Ez itt az ősrégi Volvo Topik, a néhai Volvo Baráti Társaság, az első hazai Volvo klub melegágya és kemény magja.
A topikot klubtopikká alakítottuk, arra a többitől kissé eltérő szabályok vonatkoznak:
¤ Itt nincs off-topik, alkalomadtán POLITIKÁRÓL is beszélgetünk, természetesen kulturált keretek között.
¤ Ha éppen parázs vitát látsz, az nem jelent mást, mint hogy az egymást személyesen is ismerő kollégák beszélgetnek.
¤ Szeretettel látunk, akkor is ha nincs Volvo a birtokodban. Kérdezz bátran, figyelünk :)
¤ Légy türelmes ha nem jön azonnal válasz, a legénység extra segítőkész.
¤ A trollokat, a kekeckedőket, a kéretlen reklámokat rövid úton eltávolítjuk.
Bolas újra itt. Zsi elvitte a 480-ast. Pitecus végre volvos akcióban vett részt. Kiderült, hogy fargo nélkül az Ivanix ablakmosó fúvókákat cserélt volna, gyűrűzés helyett. Templar nem érti lorét (nem bonyi a sznobilom...). Trizzy van.
Látom téged is az indiaika 142-ese győzőtt meg..
:-)
Küldj képeket, a többiek hagy csorgassák nyálukat..
Trizzy!
Na ne!
Mi kerül annyi időbe?
Nekem azt mondták max 1 hónap!
Motorozni már tudok, csak papír kéne..
Mondjuk 450-esnél nagyobb mocit még nem vezettem, de szerintem bele lehet jönni..
Vagy nem?
DE!
lore!
Sok sikert a holnapi kerekasztali felszólalásodhoz!
Ahogy a haverom szokta mondani:
"Holnap az összes kínai érted szarik.."
Bolas, aki még mindig tanul tovább pedig holnap 6-kor kel..
Na, mondhatom, mindenki ígérte, hogy eljön versenyvolvot nézni, erre csak Pitecus és Zarquon voltak ott.
Pitecust naná hogy kiszúrtam az Alekoban, eltéveszthetetlen látvány.
Csakúgy, mint a két turbános nagyszakállú szikh a 142-es Volvoval. Azannya, de meg volt csinálva az a gép, s valóban nekem is az az élményem volt, hogy nagyon értenek a dürgéshez az indiaiak.
A másik versenyzô szerintem csak samesz volt, úgy éreztem, hogy nem ô vezeti a kocsit, a "gazdi" koktélt vedel és pihizik a szállóban, szerencsétlen srác meg gyűrűzi a motort éjszaka. Valahogy nem mozgott otthonosan a kocsi körül, ezrét éreztem samesznak, de lehet, hogy tévedek...
Mellesleg az autóját 3 hete rakták össze, és elmondása szerint aki felfúrta a motort, az vétett valami hibát, ezért volt most gond a kompressziójával.
Érdekes módon a 6 induló kocsi közül csak kettôt kellett szervizelni, a másiknak elrepedt a leömlôje, azt kellett hegeszteni. Csináltam képeket, majd elôhívom, nem volt semmi szerkezet a motorja...
Holnap reggel indulnak tovább, nem valószínű, hogy el tudok menni megnézni.
Naszóval én az Ivanicsnál néztem a dolgokat.
Fél 6-ra odamentem, de a zárórán kívül nem történt semmi. Fargo is megjött tündéri örökösével (Az alekomat rögtön kiszurta, nem tudom, hogy miért...).
Összeismerkedtem egy másik sráccal is, akinek 480-as volvója van és a képét egy öreg alfával együtt már láttam itt a topicon (Fargo segíts ki... kösz).
Azt mondták, hogy 7 körül jönnek a volvók.
1/2 8-kor meg is jött 2 db 142-es "agyonra " tuningolt járgány.
Az egyik egy piros, jobbkormányos, cca 200 LE-s injektorbefecsis volt, a másik szolidabb, lábszörtelenítő krém szinü cca 170 LE-s 2x2 db 45-ös weber karbival és iszonyuan szar kompresszióval.
A pirosnak kipuff problem, a fehérnek gyűrűproblemja volt.
Fargó bácsi - kinek ennivaló örököse van- önkéntelenül is fellvállalta a tolmács szerepét, mert angolból bukásra állt a műhely (Szerintem egy újabb 850 T5-re pályázik).
