Ez itt az ősrégi Volvo Topik, a néhai Volvo Baráti Társaság, az első hazai Volvo klub melegágya és kemény magja.
A topikot klubtopikká alakítottuk, arra a többitől kissé eltérő szabályok vonatkoznak:
¤ Itt nincs off-topik, alkalomadtán POLITIKÁRÓL is beszélgetünk, természetesen kulturált keretek között.
¤ Ha éppen parázs vitát látsz, az nem jelent mást, mint hogy az egymást személyesen is ismerő kollégák beszélgetnek.
¤ Szeretettel látunk, akkor is ha nincs Volvo a birtokodban. Kérdezz bátran, figyelünk :)
¤ Légy türelmes ha nem jön azonnal válasz, a legénység extra segítőkész.
¤ A trollokat, a kekeckedőket, a kéretlen reklámokat rövid úton eltávolítjuk.
'Egy csak egy legény van talpon a vidéken... lore'
Hát hapsikáim (és macskám) punnyadjatok csak. nem dolgoztok, mert akkor ébren lennétek és benéznétek a 'söröző'-topikba is (volvo topik). Ifjú korom ellenére konstruktívan építgetem életem, s bár ma sem kerülök 2 előtt ágyikóba, reggel 6 előtt kelek. Ehhez képest ti!!!!!
Bár egy két kollegára vannak tippjeim:
Triz egy kocsmában nyomja nagy arcába a feleseket
fargo végre elaltatta angyali trónörökös kollegát
Templar a hámkirúgás miatt tök kómában, merthogy nemszokása
Bolas agyra gyúr
keton angolul tanul
guruló elbújt a garázsba asszonnypajti elől
Frigyes két meccs=8 sör miatt régóta szunyál
Bond örlődik, pedig belül érzi: 'Nekem Volvo kell!'
Harvester kivett még egy hét szabit, azalatt összedobja az S60 EPROMjait
A többiek az utsó 50 hozzászólásban benne sincsenek! /=%!=%!% Nem találok szavakat!
Most ment az Autómánia: hogy a Megane Breakben milyen gagyi ez a harmadik hátsó biztonsági öv! Ennél töketlenebb megoldást még nem láttam -- a tetôbôl csévélôdik le a 2 db csat, amit 2 helyen kell bekapcsolni. Ez gáz. Miért nem tudták a háttámlába építeni?
Angol könyv:
helyes-helyes, csöpögtetik a hozzáálást az ifjúságba rendesen. De milyen ifjúságba! Vakációban angol könyvet lapozgató ifjúságba! :-)
Go keton, go! :-))))
lore,
a "kis szar" a V70 tetején lévő dobozkára vonatkozott, az autó nincs tele mindenféle dolgokkal, valahol a stábnak&felszerelésnek is el kell férnie. Egyébként pl egy F12-es közvetítőkocsihoz képest tényleg kis szar.
Én nem vattyok olyan gőgös arisztokrata, havonta két nap szabi a sofőrnek is meg a garázsmesternek is jár. E két nap alatt a kertész parkolja le az autókat.
Kérdem én vazzeg: Most nyúzza le a tapló kertészem a lökhárítómat, vazzeg???????
Trizzem:
Mi az, hogy fargo nem olvassa, csak írja?! fargo igenis becsületesen elolvassa az ÖSSZES hozzászólást, akármennyit kelljen is visszalapoznia. Cha!
Bond of the James':
Ugye NEM akarsz tolatóradart venni az autódra? Ez az az extra, ami tipikusan semmire sem jó, baromi sokba kerül, viszont a hátsó lökhárítókba süllyesztett, amúgy randa "pöttyök" a külsô szemlélôvel tudatosítják, hogy ennek a verdának a tulaja biztos "fullos" autót vett, ha még a tolatóradarra is futotta. Szóval szerintem tök felesleges dolog, inkább hasznosabb felszerelésekre költeném az árát. (A gyári extralistán kívül van még egy pár száz oldalas katalógus minden Volvohoz, ami több tucatnyi hasznos, külön megrendelhetô cuccot tartalmaz.)
A Volvokban a hifi, már ami a fejegységeket és a CD-tárat illeti, Alpine gyártmányú, az erôsítôk és a hangfalak Harmann-Kardon-félék. Én a múlt héten jártam a Fillér utcában a Volvo rádiók (és több mindenfajta hifi márka) szervízében, ahol rákérdeztem a Volvo rádióval kompatibilis CD-tár árára: beszereléssel együtt 72k volt. Ez azért nem rossz a márkaszervíz 180k + áfás árával szemben, nem? Mellesleg ugyanazt az egységet kapod meg, csak más az elején a logo, meg a csatlakozó aljzat. Erre egyébként vigyázni kell, a Volvo "valamilyen okból kifolyólag" másfajta csatlakozókkal szállítja a rádióit, mint ami a mezei Alpine-okon van, ezért az Alpine CD-k közvetlenül nem csatolhatók a gyári Volvo cucchoz, meg kell venni hozzájuk egy pár ezer forintos kábelköteget / csatolóakármit. A 850-hez ezen felül, ha "jó" helyre akarja az ember beépíteni a cd-tárat, akkor kell venni egy beépítôkeretet is, ez is csak pár ezer Ft. Nem tudom, mi kellhet még az S40-hez...
Hááát, tényleg nincs túl nagy felhajtás.... Visszatért a nagy meleg, mindenki csücsül a Volvója hátsó űlésén, és a légkondi zúgása közben nézi a foci EB-t... :-)
(a garázsba csak nem jön ki az asszony....)
Guruló
Megfordult a fejemben a Mitsu is, de szeretve utalt fonokomnek az volt, es ez erosen befolyasolja a lelkiallapotomat. Meg azert a Volvo megiscsak Volvo, nem? :-)
A szines katalogusban van Volvo altal adott CD tar (a szalon szerint Alpine), csak az arlistabol maradt ki. Nem ez az egyetlen: a tolatoradar sincs benne (180K).
Törtem a fejem valami frappánsabb bejelentkezésen, mint például:
...a rózsujjú hajnal megérintette homlokom, felpattant a szemem s arra gondoltam,
ma még nem írtam semmit a Volvo topikba.....
de az az igazság, hogy benéztem, mi a helyzet, különben is hétfő van.
F.M.
P.S.:Én is úgy tudom, hogy az 1.8-as a Mitsu GDI-je.