Keresés

Részletes keresés

T1OK3 Creative Commons License 2022.09.30 0 0 85356

Egy anyagból van, és alakítás nélkül felcsavarozható.

Kéri motornál vette az ismerősöm, volt több is, lehetett színt is választani. 

Előzmény: Stenmark1 (85340)
konyalaci Creative Commons License 2022.09.30 0 0 85355

Eladó egy Michelin Anakee Adventure páros. Az első 110/80-19 DOT 0421 középen kb 5 mm. A hátsó 150/70-17 DOT 2019 középen nagyjából 7 mm.45 ezer Ft a pár

Lbx Creative Commons License 2022.09.30 0 0 85354

Jó, hogy nem esett bajod! A motor sérülései meg nem tűnnek vészesnek.

Előzmény: R100 (85337)
Horpa1 Creative Commons License 2022.09.30 0 0 85353

Szia R100

 

sajnálattal olvasom és látom az elcsúszás kapcsán beszámolód, ne érts félre, de ha gondolod van Új állapotú gyári alu. szelep dekli védőm Adv. DOHC-re való, az évek alatt begyűjtöttek néhány alkatrészt, ha érdekes lehet írj rám.
Üdv: Horpa

Előzmény: R100 (85318)
A_Kupec Creative Commons License 2022.09.30 0 0 85352

Az lehet, de azt a szöghajtást nem tudja felrakni a motorjára ;)

Előzmény: HorváTH 69 István (85350)
HorváTH 69 István Creative Commons License 2022.09.30 -1 0 85351
Előzmény: HorváTH 69 István (85350)
HorváTH 69 István Creative Commons License 2022.09.30 -1 0 85350

Ahogy nézem , a 850C-ben a leghosszabb . 

Előzmény: zöld_I (85349)
zöld_I Creative Commons License 2022.09.30 0 0 85349

Az RT-ben nincs egy még hosszabb?

Előzmény: A_Kupec (85348)
A_Kupec Creative Commons License 2022.09.30 0 0 85348

Csatlakozva az előttem szólóhoz, ha ráraksz egy 31/11-es szöghajtást(ami a leghosszabb áttétel), gyakorlatilag kidobtad a 6. seb. fokozatot, mert 120 alatt "használhatatlan" lesz, a maga 70 lóerejével.

Előzmény: Stenmark1 (85342)
zöld_I Creative Commons License 2022.09.30 0 1 85347

Jaaa, ott a pont. Van az a nagyon szep 1100r. Csinálnak egy hasonloan szép 1150et, és valami szellemileg visszamaradott rátesz egy meggyvágócsőrt, h jó lesz az úgy. Lehet, aznap mindenki szabin volt, és csak Chris Bangle-találtak meg a formatervező részlegen. (Ha nincs meg a faszi, keress rá, hogy Bangle 7-es) :)

Előzmény: A_Kupec (85345)
zöld_I Creative Commons License 2022.09.30 0 1 85346

Viszonylag sokat játszottam fogaskerék áttételekkel, én azt tanácsolnám, a GS-nél hosszabbat ne tegyél bele, mert roppant erőtlen lesz. Pl cb500. 15-ös fogaskerék van elöl gyárilag, a 6. rángatózás nélkül 80 alatt nem nagyon játszik. 14-est feltéve 50től gyorsíthatsz, a 100nál tapasztalható fordulat meg 200at változik. A banditom szintén 1 gyel kapott kevesebb fogat elöl, annak az lett az eredménye, hogy indulhattál vele 4.ben, miközben 100 nál 3600 helyettt forgott 3700et. Ezzel csak arra céloznék, alegy áttételnyújtással a fordulatszám nyereség nem olyan nagy, mint az erő vesztés. Ezt majd tcaoe szépen levezeti görbékkel, evolvensekkel és nyíróerőkkel :)

Előzmény: Stenmark1 (85342)
A_Kupec Creative Commons License 2022.09.30 0 0 85345

Fizikálisan a sajátján kívül semmi sem passzol, mindenképp faragni kell, de számomra optikailag a sajátján kívül, minden jobb.......okoska :))

Mondjuk aki tervezte, az biztos hobby ornitológus volt és benne találta meg a múzsáját :DD

 

Előzmény: tcaoe (85338)
zöld_I Creative Commons License 2022.09.30 0 0 85344

Mentve a jegyzetekbe :)

Előzmény: R100 (85337)
Stenmark1 Creative Commons License 2022.09.30 0 0 85343

Köszönöm!

 

Sokáig vívódtam, hogy a másik R 850 R-t (Comfort) vegyem, ami jobban tetszett, de abból itthon lehetetlen ABS-es verziót kapni.

 

Most van egy szép eladó, de az is olaszból van, ABS nélkül.

https://www.hasznaltauto.hu/motor/bmw/r_850_r/bmw_r_850_r_garanciaval--vezetett_szervizkonyves-18657727#sid=7d281806-901a-4526-a1f1-cf223b8e50d9

Előzmény: zöld_I (85334)
Stenmark1 Creative Commons License 2022.09.30 0 0 85342

tcaoe!

 

Köszönöm a választ!

 

Szeretnélek megkérni, hogy nézd meg az 1100 R-be milyen áttételű hátsó hajtás van. A tányérkerék tetején, a fekete bütyök mögött van beütve. Az enyémbe 34/11 van, és mindenképpen szeretnék egy hosszabb áttételt. Az 1150 Gs-ben 31/11 van, az kb megfelelne, de érdekelnek a típusokhoz való gyári értékek.

