Ez itt az ősrégi Volvo Topik, a néhai Volvo Baráti Társaság, az első hazai Volvo klub melegágya és kemény magja.
A topikot klubtopikká alakítottuk, arra a többitől kissé eltérő szabályok vonatkoznak:
¤ Itt nincs off-topik, alkalomadtán POLITIKÁRÓL is beszélgetünk, természetesen kulturált keretek között.
¤ Ha éppen parázs vitát látsz, az nem jelent mást, mint hogy az egymást személyesen is ismerő kollégák beszélgetnek.
¤ Szeretettel látunk, akkor is ha nincs Volvo a birtokodban. Kérdezz bátran, figyelünk :)
¤ Légy türelmes ha nem jön azonnal válasz, a legénység extra segítőkész.
¤ A trollokat, a kekeckedőket, a kéretlen reklámokat rövid úton eltávolítjuk.
ezekután már nemcsak levehető előlapú rádiót, hanem instant levehető kerekeket is ki kéne találni:-)), habár inkább :-(((
, szóval borzalmas, hogyy ilyenek vannak (és ezt ezexerint szórakozásból csinálja???)
Zarquon:
Gratula a diplomádhoz. Akkor most már magázhatunk? Vagy inkább Te tegezhetsz?
más:
Leszedték az egyik szomszéd Puntojának a kerekeit is, úgy mint a Volvoét. Itt sem vitték el a kerekeket, csak a csavarokat szedték ki. Szerencséjére valaki megbotlott a kocsi mellett heverô csavarokban, és szólt neki...
Gratulálok a diplomához, kolléga.
Az én diplomatervezőm is ma vizsgázott, 4-est kapott a szigorlatai miatt. Pedig jó kis diplomatervet csinált. Autóhoz tervezett fekete dobozt :-).
Na gyerekek! Lediplomáztam. Elég nagy kő esett le a szívemről. Most két hónap béke következik. Szóval ezért maradtam ki egy ideig.
Egy korábbi témához szólnék hozzá: arra nem gondoltatok, hogy a németországi árkülönbözet az 1.6 és 2.0 S40-esek közt azért is lehet kisebb, mert ott drágább az 1.6-os?!?!?! Ugyanis nálunk az 1.6-os egy nagyon fontos kategória, amelynek az árát igyekszenek (viszonylag) alacsonyabban tartani.... Ráadásul a németeknél meg a kétliteres kategória a fontosabb, tehát ott azt szorítják lefele!!! Hmmmm? Egyébként sokat számítanak a vámok is, bár szerintem azok a németeknél sem lehetnek túl korrektek.
Az extrák árán érdemesebb filózni. Azon akar mindenki kaszálni. Csillagászati áruk van.
A 440-esem tegnap volt szervízben, üzemanyagszűrő csere. Hogy micsoda dzsuva folyt ki a régi szűrőből.... ugh. Valószínűleg nem azalatt a 8 ezer km alatt ment bele, amit én raktam bele, amióta nálam van a kocsi. Mindenesetre mostmár remélem jobban érzi magát az üzemanyagszivattyú. :-)
Hello Mindenki,
Koszi az infot a fogyasztasrol
Templar: sajna nem tudom milyen octanszamu petrollal megyek mert itt nem irjak ki es kulonben is csak ket fajta van a mindennapi kocsikba olmos meg az a nelkuli.
sajna a szerelo cimek nem olyan jok mert nem Bp en vagyok es igy egy kicsit nehezkes beszelnem veluk. de koszi mindenesetre.
Ahogy azert a valaszokbol kivettem nem is olyan nagyon sok az a 13 lityi de lehet hogy nem artana egy kis varoson kivuli futtatas is neha mert az utolso 50 ezer csak varosi forgalomban volt.
kösz, de épp ott voltam az imént. A képek szépnek tűnnek, de nyomdai felhasználásra csak kb 7.5 centis méretben jók, és a tömörítés miatt nem 100%-osak.
Persze ezen lehet egy kicsit javítani, de +20%-nál nagyobbra venni már nem az igazi. Szóval jó munkához nagyobb, jobb képek kellenek...