Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Oticaar Creative Commons License 2007.03.20 0 0 1791
Jó estét,

érdemes venni egy tizensokéves háromkerekű, 50 köbcentis járgányt egy magamfajta műszaki analfabétának?
idosember Creative Commons License 2007.03.20 0 0 1790

Igen, tudom a választ:

Mivel a falunkban a rendőrök, ha elkapnak egy mopedautóst, feljelentik, ezért azt gondoltam, hogy üsse kő, legyen motor.

Bementem a helyi KPM-hez, ha még úgy hívják. Mondom, le kellene vizsgáztatni a járgányt. Mondták, hogy rendbe, személyautó. Aztán elbeszélgettünk, aminek az lett a vége, hogy nekik ez van kiadva, szóval személyautó.

A biztosítónál már egyszerübb volt a dolog. Ha motor, akkor a köbcenti alapján, és mivel motorosnak kezdő vagyok, az éves díj 40700 Ft.

A Skodámat évi 16000 Ft-os biztosítási díjjal hajtom, néha bizony elég gyorsan. Ez a kis járgány azért is lenne jó, mert ezzel ha akarok sem lehet gyorsan menni. Mikor ezt egy barátomnak elmeséltem, meg is jegyezte: ja kérem, a luxust meg kell fizetni.

Előzmény: BIGYO2 (1789)
BIGYO2 Creative Commons License 2007.03.20 0 0 1789

Arról tud-e valaki, ha minden kötél szakad, hogyan lehet levizsgáztatni mkp-nak?

Regadó, stb is kell, még mi minden?

Szerencsére, ahol javitottuk a bringát (és az autóimat), még nem volt túlélő csavar.

Még a tengeri szállításban összerohadt Mitsu 3000-t , amit két korábbi helyen feladtak, is szét lett szedve.

Bizakodóan nézek a pénteki nap elébe, elméletileg akkor szedjük szét.(lehet, hogy össze is rakjuk)

A baj csak az, nincs idő tökölni, mert mindíg van munka, aminek most miattam kell várnia.

Előzmény: Bakancs4 (1780)
beta9 Creative Commons License 2007.03.20 0 0 1788
ferdeszemű,

jól mondod, csak pontosítva:

a 6/1990.(IV.12:)KÖHÉM rend. I. FEJEZET
BEVEZETŐ RENDELKEZÉSEK
.
.
.