Ez itt az ősrégi Volvo Topik, a néhai Volvo Baráti Társaság, az első hazai Volvo klub melegágya és kemény magja.
A topikot klubtopikká alakítottuk, arra a többitől kissé eltérő szabályok vonatkoznak:
¤ Itt nincs off-topik, alkalomadtán POLITIKÁRÓL is beszélgetünk, természetesen kulturált keretek között.
¤ Ha éppen parázs vitát látsz, az nem jelent mást, mint hogy az egymást személyesen is ismerő kollégák beszélgetnek.
¤ Szeretettel látunk, akkor is ha nincs Volvo a birtokodban. Kérdezz bátran, figyelünk :)
¤ Légy türelmes ha nem jön azonnal válasz, a legénység extra segítőkész.
¤ A trollokat, a kekeckedőket, a kéretlen reklámokat rövid úton eltávolítjuk.
Ukrán tómácsot arra a zesetre kerestem, ha lore nem ad diplomatikus válaszot, és aszongya, na ja, csaki sopel. De nem.
Én 33 vagyokleszek.
lore:
Hijába keresed, ez nem az interneten punnyadó bitagyú aranyifjak korának felületes firkálmánya, amolyan igazi Delfin Könyv, veretes ponyva. Magyar szerzôtôl, ja. van benne hajó, úgy híták, 'Jadran', azaz boros tyán.
A szívembe forró ólmot forgassatok (lore aki nem annyira humán, persze az átlagnál annyirább).
Szóval: a vectra melyet hajtok, egy 'A' vectra, sokkal inkább pure machine mint az új. Ennek köszönhető, hogy majdnem egy másodpercet ver rá százig, evvel csak a különbésgre utalok, nem én vagyok a piros lámpák császára...
Egy 2.5 lieteres V6-os motor hangját, mormogását, beindítását nem lehet csak úgy lóerőben mérni. Ha lenne 'B' vectra turbo, akkor azt a T-4-el össze lehetne hasonlítani.
Minél újabb egy autó, annál sablonosabb. Igaz ez a volvokra is. A vectrákra hatványozottan, de akkor se hasonlítsuk a maracuját a marhagulyáshoz, 6 hengert a 4-hez.
No bilagit no cry. Imodium nem rulezkodik, most befelé robbanok.
fargo,
kinek mérhetetlenül elege lett, tele van a balzsebe, hótzipôje, tökke és a burája, utálja a fél világot, el akar bujdokolni, T5-öt eladja és vesz helyette Tavriját, mert mindenki vele tol ki, és különbenis a zannyapupposát. (Aki ez utóbbit megfejti, származását illetôen, az vendégem vacso-ra.)
Amikor autót kellett választani akkor az A4 is képben volt, tetszett. Így visszagondolva kicsit hűvös jelenség, de szerintem szép. A fő ellenérv a lopandóság...
(Amúgy még a 156-os volt a 3. alternatíva, azt nem féltettem volna tolvajoktól, csak sajna pindurkább mint a 40-es, lore meg nagyobbacska)
Templár, Felhők Lovagja, virtuális Meta Griffmadár!!!
Tán ittam, tán torgok, de ily beszédek hallatán kedvem szottyan magasröptű
társalgásba bocsátkozni hozzám hasonlatos elmékkel, melyek oly szabadon szárnyalnak,
mint tollakkal borított társbérlőink e Földön.
Szóval szerintem az S70 sedan eleje és hátulja nincs összhangban egymással. A hátsó traktuson a lámpák környékén szvsz látni, hogy facelift és nem original design termékről van szó... Persze így is sokkal szebb mint másakárminemtommi...
Voltunk ma este Oya Bunnal sárkányt eregeteni, volt jó szél, nagyrulez telihód, sötéted és szentjánosbogár, meg OyaNé fejemajdnemlevágmadigzaggal eksön. Szóval királyság volt.
Oya T'Oyata hátsófertálya megrövidultettetett némi Corzsákkal való találkoztatás mián, ezenkifolyólag megállapíthattam:
- T'Oyata nem papírból vanik,
- Még mindig nem zörög, pedig nagyot kapa,
- De Volvo rulezkodik inkább.
Mindezt heveny pizzamérgezés után, némely gyógyszeres seggédlettel.