Ez itt az ősrégi Volvo Topik, a néhai Volvo Baráti Társaság, az első hazai Volvo klub melegágya és kemény magja.
A topikot klubtopikká alakítottuk, arra a többitől kissé eltérő szabályok vonatkoznak:
¤ Itt nincs off-topik, alkalomadtán POLITIKÁRÓL is beszélgetünk, természetesen kulturált keretek között.
¤ Ha éppen parázs vitát látsz, az nem jelent mást, mint hogy az egymást személyesen is ismerő kollégák beszélgetnek.
¤ Szeretettel látunk, akkor is ha nincs Volvo a birtokodban. Kérdezz bátran, figyelünk :)
¤ Légy türelmes ha nem jön azonnal válasz, a legénység extra segítőkész.
¤ A trollokat, a kekeckedőket, a kéretlen reklámokat rövid úton eltávolítjuk.
Szóval szerintem az S70 sedan eleje és hátulja nincs összhangban egymással. A hátsó traktuson a lámpák környékén szvsz látni, hogy facelift és nem original design termékről van szó... Persze így is sokkal szebb mint másakárminemtommi...
Voltunk ma este Oya Bunnal sárkányt eregeteni, volt jó szél, nagyrulez telihód, sötéted és szentjánosbogár, meg OyaNé fejemajdnemlevágmadigzaggal eksön. Szóval királyság volt.
Oya T'Oyata hátsófertálya megrövidultettetett némi Corzsákkal való találkoztatás mián, ezenkifolyólag megállapíthattam:
- T'Oyata nem papírból vanik,
- Még mindig nem zörög, pedig nagyot kapa,
- De Volvo rulezkodik inkább.
Mindezt heveny pizzamérgezés után, némely gyógyszeres seggédlettel.
De kiábrándítottál... Neked ez túl kicsi, mi? Nem túl jó 'pótlószernek'... :-)
Az S70 nálad az abszolút favorit?
Frigyes Mester,
na hol vagy? A meccsnek vége, az S40 bölcsőországa nyert a dánok ellen. Gondolom még kiereszted a két liter (hihetetlen érzékem van a matekhoz :-) sörből a kieresztendőt, aztán benézel...
Nem nagy ügy csak a klasszikusokhoz kell nyúlni:
"Mindenkitől azt kell követelni, amit az illető megtehet. A tekintély legelső alapja az értelem - mondta a király. - Ha a népednek azt parancsolod, vesse magát a tengerbe: föllázad, forradalmat csinál. Azért van jogom engedelmességet követelni, mert ésszerűek a parancsaim."
Sajnálattal közlöm, ó mester, hogy mindössze két hetes van benne, az egyik egy kombi 740-es (2,4 TD 1987-ből 850 eFt-ért szigorúan "alku nélkül"), a másik sima 740 TDI ('88-ból 980 eFt-ért "irányár").
Bőrtetővel sajna egyáltalán nem szolgálhatok.
Van vagy 8 db 900-as 1,59MFt-tól 2,98MFt-ig
Bőviben vagyunk eladó S40, S/V70, S80-aknak (könnycsepp a szem sarkában amúgy férfiasan elmorzsolva).
Figyelemreméltó, hogy '92-es, '93-as 850-eseket (limousine versions) alig 2MFt fölötti áron tukmálják az emberre. Van egy pár szép 850-es kombi amik fiatalabbak + jóval drágábbak is:-(
Nekem is az a meglátásom, hogy a nagyteljesítményű motor az ami segít megúszni a férfiklimaxot, úgyhogy megelőző jelleggel már lore korban el kell kezdeni:-)
Most látom csak, hogy ez turbotlan példány... Nekem a nagy lökettérfogat (amolyan potencianövelő :-)) okoz örömet, melyet kicsinél turboval pótolnék. Persze más a feeling (nagy ccm <-> turbo), de legalább van feeling.
Templar,
na mostaztán meghatódtam :-)
Egyébként ez alkalmi vételnek tűnik. Ha Zarquon nem adja el nekem az övét akkor ilyesmi is jó lesz. Nade ilyen kevés km...
keton,
hol vagy? Te is sörhegyeket döntögetsz magadba a vakációt ünneplendő?? Estefelé itt szoktál lenni... Persze még sokan pl. CYRUS de ők csak kémkednek
Bolas,
az olaszoknál szerinem már nem kötelező a nemzetközi, egy pár éve minth abeszüntették volna...
lore aki Templarnak örök hálával tartozik, ésnemfelejt
Örömmel tölt el a tudat, hogy rendelkezésére állhatok Tisztelt Elnök kollégámnak és szivartársamnak, én most leszaladtam a sarokra, hogy beszerezzem a KAE-t, így módomban áll előadni, hogy az említett autóról a következők vannak benne:
"Volvo 480 ES, 1989., fekete, 95, 102LE, 1721 köbcm, 5 szem., 3 ajtós, 87 E km, műsz. v.2002-ig, 2. tulaj., aluf., el. abl., riasztó, el. tük., légkond., szervok." 840 ezer Ft
Nincs meg valakinek az új KAE? Nem vettem meg, csak belenéztem, volt benne egy asszem 89-es 480, kevesebb mint 100e km-el 890-ért. Csak sajna nehezen hiszem, hogy 11 év alatt kevesebb mint száz megy egy autóba. Bár ha 'zingetősnek' van tartva... :-)
Szóval a corsába megy nálunk a legkevesebb, most csak lorené használja városi furikázásra (ügyintézgetés, bevásárlás), de így is belemegy kb. 20k egy év alatt. A volvo 45-50e km/év-éről már nem is beszélve...
Harvesternek ismét igaza lehetett. A kánikulában éreztem gyengébbnek a gépet, ma a normálisabb időben jól viselkedett a vóvó.
Ja, esemény is történt:
elhagytam a jobb oldali fényszórómosó törlőlapátjának műanyag burkolatát. Ivanixnál lehet ilyesmit telefonon is rendelni? Végülis csak alvázszám és/vagy motorszám szükséges nem?
Meg kell állapítani, hogy punnyadás van megest.
Ez vajon a - már nem is olyan meleg - meleg miatt van, vagy a focimeccs miatt vagy kifogytunk a témából?
Templar
a provokátor
Ps. Még szerencse, hogy lore meg én talpon vagyunk