Ez itt az ősrégi Volvo Topik, a néhai Volvo Baráti Társaság, az első hazai Volvo klub melegágya és kemény magja.
A topikot klubtopikká alakítottuk, arra a többitől kissé eltérő szabályok vonatkoznak:
¤ Itt nincs off-topik, alkalomadtán POLITIKÁRÓL is beszélgetünk, természetesen kulturált keretek között.
¤ Ha éppen parázs vitát látsz, az nem jelent mást, mint hogy az egymást személyesen is ismerő kollégák beszélgetnek.
¤ Szeretettel látunk, akkor is ha nincs Volvo a birtokodban. Kérdezz bátran, figyelünk :)
¤ Légy türelmes ha nem jön azonnal válasz, a legénység extra segítőkész.
¤ A trollokat, a kekeckedőket, a kéretlen reklámokat rövid úton eltávolítjuk.
Templarral együtt várjuk a képeket!
Húzz bele!
Én benne vagyok, hogy Trizzyt megregulázzuk..
Hallod Triz? Resszkess!
(Ha eddig nem is, most a hirtelen jött ijesztgetés miatt tuti elmúlt a csuklásod..)
Ráadásul ha még mindig gond van, szólok Bálnának aki megbünteti Tehénkédet, a szemed fényét..
Jól vigyázz!
Egyébként én nem vagyok parázós kiscsákó, mert nem félek semmitől!
Kajálni mentem volna szívesen, de azt mondta lore, hogy sem ő sem fargo nem ér rá, tehát elmarad..
Viszont jövő hét szerdára előre le lehetne zsírozni a dolgot, hogy mindenki ráérjen..
(Nekem nem jó holnap és hétfő, kedd meg vizsga Szögeden.)
fargo!
Engem teljesen felvillanyozott a hétvégi esti sárkányozás, de sajnos naygon tanulóban vagyok és emiatt nem tudok elmenni..
De ha legközelebb lesz, szólj és ott vagyok!
z nélkül is lehet szépen tartani). Említettem az alkuló volvoklubot, majd szól a főnöknek.
Ha jelentkezik, megmondom, hogy akkor lehet tag, ha a kocsija kibír lore alatt egy fél órai keménymenetszuperhajtást :-)
Na, milyen vagyok? Nekem nem kell üldözni a szép volvokat, mint fargonak :-)
lore
ps: bocs a két részletben való küldésért, elbénáztam...
pps: mi van már?? Hol vatytok?
Ma láttam egy györnyörű 740 Turbo Intercoolert. Ennek már a 900-as eleje volt fennt, de 740 volt, nem 760. Belül bőr-szövet kárpitja van, tiptop az egész. Kérdem az alkalmazottat, hogy kié a szépség? A főnöké, jött a válasz. Állítólag kizárólag volvo-szervízt lát a verda, azért van így egybe (nem kétlem, hogy márkaszerví
Idézet az Auto2 jelenlegi számából:
"Egy felmérés szerint a Volvo középmodelljét, a 850-est, majd később
az S/V70-es sorozatot választó autósok több mint 93%-a annyira
elégedett jelenlegi autójával, hogy új vásárláskor ismét ugyanezt
választaná."
Pfúj, korszerűtlen begyepesedett volvosok! El tudom képzelni ahogy
fargo nagypapi 2030-ban bőszen kutat egy veterán 850-es után, ami
ráadásul új is.
Köszi mindenkinek az infokat a 340-es Volvokról!
Valószínűleg maradok ennél, ha találok belőle egy megfelelő állapotú példányt. Az alacsony fogyasztás eléggé jól hangzik, egyébként meg bízom a Volvo minőségben.
Az autóvásárlásra fordítható pénzem elég kevés, szóval nincs túl sok választási lehetőségem.
Pár év múlva meg remélem fogok majd venni egy nagyobb/újabb/jobb/stb. Volvot.
Kiizzadtam életem első diploma-bírálatát, szétmegy az agyam a nagy arcom mögött! :-)
Üdv. Lali király!
Ki is lehetsz, na várjunk csak?
- B. Lajos
- Vicces fórumos
- Trizzy pihent aggyal
Vagy? Bemutatkozás?
RAF,
kösz az indigó-infót.
