Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

szdaniel Creative Commons License 2007.10.16 0 0 2189
Teljesen egyetértek. Kimondottan csúnya a hátsó ablaktörlő az Octavian. Igaz, én sedan párti vagyok, egy sedanon pedig nincs hátul ablaktrörlő. :)
Előzmény: no79 (2184)
Papka11 Creative Commons License 2007.10.15 0 0 2187
A hátsó ablaktörlő nekem is csak parasztvakítás. Jól jön majd eladáskor. Az összképet sztem nem rontja.
Előzmény: no79 (2184)
xtremetuning Creative Commons License 2007.10.15 0 0 2186

Neeeeeeeem !

 

Én arra gondolok, hogy ha lenne egy rsem, akkor így oldanám meg.

És egy zsák pénz a zsebemben maradna.....ellenben full megbízható lenne a bicaj.

Én csak a "németmajmolást" nem kultiválom.

 

Elég sok "kinti" neves tuningcég munkáját láttam, módosítottam ahhoz, hogy tudjam mit kapsz mennyiért....

Csak példa :

 

Bentley Continental GT 551 Le gyárilag. Megcsináltam 620-ra. Kértem érte kemény 135 forintot.

Majd miután kész voltam a tulaj megmutatta az ABT-os árajánlatát + 50 lóért 6500 euró.................

Elgondolkodtató......

 

Előzmény: Törölt nick (2185)
no79 Creative Commons License 2007.10.15 0 0 2184
én se rendeltem fényre elsötétedő tükreket, tolatóradart ill. hátsó ablaktörlőt
Az utóbbi véleményem szerint elrontja a kocsi hátsó ívét, az elsötétedő tükröknek örültem volna , de csak esőszenzoros ablaktörlővel lehetett rendelni... a meg nekem nem kell. Édesapám kocsiján is az van és mindig az ellenkezőjét csinálja. mint amit én akarok.
Hasznosabbnak találtam, mondjuk a hátsó palacktartót - a nagy palackok részére- ill. a tempomatot.
Előzmény: Papka11 (2176)
xtremetuning Creative Commons License 2007.10.15 0 0 2183

Szega !

 

Igen, de ezek csereszabatosak.........

Ergo: beszúrsz négy hajtókart, a hozzájuk tartozó dugókkal, az alja rendben.

A tetejét megoldod a befecsikkel, szivattyúval és a turbóval, az is rendben.

Innentől nem tudod annyira meghúzni, hogy ne a hajtásláncod legyen a gyenge láncszem....;

És amíg győr van, addig olcsó alkatrész is van....

Szerinted az mtmes gyerekek hova járnak bevásárolni ?????????:))

Előzmény: Törölt nick (2182)
xtremetuning Creative Commons License 2007.10.15 0 0 2180

Győri tudomásom szerint csak erősítve van.

Ugyanúgy, mint annó a tt-nél...150-180-225..

Előzmény: Törölt nick (2179)
xtremetuning Creative Commons License 2007.10.15 0 0 2177

Az S3 motyóit megfejeled egy normálisan megírt progival és megvan a 310 paci.

Ehhez nem kell az mtm.............bár ha az embernek sok pénze van.....szórja..:)

Előzmény: xtremetuning (2175)
Papka11 Creative Commons License 2007.10.15 0 0 2176

Azért én szorítok, hogy az álom megvalósuljon! (persze ezüstben PPP)

 

"A tesztkocsiban nem volt hátsó ablaktörlő és tolatóradar, ezekl hiányoztak.

Esőérzékelős ablaktörlője volt, szerintem feleslegesen.

Sötétedős külső-belső tükre volt (elektrokróm), ami jó, de pénzt nem adnék érte."

 

Az ablaktörlőt ne sajnáld, nekem van, de nem igazán használom. Tükörből tolatok. Illetve a kocsi használja - ha az ablaktörlő be van kapcsolva, hátramenetnél automatice töröl hátul is. Tolatóradar hiány megszokható. Az esőérzékelőről nekem az a véleményem, hogy inkább majd én törlök, ha akarok. Ne más modja már meg mikor. (e miatt nem szeretem az au. váltót sem - majd én eldöntöm, mikor melyik fokozat). A tükör meg vakítás ellen behajtható (belső), a külsőből még nem vakítottak - lehet csak nekem olyan a beállítása.

Előzmény: ckerti (2155)
xtremetuning Creative Commons License 2007.10.15 0 0 2175

Már az S3-hoz is más csúcsokat használnak........pedig az csak 260.

Csak a teljesség kedvéért......

