Ez itt az ősrégi Volvo Topik, a néhai Volvo Baráti Társaság, az első hazai Volvo klub melegágya és kemény magja.
A topikot klubtopikká alakítottuk, arra a többitől kissé eltérő szabályok vonatkoznak:
¤ Itt nincs off-topik, alkalomadtán POLITIKÁRÓL is beszélgetünk, természetesen kulturált keretek között.
¤ Ha éppen parázs vitát látsz, az nem jelent mást, mint hogy az egymást személyesen is ismerő kollégák beszélgetnek.
¤ Szeretettel látunk, akkor is ha nincs Volvo a birtokodban. Kérdezz bátran, figyelünk :)
¤ Légy türelmes ha nem jön azonnal válasz, a legénység extra segítőkész.
¤ A trollokat, a kekeckedőket, a kéretlen reklámokat rövid úton eltávolítjuk.
Tudom, Te megdolgoz. Én is megdolgoz. Keres sokáig, de nem talál. Azért egy bilgécnyi apukát bevállalnék, csak hogy ne kelljen annyit éccakázni.
Pozicionálás? Ne hanyagold az asszonyot, mer nem kapol vatsorát. Szegény egyedül húzza a lôbórt. (Még mindig jobb, mint ha a Ló Bôr húzná ôtet, nem?) Ha epedez trónörök után, rajta, legyen meg neki. Bár zsenge még korotok, ejráértek arramég.
Én meg a társalgásra való tekintettel felbontottam
egy pincehideg Stella Artois-t. (itt csak én iszom?, meg Templar, aki nem tud hideg sörökkel integetni).
Van egy ismerősöm, apuci butikos, érettségire ajándékvadiúj kabrió, majd elleszel itt mellettünk fijjam, vagy kapsz egy boltot.
Ez loreéknál nem is volt nem is lesz. Ezért nincs saját autóm, ezért kell dolgozni is az élet extráiért. Ez így van rendjén, néköm is jobb így...
Szakmámból kifolyólag elsőp a korrekt pozicionálás: lorené tőlem jobbra, 3 méterres húzza a lóbőrt. Ja, és megint terhes lett egy ismerős csajszi: nagy a tereh a vállamon! :-))
lore: Nem feltétlenül új, legyen inkább jó.
Egészen őszintén: A cégemnél nem állok rosszul, úgy néz ki, hogy jövőre Rt lesz belőle és beszállhatok némi % erejéig. Emiatt nem tudom, hogy mennyi pénzem lesz autóra, az is lehet, hogy semmi, de ezt meg kellene lépnem, meeeert
ez az út vezethet
Volvo hegyekhez.
(még rímel is).
Nekem egy nagyobb jobban tetszene, de drágább is lenne.
Ha engem kérdeztek: fekete S70 (férfias könnycseppel), 2.4T, 2-3 évesen.
fargo,
lehet, hogy nem tudtad? Az S60 és a V70 egy kategória! Tehát 2M különbség ritka lesz, ahhoz nagy ccm és felszereltség-különbség is szükségeltetik...
lore:
Aztat nem Rád értettem, hanem általában az interneten punnyadó bitagyú aranyifjakra. Rád ez nem mondható, mert:
- Nem vagy ifjú. Akinek ott figyel az asszony a háta megett, az már vén mint a föld.
- Nem vagy bitagyú. (Hexa rulez.)
- Nem vagy punnyadó.
Templar:
Nem Jókaji, annyira azért nem veretes. Ponyva, mint mondottam volt. (Na jó, annyira meg nem verettelen, szóval amolyan ifjúsági regény, a jobbik fajtából.)
'...az interneten punnyadó bitagyú aranyifjak...' Csibate, fargo. Csibate! Erre az aranyifjúra lore ugrik. Vigyázzá mit böszélsz, az aranyifjúnak jelentése is van. Ismerek ilyet...
Ja, ez megfontolásra buzdít, az S60. Ha az új V70 T5 10M, akkor egy jól motorizált és felszerelt S60 nem lehet több mint 8M. Mérete kielégítô lesz, úgy hiszem, s 200-250 lóerô elégséges a feelinghez is...
Vajon akkor az S70/850 ára jelentôsen le fog esni?
Áruld már el, hogy új autóról beszélünk-e? Mert akkor mindenképp meg kell várni az S60-ast. Amúgy az S70 más kategória, jobb autó, még ha az alapkoncepció régebbi fejlesztés is. Nagyobb, kényelmesebb stb. Még nehezebb is, én csak Trizzyvel kakaskodtam, hogy helyreállítsam agyában a dimenzióviszonyokat...
Ukrán tómácsot arra a zesetre kerestem, ha lore nem ad diplomatikus válaszot, és aszongya, na ja, csaki sopel. De nem.
Én 33 vagyokleszek.
lore:
Hijába keresed, ez nem az interneten punnyadó bitagyú aranyifjak korának felületes firkálmánya, amolyan igazi Delfin Könyv, veretes ponyva. Magyar szerzôtôl, ja. van benne hajó, úgy híták, 'Jadran', azaz boros tyán.
A szívembe forró ólmot forgassatok (lore aki nem annyira humán, persze az átlagnál annyirább).
Szóval: a vectra melyet hajtok, egy 'A' vectra, sokkal inkább pure machine mint az új. Ennek köszönhető, hogy majdnem egy másodpercet ver rá százig, evvel csak a különbésgre utalok, nem én vagyok a piros lámpák császára...
Egy 2.5 lieteres V6-os motor hangját, mormogását, beindítását nem lehet csak úgy lóerőben mérni. Ha lenne 'B' vectra turbo, akkor azt a T-4-el össze lehetne hasonlítani.
Minél újabb egy autó, annál sablonosabb. Igaz ez a volvokra is. A vectrákra hatványozottan, de akkor se hasonlítsuk a maracuját a marhagulyáshoz, 6 hengert a 4-hez.
No bilagit no cry. Imodium nem rulezkodik, most befelé robbanok.
fargo,
kinek mérhetetlenül elege lett, tele van a balzsebe, hótzipôje, tökke és a burája, utálja a fél világot, el akar bujdokolni, T5-öt eladja és vesz helyette Tavriját, mert mindenki vele tol ki, és különbenis a zannyapupposát. (Aki ez utóbbit megfejti, származását illetôen, az vendégem vacso-ra.)