Ez itt az ősrégi Volvo Topik, a néhai Volvo Baráti Társaság, az első hazai Volvo klub melegágya és kemény magja.
A topikot klubtopikká alakítottuk, arra a többitől kissé eltérő szabályok vonatkoznak:
¤ Itt nincs off-topik, alkalomadtán POLITIKÁRÓL is beszélgetünk, természetesen kulturált keretek között.
¤ Ha éppen parázs vitát látsz, az nem jelent mást, mint hogy az egymást személyesen is ismerő kollégák beszélgetnek.
¤ Szeretettel látunk, akkor is ha nincs Volvo a birtokodban. Kérdezz bátran, figyelünk :)
¤ Légy türelmes ha nem jön azonnal válasz, a legénység extra segítőkész.
¤ A trollokat, a kekeckedőket, a kéretlen reklámokat rövid úton eltávolítjuk.
Azt hiszem, a kocsid egy darabig ronda marad (sajnos).
Összességében az angolok már másodszor bukták el nyerő helyzetből,
így egy EB-n nehéz továbbjutni.
azért a VN770-el is szívesen elmennék rendet rakni a nem megfelelő magatartású egyedekkel szemben. Utána bekapcsolom az utánégetőt, és elhamvasztom(közben már kis országunk másik végén vagyok)
:))
ez egyenesen sakáll
Az M7-en le akar villogni valami Audi, erre egy enyhe gázfröccs, majd a kis kötsög mint pernye tovaszáll, hogy nyom nélkül feloldódjon az olvadt aszfaltban, s legközelebb kerekeim tapadását alázatosan szolgálva válljon füstté, ha töltök egy kövéret...
(Ez a bides desznó Oya is a zasszonyának fôzi a pampuskát, ahelyett, hogy végre idecseregne és elhúznánk a Farkasvölgybe, pedig versben sms-eztem neki, hogy a róka okádja rá a tikbelet...)
Na, ha holnap államvizsga, akkor most kell elvinni egyet sétálni. Sokat tanulni úgysem tud már, kell az eddig befogadott anyagnak egy kis "ülepedés". A léleknek jót tesz némi nyugodalom, a stressz leengedése, gondolatok megfésülése, lazítás.
Éjszaka nagyot kell aludni, reggel korán kelni, inget (blúzot?) vasalni, aztán egy kis koncentrációs gyakorlat után felszívni magunkat, berobogni a tetthelyre, az istenek jóindulatát kérni egy rövid fohászban, majd fókuszálni, és a porba alázni a vizsgáztatókat.
Mindenki aki volvot akar venni csak akkor vesz S40-est ha nagyobbra nem telik, újat nem modtál Frici Maestro... Sőt C-klasset is az vesz általában aki E-t nem bír :-)
Ez persze nincs így, asszem 1-2 év múlva az esedékes autóbeszerzés intézésénél fájó szívvel kell az eszemre hallgatva elállni egy S60-astól egy zsírúj S40 javára :-(
Zarquon-t teljesen megértem. A vectrával állunk így. El a szervízbe, számla átutalással, cseréljenek mindent amit kell. Így qrva sok píz elment már rá, meg is kap mindent. Pedig az értéke nem indokolná se a Potenza gumikat, se a karcolásonként 100k értékű javításokat. Aztán amikor eladásra kerül a sor, az ember csak vazzegol napokig vazzeg. Viszont annak mázlija lesz aki megveszi a vectrát vagy Zarquon 480-asát, mert nagy meglepetések nem érhetik.
lore
ps: tudósítás: lorené lement a nappaliba tanulni, egyedül vagyok. Pszt!
Bocsi így utólag a sok off-ért, de nekem is tanulnom kell valahogy.
Más: Szóval Ivanicsnál jártam, szép Volvo-kat láttam, a fene megesz, hogy nekem
még nincs, de feltett szándékom ezen változtatni, viszont a gyakorlati tapasztalat
után azt mondom, S40-est akkor veszek, ha nagyobbat nem tudok.
Hali,
mindennel egyetértek kivéve:
-szvsz a xenon is szép dolog, és hasznos is, bár hiperszupersebes nivomat ide vagy oda, bizony vakít. Nade ha az S-klasses gádzsiknak szabad, akkor nekem is, nem?
-szvsz a tolatóradar is mókás. A 40-es helyes kis hátsó pelusába tényleg nem a legszerencsésebben van integrálva, de egy májer bömös vagy cermi lökhárítóján manapság igen pofás, mondhatni láthatatlan.
-a tetőablak nekem nem jön be, pedig a vectrában van. A 40-esbe nem is rendeltem, mert akkor már tudtam, hogy mennyire elveszi a fejteret. Éjjel melegben, városban okés :-)
-gyári CD bevált, CD-charger persze sokkal olcsóbb utólag, de amennyit használva van... bőven elég az egy cd-s adagolás...
-hangszóróból is bőven elég a gyári, nem vagyok 'dufta-dufta music' hívő
keton,
nade ez a hangnem! Mint Templar hámkirúgva! :-)
Klasszak a buszok. Izé, volvobusz sakálkodik!
Holnap a nagynap, ráadásul lorené előtt titkolnom kell, hogy mennyire parázok én is. Csak rátennék egy lapáttal ha kimutatnám.
off
Elegem van a W2k+IE51-ből. Egy NAGY SZAR az egész. Volvo.com-ra szépen lehal az egész. W98 1000000x jobb, mindjárt downgradelek NT4-re.Ahogy a GA mondaná: "I'm living in a lie".
on
örülnék, ha Bp-n ilyen buszok mennének(linkelés a W98 hasznos közreműködésével):
Bondok Dzsémsze:
Riasztó: ne fizess be a gyárira, jobb a LaserLine, ehhez is lehet pagert kapcsolni, meg pl. emelésérzékelôt. Ez utóbbi hasznos, ha esetleg trélerre akarják rakni a kocsidat, vagy le akarják szerelni a kerekeidet. Ha nem tetszik a LaserLine, akkor Óbudán a Bojtár (?) utcában a Duett Kft nagyon spéci módon beszerel bármit is, mégpedig úgy, hogy utána nem fog zörögni a kárpitod, és egyetlen lyukat sem fúrnak, semmit nem ragasztanak. Profi bagázs. Mellesleg ôk szerelnek be hifit is, láttam náluk pár autót, amin dolgoztak. Mivel teljesen lámer vagyok hifi ügyben, nem tudok korrekt szakvéleményt adni a munkájukról, de ahogy csinálták, meg ahogy szólt, az meggyôzô volt. Igény esetén van contact personom meg teflonszámom.
A felszereltségrôl még annyit, hogy szerintem extrát minden mennyiségben, de ha válogatni kell, akkor én nem rakatnék bele xenont, (meg tolatóradart,) meg gyári CD-t sem, azt utólag szereltetném bele erôsítôstül-hangszóróstul. A gyári fejegységek elég jók, és a feleakkora csili-vili egységekkel ellentétben jól illenek a Volvo feelingbe, nem lógnak ki a belsô tér formatervébôl, és sokkal könnyebb ôket kezelni.
Ami nálam extrák tekintetében kötelezô lenne, az a klíma. Anélkül már nem vennék autót, nyáron egyszerűen halál van nélküle. Ja, és nagyon klassz a tetôablak, nem tudom ez a választott csomagokban benne van-e, nálam a 850-ben nagyon megdobja a térérzetet. Viszont ha nagyon colos vagy, akkor nem tanácsos választani, mert kb. 3 centit levesz a fejtérbôl.