Ez itt az ősrégi Volvo Topik, a néhai Volvo Baráti Társaság, az első hazai Volvo klub melegágya és kemény magja.
A topikot klubtopikká alakítottuk, arra a többitől kissé eltérő szabályok vonatkoznak:
¤ Itt nincs off-topik, alkalomadtán POLITIKÁRÓL is beszélgetünk, természetesen kulturált keretek között.
¤ Ha éppen parázs vitát látsz, az nem jelent mást, mint hogy az egymást személyesen is ismerő kollégák beszélgetnek.
¤ Szeretettel látunk, akkor is ha nincs Volvo a birtokodban. Kérdezz bátran, figyelünk :)
¤ Légy türelmes ha nem jön azonnal válasz, a legénység extra segítőkész.
¤ A trollokat, a kekeckedőket, a kéretlen reklámokat rövid úton eltávolítjuk.
Szia,
igen, belső modemem van. Nem, máskor nem resetel a gép csak úgy magától. Kizárólag belépésnél, jön a vinnyogó vicces hangáradat a modemtől, na és akkor katt, reset. Lassan (még e hónapban) felszabadulok, akkor kivárom míg OT mesternek lesz ideje és nyakába zúdítom az egész gépem egy kis szervízre + ápgrédre.
lore aki nem érthet mindenhez, így is túl sokhoz... :-)
Csak beugrottam egy percere, hétfőig még szabin vagyok.
Lore szerintem nem lett gyengébb az autód, csak hozzászoktál. Különben meg a 35-40 fokos külső levegőhőmérséklet nem a legjobb a motornak, kisebb az sűrűsége, olyan, mintha hegyen volnál.
Szervusz,
na, erről beszélek: A dokiéba 2000-es motor van, loreanyukáéba pedig 1600-os. Ennek ellenére loreanyukáé jó 50 kilóval nehezebb. Hiába, kellett anyag a 4 csillaghoz...
Lorentinovics,
a forgalmimban az van, hogy az autó 1600kg. És Anyukádéban? HÉÉÉ kiscsákó, utánfutóhúzásról van szó, és szvsz abban spec egy ifa is leveri az összes volvo-t
Figyelj ide te Tök! Nyisssad ki a forgalmidat, aztán végy egy autókatalógust, aztán szedd fel a földről az állad.
Persze nem egyhatossal, de bikább motorral igenis bírja. A futómű nem kérdés.
Persze, hogy a 700-asra gondoltam! A 70-esek futóművét a lágysága miatt szídták, meghogy nem vasalja ki az utat. Ez adódhat abból, hogy viszonylag rövid a tengelytávja, nem is a felsőkategóriába szánták a svédek. Viszont a fargo által birtokolt 850 futóművét még szélsőségesebb helyzetekben sem találtam bizonytalannak. A fene tudja, lehet, hogy a BMW tutkó futója az etalon...
A 40-es baromnehéz autó, csak a legújabb 'C' mercivel és E46-os BMWvel vethető össze.
Egy új astrának/almerának jobb a futóműve mint egy 20 éves konstrukciójű hetesnek, ez így természetes.
A classic astra futóműve naná, hogy rosszabb mint az almeráé. Az új astráé naná, hogy jobb. Persze itt az új almera is...
Azt hiszem félreértettem a dolgot, szóval a 700-as futóműve gyengébb a 40-esnél,
de a 70-es azért csak stabilabb lenne.
Apropó, mik azok a hibák, amiért szidták a 70-esek futóművét?
Ez komoly, már mint a futómű? És melyik a jobb? :-))
Melyik Astra?
Mert az Almera futűműve egész jó, a Classicnál szvsz sokkal jobb.
Elkeseredtem, így muszáj leszek Triz tanácsával élve állat módjára spórolni
egy ifjabb 70-esre.
Szóval: én 40 kilóval nehezebb vagyok mint te, így már az 1.6-os 40-es súlya megegyezik a dízelével. Kettő: az S40 futűm-ve fényéveknyire van a 700asétól. Egyébként egy astráé is stabilabb...
Frigy,
énsem azt mondtam, hogy lehetetlen, csak nem biztonságos. Nekem van egy egytengelyes, ami még abból az időből származik, amikor még engedélyezték az élőállat szállítást egytengelyes ufóban. Namost én abból indultam ki, hogy ez hogy tudja ráncigálni a 760-ast. Sima sík úton nincs is gond, de ha egy kicsit gáz az út -ami Bp-en előfordul- akkor mozog, mint állat. Bár anno én is rángattam ezt 1.2-es ladával, és az is bírta, csak óvatosan.
Vittünk már kéttengelyes futóval 2 lovat 1.4 16V Astrával is,
tulajdonképpen bírta.
Egyébként nincsen még futóm, de szeretnék venni, és
mindenképpen kéttengelyest. Egytengelyes max egy választási csikó szállítására
vagy kényszerhelyzetben használható szvsz.
Frigy
Felejtős az s40, ha lovazni akarsz vele, mert szerintem ahhoz túl kics meg könnyű. Válaszd a v70AWD-t nivomattal, és akkor van esély, hogy nem hányik a lovacska. Kéttengelyes a lószállítód?
lore: Nekem (173/72) valószínüleg elég lenne az S40 is, én is a 2.0T verzióra szavaznék.
Viszont olykor-olykor lószállításra szeretnék vetemedni, amihez ugyan elég egy
S40 (önsúly??), de jobb lenne egy nagyobb járgány, arról nem is beszélve, hogy
túlvontatásnál meglehetősen seggbe rúghatnak (Führerschein weg, usw.).
2 ló és a futó már több, mint amit vontathatsz egy ekkora kocsival (bár elbírná),
és egyébként is a futó megengedett összsúlya számít.
Almera bedarálás: Ez egy 1 éves autó, egy darabig még menni fog, viszont most alapozhatom
meg a jövőbeni Volvo-k tömkelegét, ha másba fektetem a "zsét" ( (c) Bolas).
Bolas: Szegeden szerintem csak árnyékban volt tegnap 34 C, napon legalább az ÁFA-t hozzá kellet adni. (ma sem lesz jobb....kora reggel már süt, mint atom) :-(
Templar: 1900 cm-rel hogy kell indexelni? Főútvonalon (és rendőr jelenlétében) igen, egyébként nem?
Guruló
aki épp a határon van e fontos kérdésben.....