Így már értem mire gondoltál, egyértelmű szerintem is hogy amelyik tapad az kopik is, nem véletlenül kell pl Forma1-ben is állandóan cserélni a gumikat, viszont 5-6G-vel veszik a kanyarokat...
De ettől még a pirelli lehet hogy jó gumi, szóval én nem vágnám rá kapásból hogy biztos szar mert nem kopik, lehet hogy az alapanyag sokkal jobb minőségű, és kisebb kopás mellett elérik ugyanazt a tapadást... /szerintem/
Kipuff ügyben másképp nem is lehet, nem kell dyno, de a gyújtás-térképet hozzá kell igazítani a megváltozott áramlási viszonyokhoz, sajnos új programot sehol nem tudtak szerezni, ezért ugrott a kipufogóm, ugyanis enélkül a garancia is ugrott volna.. :( pedig már egy tuti Leo VInce evoII dobot sikerült felhajtanom, elég baráti áron, de a Kleomotors-nál a srác sem talált olyat aki garanciavesztés nélkül átírta volna a programot és én sem, a nakedben sem, de még a csiki-begében sem..
Beszéltünk vele guma ügyben és elmondta, hogy 012-est nem tud már szerezni de az utódját a 014-et igen. És hozzátette, hogy mér ezt a "szart" akarom mér nem a pirelli diablo-t mert, hogy ez a miénk hátul van a tesztekben a diablo meg sorra nyeri. De én láttam cimbi busayán ami ugye sokkal gumi zabálóbb mint a miénk, de csak elvileg, mert a diablo 5000km után úgy néz ki mint ha új lenne, az enyémen meg matematikai számításokat lehet már elvégezni ugyanennyi után olyan trapéz alakú a bt012. És mint a hasonlatot írtam" Már pedig a tapadáshoz kopás kell!!!" Ebben is azt vallom mint a kipuff ügyben vagy rendesen vagy sehogysem:-))))
A tavalyihoz képest szarul megy a bolt, így csak max. egy 10 év körüli 125-ösön gondolkodom :((( A pályázás viszont állat jó, de ez a motor nem oda való, meg eZt nem akarom mégegyszer földhöz csapni, még az unokáimnak is mutogatni akarom a garázsban, hogy nézd a papa idejében még benzinnel mentek a járművek, és ilyen szépek voltak, és ezzel vassal a papa volt az istenkirályállatmájercsávó.... :))
"Meg persze elszidta ő is a francba:-) De tudod mit ha a zzr1400-re jó (mert ezzel adják) akkor jó lesz nekem is:-))))) "
Aj de jól megy a bolt pajti! rs mi? pályázunk mi? A guma ár egyébként Mcemrutól származik, ő mondta, hogy 012-t már nem is tud szerezni, és hogy ez az utódja... Meg persze elszidta ő is a francba:-) De tudod mit ha a zzr1400-re jó (mert ezzel adják) akkor jó lesz nekem is:-)))))
Kétszerannyi mint a többi, de az SBK tesztben is azt írták hogy nagyon jó gumival gurult ki a gyárból a Z, ezt én is megerősíthetem. Nemtudom a BT014 mennyiben különbözik, de ha nem sokban, akkor érdemes lehet váltani rá, majd Mcemru-t megkérdezzük. Én azt sem bánnám, ha kicsivel keményebb lenne rajta, mert ha minden jól megy, pályára jövőre venni szeretnék egy aprilia RS-t, azzal ott kiélném magam, ezt meg szigorúan közútra és ésszel, ahhoz meg nem kell profi gumma.
Igen olvastam a Michelinnek van ilyen, de nagyon drága, no meg Michelint SOHA!!! A bt012-re visszatérve olvastad lentebb mekkorát lepődtem, hogy 2szer annyi mint a többi. Nagyon nem egy rossz gumi ez ám szerintem, keményebb keveréket meg biztos nem választok. Inkább idényenként egy új guma mint műanyagok:-)
Semmi extra, eldobtam Szlovákiában, kurvajó szerpentinek, aztán az egyik kicsit viccesebb volt beszűkült az ív vége, én meg túl gyorsan mentem, szinte semmi baja nem lett, bal első idom eltört, visszapillantó+index+farokidom+dekli+egy kicsit az első sárvédő összekarcolódott. Ezenkívül semmi gond velem sem és a vassal sem.