A 2 db turbános meglepően jól fel voltak szerelve mindennel.Látszott rajtuk, hogy nem kispályások a versenyzésben. A másik "csak kezdőnek" látszott mellettük.
Időközben Ivanics úr is látogatást tett a műhelyében és igencsak készségesnek mutatkozott alkatrész beszerzés ügyben.
Hát mára ennyit, a többit Fargo bácsitól -kinek ennivalóan...-.
:-))))
Templar
Nem tudtál volna lefejelni, mert én pucoltam a gondolataidat, hogy diff.egyenletet tudjál megoldani.
:-)
Újra összeakaszkodhatunk csütörtökön 7.52-kor, mert megint megyek gyógytornászni.
Pitecus
aki ennivalóan aranyos örököst látott
u.i.:
Nincs valakinek 3,5 millió HUF-ja kölcsön?
Láttam egy gyönyörü 940-est.
Bolas
még mindíg itthony vergődök, és nem mentem az akváriumhoz. Basszus megint megfáztam, vagy valami hasonló. Kb 5éve nem volt semmi különösebb bajom, most meg csőstül. Lore természetesen tagad.
Na a mocisjogó:
ha korl nélküli A-t akarsz, az kb. 3-4hónap, és 60 rugó, tehát ha még idén mocizni akarsz, akkor felejtős. Ha beéred A korl.-tal, akkor egy hónap, és 40rugó. Tök mindegy, hogy melyiket csinálod, nem javallom, hogy olyan mocin kezdj, ami nem fér bele a korlátozottba. Köbcm megkötés nincs, hanem max 25Kw, és 0,16Kw/kg a korlát. Ebbe pl. egy régebbi 4-500köbcis moci belefér, meg úgyis az számít, hogy mi van a forgalmiban(fojtott moci). Tavaly, amikor a jogsit csináltam, én is elkezdtem egy 650-es hondával, azt úgy szálltam el mint a győzelmizászló.
Akkó minek tartasz bonyolult mobilt, ha csak felveszed meg leteszed?
Cooper teszt ide vagy oda az mind semmi ahhoz amikor a dobermann mégiscsak kibújik a kerítés alatt.
Benéztem hazafelé a tanulóból a Zakvinkúnba..
Láttam, hogy sok gépezet figyelget a zúton arrafelé, gondótam megfigyuzom mi van ott!
Nekem nagyon tetszettek!
Főleg az a 142-es, amit 2 indiai figura vezetett..
(Állati nagy szakáll + turbán..)
Volt 2 db tuningolt amazon is..
Meg porkék dögivel..
Gondoltam beállok a Bálnával én is a sorba..
De rájöttem, hogy pont most nem érek rá Sydney-be menni.
Pedig milyen jó lenne..
Aztán kicsit olimpiázhatnék is..
100 méteren mindenkit leiskoláznék, aztán 110 gát végül távolugrás és rúdugrás..
(lore figyelsz?)
:-)
lopez!
Király a progid..
Zsivel versenyeztünk és a 2-essel 5:3-ra vertem a 480-as Zsit!
:-)
Trizzy!
Te mikor voltál a Hotel A-nál?
Nem láttalak..
lore!
Én is pont most gondoltam rá, hogy nyáron rágyúrok a nagymotorra..
Menjünk együtt és zavarjuk le 2-3 hét alatt.
Tudok egy helyet ahol gyorsan meg lenne a dolog.
aztán van egy haver, akinek van egy régi 750-es hondája, pont nekünk való...
Ő meg 3 évre elmegy világot látni, én meg lebeszélem róla és akkor rendbehozzuk és mi leszünk a bp-i utak rémei..
Trizzyt is lenyomjuk!
:-))))))))
Most lépek vissza tanulni!
A csüti kajolásba én is belemegyek!
Szóljatok rám időben és megyek!
(Vagy holnap du 2-3 utántól késő estig, vagy ha csak csütörtökön napközben lesz konkrét hely + idő, akkor pontban 11-12 közt! Egyébként nem leszek elérhető! tanulás..)
Bolas, akinek visszatért az életkedve mert lát esélyt a vizsgáját lenyomni...
Való igaz, hogy nem fetisizálom a sznobilomat a sok plázamanushoz hasonlóan, nekem ez nem valami fallisztikus jelkép, semmiféle potencianövelő hatását nem tapasztaltam még és sz*rok rá, hogy nem tudok vele infrásan data-t kűdeni meg nem is vibrál a lelkem.
De műszaki érzékem van tengernyi.
