Ez itt az ősrégi Volvo Topik, a néhai Volvo Baráti Társaság, az első hazai Volvo klub melegágya és kemény magja.
A topikot klubtopikká alakítottuk, arra a többitől kissé eltérő szabályok vonatkoznak:
¤ Itt nincs off-topik, alkalomadtán POLITIKÁRÓL is beszélgetünk, természetesen kulturált keretek között.
¤ Ha éppen parázs vitát látsz, az nem jelent mást, mint hogy az egymást személyesen is ismerő kollégák beszélgetnek.
¤ Szeretettel látunk, akkor is ha nincs Volvo a birtokodban. Kérdezz bátran, figyelünk :)
¤ Légy türelmes ha nem jön azonnal válasz, a legénység extra segítőkész.
¤ A trollokat, a kekeckedőket, a kéretlen reklámokat rövid úton eltávolítjuk.
csatlakoznék az elôttem szóló Templar Mesterhez, miszerint ha valaki esetleg szeretne építô jelleggel segíteni a Klubon, akkor ne a távolból üzengessen, meg morcogjon a bajsza alatt, hanem esetleg jöjjön el egy találkozóra, vagy keresse fel Elnökünket, esetleg jelentkezzen be itt, a topicban, és tegye meg észrevételeit. Amíg csak üzenget, addig nem hiszem, hogy komolyan fogjuk venni, ráadásul nem is ér el hozzánk igazán az üzenet. Szóval lehet jönni és segíteni...
Mellesleg Elnök Úrral karöltve holnap lesz jelenésünk a Volvo Autó Hungáriánál, az Ivanicsnál találkoztunk legutóbb a Cég PR-os emberével, ô invitált egy beszélgetésre.
Hamarosan el is fogjuk kezdeni a "periodika" elsô kiadásának tervezését, ugye segítesz, doki :-)
Ezen kívül nem hiszem, hogy a klub csak egy szűk társaságnak szólna. Nyilvánosságot egyelôre igazán csak itt kap (jobb híján, de nem sokáig), no meg a találkozókon. a "200-asok" nem nagyon látszanak, ha jól sejtem nincs olyan nyilvánosan nyüzsgô fórum, ahol ennyit zsezsegnének, mint mi. Tudom, ennek a fórumnak a hangvétele nem mindig idomul egy konzervatív márkáról kialakult képhez, valószínűleg a megállapodott, idôsebb korosztály nem nagyon értékeli a sok "sakált" meg "vazzeget" meg "qsst". No de mi, itt, ilyenek vagyunk, a Klub majdan elkészülô honlapján valószínűleg nem fogunk letegezni mindenkit...
Minthogy tudom, hogy te tudod, hogy én mit csináltam olyan idős koromban, mint te, ez a kijelentésed olybá tűnik, mintha azt próbálnád meg burkoltan megjegyezni, hogy ÉN nem tudom a dolgok jó oldalát felkutatni.
Jóvanna! Apropó: egy fiatalember keres 24?-es VOLVO-t '90-es évjáratút, vagy fiatalabbat. Sok jóban nem reménykedhet, de hátha. Jelkezni: nálam.
a doktor úr
'Pusztul a világ.'
Nade Harvey! Egy kicsit optimistábban álljunk a dolgokhoz kéremszépen. Már rég kirepültem volna 'zsé'-t keresni ha nem tudom a dolgok jó oldalát felkutatni.
Kívánom, hogy 2 éven belül vegyél egy S60-ast! :-)
ÁÁÁÁRGGGGHHH!
Szerdán utazom kilencnapos melózásgyanántel. Erre most szólnak, hogy ha nem adok le még ezer papírt meg kérvényt az őszi ösztöndíjamhoz akkor koppanás lesz, vagy maradok itthon vagy befiztek 1600 Eurot (kb. 1600 USD). Hát vazzz! Holnap ugrik a majom egyik fele a vízbe, márminthogy a ma összecsapott anyagom megfelel-e a nagykutyáknak.
Ebbe a napba se fér be a közös kajolás, este családi vacsi, leendőbeli sógornő érett lett...
Hát lehet, a cm3 függvényében nem ismerem a vámrendelkezéseket. Csak azt látni, hogy a német kereskedő áraihoz képest úgy változnak az Ivanix árai, mintha egyre jobban növelné az árrásést: Egy alapmodell falura a csóróknak, aki meg jobbat akar, az majd kipengeti a nagy zsetont jól:
S40
1.6l 138FT=1 DEM
2.0l 155FT=1 DEM
2.0T 158FT=1 DEM
Na most nem hiszem, hogy a vámszabályaink a 2literes modellek esetében a turbó esetén magasabb tarifát írnának elő, ebből is látszik, hogy az Ivanix progresszív árpolitikát folytat. Ha mégis volna valami adózási differenciálás, nyitott vagyok ellenvéleményekre.
Ez szvsz a honi adó ill. vámrendszerek miatt van így.
Szerintem a volvokra amúgy is vámkedvezményeket kéne adni, vegye a jónép, akkor nem fogyna úgy a nemzet. Meg nem lenne olyan ideges. Meg lenne esztétikai érzéke. Meg mindenki f*szagyerek lenne! :-)
Nem! Ez egy drága autó. Ha bekopiznám a kategória-társainak adatait, akkor kiderülne, hogy mindenki rabló. Meg az ingatlanok is drágák, meg a parizer ára is felment. C'est la vie...
Hát azért nem hiszem, hogy ennyibe kerülne plusz 400ccm.
Szerintem 1,6-al az S40 (nem is tudom, 1350 kg az üres súlya?) elég alulmotorizált. Az adó ugyanannyi az 1,6-ra is mint a 2,0-ra.
Hát én 2.0-s motorral venném azt a kocsit, szerintem egy akkora kasznihoz már jobban illik egy 2000-es motor karaktere. Persze a kibicnek semmi sem drága :-) De akkor is. Mennyivel kerülne többe?
Köszi majd megnézem. Ja azt nem tudod véletlenül, hogy a kormányszervo hidraulikaolajat milyen időközönként kell cserélni? Már csak azt nem cseréltem ki mióta nálam van a kocsi.