Ez itt az ősrégi Volvo Topik, a néhai Volvo Baráti Társaság, az első hazai Volvo klub melegágya és kemény magja.
A topikot klubtopikká alakítottuk, arra a többitől kissé eltérő szabályok vonatkoznak:
¤ Itt nincs off-topik, alkalomadtán POLITIKÁRÓL is beszélgetünk, természetesen kulturált keretek között.
¤ Ha éppen parázs vitát látsz, az nem jelent mást, mint hogy az egymást személyesen is ismerő kollégák beszélgetnek.
¤ Szeretettel látunk, akkor is ha nincs Volvo a birtokodban. Kérdezz bátran, figyelünk :)
¤ Légy türelmes ha nem jön azonnal válasz, a legénység extra segítőkész.
¤ A trollokat, a kekeckedőket, a kéretlen reklámokat rövid úton eltávolítjuk.
A másik mór nem rég emlietette 11 elött nem nagyon kell fel :)) én meg holnap 7kor..Régi szép időkben uhy 3 hónapja én se keltem 12 elött akkor nyomtam is 4-5 ig :)))
Szóval Jó éjt :))
Yes Yes müxik :))
Szóval Harvester és többiek...a Klipp megtalálható (itt hadd ragadjam meg az alkalmat hogy köszönetett mondjak Orizának aki nélkül ez nem jöhetett volna létre ) :)))
Szal a klipp ott van az Oriza által megadott linken...Akkor asszem részemről jó éjt!
Tuttam hogy nem értékeled! Úgy éljek vazze, ahogy rányomtam az okéra, már tuttam!
Levezeklem! Mit vigyek neked innya szombaton behűtve? Sör? Kóla? Is-is?
trz
aki akkoris bagoly. Mondták a mosóban, és ők asztán tuggyák
:)))))))
A mienk se 16 éves lesz hanem 16 hónapos....ez egy speicális Kanadai gyártmány :)))))
Akkor azért tört ugy össze az a Merci amivel ütköztem, biztos visszarugott a kocsim :)))
Láttam ma fotón egy 2-es Volvot, ami kb 160-nal kidöntött egy fát: a sofôr lábtöréssel megúszta.
Az autómosóban meg elkezdte tömni a fejem a manus a Volvos dumájával:
- A 200-as Volvokat még mindig gyártják Kanadában titokban, csak a bennfentesek rendelhetnek belôle, szintén titokban.
- Jók ezek a 850-es Volvok, kár hogy nagyon alulmotorizáltak, mert 140-nél többet nem megy egyik sem, viszont remekül lehet vele vontatni, elhúzna egy uszályt is...
- A 200-as Volvokat úgy tervezték, hogy az acéllemezeket olyanformán hajlították meg, hogy ütközésnél elôször behorpadnak, majd miután elér a horpadás egy bizonyos mértéket, az acéllemezek mintegy "visszarúgják" az opponens kocsit.
Ori te azt irtad irtál mailt megkaptam e? de nem kaptam :)))
Oké akkor most elküldöm neked és te majd felrakod ahogy Látom Lore bácsi elfoglalt kicsitt :))