"Ezzel nem tudsz mit csinálni "
Ezért kellene olyan gumi ami középen keményebb a két szélén pedig nyúlósabb, létezik ilyen, de lehet hogy az árából kijön két garnitúra BT012..
Mi történt szegénykével????? Remélem nincs komolyabb bajotok! Ejnyém is rendesen trapéz alakú. Ezzel nem tudsz mit csinálni mert országúti motorosok vagyunk nem pálya... Én most egy bt014-et fogok felrakni mert 012-est már nagyon nehéz szerezni állítólag ez kb 35.000-be lesz.
Nagyon alapos a nakedmotors, nem kell nekik mondani :)
Fogyasztással látom nagyon meg vagy elégedve, nekem sem sűrűn eszik 5,5-nél többet.
Gumi-témához még nem tudok hozzászólni, ezt az évet még kibírja, de lehet hogy valami vegyes keverékűt fogok venni, mert hiába szinte-nulla a rinyacsík, főleg a közepe kopik és kicsit kikockásodott.. Euroringen próbáltam belőle kiírtani a kockát de ahhoz kevés volt az idő.
Alkatrész árakról, viszont elmondhatom hogy barátságosak, bal-első fényezett műanyag elem, 14.000;- index tükör stb párezres tételek...
Most voltam szervízbe elég jól emelt a k-bikers 25.220 Ft fix áras lett a szervíz:-(((
Megnéztem a táblázatot a 12.000km-es a jelenlegi árakon 30ezer fölé jön ki nem sokkal, mert szelephézag állítás is lesz. Az 1000-es szervíz 16.320ft volt a k-bikersnél a 6000-esre a szervízkönyv szerint még kevesebb norma órát számolnak 2,5 helyett csak 2,3-at ennek ellenére 25.220-at fizettem. Az 1000km-es szervíz most 22.000 körül van náluk, most csalódtam egy picit....
A Brigestone gumi szeritem is jo. Nekem ajanlottak a Michelin Pilot Powert mint nagyon jo gumit . Az arat nem tudom. De szerintem is az arak tükrözik aminőseget.
Az en motoromban 5000 km van,de meg ugyanennyit elmegy a gyari Brigestone gumival
Most újra 3-szor is számoltam fogyasztást. Volt egy full egyszemély pályamentesen (160-as utazóval) 5,1l!, tegnap meg egy full 2személy 400km 140-160 között egész pontosan még a pisztolyt is ugyanoda raktam ugyanannál a kútnál tankoltam visszafelé Pontosan 5,23l-ra jött ki! Azt a 6,5-et el nem tudom képzelni mit kaphatott akkor tőled:-))
Vihetem szervízbe meg van a 6000km. A gumi eléggé a végét járja ezt az idényt még kihúzza, de elkezdtem nézgelődni mi mennyi... Megmondom őszintén nekem ez a Bridgestone Bt 012R eléggé bejött, mert igaz, hogy hamar elkopik de iszonyatosan jól tapad... Bárhol jártam mindenki másra esküszik és leakarnak beszélni arról, hogy újra ilyet rakjak fel. Csak az nem tetszik, hogy mindig azzal jönnek elő, hogy sokkal jobban tapadó gumit tudnak ami 10-en ezreket elmegy. De ebben azért nem hiszek mert mint egyik tuning-szerelő-gépész-guru haverom mondaná "A lóerőhöz márpedig benzin kell" Hát ez-az! Lehet hogy hamar kopik ez a gumi de cserébe tapad, és ne legyünk naívak a tapadáshoz márpedig ez kell! A másik érdekes, hogy megkérdeztem az árakat: ok mondom mennyi az amit te ajánlasz (most mindegy milyen márkájú gumi volt)? aszongya: 24.000Huf. OK Mondom és ha mégis a Bridgestone-t szeretném az mennyibe fájna? Megnézte:-( 55.000Huf Szóval Márka-Társaim ide a tapasztalatokkal!!!:-))
Üdv minden motorosnak, különösen a Z750-el motorozóknak!
