Ez itt az ősrégi Volvo Topik, a néhai Volvo Baráti Társaság, az első hazai Volvo klub melegágya és kemény magja.
A topikot klubtopikká alakítottuk, arra a többitől kissé eltérő szabályok vonatkoznak:
¤ Itt nincs off-topik, alkalomadtán POLITIKÁRÓL is beszélgetünk, természetesen kulturált keretek között.
¤ Ha éppen parázs vitát látsz, az nem jelent mást, mint hogy az egymást személyesen is ismerő kollégák beszélgetnek.
¤ Szeretettel látunk, akkor is ha nincs Volvo a birtokodban. Kérdezz bátran, figyelünk :)
¤ Légy türelmes ha nem jön azonnal válasz, a legénység extra segítőkész.
¤ A trollokat, a kekeckedőket, a kéretlen reklámokat rövid úton eltávolítjuk.
Jol emlexel van egy 480 turbom (is), viszont a 850-be kene gaz. Itt megkerdeztem es kb. 40-50000 ft-nak megfelelo zs-ert toltenek, Oriza szerint otthon 5000, de azt meg azert kevesnek tartom. Valami nagysagrendet tudnal mondani, hogy Neked mennyi volt?
Tudom, hogy így van, ennek ellenére már megtettem párszor, el is kaptak
egyszer-egyszer, de eddig még mindig kidumáltam magam. Egyébként most van folyamatban
a C+E beszerzése, már untam, hogy mindig szerezzek valakit vagy egyem a kefét a rend
őrei miatt.
szeva, frigyes mester......
.....az s40 horgát (ráfutófék rublika) valószínűleg levizsgáztatják 1300 kg körülire, más kérdés az, hogy (csak) B-s jogsival ilyet nem vontathacc....... (csak B-vel max 750kg össztömeget vontathacccc, utána E is kell hozzá)
byte: gbrL
Ha jol emlexem, 400-as van alattad, s ebben meg a regi freonos klima van. En tavaly jol megjartam, nem lehetett mar kapni freon, csak valami xr51 vagy mi nevu helyettesito gazt. na csinalt mindent csak hideget nem. addig nem lett jo amig valaki ajanlott a XI. ker.-ben a Prielle Kornelia utcaba a DIAVA auto klimat. kicsit nagykepuek de profin dolgoznak. tettek bele valami UV-s szivargasjelzo trutyi is, de sajnos nem szivargott sehol. sza tavaly ota van benne gaz es meg mindig muxik, az iden nem is kellett utantolteni, kiraly 6 Celsiusos levegot fuj.
sza klima+turbo rulez!
Zarquon,
Keruld el a Duna Interservice-t. En mar voltam ott pont az elso napon, de ezt mar leirtam jo alaposan korabban, keress vissza es olvasd el.
1, azaz 1 darab volvo szerelo van ott az is a Valent-tol jott at.
Ja lattam egy gyonyoru 850 T-5 kombit eladot, 3.5M
meg kene venni...
Lacka, aki megint elokerult, bar a kutyanak sem hianyzott....
ha van kedved kimenni éjjel a Farkasvölgybe, akkor én benne lennék a kalandban. Felhívnánk az Oyát, szerintem ô is eljönne. Eregetni sötétben nem jó, csak ha van kivilág...
Most meg mi van kiscsikók,
teljesen fel vagyok gyógyulva, amióta nem nyasztatom lorét és ezért pihenteti a woodoo-m. Bagoly meg azért, mert inkább nappal alszom, ha tehetem.
Bolas
kacaj ül az arcomra, amikor két nagydarab esetlen kamasz kekeckedni kezd velem:-). Csak nehogy hazazavarjalak titeket! Bár anno én is ilyen szemtelen voltam...
Hogy állsz a tanulással? nehogy szégyent hozz a topikra, meg idővel szükségem lesz egy jó ügyvédre, ugyanis az enyém egy aranyos nyugdíjas néni, és egyre jobban utál dolgozni...
hobe!
