Ez itt az ősrégi Volvo Topik, a néhai Volvo Baráti Társaság, az első hazai Volvo klub melegágya és kemény magja.
A topikot klubtopikká alakítottuk, arra a többitől kissé eltérő szabályok vonatkoznak:
¤ Itt nincs off-topik, alkalomadtán POLITIKÁRÓL is beszélgetünk, természetesen kulturált keretek között.
¤ Ha éppen parázs vitát látsz, az nem jelent mást, mint hogy az egymást személyesen is ismerő kollégák beszélgetnek.
¤ Szeretettel látunk, akkor is ha nincs Volvo a birtokodban. Kérdezz bátran, figyelünk :)
¤ Légy türelmes ha nem jön azonnal válasz, a legénység extra segítőkész.
¤ A trollokat, a kekeckedőket, a kéretlen reklámokat rövid úton eltávolítjuk.
Füllel is csak úgy megy, ha előbb leveszed.
A többire csak annyit hogy nem:-).
Na jó egy kicsit. És milyen edzést nyomtál 5-12 alkalommal? Nem tom mér, de most így bevillantál
mostani testeddel, amint éppen tütü-tangót táncolsz (hehe). Király!!!
Ez az, csak fül kell hozzá! Bár én már próbáltam orral is, de akkor a fülem mindig beakadt a kézifékbe :-)
Ne kételkedj lore futásában! Ô legalább próbálkozik. (Próbálkozni persze mindig lehet...)
Hitted volna, hogy fargo valaha hetente 5-12 edzést csinált végig? Hétfônként 20 kilométert futott? Volt olyan idôszak, amikor jazzbalettot és néptáncot ropott félprofi szinten? (Mellesleg az a 2.5 km még ma is csont nélkül lenne, ha arra vezet az ösvény, ahol sok oxigén van...)
Zarq
csak mellékesen jegyzem meg, hogy az én volvom ormotor-hátsókerék, és bármilyen autót végiggangolok oda-vissza kuplung nélkül, csak fül kell hozzá.
Lore
nem bírom elhinni, hogy nagytestedet 11.45 alatt végigcipeled 2.5km-en. Bocs. Le kéne mérni azt a távot mégeccer. Nem azér merhogy én semmi idő alatt sem tudnám lefutni, hanem mer túl húzós. Anno, amikor versenyszerüen sportoltam, nálunk 14p volt a szintidő 2.5km-re, és 12 bévül az elég jónak számított síkterepen. De azér csak így tovább.
Lopez
autóverrseny kúl, örülök, hogy én ihlettelek. Iparszerüen nyomod a flasht, vagy csak sok a szabadidőd?
All: volvo rulez! (most más nem jutott az eszembe...)
Lore
Ha kell, az más. Odaadom. De néha látni akarom.
Mindenki
Azt a fülest kaptam, hogy csak valamikor du.6 körül lesznek ott a veteránok az Ivanicsnál. Attól még lehet, hogy megnézem őket. Jönne valaki? Holnapi gyorsulásira senki? Akkor szerintem én se.
Korábbi témához szólnék hozzá: az E30 BMW váltója azért bírja jobban a strapát (kuplung nélküli váltás, stb.), mert hátsókerekes orrmotoros autókban több hely van a váltó számára, ezért könnyebb jobb tulajdonságokkal rendelkező váltókat tervezni hozzájuk. Egy elsőkerekes autóban elég sok mindent kell bezsúfolni a motortérbe, és a miniatürizáció nem mindig a legegyszerűbb dolog.
Na elhúzok, remélem holnapra kialakul, hogy megy-e valaki Ivanicshoz.
Frigyes Majszter
Kaposvár ruley, akkor lent találxunk. Én csak 10.-én leszek lent, a közgyűlésre megyek, meg megnézem a díjugratást (nem hiába öttusáztam x évig) aztán balra L. Ha kő egy egy kis segélség helyben csak pingelj meg, magam is hasonló területen dolgozom. Sajna nem volvóval leszek.