Előzmény: Törölt nick (2174)
xtremetuning Creative Commons License 2007.10.15 0 0 2173
Ha nem értesz hozzá, tényleg megjegyzi......................
Előzmény: gulb80 (2169)
xtremetuning Creative Commons License 2007.10.15 0 0 2172
Csúcsokra............:)
xtremetuning Creative Commons License 2007.10.15 0 0 2171
Vagy a közvetlen befecskendezésnek nincs szüksége nagyobb szállított mennyiséget produkáló csúcokra ??? :))))))))))))
Előzmény: xtremetuning (2168)
Papka11 Creative Commons License 2007.10.15 0 0 2170
A tengeren túlról szereztem. A tapasztalatok jók. Jópárszor már megmentett. Persze azért figyelni kell, hiszen 2K-ról nem lehet lelassulni 0,6K-ra bünti nélkül. (ezt persze csak szemléltetésként írtam, de igaz a kisebb tartományokra is, tehát a túl nagy különbségekre vigyázni kell.) Mivel nem EU szabvány, valamelyik radarsávot nem tudja. Talán a KU-t. De ebben nem vok biztos. Végülis nem igazán lényeg, mert radarral már jópár éve nem találkoztam. Vhistlert használok. (asszem jól írtam). A blokkolón gondolkodom, az több időt ad a lassításra. Meg lassan be kell ruháznom egy újba az új típusú lézerek miatt.
Előzmény: gulb80 (2154)
gulb80 Creative Commons License 2007.10.15 0 0 2169
Igen dieselt rendeltem.. szoval akkor szerintetek is ovatosan kene vele banni.. Most beszeltem egy emberkevel aki ilyen chip tuningokkal is foglakoznak es azt mondta hogy nem biztos hogy jot tesz ennek a motornak mar igy is eleg jol meg van csinalva.
Ha meg szoftvert cserelsz a compba akkor azt megjegyzi es kesobb gond lehet belole..
Előzmény: Törölt nick (2167)
xtremetuning Creative Commons License 2007.10.15 0 0 2168
Szerinted befecskendezőt nem kéne cserélni ????
Előzmény: Törölt nick (2164)
no79 Creative Commons License 2007.10.15 0 0 2166
hűha :)
Előzmény: butcher76 (2165)
butcher76 Creative Commons License 2007.10.15 0 0 2165
na................
butcher76 Creative Commons License 2007.10.15 0 0 2163
http://imgfrm.index.hu/imgfrm/8/6/4/9/THM_0003438649.jpg
gulb80 Creative Commons License 2007.10.15 0 0 2162
Igen a gyari progit utik felul.. a kerdes csak az, hogy nincs ez a motor mar igy is tulzottan kieelezve biztos nem teszi tonkre a hengerfejeket ez a huzas?:(

nah de mig garos nem igazan erdekel:) bejaratas aztan megnezzuk mit tud a kicsike..
Előzmény: fistic (2161)
fistic Creative Commons License 2007.10.15 0 0 2161
tudtommal nem tuningolnak hanem kész progikat ültetnek be. Az megnem olyan...
Előzmény: gulb80 (2159)
gaba01 Creative Commons License 2007.10.15 0 0 2160

Szeva! Én is beszéltem anno ezzel a BSR céggel ill. a magyarországi képviselettel. Ha jól emlékszem Ivanics Kft . Ha gondolod dobj 1 mail.-t  megtaláltam a mobilszámot is!

Nem akarlak elkeseríteni, de 1 kisebb vagyonba kerül a művelet, mivel a feltöltő kütyüt is meg kell venned hozzá!

Előzmény: gulb80 (2159)
gulb80 Creative Commons License 2007.10.15 0 0 2159
Movar es Gyor kozotti fouton hajtottam meg a kocsit 180as tempoval a kanyart rohogve vette meg meg se moccant a kaszni:) AHHH imadtam.

Tudom beteges a dolog de most neztem egy jo chip-et:)

http://sv.bsrab.se/products/t1222/

Ezek nem tunnek koklereknek:) lehet kicsit jobban utanna tapogatozom...
Előzmény: ckerti (2158)
ckerti Creative Commons License 2007.10.15 0 0 2158

Igen, nagyon meggyőző volt az a motorerő és az a dinamizmus, valamint útfekvés, amit a kocsi mutatott.

 

"Sajnos" az úton a párom is bennt ült a kocsiban, így a kanyarsebesség korlátozva lett...

Előzmény: gulb80 (2157)
gulb80 Creative Commons License 2007.10.15 0 0 2157
Ckerti:))

Akkor ezek szerint nagyon megyozott!!!!
En nagyon picit tudtam vezetni a kocsit de azt az elvezetet amit az a 350nm-er ad:) hat nem tudom mihez lehetne hasonlitani.

Ezzel a hettel mar csak 7het:)
Előzmény: ckerti (2155)
tszabi Creative Commons License 2007.10.15 0 0 2156
Én gondolkodom a detektor-blokkoló beépítésén, de még várok, mert az idén felavatott lézeres mérőket még csak 2-3 detektor tudja blokkolni.
Állítólag az ősszel még 2 blokkoló megjelenik ezzel a funkcióval.
Bővebbet a detektoros fórumban lehet olvasni.
Előzmény: gulb80 (2144)
ckerti Creative Commons License 2007.10.15 0 0 2155

Sziasztok!

 

A hétvégén nálam volt egy dízel, limousin RS tesztautó kölcsönbe.

 

Először is egyetértek butcherrel, versenykék rulez!

Igaz, hogy megosztja a családot (nálunk pl. csak nekem tetszik :-)), de szerintem nagyon klassz.