A nemzetközi jogsit kb 5 percen belül magadhoz veheted ha betipegsz a kerületi rendőrkapitányságra.
vigyél magaddal 2 fényképet és némi dellát, hogy az okmánybélyeget kifizethesd (kb. 1500-2000 Ft)
A rendes jogsid alapján kitöltik az adatokat és 1 évre érvényesíteni fogják.
Ennyi.
De minek neked ilyen?
Egész Európában elfogadják a maygar jogsit kivéve az olaszokat.
Azok meg ritkán igazoltatnak..
Templar!
Te miből vizsgáztatok szerencsétleneket?
(szivarfüstkairkaeregetés? míveltbeszéd? kétezerfelettinemirányjelzőhasználat?)
lore!
Köszi a bizalmat..
Remélem jövő héten is rászolgálok de keményen..
Trizz!
Te mitől vagy bagoly?
Szerintem neked túl gyenge a szervezeted..
lásd: csuklás, influ, napokig haldoklás..
Szóval lore+Bolas teamtől félj de iziben!
Rettegj hát!
fargo!
A Bálnában nincs légkondi de azért nem baj, mert ha kicsitom az összes ablakot és a sibedát is mikor zúzok a városban, akkor majdnem olyan mint a te légkondid..
Az csupán a különbség, hogy míg a tiéd kombi, az enyém nem.
A tiéd zöld, enyém nem..
A tiéd a forgalomban araszolva is működik, az enyém is, csak akkor ki szoktam kapcsolni, mert fázom ha túl gyorsan megyek..
:-)
Szia,
igen, belső modemem van. Nem, máskor nem resetel a gép csak úgy magától. Kizárólag belépésnél, jön a vinnyogó vicces hangáradat a modemtől, na és akkor katt, reset. Lassan (még e hónapban) felszabadulok, akkor kivárom míg OT mesternek lesz ideje és nyakába zúdítom az egész gépem egy kis szervízre + ápgrédre.
lore aki nem érthet mindenhez, így is túl sokhoz... :-)
Csak beugrottam egy percere, hétfőig még szabin vagyok.
Lore szerintem nem lett gyengébb az autód, csak hozzászoktál. Különben meg a 35-40 fokos külső levegőhőmérséklet nem a legjobb a motornak, kisebb az sűrűsége, olyan, mintha hegyen volnál.
Szervusz,
na, erről beszélek: A dokiéba 2000-es motor van, loreanyukáéba pedig 1600-os. Ennek ellenére loreanyukáé jó 50 kilóval nehezebb. Hiába, kellett anyag a 4 csillaghoz...
Lorentinovics,
a forgalmimban az van, hogy az autó 1600kg. És Anyukádéban? HÉÉÉ kiscsákó, utánfutóhúzásról van szó, és szvsz abban spec egy ifa is leveri az összes volvo-t
Figyelj ide te Tök! Nyisssad ki a forgalmidat, aztán végy egy autókatalógust, aztán szedd fel a földről az állad.
Persze nem egyhatossal, de bikább motorral igenis bírja. A futómű nem kérdés.
Persze, hogy a 700-asra gondoltam! A 70-esek futóművét a lágysága miatt szídták, meghogy nem vasalja ki az utat. Ez adódhat abból, hogy viszonylag rövid a tengelytávja, nem is a felsőkategóriába szánták a svédek. Viszont a fargo által birtokolt 850 futóművét még szélsőségesebb helyzetekben sem találtam bizonytalannak. A fene tudja, lehet, hogy a BMW tutkó futója az etalon...
A 40-es baromnehéz autó, csak a legújabb 'C' mercivel és E46-os BMWvel vethető össze.
Egy új astrának/almerának jobb a futóműve mint egy 20 éves konstrukciójű hetesnek, ez így természetes.
A classic astra futóműve naná, hogy rosszabb mint az almeráé. Az új astráé naná, hogy jobb. Persze itt az új almera is...