Triznyák kolléga
Hát betoltam az arcomba egy fél vadkant, de jóllakni azt nem sikerült, ezért kénytelen voltam gyorsan utána küldeni két körözöttes szendvicset meg néhány mignont. :-) De azért köszönöm az aggódáot.
Templar
Sajnos ez van. Ezek után már nem is lesz az. (hú de mornóbid disznó vagyok. sic)
Oya
aki balra L, hogy öszvefusson a jó Triznyákkal, hogy együtt örvendezzenek annak felgyógyultán
:-)))))))
Éljen, éljen. Egy csomót játszottam vele, én a kombival legyőzöm magamat! Mégmég ilyen volvos diliket akarok!!! Gratula szenyor Lopez!
Honnan a volvos affinitás? Gyerekkor, ízlés, ráhatás stb.?
a válasz egyszerű: pl. ha nyernék a klubtombolán egy C70-est :)))
Nem szerettem ki a Volvo-ból, nem erről van szó. Emlékszem meg kiskoromban tátott szájjal bámultam a német rendszámú 740-eseket a Balatonon :) Akkor azt mondtam hogy ha nagy leszek akkor nekem is ilyen lesz. Nos lehet hogy nem lesz, de 850 vagy V70 igen.
A feleségemmel egyelôre nem üvöltöztem. Még gyűjtöm a szuszt. Egyébként ezt a mai napot nem kívánom senkinek, csak a Pitecus-féle veretes szivornya volt ehhez fogható.
Erre már csak azt az immár klasszikusnak számító kérdést lehet feltenni, amit az embernek akkor tesz fel a főnöke, miután közlöd vele, hogy el akarsz menni máshova dolgozni:
khm, khm,.... hát egy C70 kisorsolása nem kis csáberő akárkifia szempontjából :)
Más... nem is tudom hogyan adjam elő. Úgy alakul hogy valószínűleg csak lélekben leszek tag, nem azért mert nekem is Volvo-m lesz. Majdnem lett egy, de elvitték előlem. Várni már nem nagyon tudok, a Fiestám igencsak megérett a cserére. Múlt héten haverom szólt hogy van náluk egy igen jó állapotú Peugeot 405-ös, vessek rá egy pillantást. Vetettem. Nem egy Volvo, de az egyik legjobb szívódízel amit személykocsiba építettek.
Volvo majd a következő körben, pár év múlva. Az S70 már igazán tetszik, majd talán az :)
Mindenesetre nem szeretnék kimaradni a topikból, befigyelek néha. Talira is elmegyek, nem úgy mint most szombaton.
Triz,
már egyre könnyebben gyűröm le ezt a távot. Füstmentes tüdővel a táv után elég hamar rendbejön a lélegzeted, ugyanez dohányossal **rva sz*r! Szinte taknyot köpsz...
Nem lehet valami jó időt elérni, mert odafele emelkedik a pálya és igenigen lelassít az, hogy kerülgetni kell a gödröket, lószart stb. Ma reggel már nem kellett 12 perc a táv legyűréséhez, alakulok...
Micsoda PÁV szakértők vagytok ti! Csütörtöktől nekem is belefér egy alkalom arra, hogy megnézzük Oyát enni! :-) Addig fargonak lesz ideje éhezni, hogy végre végig egyen egy rendes ebédet!
A.GY.
te ki voltál? Miért nem találkoztunk? A talinak a célja az alapító okiratban is szerepel, melyből szem,elvények pár ezerrel lejjebb olvashatóak fargo jóvoltából. A lényeg, hogy segítsük egymást, programok legyenek stb. Egymás autóinak szemlélése csak az első pár alkalommal izgalmas... Voltak a talin (mint láthattad) szerelők, bontósok, boltosok stb. Tehát különösen régebbi típusok tulajainak bolt a klubosdi. A többieknek a rendezvények jöhetnek be. Ha beindulunk és az Ivanicshoz is közelebb kerül a klub akkor érdekesebb dolgok is előtérbe kerülhetnek (bemutatókon, tesztvezetéseken részvétel, évenként egy C70 kisorsolása klub-tombolán...)
lore
ps: optimistán, pozitív gondolkodással, lelkesedéssel tudunk haladni. Hajrá!