Ez itt az ősrégi Volvo Topik, a néhai Volvo Baráti Társaság, az első hazai Volvo klub melegágya és kemény magja.
A topikot klubtopikká alakítottuk, arra a többitől kissé eltérő szabályok vonatkoznak:
¤ Itt nincs off-topik, alkalomadtán POLITIKÁRÓL is beszélgetünk, természetesen kulturált keretek között.
¤ Ha éppen parázs vitát látsz, az nem jelent mást, mint hogy az egymást személyesen is ismerő kollégák beszélgetnek.
¤ Szeretettel látunk, akkor is ha nincs Volvo a birtokodban. Kérdezz bátran, figyelünk :)
¤ Légy türelmes ha nem jön azonnal válasz, a legénység extra segítőkész.
¤ A trollokat, a kekeckedőket, a kéretlen reklámokat rövid úton eltávolítjuk.
Volt szó vmilyen tücsörtöki kajolásról. Nos nekem a jövő szerdán kezdődő progr miatt megint cumulusok vannak fejem felett, de valszeg 12-13 körül a városban csatangolok kisnejemmel, akkor be lehetne iktatni.
A kommunikáció holnap teflonon lezajlik, most aludni térek.
hehe, jó, hogy említed a hibernálást, egy ideig benn volt a menüben, mostanra meg eltűnt. Minden APM, energia-nyamvattság be van kapcsolva, mégsincs ott(pedig volt!!). Emelett hibernálásból csak a w2k-ba tudok visszatérni, nics bootmenü, tehát w98-hoz újra kell indítani a gépet. Azthiszem a Matrox hivatalos drivereivel(nem ß) azért mennie kéne... Nem fogok én ezzel szarakodni, jön helyette NT, újra stabil gépem lesz, ráadásul piszokgyors:)
Keton
szvsz valamit elronthattál, mer nálam gyorsabb, bár mivel ez a szerver verzió, még lassabban bútol, de erre találták ki a hibernálást. Nem köll aztat kikapcsolni. Bolyongj a neten, és meg fogsz hozzá találni minden infót, meg drájvert. Fontos, hogy csak olyan drájjal nyomd, ami direkt hozzá íródott. Vili bácsit ne bántsd, ő csak a dos-t írta, és nem is volt vele semmi baj. Szidd a sok tetü alkalmazottat, akik elveszik Vilibácsi pénzét, oszt szarul dógoznak.
OT,
Ez a verzió professionalnak vallja magát, tehát logikám szerint ez workstation (mit kezdjek otthon egy szerverrel?). elgondolásom alapján végülis semmivel se tud többet, mint az NT (az volt előtte), csak 5 perc míg betölt (Cel466+128 Mb RAM), 3d támogatás jó vicc, fingom nem volt róla, hogy miért ilyen lassú a gép w2k alatt, míg rájöttem, hogy ez a nyamvadt software renderrel nyomja a 3d-t. A G200 driverei csapnivalóak (2D katasztrofálisan lassú, ugye d3d csak emulálva, OpenGL nuku), a gyáriak csontra fagyasztják a gépet. Ezt egyébként már 2x is sikerült elintéznem. Az NT-vel azért ilyen nem volt. Ja és úgy egészben is nagyon lassú (pláne az NT-hez, sőt w98-hoz képest, pedig az ms azt mondja, hogy a w2k gyorsabb)
bocs az offért, nem bírtam ki, újabb idézet billinek a GA-tól: "Die with all your money"
Keton
eccer megmutatom hogy kell win2K-t telepíteni. Kicsit jobb, mint w98, bár attól függ mire használod. Servert, vagy Workstationt próbáltál?
"Lorelei
én, és a barátnőim is szívesen látnánk téged a Baywatch címü filmsorozat főszereplőjeként, íímádunk téged, puszi-puszi
az alsóerdősorutcai ált. isk. 2/b-s lányai"
Ez csak egy idézet volt. Te lóri honnan ismernek ezek téged?
Sok-sok víz kell ahhoz, de tudok. Én legalább úszni tudok. Te viszont tudsz-e repülni, Templar fiam? Amúgy Ikaros-osan gondoltam, max. faggyú + tollak felhasználásával...
Amúgy futni is tudok. Az adagom lecsökkentettem napi 2.5-re mert az izületeim szóltak, hogy 'csak fokozatosan, lore bácsi!'
