Manapság nem tudni, hogy melyikkel jár jobban az ember :-)))
Mindenesetre is akkor welcome home, de sajnos az Ön által vázolt problémákra itthon fel kell készülni. Nem tudom, hogy ottkint ez hogy van. de itt sok a kókler
, hozzá nem értő, pedig az Explorer nem túl komplikált.
Ma féltíz magasságában a Hungária körúti dugót elkerülvén haladtam az M3 folytatásán... a Hungária felett elméláztam... és majdnem rossz sávban folytattam utam. Egy Kedves Exploreres :c))) kicsit tövv helyet hagyott (tán látta hogy épp ámulok az alattunk lévő dugórengetegen) és pont befértem. Ez úton is köszömö szépen és bár nehezen hihető, nem vagyok mazsola :c) Köszi mégegyszer. Ja én egy kék V6-os Omegával voltam.
A multkor kérdeztem, miért jön zörgés a motorból. Okosan azt irtam, hogy a légszűrő csere után halkabb. Nagy marha voltam, mert a lánc zörög, és az olajcserével cserélem a légszűrőt, tehát a friss olajjal halkul el. 5-40 es szintetikus olajat használok, nem hig egy kicsit a láncfeszitőnek? Most cseréltem bordásszíjat, (drive belt, vagy szerpentin belt), ha valakit érdekel az eljárás kérdezzen.
Hello, a kocsival kapcsolatban korabban irtam, jelenleg csak arra valaszolok,hogy miert jottem Mo-ba, vagyis haza.Mert 60-eves vagyok es gondoltam az oregsegemet
Koszonom a hozzaszolasokat,kozben kicsivel tovabb jutottam,a computer van ki,es logikus a magyarazat hogy,hogy tortenhetett.A computerbol kijovo vezetek,ami 6v-tal megy a benzin pumpahoz,arra tett 12v-ot egyenesen az aksirol es igy sikerult kiegetni.Most varom hogy uj vagy feljavitott computert megkapjam ami Fl-bol jon,es remelhetoleg tobb karosodast nem tett, es mehetunk vissza az eredeti gondhoz,ami a razkodas, de mar az is remelem kivan talalva, a benzin adagolast controlallo kis computer vezetekek leolvadtak,mert rajthagytak a kipufogoval kapcsolatos csovonn,
mikor a gyertyakat csereltek.Sajnos szaknyelven nem tudom az alkatreszek nevet,de remelem erthetoen magyarazom. A lenyeg,es roviden "trehanysagbol" let a kis gondbol nagy,ami sajnos jellemzo mas agakban is.
Egyebkent idaig,nagyon megvoltam elegedve az Explorerel,es szerintem sem egy tulvarialt auto,csak talan egy jobban odafigyelo es szakkepzett szerelo kell, aki nem csak a markat tartja.
Udv Gulliver2,es majd jelentkezem,miutan tobbet tudok :-)
Sziasztok! A használati útmutatóban olvastam , hogy időnként az üzemanyag szűrőt is cserélni kell , azt tudom milyen típus való bele , de hogyan kell kicserélni, hol van az autóban? Tudja valaki?Cserélt már valaki? Mert a gépkönyv szerint már ez a csere is esedékes lenne! ....
Szia! Igaz, én még csak érdeklődő vagyok, aki egy Explorer beszerzésén munkálkodom, de azért megkérdezném.... megkaphatom?:-) Egyébként, elektronikus formában van meg?:-) Köszönöm előre is! Zsolesz
Sajnos ez van. Itt Mo.-n túlmisztifikálják az amerikai autókat, pedig sokkal kevesebb technikai újdonság van bennük, mint az európaiakban.
Ez az Expi is egy egyszerű darab, nem értem, hogy miért nem lehet megszerelni. Persze lévén, hogy Magyarországon vagyunk arra is fel kell készülni, hogy lehet, hogy már régen megoldották, csak húzzák az időt, hogy minél több pénzt le lehessen húzni a kuncsaftról.
Az OK, hogy onnan indult most a válság, de úgy egyébként miért jött Mo-ra???
