Ez itt az ősrégi Volvo Topik, a néhai Volvo Baráti Társaság, az első hazai Volvo klub melegágya és kemény magja.
A topikot klubtopikká alakítottuk, arra a többitől kissé eltérő szabályok vonatkoznak:
¤ Itt nincs off-topik, alkalomadtán POLITIKÁRÓL is beszélgetünk, természetesen kulturált keretek között.
¤ Ha éppen parázs vitát látsz, az nem jelent mást, mint hogy az egymást személyesen is ismerő kollégák beszélgetnek.
¤ Szeretettel látunk, akkor is ha nincs Volvo a birtokodban. Kérdezz bátran, figyelünk :)
¤ Légy türelmes ha nem jön azonnal válasz, a legénység extra segítőkész.
¤ A trollokat, a kekeckedőket, a kéretlen reklámokat rövid úton eltávolítjuk.
Éljenek a hazai kínaiak! Szerintem, ha leadunk egy rendelést akármilyen volvos cuccra, két nap alatt szállítják. Arra tipikus 100 forintos pólóra ők akármit ráföstenek :-)
Na lassan punnyadok, holnap dél körül viszont leszek! Volvos banda raportra!
Nem akarok incselkedni, de Fargo kolléga már látta és el volt ragadtatva tőle.
Nekem meg dagadt a mellem (Nem csirkemell).
Te kis tudatlan, hát nem tudtad, hogy a gyáli piac mellett van ausztrália???
:o))
lore,
Triznyáknak könnybe fog lábadni a szeme, ha elolvassa mennyire pörögté a zeste.
Az alacsony fordulatos teljesítményvesztés úgy van, hogy a motor fordulatszáma csökken-csökken, a nyomatéka is csökken-csökken, aztán egyszer csak megáll és ekkor már tök gyenge. Tucc követni?
Holnap egyébként végre ne én vizsgázok, hanem vizsgáztatok. Mit mondjak jobb az asztal fiókos oldala.
lore nem irtja ki az 'australo-pitecusokat', mert olyan jámbor mint egy vemhes tehén. Amúgy az őshazájuk nem az auszik földje, vagy tévednék? Sapka legyen! Vagy vérfürdőt akarsz? Csirkefej rul.. szal jeah!
Vasárnap voltam gyáli piacon, de a sapkaárus nyema.Kak tü búgyis,sapkaárus? Lore újra kiirtja az australo-pitecusokat....
De sebaj, akkor nem fog sapkát kapni...:o)))
Szasztok!
Én is bekukk ide, mert holnap a nyaktiló alá vetem agyam tövét.
Projekt menedzsment tárgyam szorul irásbeli kifejtés alá, úgyhogy aszfaltozzatk (szurkoljatok).
(Inkább elbeszélgetnék a vizsgabiztossal egy volvó 960-ról)
:-)))
A délelött voltam a SEAT Mendénél és láttam álmaim 960-asát. A beugró összeget még csak-csak prezentálnám, de a havi törlesztése még deviza alapu hitel estén is meghaladja a családi pótlékos nettó fizumat :-(((.
Pedig 3 literes 24 szelepes volt a lelkem.
48 X 86000 Ft. Brrrrr....
Akinek van havi 86 KHUF félrerakható pénze, annak nem kell a részlet!!!
Na az aranyerem már a nyakamon dobog...
Honapi utirány:Ferihegy - Gyömrői út - Pongrác út - Hungária krt - Árpád híd - Bécsi út - GDF.
Reggel 7.30-kore indulok, aki akar csill-vill alufelnis alekot látni, az érjen utol.
Ha kell akkor a volvó sapka on, de ha meleg lesz, akkor csak a kalaptartón standby.
fargo,
szijja, long time no see... :-) Hogy nem lehet észrevenni Macskát??? Egyes fiam, húzzál a helyedre! :-) Amúgy Macska se vett észre, csakhát mit várjunk a nőktől... :-)
Te tudod mi köll: ECC + kaja ohhh yeah!
Templar,
férfias tekintetek... hehe, kitűnik írásaidból, hogy a köbcentikkel akarsz pótolni valamit... :-)))))) Mondhatnám 1600-al is potensebb vagyok akárkinél vazzeg!
Bolas,
GRATULA!!!! Tudtam, hogy képes vagy rá és szorítottam is! Éljen-éljen!