Holnap sokat opelozom, remélem szép idő lesz... De az akvinkum kimarad, mint már említettem.
lore aki nem kondipárti, holnap reggel is fut bokros teendők ellenére
lore,
te dumálsz a technikáról, amikor saját bevallásod szerint is, a mobiltelefont csak felvenni meg letenni tudod? Azt nem vitatom, hogy a km-óra programozható, azt már inkább, hogy ez neked sikerült is:-). Na pattanj az opelodba, és zigess az aquincumhoz.
Ezt nekem mondod, Trizzy? Előbb nézz utána, mi az a coll! :-))) Ez ennyi és kész.
lorené + sokak szerint a bádibilding ölég értelmetlen sportág, állóképességet pl. nem igazán fejleszt. Ülsz egy büdös teremben a sok egybenyakú között és fújtatsz, hogy harmincadszor is kinyomd a súlyt. Brrrr... Azért még rá lehet venni, szívesen gyúrnék nyakra! :-)
Ja, tod ezek az univerzális km-órák programozhatóak. Tehát mielőtt felszereled, beállíthad a szükséges paramétereket. Hiába a technika elszállt Triz feje fölött... :-)
Bolas hívott a Hotel Aquincum elől, azt mondta szép autók vannak ott. Úgyhogy most fájó szívvel memorizálok :-(
Csakúgy általánosságban jegyzem meg, hogy egy 28"-as bicajra való km-órát simán fel lehet szerelni egy kempingbringára...
Lore, nehogy magadra vedd, csak úgy eszembe jutott...
Fargo
figyeled mijjen sportemberek vannak itt? Nem megyünk valami konditerembe együtt? Úgyis közel lakunk egymáshoz...
Jól van, le lehet állni lore égetésével. Én nem versenyzek senkivel, magamat akarom kondicionálni. Ennek érdekében ezen a terepen ilyen időket futok. Most már olyan kiváncsivá tettetek ezzel a Cooperrel (tudom Bőrharisnya meg mohikán), hogy egyszer nekiállok végig hajtani a távot. De szvsz az sem lesz mérvadó mert a Coopert sík terepen kéne futni...
Ma mindkét alkalommal az előadásom járt az agyamban, így 13 perces kocogások jöttek ki.
Most gardenpartyvacsi, aztán agytorna, pihi, reggel ösmét agytorna, aztán délutántól hawaii, egészen másnap reggelig :-((
Templar,
én is úgy ismertelek meg, mint aki lefejel, ha zavarják diffegyenletek megoldásában :-)))
Tudod, én egész életemben sportoltam (most is), de anno a középtávfutás volt az
erősségem, bár nagyon utáltam. Az említett teszt egy úttörő focista felmérésen volt,
nem értem el különösebb eredményt.
Frigy,
ha jól emléxem 12évesen a Cooper-ben 2700 vagy 2800 volt a szint, de ez nekem sose jött össze. Mindigis utáltam futni. A többi bőven megvolt, de azokra már nem emléxem (úszás, fekvőtámasz, etc.). Lehet hogy nem vagyok egy nyúlalkat?:-)
Így már rémlik.
A követező program csomag futott le az egyik agyféltekémben (vegetatíve):
1. Rámvillog: Volvo? (Igen/nem) - nem
2. Ismerem? (igen/nem) - nem
3. Akadályoztam, vagy ilyesmi? (igen/nem) - nem
4. Ér annyit a dolog, hogy kiszálljak és lefejeljem? (igen/nem) - nem
Mielőtt megállapítod, hogy primitív a gondolkodásom elárulom, hogy közben a másik agyféltekémmel diiferenciálegyenleteket oldottam meg mint minden reggel:-)
Épp a reggeli álmodat alusztad a volán mellett, mikor kiszurtalak. De hiába a feelinges sapka, fehér aleko, alu felni, a villogás,
a Templar is aluszik....