 

Ha valaki másnak van 1100-1150-es széria bármiből (R, Gs, Rt, S, Rs), annak is érdekelne az adata. Kupec mester szerint azonosak a hajtás vég részek.

 

Jelenleg, olyan 90-ig tudom kényelmesen használni, de egy kicsit kevés ez, a mai forgalmi viszonyok között.

Előzmény: tcaoe (85338)
Stenmark1 Creative Commons License 2022.09.30 0 0 85341

Köszönöm, néztem is, mint esélyest. Egyelőre marad így, míg el nem dől a beavatkozás következő fázisa. Most a próba következik, kíváncsi vagyok párom véleményére, holnap fog először ülni az átalakított verzión.

Jelentkezek, ha szükség lenne rá.

Előzmény: zöld_I (85335)
Stenmark1 Creative Commons License 2022.09.30 0 0 85340

Köszönöm mindenkinek a válaszokat!

 

Egy az egyben csak 17-es kerékkel passzolna.

 

Úgy gondoltam, hogy középen mindenképpen szét kell vágni, bármit teszek fel, de legalább a rögzítési pontok hasonlóak legyenek, amit csak 2,54 cm-rel kell megemelni. A hátulját már sikerült megoldani, azt hagynám úgy, csak az első részre kellene valami.

 

Az 1100 R sárvédő egyben van, az nem 2 darabból áll, mint az 1150 r-nél?

Előzmény: T1OK3 (85339)
T1OK3 Creative Commons License 2022.09.29 0 0 85339

Szerintem meg igen, jó barátomén is az van! Úgy emlékszem nem alakított semmin, csak csavarozott.

Előzmény: tcaoe (85338)
tcaoe Creative Commons License 2022.09.29 0 0 85338

Az 1100-é sem passzolna.

Előzmény: A_Kupec (85333)
R100 Creative Commons License 2022.09.29 0 0 85337

Semmi bajom, lassan mentem, de tényleg nagyon csúszott. Volt egy gyári műanyag dekli védő is, az letörött.

Csak címszavakban: Timmelsjoch, Stelvio, Tonale, Trecroci, Missurina, Fazerego, Pordoi, a kevésbé ismertek közül ajánlom a Ziilertaler höhentstrasse-t meg a Panoramica delle Vette-t. Ez utóbbi elképzelhetetlen vezetésű, a vége murvás, bitang jó!

Előzmény: Stenmark1 (85330)
dvorcsakl Creative Commons License 2022.09.29 0 1 85336

Sógorom vett hasonlót, de a reklám ellenére csak hátul fűt. Van, hogy fordítva vesz fel. :-)

Amennyiért vette, annyit megér. Én is gondolkodom rajta.

Előzmény: tux (85322)
zöld_I Creative Commons License 2022.09.29 0 0 85335

Van gyári 1150 gs sárvedőm. Azt egy dremellel olyanra vagdalod, amilyenre tetszik, utána csak le kell tüsszenteni szürkére

Előzmény: Stenmark1 (85332)
zöld_I Creative Commons License 2022.09.29 0 0 85334

Jól néz ki!

Előzmény: Stenmark1 (85317)
A_Kupec Creative Commons License 2022.09.29 0 0 85333

Egyik sincs, de szerintem az 1200R-é nem passzolna.

Előzmény: Stenmark1 (85332)
Stenmark1 Creative Commons License 2022.09.29 0 1 85332

Igen, tényleg jó alap lesz. Ahhoz már kéne a rövidebb gs palalever kitámasztó, és a gs lábtartók, aztán már a gs sztender, és utána a rugók is, így már R 850 GSR lesz.

Egyelőre, jobb híján, visszakerült a sárvédő (a hátsó része nem volt egyszerű), de tervezek hozzá valami fogyaszthatóbbat. Első körben az 1100 R sárvédőre gondoltam, vagy 1200 R. Nincs valamelyik hozzá próbálni?

Előzmény: A_Kupec (85323)
Stenmark1 Creative Commons License 2022.09.29 0 0 85331

Hát egyelőre tart, mert mindig igazgatok rajta valamit. Lehet, hogy az 1250 Gs-nek az a baja, hogy végre készen lettem vele :-)

Előzmény: hamvasat (85320)
Stenmark1 Creative Commons License 2022.09.29 0 0 85330

Szép lehetett!

 

Egy kb útvonalat bemásolhatnál, mondjuk melyik hágókon voltatok.

 

Remélem épen maradtál! Azt gondoltam volna, hogy a gyári bukócső többet véd! A Touratechnek van kitámasztó bukócső eleme a henger alá, az talán segített volna.

Előzmény: R100 (85318)
tux Creative Commons License 2022.09.29 0 0 85329

Az 1250-esen van gyárilag USB töltő csati, gondolom az ugyan olyan jó, nem?

Előzmény: zöld_I (85327)
zöld_I Creative Commons License 2022.09.29 0 0 85328

Én még csak 4x voltam, de nem tudom, mennyi lenne abból az "elég".

Előzmény: R100 (85318)
zöld_I Creative Commons License 2022.09.29 0 0 85327

Pont rákérdeztem, nekem pl az irodába fog kelleni. Azt mondta Andris, mindegy melyiket veszed, teljesen ugyanazt kapod. Powerbank kell hozzá.

Előzmény: tux (85322)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!