Ez itt az ősrégi Volvo Topik, a néhai Volvo Baráti Társaság, az első hazai Volvo klub melegágya és kemény magja.
A topikot klubtopikká alakítottuk, arra a többitől kissé eltérő szabályok vonatkoznak:
¤ Itt nincs off-topik, alkalomadtán POLITIKÁRÓL is beszélgetünk, természetesen kulturált keretek között.
¤ Ha éppen parázs vitát látsz, az nem jelent mást, mint hogy az egymást személyesen is ismerő kollégák beszélgetnek.
¤ Szeretettel látunk, akkor is ha nincs Volvo a birtokodban. Kérdezz bátran, figyelünk :)
¤ Légy türelmes ha nem jön azonnal válasz, a legénység extra segítőkész.
¤ A trollokat, a kekeckedőket, a kéretlen reklámokat rövid úton eltávolítjuk.
London-Sydney Marathon 2000
Ma érkezik Bp-re, este (8 óra körül) a Hotel Aquincum parkolójában lehet megtekinteni az autókat. pl:
Alfa
26 Richard Anderson (AUS) Keith Callinan (AUS) Alfa Romeo Giulia
52 Michael Corbett (AUS) Peter Burrey (AUS) Alfa Romeo GTV
94 Marco Cajani (I) Marco Rossi (I) Alfa Romeo Giulia Ti Super
Volvo
8 Indey Singh-Milkhu (GB) Jeet Singh-Milkhu (GB) Volvo 142
35 Jane James (GB) Robert Stokoe (GB) Volvo 142
44 Andrew Gorrod (GB) George Reynolds (AUS) Volvo 144S
55 Ian North (GB) Derek Parling (GB) Volvo 123GT
90 Dennis Greenslade (GB) Roger Bricknell (GB) Volvo 144S
95 Christopher Yates (GB) Tom Grace (GB) Volvo Amazon
Várható érkezés The Aquincum Hotel Budapest, Hungary 17:10
Indulás reggel 7:00, két gyorsasági szakasz 7.10-tól a Pilisvörösvár - Csobánka, míg egy órával később a Dobogókő - Esztergom. Itt lesz Hannu Mikola, Stig Blomqvist, Michele Mouton is.
Szerintem érdemesebb a parkolóban nézelődni, mint Ivanixéknál (copyright fargo). Lehet, hogy a nagy szervízre szoruló autók inkább ott lesznek mint a hotel előtt, viszont elehet egyéb érdekességeket is látni (pl temérdek öreg 911-est, Skoda 1000MB racing stb.)
Oya
A jólértesült
Ja, és Triz, most mondta egy kollegám, hogy a 12km-es vivicittát egy óra alatt gond nélkül lefutotta. Úgyhogy mosmár biztos vagyok benne, hogy kötözködsz és talán ez az oka annak is, hogy így eltüntél a színről!
Tegnap kiprobaltam az ABS/TRACS-ot nedves uton es ugy talaltam, hogy mindketto mukodik, a kontroll lampak viszont egnek. Hiba okarol van valakinek elgondolkodasa?
Na ugye! Még kiderül, hogy satnya is vagyok! Mentségemre legyen modva, hogy emelkedik, hepehupa stb. Én is ilyen 3000 feletti értékekre emléxem a Cooperen, ami asszem arról szól, hogy 12perc alatt mennyit fucc.
Voltamvolt Ivanixnál, beszéltem es embörökkel estéi veteránézés ügyibe. Azmonták, hogy mennyjünk bátoran, csak ne mint má' juselsején, széppen szólidan, nem kell túlihegni. A zangolok majd szerelgetnek mink meg veterájuk nézünk jól.
Megjavula dudám, mélynyomásilag alkalmas. Most szól -- csak valami csati elkorrodálta magát, amit megesmirglizének, oszt most szól. Meg kiderült hogy nemvan bene pólenszűrô, jövô héten vanvan lesz.
Csütör tökön jó a vacsiebéd, feltéve hogy nem lezingetek Zalailag apámhoz. Ha igen, nem.
Láttam újkinézô S70, fiatal gizda faceman feszített mellette, állít ô pár hónaposan vette jópénzé. Hiperszupergigamegajó, noporblemo, hibátlan. Nekem fel, tűnt hogy kissé más árnyalatos a zeleje, meg a rencámtáblán figyelkezik a "Dukko Lux" felirat, denem szóloktam néki, nehogy kedve-szárnya szegjem. Majd kiokosul idôvel...