Oriza fijjam, nőjj már fel végre! :-)
Frigyes Mesterhez hasonlóan sajna én sem leszek a hétvégén netközelben, pénteken levolvozóm Pécsre, ahonna Vasárnap du jövök leghamarabb vissza (a szombati buli függvénye :-). Addig azért még benézek.
Látom komolyan dübörgött ma a topik. Mi van vazge, mindenki lement a Balatonra? Oya, vagyok, hívlak, csak csinálok egy zuhanyost. Télleg senki nem gerjed a kajálásra? Lorentin, hol császkálsz?
trz
reggel óta csuklom. Hogy lehet ezt megszüntetni?
Na fijatalok.
Aki akar, az du. 3 órátó résztet vehet zárt körű, barátias légkörben tartott evészetünkben. Aki tuggya, az Triznyák kollégát híja, akimeg engemtud, azmeg engem. Aki egyikünketse, az kűggyön levelet az oyabun@mail.westel900.net emilre, aminek az subjectjében semmi más sem szerepel csak a telefonszáma amin elérhetem az illetőt, meg a nick amin ide ír.
A viszont hallásra.
Majszter úr...
Gyülekeznek az vihazos felhők fejem felett, lehet, hogy le sem érek kaposvárig, akkora hegyekben áll itthon a gálya (tegnap is, tegnap előtt is sikerült közel tizenhat-tizennyolc órát dolgoznom. Ha viszont eljutok kaposvárig, mindenképpen belefér egy (szigorúan alkohol menetes) sör meg némelyes dumálás.
Trizzy
Mingyá' hílak kajálás ügyben. Sajna du. 1-től perezentálok, és túl sok pénz múlik rajta ahoz... Szóval nem biztos, hogy megyek. Ha igen, akkor 3 után.
Macsek,
egyefene, beismerem télleg felhívtál, de nem akkor amikor ígérted. A villogós csávó biztos a fék miatt szólt, nem is a két szép szemedért.
A becsületed: szappan törülköző kikészítve hozzad, oszt tisztára mosom.
az Indigo 3000 sportautó egy magán kezdeményezés terméke.
sajnos a cég aki csinálta csödbe ment hosszas finanszirozási problémak után.a project összesen 35 Millió svéd koronába került,amiböl a Jösse Car tulajdonosa Bengt Lidmalm 15 milliót veszitett személyesen.
a kocsibol 44 darab készült el.
a cég 1994-ben kezdte el a tevezést.1997 októberében készült el a gyár Ĺmĺl város mellett.
Indigonak a volvo 3 literes motorja szolgáltatja a lóeröket,ami mint egy igazi sport autóba hátul ül.a kézi váltó és a hátsó futómü szintén a volvo 900-as szériájából van kölcsönözve..
köszönet a volvo standard födarabjainak a kocsi nem túl drága kb a volvo s70 se 2.5-vel van egy árba.
az Indigo 3000 föbb adatai:
Hossz: 4,3 m
szélesség: 176 cm
magasság: 114 cm
tengelytáv: 2520 mm
súly kb 1000 kg
0-100 km/h kb. 6,5 s
csúcs sebesség: 250 km/h
motor: egyenes, 6-hengeres,24 szelepes
3 liter, aluminium, 204 le
kézi, 5-gangos,aluminium váltó
fékredszer: tárcsfékek elöl hátul,
ABS kivánság szerint
pedálok a vevö méretére állitva
állitható kormány, szervo kivánság szerint
felni: 15", kivánság szerint 16", 17", 18"
ülés: Extremt állitható,
börülés kivánság szerint
néhány kép:
sajnálom hogy megbukott a dolog mert néhány lelkes autóbolond ember több éves munkája ment kárba néhány vaskalapos banktisztviselö miatt.
Mirr-murr kikérem magamnak irgum-burgum!!!!Hát nem hívtalak fel?Tessék tisztára mosni a becsületemet!!!