Az en sztorim a kovetkezo, van egy 2001 Ford Explorer Sport Trac 4x2 autom, 2003-ban hoztam haza,es attalakitattam a gazrendszerre, kitunoen mukodott ez ev juniusig, ez utan ereztem hogy az egyik henger kihagy,elvittem a Ford markaszervizbe ahol megalapitottak hogy a 4-es henger az,de hogy mi okozza azt nem tudtak megmondani, lehet gyertya,kabel,trafo stb, ezeket mind kicsereltettem egy masik szerelovel, hogy a munkadijjal sporoljak, a problema maradt,ez utan a fuvokat(injectort) is kicsereltuk, a problema maradt, de autogazon tokeletesen mukodott, csak benzinenn razott, miutan a fuvokat csereltuk 2 napig razassal de indult,es miutan gazra kapcsolt siman eroteljesen kitunoen mukodott, a 3-ik nap nem indult,hasznalat utan meleg allapotban,termeszetesen hetvege volt,de az a szerelo aki cserelte az emlitett dolgokat,hajlando volt oda jonni es probalta inditani de nem ment, lehetett erezni hogy nem kap benzint, ezutan megprobalta az aksirol egyenesbe kotni a benzinpumpat, miutan ezt tette az auto megsem nyikkant,tehat az indito sem kapott aramot, ezutan elhuzattuk egy villamossagi muszereszhez aki ismert, JO szakeber, computerrel,tapasztalattal rendelkezo .2 napi probalkozas utan feladta es javasolta hogy vitessem el egy Amerikai auto szakszervizbe,amit megtettem 1 1/2 hete, tegnap hivtam oket, de meg nemtudjak hogy mi a gond, finoman emlitettek ,hogy comuter gyanus, igen minden gyanus lehet,csak azt nem ertem hogy ha a PCM biztositek nincs kimenve,hogy tudta volna zarlatozni a computert? Szoval ez van idaig :-( tanacstalan es mar bizalmatlan vagyok,amerikaba eltem 40-evig es nem volt ilyen gondom.
Kerem velemenyuket, mit tegyek??? Egy igazan hozzaerto szakember nevet es cimet ertekelnem,aki tenyleg ismeri a Ford Explorer 4L -s amerikai kiadasat,
Na, azért az nem lehet egy egyszerű dolog! Mennyi a tömege? 300 kiló?:-) Közben nézegettem hirdetéseket...... volt pofája embernek jó állapotúnak hirdetni egy gépet, és a fotón látható, hogy a bőrülés rongyosra van kopva.... Tragédia!
OFF Egy páran?:-) Szerintem a nagy többség nem tudja...:-) Két éve Arkansasban jártam, Little Rock nevű helyen... Egy party alkalmával sikerült szót váltanom a reprezentatív társaság nagy részével.... Tudod, "tábornoki csevej"..... és a legvadabb az volt, amikor a "honnan jöttél" kérdésre válaszoltam, és az ember hosszas gondolkodás után a homlokára csapott.... "Ja iiiiigen, az ott van Kína mellet balra....":-) ON
Szia! Köszönöm a sok hasznos infót.:-) A vezérműlánc csörgéséről olvastam itt a fórumon korábbi bejegyzésekben. Valójában mennyit bírnak a láncok (ha jól emlékszem 3 van benne) abban az esetben, ha valaki nem "gyilkolja" a vasat? Váltó..... olvastam itt, hogy létezik valami hűtőberendezés a váltóhoz, amit utólag kell (lehet) beszerelni. Eszerint hajlamos túlmelegedésre a váltóolaj? Hogyan tudom megállapítani, hogy nem "főzték" meg a váltót? A kasztni rohadása először a küszöbnél jelentkezik? Alul a fenéklemeznél, vagy az ajtó takarásában? Nézelődöm a neten alkalmas gép után nyomozva, de eddig elég lehangoló volt a kép. Viszont rááldozom az időt, nekem nem sürgős...:-) Azt pedig bekalkuláltam, hogy cirka a vételár felét még plusszban ráköltöm.... Ezt már előkalkuláltam.:-) Viszont már egy ideje figyelem a típust, és.... háááát..... kell nekem egy ilyen jószág!:-)