Kisautómról leszállni! Akkor huzogatom amikor akarom és kész! :-)
Trizmirrmurr,
a távot a bicikli kmórájával mértem le, e szerint a táv 2.5 és 2.6 között van. De ne idegesíccs, ennyit csakhat egy óra? Akkor is boldog vagyok mert táv megtételéhez szükséges idő csökken. Vagy az órám stoppere is rossz??? Nemá!
Akkor mennyi pénzért és mennyi idő alatt lehet leghamarabb nagy motorra jogsit szereznem??
Csütörtökön már tényleg lehet, hogy kajálhatok...
A guruló,
ne nyelvészkedjél, jobb mintha kiskakasnak hívnám! :-)
Templar,
bizony RAF2 ott kuksolt a vetítővászon mögött és fotózta a szlalomot. Reggel beült a viggenjébe, ki a magánrepterére, felszáll a másik viggenjével, nagytarcsai pusztán leszáll, fotóz, hazamegy...
*****
Mi volt itt éjjel míg alukáltam? Az autómániát már nem is néztem, mi volt benne pontosan? Milyen Rover?
Az S70 már egy idő óta csak akciós modellekkel fut 2.4-es motorral. Lehet, hogy ma már nem is forgalmazzák, ez este kiderülhet.
lore este se gyorsulásira, se veteránosokhoz nemmmegy, sárkánybuli mégnemtom. Munkavan stb.
Kicsit megkésve reagálva lore "futásteljesítményére":
Én 12 évesen a Cooper teszten 3100 métert futottam, és nem én voltam
a legjobb a körben. Igaz, akkor még egyesületben fociztam.
A felnőtt szint tudomásom szerint akkoriban 3600 méter volt.
Fogadjunk, hogy le se feküdtél aludni:-).
Figyelitek, hogy Lore kimaradozik?
Hej Kisfiú, kirántom a kakasost a szádból!:-)
Tessék szépen itt figyelni reggeltől estig!
Örülök, hogy tetszik a "verseny". A topic hatására tetszettek meg ezek a svéd vasak, eddig csak a "megbízhatóelegánsbiztonságos" kategóriában voltak (legalábbis nálam). A kedvencem a 850 GLT (2.5L). Eddig nem tudtam elképzelni a feelinget egy Volvo körül, de ennyi lelkes embert ritkán látni egy márka körül, talán az E30 topicban vannak még hasonló "őrültek". Párezerrel régebben kérdeztem a 7-es sorozatról, mert autót akartam venni, de sajnos erről most le kell tennem (munkahely over :( ).
Triznyák: A Flasht csak szabadidőmben gyakorlom, de nagyon tetszik.
fargo: Tegnap én is láttam az Autómániát. Az a Rover tényleg gyönyörű, nem is értem, hogy említhette egy szinten a Golffal. Jövő héten Saab 9-3 Viggen lesz!!!
Ügyes legyél Fargo bácsi, de ne szaszerolj sokat, néha aludni is kell. Én is megyek punnyadozni. Csütörtöki zabbantást próbáld beiktatni, Oyának, jó, Lórinak jó, nekem is asszem, csak a te válaszod hiányzik.
Jóccakát és vegyél PC-t, meg álmoggy mélynyomókról.
trz
Groover Washington Jr. : Take Five (COOOOOOLLLL!!!!!)
Nem is az almával van a baj, ez az egyetlen pc-s darab a rendszerben: egy 4 drive-os külsô ház. Azt hiszem bekakkantott a tápegysége. Legalábbis az egyik.
Az én rádióm (SC-801) csak 6 lemezes CD-t tud vezérelni. Az meg vagy gyári cucc 200k körül, vagy 80k-ért Alpine, meg 40k-ért kábelgányolás, meg beszerelés.
Nem szeretném lecserélni a gyári rádiót, annyira ergonomikus meg jó, hogy mellette gagyinak tűnnek a feleakkora akármilyenszuper fejegységek is. (Ki bírja eltalálni azokat az icipici gombokat rázós -- értsd budapesti -- utakon?) Annyira meg nincs vájtfülem, hogy a kicsivel jobb minôség miatt dobjam ki az egyébként elég jó Alpine-féle gyári rádiót...