Ez itt az ősrégi Volvo Topik, a néhai Volvo Baráti Társaság, az első hazai Volvo klub melegágya és kemény magja.
A topikot klubtopikká alakítottuk, arra a többitől kissé eltérő szabályok vonatkoznak:
¤ Itt nincs off-topik, alkalomadtán POLITIKÁRÓL is beszélgetünk, természetesen kulturált keretek között.
¤ Ha éppen parázs vitát látsz, az nem jelent mást, mint hogy az egymást személyesen is ismerő kollégák beszélgetnek.
¤ Szeretettel látunk, akkor is ha nincs Volvo a birtokodban. Kérdezz bátran, figyelünk :)
¤ Légy türelmes ha nem jön azonnal válasz, a legénység extra segítőkész.
¤ A trollokat, a kekeckedőket, a kéretlen reklámokat rövid úton eltávolítjuk.
Holnap elnézek az Ivanics felé napközben dudát reléztetni, oszt jól megtudakolom, hogyan is lesz pontosan ez az esti szervizelés. Szívesen látnak-e, meg oda lehet-e menni, meg lesz-e egyeltalán. Az eredményt jól feltolom ide, aztán akkor figyelmezzetek be napközbenileg.
PS: TÖK JÓ a kuplungom! Úgy látszik ami nyikorgott rajta, az a szombati eksöntôl lekopott...
Szóval biztos forrásból tuggyuk(fargo mondta), hogy mindenféle veterán Volvók Londonból Sydneybe tartva holnap 6 tájban érnek Ivanicshoz szervizelés, majd egy hotelbe éjszakázás céljából.
Szal + kellene nézni őket, úgyhogy holnap 6-ra Ivanicsnál figyelünk, közbe én lehet, hogy kipróbálok egy S70-et.
Már réges-régen jártam itt, de amint látom a pörgés a régi.
Óriási kérdések ill kérések halmazát zúdítom reátok. Az 1-ik nagyonjó cimbim visszavásárolta a régi 245-ösömet amely még mindig gyári állapotában pompázik és 1-2 dologra szüksége lenne és engem kért meg mint a "kripta" régi tulaját, hogy segítsek neki.
Tehát:
1., beleépíthető DIESEL-motorra valamilyen megoldás akár csere is jó neki ja a motor 2.3L-es fullos állapotban van.
2., Alufelnik akár gumival is csak VOLVO 15".
3., Szervóssá kívánja tenni a kormányművet tehát kormányszerkezethez szervó+ ami kell hozzá.
Perej lehetett a tali kár ,hogy nem tudtam elcsusszani a Bolassal, de ő is ebédidőben sunnyogott meg.
Füllel is csak úgy megy, ha előbb leveszed.
A többire csak annyit hogy nem:-).
Na jó egy kicsit. És milyen edzést nyomtál 5-12 alkalommal? Nem tom mér, de most így bevillantál
mostani testeddel, amint éppen tütü-tangót táncolsz (hehe). Király!!!
Ez az, csak fül kell hozzá! Bár én már próbáltam orral is, de akkor a fülem mindig beakadt a kézifékbe :-)
Ne kételkedj lore futásában! Ô legalább próbálkozik. (Próbálkozni persze mindig lehet...)
Hitted volna, hogy fargo valaha hetente 5-12 edzést csinált végig? Hétfônként 20 kilométert futott? Volt olyan idôszak, amikor jazzbalettot és néptáncot ropott félprofi szinten? (Mellesleg az a 2.5 km még ma is csont nélkül lenne, ha arra vezet az ösvény, ahol sok oxigén van...)
Zarq
csak mellékesen jegyzem meg, hogy az én volvom ormotor-hátsókerék, és bármilyen autót végiggangolok oda-vissza kuplung nélkül, csak fül kell hozzá.
Lore
nem bírom elhinni, hogy nagytestedet 11.45 alatt végigcipeled 2.5km-en. Bocs. Le kéne mérni azt a távot mégeccer. Nem azér merhogy én semmi idő alatt sem tudnám lefutni, hanem mer túl húzós. Anno, amikor versenyszerüen sportoltam, nálunk 14p volt a szintidő 2.5km-re, és 12 bévül az elég jónak számított síkterepen. De azér csak így tovább.
Lopez
autóverrseny kúl, örülök, hogy én ihlettelek. Iparszerüen nyomod a flasht, vagy csak sok a szabadidőd?
All: volvo rulez! (most más nem jutott az eszembe...)
Lore
Ha kell, az más. Odaadom. De néha látni akarom.
Mindenki
Azt a fülest kaptam, hogy csak valamikor du.6 körül lesznek ott a veteránok az Ivanicsnál. Attól még lehet, hogy megnézem őket. Jönne valaki? Holnapi gyorsulásira senki? Akkor szerintem én se.
Korábbi témához szólnék hozzá: az E30 BMW váltója azért bírja jobban a strapát (kuplung nélküli váltás, stb.), mert hátsókerekes orrmotoros autókban több hely van a váltó számára, ezért könnyebb jobb tulajdonságokkal rendelkező váltókat tervezni hozzájuk. Egy elsőkerekes autóban elég sok mindent kell bezsúfolni a motortérbe, és a miniatürizáció nem mindig a legegyszerűbb dolog.
Na elhúzok, remélem holnapra kialakul, hogy megy-e valaki Ivanicshoz.