A topic célja a BMW motorkerékpárok tulajainak és azoknak a szimpatizánsokanak az összefogása, akik szeretik ezt a motormárkát.
Szinte hihetetlen, hogy nincs ilyen Topic még!
Eladó egy Michelin Anakee Adventure páros. Az első 110/80-19 DOT 0421 középen kb 5 mm. A hátsó 150/70-17 DOT 2019 középen nagyjából 7 mm.45 ezer Ft a pár
sajnálattal olvasom és látom az elcsúszás kapcsán beszámolód, ne érts félre, de ha gondolod van Új állapotú gyári alu. szelep dekli védőm Adv. DOHC-re való, az évek alatt begyűjtöttek néhány alkatrészt, ha érdekes lehet írj rám. Üdv: Horpa
Csatlakozva az előttem szólóhoz, ha ráraksz egy 31/11-es szöghajtást(ami a leghosszabb áttétel), gyakorlatilag kidobtad a 6. seb. fokozatot, mert 120 alatt "használhatatlan" lesz, a maga 70 lóerejével.
Jaaa, ott a pont. Van az a nagyon szep 1100r. Csinálnak egy hasonloan szép 1150et, és valami szellemileg visszamaradott rátesz egy meggyvágócsőrt, h jó lesz az úgy. Lehet, aznap mindenki szabin volt, és csak Chris Bangle-találtak meg a formatervező részlegen. (Ha nincs meg a faszi, keress rá, hogy Bangle 7-es) :)
Viszonylag sokat játszottam fogaskerék áttételekkel, én azt tanácsolnám, a GS-nél hosszabbat ne tegyél bele, mert roppant erőtlen lesz. Pl cb500. 15-ös fogaskerék van elöl gyárilag, a 6. rángatózás nélkül 80 alatt nem nagyon játszik. 14-est feltéve 50től gyorsíthatsz, a 100nál tapasztalható fordulat meg 200at változik. A banditom szintén 1 gyel kapott kevesebb fogat elöl, annak az lett az eredménye, hogy indulhattál vele 4.ben, miközben 100 nál 3600 helyettt forgott 3700et. Ezzel csak arra céloznék, alegy áttételnyújtással a fordulatszám nyereség nem olyan nagy, mint az erő vesztés. Ezt majd tcaoe szépen levezeti görbékkel, evolvensekkel és nyíróerőkkel :)
Szeretnélek megkérni, hogy nézd meg az 1100 R-be milyen áttételű hátsó hajtás van. A tányérkerék tetején, a fekete bütyök mögött van beütve. Az enyémbe 34/11 van, és mindenképpen szeretnék egy hosszabb áttételt. Az 1150 Gs-ben 31/11 van, az kb megfelelne, de érdekelnek a típusokhoz való gyári értékek.
Ha valaki másnak van 1100-1150-es széria bármiből (R, Gs, Rt, S, Rs), annak is érdekelne az adata. Kupec mester szerint azonosak a hajtás vég részek.
Jelenleg, olyan 90-ig tudom kényelmesen használni, de egy kicsit kevés ez, a mai forgalmi viszonyok között.
Köszönöm, néztem is, mint esélyest. Egyelőre marad így, míg el nem dől a beavatkozás következő fázisa. Most a próba következik, kíváncsi vagyok párom véleményére, holnap fog először ülni az átalakított verzión.
Úgy gondoltam, hogy középen mindenképpen szét kell vágni, bármit teszek fel, de legalább a rögzítési pontok hasonlóak legyenek, amit csak 2,54 cm-rel kell megemelni. A hátulját már sikerült megoldani, azt hagynám úgy, csak az első részre kellene valami.
Az 1100 R sárvédő egyben van, az nem 2 darabból áll, mint az 1150 r-nél?
Semmi bajom, lassan mentem, de tényleg nagyon csúszott. Volt egy gyári műanyag dekli védő is, az letörött.
Csak címszavakban: Timmelsjoch, Stelvio, Tonale, Trecroci, Missurina, Fazerego, Pordoi, a kevésbé ismertek közül ajánlom a Ziilertaler höhentstrasse-t meg a Panoramica delle Vette-t. Ez utóbbi elképzelhetetlen vezetésű, a vége murvás, bitang jó!
Igen, tényleg jó alap lesz. Ahhoz már kéne a rövidebb gs palalever kitámasztó, és a gs lábtartók, aztán már a gs sztender, és utána a rugók is, így már R 850 GSR lesz.
Egyelőre, jobb híján, visszakerült a sárvédő (a hátsó része nem volt egyszerű), de tervezek hozzá valami fogyaszthatóbbat. Első körben az 1100 R sárvédőre gondoltam, vagy 1200 R. Nincs valamelyik hozzá próbálni?
Egy kb útvonalat bemásolhatnál, mondjuk melyik hágókon voltatok.
Remélem épen maradtál! Azt gondoltam volna, hogy a gyári bukócső többet véd! A Touratechnek van kitámasztó bukócső eleme a henger alá, az talán segített volna.