Ez a topic azoknak van,akik nem tudnak/nem akarnak írni a zártkörű topicba.Ide jöhet a Hajdú volánról és a DKV-ról infó,kép,kérdés,egyszóval bármi:-)
Ha tetszik a topik akkor jó szórakozást,ha értelmetlen,akkor elnézést kérek,és tessék törölni nyugodtan.
Minden esetre jó szórakozást kívánok!:-)
Attól függ melyik vágányon áll a villamos. Másrészt ha már a hibákat vesézzük ki, annak a végállomásnak ott semmi értelme. A Böszörményi út mellé kellet volna építeni.
Egynás mellet van a 2 menetrend ha valaki nem figyel elnézi. Jobb lenne ha visszacsinálnák az erefeti indulási helyett. Volt olyan busz ami betolatott a pihenőhelyről hogy ne keljen egy kört mennie.
Dóberdón az új leszálló hely. Előtte lévő csuklós éppen indulóban az új indulási helyen.
Közös fedett váró a villamossal. A képen látható busz az előbbi képen látott indulóban gyakorlatilag 2-szer megkerülte a forgalom irányító helyett mert először a pihenőhelyről állt be az indulóhelyre.
A villamosmegálló távolban. Szerintem ott fog megállni a villamos vagy a közös peronnál? A táblán a 10-es menetrendje 2-szer van fent mert mind 2 irányba betér.
A villamosnál 2 kijelző van. Az egyik megy "Figyelje a menetrendet" kiírással.
A sínek túloldalán 2 buszmegálló tábla áll távolban az új jelzőlámpa világít. Lehet ezek a józsai buszok leszállóhelyei lesznek hogy egyből átlépjenek a villamosra az utasok?
Dkv térképet nem akarnak csinálni? Máv-nál már létezik ilyen szolgáltatás meg lehet nézni hol jár a vonat. Azt hittem fejlesztették hogy beirom honan hova és kidobja a lehetőségeket ez az utvonalterv.hu meg tudja csinálni.
Olvastam más oldalakon, hogy lesznek jegy- és bérlet automaták a városban. Ezek a szerkezetek majd merre lesznek a városban, mikor lesznek kihelyezve, mikortól lehet majd használni őket.
Nem kell újra szerkeszteni az egészet, mert az adatbázisból állítja elő a tartalmat. A menetrendi változásokat tudnia kell kezelni. Igaz, csak korlátozottan, de a mi rendszerünk is tud menetrendváltást kezelni.
Sziasztok! Hamarosan tervezem hogy Debrecenbe látogatok fényképezés céljából. Abban tudnátok segíteni, hogy a troli vonalakon csúcsidőben hány jármű közlekedik, illetve külön-külön vonalanként mennyi vagy egymásba átszerelve járnak a 2/2A/3/4 között?
A 3. bekezdés az már tartalmaz információt. Az, hogy honnan van a pénz, a kutyát nem érdekli.
Tényleg lassú kicsit, de ez a legkevesebb. Olyat viszont nem találtam, mint a DERKE-nél, hogy egy adott megálló buszait sorolná adott időpontban. Csak adott viszonylatot jelenít meg egy megállóban, de az eddig is volt. Szóval összességében a semminél több, de a DERKE oldalánál sokkal kevésbé használható. Az a tény, hogy ez pénzbe került, a DERKE-é meg ingyért készült(?) rávilágít, hogy milyen rosszul vannak az erőforrások elosztva. Szóval olyan DKV-s ez is.
Írnék én szépet és jót is rólatok fiúk, de így nehéz!