Ez itt az ősrégi Volvo Topik, a néhai Volvo Baráti Társaság, az első hazai Volvo klub melegágya és kemény magja.
A topikot klubtopikká alakítottuk, arra a többitől kissé eltérő szabályok vonatkoznak:
¤ Itt nincs off-topik, alkalomadtán POLITIKÁRÓL is beszélgetünk, természetesen kulturált keretek között.
¤ Ha éppen parázs vitát látsz, az nem jelent mást, mint hogy az egymást személyesen is ismerő kollégák beszélgetnek.
¤ Szeretettel látunk, akkor is ha nincs Volvo a birtokodban. Kérdezz bátran, figyelünk :)
¤ Légy türelmes ha nem jön azonnal válasz, a legénység extra segítőkész.
¤ A trollokat, a kekeckedőket, a kéretlen reklámokat rövid úton eltávolítjuk.
Templar:A C70-nes nem rossz,de akivel voltam,valószínüleg az S80-as mellett dönt.De srácok azért ez is haladás,hogy egy Audi-mániást rábeszélek egy VOLVO-ra!!!
lore:A fiatalembert még véletlenül sem lehet egy fukszos,kigyúrt,merdzsós pasihoz hasonlítani.Már csak azért sem,mert Audis.
Mindenkihez:Még mindig senki nem magyarázta el nekem a lóerő-elméletet!
7 végén ellátogatok ismét a volvo felé akkor elhozok a komlett 700-as katalogust 85-töl kezdve neked.
nagyon spekulálok hogy lecserélem a opelomat egy 740-es re,szét is nézek a piacon mit lehet találni.
all: nem a feleségem van a képem,se én a volvos képeken,nem igazán az én stilusom se amúgy.
de jók voltak a kommentárok :)))
belsö képeket még nem értem rá keresni sajnos,de ami késik az nem múlik...
Trizzy,
nem csak te vagy szarul, ez egy ilyen nap. Pedig próbáltam felvidítani magam, hamar hazatekertem, fűnyírás, kocsimosás, miegymás, de nem segített. Pedig hétvégén nagyot kell alakítanom, közeledik a deadline :-((( Ha te szóraxol vmi vodooval akkor monnyál le!
Jó estét,
Zarquon megkaptam a képeket. Itthon amolyan business edition photoshopom van, de a kisebbek azért okésak.
Dave, Zarquon küldött egy pár kupét is, majd lesz itt nyálcsorgatás!
Szegény Volvicseknek ma dél óta elég blues-os a hangja, hétfőn befigyel a heggesztős ember. Ráadásul vidékre kell mennem, úgyhogy a MÁV fog kényeztetni jópár órán keresztül... brühühü.
A svéd kapcsolat nyavalyog, hogy június 3-án még nem tud jönni Magyarorzágra. Egyelőre még függő a dolog, de lehet, hogy nem tudom így elcsalni a talira :-(((
Látom, sikerült közszemlére tenni a gépemet. Mi lesz a személyiségi jogaimmal?!? :-) Azért örülök, hogy tetszett.
Nekem 195/50 R15-ös Yokohama A520-asok vannak fönt. Annyira puhák, hogy parkoláskor is lazán nyomokat hagynak az aszfalton... Viszont nagyon jól tapadnak. Esőben nincsenek a helyzet magaslatán. Télre valami régi Semperitem van, 14"-es, 165/75 vagy ilyesmi, acélfelnin, dísztárcsa nélkül... csoda, hogy utálom a telet?!
Tudtommal a 480-as alufelnikre a gyárban 175/65, 185/60 & 65 R14-es és 195/50 R15-ös gumikat raktak. Egyébként 480-ashoz lehetett rendelni a 850 T5 "kolbásszeletelő" felnijéhez nagyon hasonló felniket is. Azzal nem nézhet ki rosszul! Kár, hogy az R 17"-es grafitszürke felnijeit nem igazán lehet alágyűrni (bár mit mondtam, a múltkor látttam egy piros 480 ES-t 16"-os kerékkel).
Na mindegy. Van 1-2 képem, lehet, hogy elküldöm valamelyikőtöknek, bár lehet, hogy a felét már láttátok. Mindenesetre nekem most nincs időm kitapasztalni, hogy hogy tudnám idetenni.
Üdv!
Látta már valaki rajtam kívül,amit ma én láttam?
Az Örs vezér térnél autózva egy ritka tüneményt láttam.
Egy 262C Bertone coupé jött velem szembe!(akinek nincs képben,lapozzon vissza a 2907-re)
Mire fölocsudhattam volna,már el is tűnt.Azt hiszem osztrák rendszáma volt.GYÖNYÖRŰ!
Szóval érdemes nyitott szemmel autózni!
hali,
mielőtt meghalok (nagyon szarul ézem magam, hagydmá abba lore!)közlöm veletek, hogy nekem a gumisom szokta eldönteni, hogy milyen kerekeket tesz fel. Nehogymán ezzel is én szaszeroljak!
Templar: uszony rulez, mivel a család búvár, van belőle dögivel. UV zöld jó lesz, vagy a hagyományos feketében hiszel? (nekem egy zöldet már lenyúltak a kocsiról tavaly....)
All: pislantsatok ide a Lali Király VOLT autójára! www.atveres.com
Szóvel akkor csak 2 adag halászlé kell???? Nem hiszem el... :-(
Mielőtt elhatároztam magam, hogy milyen gumikat szereltessek fel, hát alaposan körülnéztem.
A Nokian mellett nem csak az ára miatt döntöttem (mislenhez képest fél áron adják).
Elolvastam egy csomó svéd tesztet a neten, meg újságokban. Mindenhol az elsők között végzett. A különbségek hajszálnyiak voltak mindenhol. Bár csak 0C alatt keményedik fel ellentétben a többi nyári gumival, amik már 7C alatt kőkemények. Vigyázni kell vele, mert jégen szinte használhatatlanná válik. Szerintem jó vásárt csináltam vele, ajánlom másnak is.
Hídkő sokszor leszerepelt, a másik nagyon halk, de a vízen könnyen felúszik.
A Hakkapelita magyaruul azt jelenti: Hólovag. Nincs is nagyon vetélytársa, egy kivétellel Hídkő Blizzakk (de azt csak a skandináv országokban árulják). Télen mislen van a kocsimon (max 160km/h), tehát majd irigyen integetek…
Végre egy vélemény a Nokianról. Tényleg ajánlod? Akár egy mislen vagy 'hídkő' helyett is?
Ennek van köze a Hakkapelita finn márkához?
Az enyémmel lehet, kemény 2110es vazzeg!
lore
A hír igaz, de nem a VW a vevő, hanem a Daihatsu és nem az audiba olvasztják, hanem a Daewooba.
Egy kis reklám:
Gumik 195/55 Nokian NRV Különbség a gyári szerelésű Goodyear Eage Touringhoz képest ég és föld!
A Nokian halkabb, szinte eltűnt az összes futómű felöl érkező zaj. Kifejezetten jól kormányozható a kocsi. Vízen jobban tapad, mint az elődje. És ami szintén fontos Olcsó. Sajnos egy hibája azért van. Nem lehet vele telefonálni.
195/60 gyári felnin belóg a doblemezbe.
kiemeltem 10mm-t, (pogácsa)ekkor meg a sárvédő darálta kivül. Sebaj a flex megoldott mindent, most már 5en is beülhetnek.
Igy jár az aki nem ért hozzá.(Én pl)
Michelin MXV3A