Triznyákunk, te mikor okozol ily örömöket édesanyádnak?? Mi?? Asszem ezek a kiscsákók lassan, de biztosan legyorsulnak téged, mint T-4 a VVTi-ket vazzeg!
Compubuzik!
Mitől van az, hogy amikor tárcsáz a modem, a gép néha resetel? Na?
Autóbuherálók!
Milyen hibajelenség az, amikor alacsony fordulaton gyengébbenk érzem az autót? Nem hinném, hogy léxűrő probléma, mert a végseb tisztességes...
Frigyes,
én egy csomó árlistán már nem is láttam 70-est, az utolsó szériákat is már csak a 2.4-es motorokkal árulták. Vagy használtban gondolkodsz? Ősszel jön a gyönyörű S60, ez a képeken is látszik.
A 40-es valóban szűköske, kb. mint az A4-es. A faceliftnéál azonban változik a helyzet, a tengelytávhoz is hozzányúltak.
Az 1.6-os harmatos jószág, de léxűrővel + gyertyákkal izmosítva klíma nélkül majdnem olyan volt mint a 2.0 klímával. Joyride-ét próbáltam (tényleg, hol vagy örömök lovagja? :-), és meglepődtem. Szerintem a 2.0T a nyerő, meg persze a T-4!
Szóval, hogy tervezed az Almera lecserélését? Zúzasd be a japcsit, irány a swedishstyle, ikea meg minden...
Azt hiszem, én az S70-re szavaznék, ha kijön úgy a lépés.
Sajnos ez nem tudom mikor lesz, mert vannak olyan dolgok,
melyek jelen pillanatban fontosabbak a jövő megalapozása
szempontjából, mint egy újabb autó. (Végül is az Almera sem rossz, bár nem egy Volvo)
Alább nem akarom adni, inább várok, amíg összejön.
fargo ma du. befordult a Dózsa György útról a Dembinszky utcába. Tagadásnak nincs értelme, láttam, csak tele volt a kezem hideg sörösüvegekkel, így integetés szóba sem jöhetett (az vesse rám az első követ ...)
Bolas,
haj-rá!
Zarquon,
Szerintem is a kétliteres S40 lehet a megoldás (hamár S40), annál is inkább, mert egy ismerősöm szerint 2000 köbcenti felett nem kell indexelni :-))
Templar ma ácsorgott a pirosnál az Üllői úton (mivel 2000 köbcenti felett is meg kell állni a pirosnál:-)) amidőn jobbról balra befordult egy nagyon dögös kinézetű fekete S70. Templar szinte érezni vélte a kormány tapintását, a bőrülés új illatát, a légkondi hűvös fuvallatát, férfias tekintetek fúródtak egymásba Templar összevigyorgott szerencsés (vagy nagyobb gengszter) embertársával és a jelenés tovatűnt, anélkül, hogy a többi pirosnál várakozó, kormányát izzadó tenyérrel markolászó egyéb autókat vezető tömeg megérezte volna a hangulat varázsát.
Még így a visszaemlékezés közben is elfátyolosodott a tekintetem!
újra a felszínre bukkantam, napközben csak a jéggel töltött fürdôkádban bírok létezni. Most kissé elviselhetôb a meleg, bár a billentyűk kezdenek olvadozni és összefolyni...
Még egy hely van, ahol el lehet viselni a meleget, ez a Volvo légkondícionált utastere. Ebbôl is látszik, hogy Volvo rulezkodik. Holnap ki sem fogok szállni belôle.
Most épp nincs sok dolgom, bele kellene vágni a Klub újságjának elkészítésébe. Doki, mi a véleményed? Leülhetnénk és elcsacsoghatnánk a külcsínt és a belbecset illetôen, mondjuk egy jó kis vacsi keretében, Érden. Ideje lenne megküzdeni fél köbméter Colorado Csirkeszárnnyal, ehem...
Büszkén jelenthetem be, hogy megérkezett hősünk az déli városból, ahol szélmalmok ellen volt hivatott küzdeni..
..És ez esetben Don Quijote da la Mancha lovagja győzőtt..
..Még egy utolsó csata az útonálló haramiák ellen június 22-én és..
..Ha így folytatja, a végén még elnyeri Dulcinea del Toboso kegyeit is..