MÁS:Ma Integetett egy 244-es volvós srác nekem és villogott is...(De lehet,hogy csak azért,mert nem ég a féklámpám...:-)
rövid leszek, mostanra sikerült életet lehelni az egyik gépembe, lehalt az egyik winchester, de végül is megoldottam, végre tudok nyomtatni. Úgyhogy most el is kezdem összerakni a holnap reggel leadandó 10 + x oldalnyi anyagot. Kívánjatok "jó" éjszakát, porblémamentes nyomtatást és gyors kivégzését a feladatnak :-(
************
Csak tájékoztatásul:
A beígért pünkösd hétfôi sárkányeregetés NEM hétfôn lesz, hanem szombaton és vasárnap, az igazi happening az a második napon lesz. Szombaton este viszont éjszakai eregetést rendeznek (ha lesz szél), ez tök tuti jó, kivilágított sárkányokkal lesz tele az ég, csodaszép. Én vasárnap mindenképpen megyek, szombat este is esélyes...
Holnap reggel zingetek Zalába, úgyhogy a zabbantás most nem jön össze, maybe next time...
lore
csak szervezkedjetek kiscsákók, majd Triznyák bácsi helyre teszi a bandát! Azt mond, hogy hogy áll a holnapi zabbantás? Megyek ugyan dógozni aránylag korán, de igyexem befejezni kb. 2-ig. Ez a majdnem olyan erős mint te, ez tulajdonképpen mit is jelent? Nagy fekete viharfelhő, aimből aztán langyos eső csordogál, és változatossá teszi a nyár egyhangú forróságát?:-)
Na mindegy, a lényeg az, hogy legyen rajad holnap sapka. Azér örülök, hogy ügyes voltál ma, holnap kapsz fagyikát is, vagy csokispalacsintát.
Macska
a kutya sem hisz már neked.
Más
én járkáltam sokat egy 340-es szedánnal, nagyon fájin volt a gép. Köbcm-re nem emléxem, de azt tudom, hogy injektoros volt, és ment mint a disznó. Kicsit furcsa volt, hogy marha magasan ültem, de nekem bejött a fíling.
Az új automotorból kiderül, hogy Boross Lali király milyen autóra cserélte a 460-asát: egy S70-esre! Éljen King Lali ízlése! Rávehetné a Bochkort, hogy cserélje le azt a 300-as Mercit egy Volvora... :-)
Az ma megjelent újságokban van bőven volvo-teszt: C70 cabrio, V70 Diesel, Audi A6 2.4 vs. V70 2.0T gazdasági szempontokból, S40/V40 facelift stb. Ráadásul az Auto2 felmérése szerint az olvasók körében a Volvo a 3. legelegánsabb márka (Merci, JAG). Na, majd szemezgetek, meg Bolas mondta, hogy hiányolja a képeket a talikról, szlalompartyról, tehát ha egyszer időm lesz, akkor jól lerohasztom a modemeket :)
ma reggel utam az Aquincum hotel mellett vezetett, csak 7 után, én nem láttam semmi különöset, mondjuk nem is nagyon néztem.
A 340-ről jut eszembe, a múltkor benéztem egy ilyenbe, és tökugyanolyan benne a váltó és a kézifék, mint a hetesben(pedig már nem volt egy új darab).
Szeretnék hozzászólni a 345-ös témához.Tavaly nyáron Szardíniára mentem nyaralni,méghozzá egy 345-ös volvóval.Az égvilágon semmi baja nem volt,gyönyörűen kivitt és vissza is hozott 6 ! literes fogyasztással.Mondjuk 1400-as motorja volt,nem 2.3-as.
MÁS:Oriza mindjárt hívlak!
Most látom csak Trizzy, hogy lekiscsákóztad Bolast! Nem tudom láttad-e már a srácot de majdnem olyan erős gyerek mint én. A legrosszabbakkal kötözködsz mirrmurr!
Te Bolas verjük meg a Trizzyt. Ha van rajta sapka akkor azért, ha... :-)
nos, (nitrogéndioxidsystem:-)) a mai nap jól sikerült, jól szerepeltem, nem hoztam szégyent a lore névre! :-) Szal most jól vagyok, de 15-én újabb súlyos határidő és a hétvégén nehezebb buliban vagyok érdekelt (gardenparty látástól mikulásig), tehát van dolgom :(
Üdv. 345!
Szerintem viszont a 3-as volvoknak is van vmilyen bumfordi skandináv bája. Állítólag nagyon kényelmes meg miegymás. Bolas itt a topikban viszont a luxuskategóriát képviseli :-)