívek, vékony kerekek, magas felépítmény, francia könnyedség. RangeRover: pont mint egy angol: tweed kárpit, funkcionális, kicsit szivarozós, kívül semmi, belül minden...

VOLVO: Nem volt túl nehéz dolguk, hisz ekkortájt már Európa nagy része élvezte a svéd típusú Bauhaus bútorok kényelmét, megbízhatóságát. Csináljuk meg olyanra, mint egy ikea fotel, és tuti nyerő. Így is lett. Sajna nincs hozzá képem, de az 1,2,7, meg talán egy kicsit még a 8 is tudja. Ha oldalról nézel egy hajlított fa ikeás széket, simán rá tudod illeszteni egy volvora. A támla a szélvédő, az ülőrész a motorháztető, etc. Belül : meleg, otthonos, minimális szabad fémrész, természetes anyagok, aprólékos kidolgozás, maximális megbízhatóság, kényelem, biztonság. ......

Ha valakit érdekel folytassa mer meguntam, és bocs ha:
1 túl hosszú
2 túl érdektelen
3 hazudós (finomabban: pontatlan)
4 fentiek keveréke
voltam, vagy egy lerágott témát piszkálgattam.

Triznyák
aki még mindig szarul van

CYRUS Creative Commons License 2000.05.29 0 0 3085
Áhh igy már értem :))
No sebaj....Lore helyett is megbocsájtok :))
Előzmény: lore (3083)
lore Creative Commons License 2000.05.28 0 0 3084
Na jóéjt Macska és Uraim,
menek alunni.

Holnap este valszeg fargo úr is betér egy rundra, úgyhogy jók legyetek.

Apropo Zsi, próbáltál már 480-ast? Ha igen akkor milyen?

lore
ps: betegeknek meg felgyógyuléni, 6kor kiazágyból!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!