Én valószínűleg öreg motorosnak számítok, mivel 2000-ben 28 év kihagyás után tértem vissza.
MZ, Jawa 350, Honda 250 Jade, Honda CB 600 Hornet és most Kawasaki Z750S. 2005 májusában vásároltam, most 24ekm-hez közeledik a számláló. A kötelező szervizeken kívül csak a kuplung bowdent cseréltem, mert egyre nehezebb lett. Valószínűleg a múlt évi Faakersee felvonulás adott neki. Voltam az Adrián, Nápolyban, Grossglockneren. Nagyon jó moci, csak a fék gyengébb, mint a Horneten. Az alkatrész beszerzés kissé körülményes. Egy lábtartó konzol töréssel - 3 hónappal ez előtt megúszott kaland – másnapján megrendelt alkatrész, a mai napig nem érkezett meg!? Fogyasztás – tempótól függően – 5-7 liter közötti. Szóval szuper, ja és elegáns, FEKETE.
A leírtakkal egyetértek bár az enyém fekete színű és szebb a kéknél. A fogyasztási adatod kissé meglepő igaz én ritkán használom kényelmes túra tempóban és az első villákon tényleg kell egy kicsit keményíteni ez kiderült az első vészfékezéskor. Egyébként imádom a motoromat mert rendkívűli módon képes megbocsátani a vezetés közben elkövetett hibáimat.
Há mekkkkkora nagyra nőttél te barátom? Úgy néz ki a paripa a lábaid közt mint egy simson :-))) Én is remélem, hogy jönnek még márka társak és leszünk végre egy páran!
Most találtam csak rá a topicra. Ez is azt jelzi, hogy mennyire király ez a gép mert mióta megvan (április) le sem szálltam róla...:-)
Tapasztalat: Az enyémben 4000km van. Semmi gond nem volt vele (nem is lehet). A blokkja nagyon egyenletes, nyomatékos Ez azt jelenti, hogy 2000-es fordulattól egyenletesen húz végig az egész fordulatszám tartományban. Sokan mondják, hogy 8000-nél van egy kis lökés de alig érezhető (600-as vetélytársak alacsony fordulati lélegeztetőgép effektusához képest főleg nyomatékos és egyenletes).
Miért ez a legjobb moci ebben az árkategóriában?:
- 600 helyett 750cc amivel elkerülhető az előbb említett érzés. 110le!
- nagy felni van rajta hátúl (zx-ről örökölt) amin 180/55 gumi van ami nagyban meghatározza sportmotoros futás-karakterisztikáját és kibebaszott jól néz ki.
- a moci legszebb hátúlról ami a led-es lámpának köszönhető (turák alkalmával ennek hangot is ad mindenki)
- a 2006-os matt-kék színtől (reprezentatív felmérésemből állíthatom) elájúl mindenki:-)
- hibájának szokták felróni az első futómű állíthatatlanságát. ha nem pályázni akar vele az ember hanem közlekedni arra tökéletes. A futómű geometriája olyan, hogy nyugodtan beállhat vele az ember Kunmadarason gyorsulni, mert eszetlenül kiengedheted a kuplungot és küldheted neki ahogy akarod mert az eleje csak akkor jön fel ha nagyon akarod.
- Fogyasztása 5,1l "akármit" csinálsz, de tényleg annyira mindig ugyanannyit eszik hogy számomra ez tök nagy lepődés volt.
- A műszerfala tök analóg (2db hagyományos számlap kis digit résszel de a fordszám és a sebesség analóg) ami nekem nagyon tetszik
-ja és 260-at megy!!!:-)))
-a szélvédelem tényleg király ahogy írják a tesztek viszont az utaskényelem az felejtős (persze ez a kategóriában értendő, mert egy sportgéphez képest kényelmes...)