Jóreg. Az autóm éppen megjavult. Elsô, hátsó fékbetét és féktárcsa csere, fényszóró-izzó csere, zöldhártya, és egy komplett külsô-belsô ápolás, mindez közel 100E HUF. Köpni-nyelni nem tudtam. Na mindegy, a lényeg, hogy most már rendben van. Apropó: a VOLVO futóműve elôbb-utóbb némi felújításra szorul. Van ötletetek, hoyg hol érdemes mindezt megcsináltatni? Én a III. kerületben lakom, és nem ártana, ha nem a város másik végén lenne.
a doktor úr
Én elég sokat vezettem ilyen autókat, így talán érdemes egy-két tapasztalatomat megosztanom.
Az S40-es kezd egész kiforrott kocsi lenni, a korábbi váltó- és motorzaj-problémákat orvosolták, meg minden, de sajnos véleményem szerint kategóriájában az egyik legkisebb beltér jellemzi (hiába, biztonságérzetet kelteni nem lehet papírvékony beltéri elemekkel). Viszont nagyon jó, testreszabott kis kocsi. 2 literes szívó és T változatban érdemes elgondolkodni rajta. Az 1.6-os nem egy versenyautó, de nagy sebességnél (200 körül) is meglepően stabil és kényelmes. Az 1.8-ast felejtsétek el, alig megy jobban, mint az egyhatos és bizonyos (nekem) homályos vám- és adó-dolgok miatt sokkal drágább. A dízelt nem szeretem, a GDI-t nem ismerem.
A "régi" S70/V70 párost nagyon sajnálom, hogy levették a napirendről, mivel szerintem a legfrankóbb kocsi volt az egész palettán. Nagyon emberközeli, nagyon visszafogott, nagyon könnyen megszerethető kocsi, családi autónak pont tökéletes mérettel. Hiába szidták a vége felé a futóművét, mint a bokrot, szerintem épeszű embernek nem kell több/jobb. Mivel a már 1993-tól kifejezetten megbízható és kiforrott 850-esre épült, nem kell nagyon magyaráznom, hogy hibátlan, átgondolt kocsi. T5 motorral maga a tökély (szerintem). Az újságírók meg bekaphattyák! Az volt vele az egyetlen probléma, hogy a németek (pfuj!) által "felállított" kategóriákba nem nagyon fért be, mivel pl. az E36-os BMW-nél nagyobb volt, az E-Merdzsónál meg kisebb. De valahogy nekem végig az volt az érzésem, hogy pont ez a leguniverzálisabb, legemberközelibb kocsiméret mind közül. Na mindegy.
Az S80-as már más kategória. Igazándiból biztos van létjogosultsága, de én még legalább 20 évig nem leszek része a célközönségnek... De arra, amire kitalálták, azt hiszem, tökéletes. Nagyon halk és kényelmes. Kicsit zajos a hátsó futóműve. A motorból alig hallani valamit, ezért aztán nálam ki is esett a pixisből (meg aztán egy S80-assal nem nagyon állnak le gyorsulni, hehehe... - bár a múltkor, amikor egy T6-tal büntettem a gyanútlan városlakókat, egy elmebeteg bálna S-Mernyást véletlenül sikerült behergelnem, szégyelltem is magam rendesen, hogy meddig alacsonyodtam... :-) ).
Na jó. Remélem azért némi értékelhető információt is sikerült összehoznom.
Sajnos én is eltűnök nemsokára, de azér még elmondok egyet mást.
Sajna nem nagyon vannak tapasztalataim az S40-el, külsöleg nekem teccik, egyszer mentem egy kört a parkolóban lore anyukájának autójával. Kellemes volt, bár gázadásra nem ugrott úgy ahogy korábban elképzeltem.
Az S70-et még ilyen szinten se ismerem, de nagyon bele vagyok esve, miután nem tartozom a Volvórajongók kombiimádó ágazatához (bár a V70 se rossz). Az S80 túl arisztokratikus külsejű az én egyszerű lelkemnek, az S70 viszont jól megtartotta a 850 karakteres vonásait. Ha csak ezen múlna szerintem S70-nel próbálkoznék.
Az S60-ról semmit nem tudok, de estig ez is változhat.
Bár most józan vagyok, ennek ellenére beszélgethetnénk.
Pl. Miért szidják sokan az S40-est?
A ráncfelvarrás kijavította-e ezeket a hibákat?
Érdemes-e S70-est venni?
Milyen lesz az S60, mekkora, mit tud majd?