Úgy láttam, hogy beléptél a "penge" szemüek klubjába
;-I
Pitecus
a szemfüles, kezeslábas és privat eye
London-Sydney Marathon 2000
Ma érkezik Bp-re, este (8 óra körül) a Hotel Aquincum parkolójában lehet megtekinteni az autókat. pl:
Alfa
26 Richard Anderson (AUS) Keith Callinan (AUS) Alfa Romeo Giulia
52 Michael Corbett (AUS) Peter Burrey (AUS) Alfa Romeo GTV
94 Marco Cajani (I) Marco Rossi (I) Alfa Romeo Giulia Ti Super
Volvo
8 Indey Singh-Milkhu (GB) Jeet Singh-Milkhu (GB) Volvo 142
35 Jane James (GB) Robert Stokoe (GB) Volvo 142
44 Andrew Gorrod (GB) George Reynolds (AUS) Volvo 144S
55 Ian North (GB) Derek Parling (GB) Volvo 123GT
90 Dennis Greenslade (GB) Roger Bricknell (GB) Volvo 144S
95 Christopher Yates (GB) Tom Grace (GB) Volvo Amazon
Várható érkezés The Aquincum Hotel Budapest, Hungary 17:10
Indulás reggel 7:00, két gyorsasági szakasz 7.10-tól a Pilisvörösvár - Csobánka, míg egy órával később a Dobogókő - Esztergom. Itt lesz Hannu Mikola, Stig Blomqvist, Michele Mouton is.
Szerintem érdemesebb a parkolóban nézelődni, mint Ivanixéknál (copyright fargo). Lehet, hogy a nagy szervízre szoruló autók inkább ott lesznek mint a hotel előtt, viszont elehet egyéb érdekességeket is látni (pl temérdek öreg 911-est, Skoda 1000MB racing stb.)
Oya
A jólértesült
Ja, és Triz, most mondta egy kollegám, hogy a 12km-es vivicittát egy óra alatt gond nélkül lefutotta. Úgyhogy mosmár biztos vagyok benne, hogy kötözködsz és talán ez az oka annak is, hogy így eltüntél a színről!
Tegnap kiprobaltam az ABS/TRACS-ot nedves uton es ugy talaltam, hogy mindketto mukodik, a kontroll lampak viszont egnek. Hiba okarol van valakinek elgondolkodasa?
Na ugye! Még kiderül, hogy satnya is vagyok! Mentségemre legyen modva, hogy emelkedik, hepehupa stb. Én is ilyen 3000 feletti értékekre emléxem a Cooperen, ami asszem arról szól, hogy 12perc alatt mennyit fucc.
Voltamvolt Ivanixnál, beszéltem es embörökkel estéi veteránézés ügyibe. Azmonták, hogy mennyjünk bátoran, csak ne mint má' juselsején, széppen szólidan, nem kell túlihegni. A zangolok majd szerelgetnek mink meg veterájuk nézünk jól.
Megjavula dudám, mélynyomásilag alkalmas. Most szól -- csak valami csati elkorrodálta magát, amit megesmirglizének, oszt most szól. Meg kiderült hogy nemvan bene pólenszűrô, jövô héten vanvan lesz.
Csütör tökön jó a vacsiebéd, feltéve hogy nem lezingetek Zalailag apámhoz. Ha igen, nem.
Láttam újkinézô S70, fiatal gizda faceman feszített mellette, állít ô pár hónaposan vette jópénzé. Hiperszupergigamegajó, noporblemo, hibátlan. Nekem fel, tűnt hogy kissé más árnyalatos a zeleje, meg a rencámtáblán figyelkezik a "Dukko Lux" felirat, denem szóloktam néki, nehogy kedve-szárnya szegjem. Majd kiokosul idôvel...
Kisautómról leszállni! Akkor huzogatom amikor akarom és kész! :-)
Trizmirrmurr,
a távot a bicikli kmórájával mértem le, e szerint a táv 2.5 és 2.6 között van. De ne idegesíccs, ennyit csakhat egy óra? Akkor is boldog vagyok mert táv megtételéhez szükséges idő csökken. Vagy az órám stoppere is rossz??? Nemá!
Akkor mennyi pénzért és mennyi idő alatt lehet leghamarabb nagy motorra jogsit szereznem??
Csütörtökön már tényleg lehet, hogy kajálhatok...
A guruló,
ne nyelvészkedjél, jobb mintha kiskakasnak hívnám! :-)
Templar,
bizony RAF2 ott kuksolt a vetítővászon mögött és fotózta a szlalomot. Reggel beült a viggenjébe, ki a magánrepterére, felszáll a másik viggenjével, nagytarcsai pusztán leszáll, fotóz, hazamegy...
*****
Mi volt itt éjjel míg alukáltam? Az autómániát már nem is néztem, mi volt benne pontosan? Milyen Rover?
Az S70 már egy idő óta csak akciós modellekkel fut 2.4-es motorral. Lehet, hogy ma már nem is forgalmazzák, ez este kiderülhet.
lore este se gyorsulásira, se veteránosokhoz nemmmegy, sárkánybuli mégnemtom. Munkavan stb.