Frigyes,
szélesebb nem lett... Amúgy van egy-két trükk amit pl. Bolas is alkalmaz colos gyerek lévén a 7-esben, amolyan kagylósra kell venni a figurát. A volvo ülések frankón állíthatóak össze-vissza (eleje hátulja külön külön, gerintámasz, etc.), elejét egy kicsit fel kell emelni, slussz. A tető baromi mélyen van, lőrésből kukucskálsz, bár ez szvsz amiatt is feltűnő mert a vectrában baromnagy szvédő van...
Trizzy,
hámondom, hogy levizsgázott! Négyes lett a lelkemnek :-)
Ma derült ki, hogy megyek 9 napos gyakorlatot vezetni a Balcsira, jövő héten szerdától. Nélkülözzük egymást, hüpp-hüpp...
173/72. Egyébként nem volt annyira szűk, csak én nagyobbat vártam a külső
méret alapján. A mostani autóm (Almera) sem szűkebb, viszont egyértelműen
kevésbé masszív (ajtók, stb.). Tehát jól el lehet férni benne a mi méretünkben,
ezzel nincs gond, csak ha váltok, nagyobbat szeretnék a mostaninál minden tekintetben.
Váltani pedig fogok, mert Volvo az Volvo.
Amiben ültem, az még a régebbi változat volt, az újabb hosszabb, szélesebb, tehát
valszeg több hely is van benne. Nekem az ülések tűntek még keskenynek.
Lebeszélni semmiképpen nem foglak, legfeljebb irigyellek érte, hogy neked már van (lesz)
Volvod.
1. Xenonlampa ejtve. Nem tudtam, hogy ez az a kek ize. Nem akarok ejjel ugy kinezni mint egy eletveszelyes BMWs. Nem celom, hogy feljenek tolem... :-)
2. Tolatoradar ejtve. Majd ha nagyon hianyzik veszek. 30k-ert van a Conrad elektronikai katalogusban. Regebben lattam olyan visszapillanto tukrot is egy hong-kongi katalogusban, aminek a sarkaban irja ki a tavolsagot a mogotted levo targytol.
3. Radio: ezek az utolag beszerelt dolgok elegge megbontjak a muszerfal egyseget, nem? Meg nekem is tetszik a Volvo radion, hogy nincs tele gombbal az egesz, hanem egyszeruen kezelheto, megis mindent tud, amit kell. Nem szeretem a szazgombos radiokat, ahol allandoan tapogatozni kell a csatornavaltashoz. A fancy kinezet sem erdekel, ugyse nezegetem. A zajcsokkento, navigaco ilyesmi erdekelne, lehetne is hasonlo arban szerezni ilyen radiot, de tenyleg sajnalom a szep muszerfalat megbontani.
4. Riaszto: A gyari sok erdekeset tud, szoftveresen konfiguralhato. Azt mondtak a szalonban, tudnak hozza pager-t szerelni (ezt fontosnak tartom), meg automata ablakfelhuzot (ezt nem annyira).
Fargo, a klima benne van. Itt a listam meg egyszer a csomagok reszletezesevel egyutt. Meg karpit ugyben nem dontottem, de azt ugyis latni kellene. Hetvegen megyek tesztvezetesre, es ha nem ijesztenek el semmivel, akkor talan meg is rendelem. Ugyhogy addig van meg eselyetek befolyasolni. :-)
Alapár 5,250,000
Luxus csomag 619,700
Állítható magasságú és dőlésű utasülés
Elektromos ablak hátul
Automata klíma
Info center (fedélzeti sz. gép)
Ködfényszórók
Olvasólámpák elöl
Távirányítás a közp. zárhoz
Tempomat
Téli csomag 197,000
Kipörgésgátló
Fényszóró törlő/mosó
Fűthető első ülések
Textil padlószőnyeg
Utasoldali légzsák 0
Bőrkormány 49,500
Könyöktámasz elöl + rakodórekesz 36,000
Lehajtható könyöktámasz hátul 36,000
Riasztó Luxus csomaghoz 99,100
Bornholm nemesvelúr kárpit 99,000
Visby bőr/jacquard kárpit -
Metál/gyöngyházfény 172,200
HU-605 audio, CD, kazetta, rádió 254,800
Telefon-előkészítés ?
Összesen 6,813,300