A fekete túl kényes, a szürke sablonos, a fehér kicsit alulpozícionál, a sárga hivalkodó, a piros, hát...

(persze ez magánvélemény, én így érzem, de nem akarok megsérteni senkit)

 

A felszereltséget át kell gondolni.

A tesztkocsiban nem volt hátsó ablaktörlő és tolatóradar, ezekl hiányoztak.

Esőérzékelős ablaktörlője volt, szerintem feleslegesen.

Sötétedős külső-belső tükre volt (elektrokróm), ami jó, de pénzt nem adnék érte.

17'-es kerekek voltak rajta, ez nagyon tetszett, nekem megfelelően sportos volt, de -talán- nem túl kényes. Így is minden járdaszegély melletti párhuzamos parkolásnál fél métert elhagytam :-))

 

A belső tér szuper, a kárpitozás nekem nagyon bejön, a kedvencem a szürke alcantara betét. A gyerek az ülés háttámláját nyugodtan rugdoshatja, az sima bőr, egy mozdulat a tisztítása.

 

A menetteljesítmények:

Sikerült péntek-szombaton városi forgalomban, vasárnap hosszú távon tesztelnem.

Minden úttípus és minőség szerepelt.

 

Városban a kirobbanó erőt komoly fegyelemmel lehet kordában tartani, de kis odafigyeléssel és tanulással lehetséges, csak érzékeny jobb boka kell hozzá.

A fogyasztás 8 l körül volt, és 70 km után -bár nem tudom, az előző kiégetés mikor volt-  "kiparancsolt" a kocsi a főútra, hogy "kifüstölje" magát.

 

Vasárnap Győr-Miskolc, 300 km autópályán. Átlagsebesség 130 km/óra egy gyors budapesti átkelésssel, negyedóra győri "tötymörgéssel", a pályán 180 tempomattal. Átlagfogyasztás 8,7 l/100km. Kb. annyi, mint a saját 1,6 MPI-m 150-160 utazóval, sokkal gyengébb rugalmassággal.

 

Miskolc-Borsodnádasd 72 km, 1 óra, 6,1 l/100km fogyasztás. Sebességhatárok betartva, mert nagymamát vittük haza, tehát előzgetés kizárva.

 

Borsodnádasd-Győr. 265 km, ebből 180 km autópálya. 25-23-21 főutakon (a számozás egyben javuló útminőséget és csökkenő kanyargósságot is jelez) 80 km erős forgalomban, nagyjából a 100-110 km/óra sebességtartományban, néhány -igazán villámgyors- előzéssel. Ezen a szakaszon a fogyasztás 6,3 l/100km.

Autópályán nagy forgalom Pestig, majd kisebb forgalom Győrig, az M1-en 180, az M3-on hullámzó sebességgel. A végére az átlagfogyasztás (265 km-re) 7,9. Ez majd egy literrel jobb, mint a sajátomé hasonló sebességgel.

 

A teljes teszt, kútnál számolt átlagfogyasztása 8,4 l/100km.

Természetesen ebben rengeteg "élvezkedés" volt, céltalan gyorsulgatás, egy-két ismerős megautóztatása.

Normál használattal ez lejjebb szorítható, tehát elmondható, hogy a dízel RS jobb menetdinamikával, nagyobb tartalékokkal kedvezőbb költséggel üzemeltethető, mint egy 1,6 MPI OII limousin, mert annak az átlagfogyasztása hasonló utakon, hasonló használattal 8,5-8,6 körül alakul.

 

Mindamellett sajnálattal kellett megállapítanom -és hiába számoltam át újra és újra-, egyenlőre nekem nem fér bele a költségvetésembe az RS beszerzése.

Talán majd, ha veszünk az asszonynak egy kocsit a városba és megnő a fizetésem, vagy nyerek a lottón és már nem számít az egyszeri bekerülési költség, akkor.

 

Addig marad egy álom.

Egy szép, versenykék álom.

gulb80 Creative Commons License 2007.10.15 0 0 2154
Tudom hogy itthon nem tiltott.. en arra gondoltam, hogy szemelyes tapasztalatod van e vele.. meg ha igen hol vettel es mit.
Előzmény: Papka11 (2153)
Papka11 Creative Commons License 2007.10.14 0 0 2153
Nincs semmi különös a dologban. A használatuk sem tiltott nálunk. Csak nem szabad gagyit venni. Egy blokkolón én is gondolkodom. Vigyázni kell vele, mert egyes országokban tiltott  a használatuk.
Előzmény: gulb80 (2150)
Zolkobatyo Creative Commons License 2007.10.14 0 0 2152
Egyedül ez nem tetszik a octavia rs-ben,h nagyon szarul leolvasható a kmórája.
Előzmény: butcher76 (2137)
ApolloBSG Creative Commons License 2007.10.14 0 0 2151
Elvileg 10%-ot csal az óra... Ugye így védekezik a gyár, hogyha azt mondja a delikvens, hogy ő óra szerint 110-el ment, holott 120-al. De az óra szerinti 110 az kb 104-105 a valóságban.
Előzmény: butcher76 (2145)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!