Ez itt az ősrégi Volvo Topik, a néhai Volvo Baráti Társaság, az első hazai Volvo klub melegágya és kemény magja.
A topikot klubtopikká alakítottuk, arra a többitől kissé eltérő szabályok vonatkoznak:
¤ Itt nincs off-topik, alkalomadtán POLITIKÁRÓL is beszélgetünk, természetesen kulturált keretek között.
¤ Ha éppen parázs vitát látsz, az nem jelent mást, mint hogy az egymást személyesen is ismerő kollégák beszélgetnek.
¤ Szeretettel látunk, akkor is ha nincs Volvo a birtokodban. Kérdezz bátran, figyelünk :)
¤ Légy türelmes ha nem jön azonnal válasz, a legénység extra segítőkész.
¤ A trollokat, a kekeckedőket, a kéretlen reklámokat rövid úton eltávolítjuk.
Megint párhuzam:
az esküvőnk (augusztus) környékén gyönyörű idő, de az előtte lévő nap akkora vihar, hogy csak na! Bele is csapott a házba: TV, gázkazán-bojler, kapu-garázsnyitó, telközpont, modem stb. abszolút kapút! Az istenek jeleni akarnak, gondolta lore. DE: láss csodát másnapra kivirult, gyönyörű időben keltünk egybe. A negyedmillás kárt is kifizette a biztosító (előbb-utóbb... khm utóbb...).
Azért a marék penge a kézben + viharban futás ölég kemény :-) Te ötleted volt, vagy Apádé? :-)
Be kell osztani:
lore hajnalban felkel (amúgy is hozzászokott már), gyorsan elôkészül-ledolgoz, este 5-re elkészül, 6-ra megérkez Normafa, 10-ig kirándul, este levezet...
lore:
lorenét FEL KELL ENGEDNI! Ez amolyan kihívás az istenek felé, próbatétel. Ha lejön, akkor OK, jöjjön a következô 60 év! Ha nem, akkor meg isteni közbeavatkozás...
Az esküvônkön vihar tört ki este 9 körül, ami esôvel fenyegetett, s mivel amolyan garden party-féle bulit tartottunk, a környéken biztos ami tuti alapon ki volt bérelve egy terem is. Még az esô elôtt elkezdtünk gyorsan átcuccolni, mindenkinek ki volt adva a feladat, pikk-pakk 5 perc alatt lebonyolítottuk. Már capkodtak a villámok, mikor a frissen szerzett páromnak a kezébe nyomtunk a'la natur egy marék evôeszközt, hogy "szaladj babám!". Szegény csak nyelt egyet, és megtette a távot, odaért élve, pedig mindenki ôt figyelte.
Nekem terv szerint még délelőtt be kell indulnom (mintazatomvazze) és dolgozni, hogy hétfőre kész legyek. Emellett lorené készülődik a záróvizsgákra (mellék- hétfőn, fő- szerdán) és szüksége van egy okos konzulensre, akiénvagyok. Itthon se szívesen hagynám...
De aztán lészen majd sok szabadidő (persze tervek már vannak)
Templar,
tudod, nagy hatással voltak rám az utóbbi idők repülő-balesetei (különösen a szemtanúként megélt) és berezeltem. Najó, nem annyira, de nem vonz perpill. Az, hogy lorenét nem engedném fel, az tuti!
Nincs kedvetek holnap kirándulni egy kicsit? Megcélozhatnánk a farkasvölgyet, Normafától még 10 perc kocsival, majd 20 perc séta, nagyon szép hely. Idôzíthetnénk délutnra-estére, szél esetén lehetne sárkántani, majd piknikelni, felmászni a csúcsra, onnan lenézni valami reptérre, ahol állandóan röpködnek a gépek, meg ellátni vagy 50 km-re, meg körbe lehet mászkálni a környezô dombokat, meg miazmás...
Namost: már többször hivatkoztam az ominózus automotorundsport tesztjére. Abban azt írták (ellentétben az egyik magyar lappal, talán autopiac), hogy az omegánál alig kisebb a V70 utastere. Az omega viszont az egyik legnagyobb belterű a kategóriában, olyan E-klasse méretű. De ez azért lehet, mert amolyan cab-forwardosan rövid a v70 motortere.
Ezek után persze kérdés, hogy mi alapján kategorizálunk...
Eegen, meg amikor az Air Canada repülőjét megtankolták kg-ban mérve, aztán aszitték, hogy US. Gallonban van, végül a levegőben kifogyott a lé és végül az óriásgéppel le lehetett vitorlázni.
Az S70 mint tudjuk nem volt beilleszthető a hagyományos kategóriákba, tengelytáv és utastér nem vol tomegányi. Az S60 lesz az S70 utódja, csak a kombiktól való élesebb elkülönülés miatt számokat cseréltek. Tehát S70 nem lesz többé. A kategóriákhoz: az S40 a 3-as BMW, az S60 nagyobb mint a 3-as, de kisebb mint az 5-ös (belül persze nem), míg az S80-ast szánják az 5-ös ellenfelének, persze annál nagyobb. De azért nem 7-es. Hű, de béemvés lett a példabeszéd...
Az ár miatt azonban az S60 inkább a 3-astól, A4-től, C-től fog vevőket csábítani, hiszen nem olyan drága mint azok.
Nem is beszélve arról, hogy ha valaki a métert keveri össze a lábbal... A NASA égett nagyot, amikor valami hasonló ciki miatt ment félre egy pár-százmilliós projektjük...
Húha, tényleg. Repülősök nyelve az ánglius, most jutott csak eszembe...
Vitzes szokott lenni a pronansziésön a toronyban. 'bravo tú-szrí-fájv dö trekk iz frí' Vagy vmi ilyesmi...
loreps: azért az nagyobb hiba ha a dimenziókat cseszi el vki. 3m v. 3km...