Ez itt az ősrégi Volvo Topik, a néhai Volvo Baráti Társaság, az első hazai Volvo klub melegágya és kemény magja.
A topikot klubtopikká alakítottuk, arra a többitől kissé eltérő szabályok vonatkoznak:
¤ Itt nincs off-topik, alkalomadtán POLITIKÁRÓL is beszélgetünk, természetesen kulturált keretek között.
¤ Ha éppen parázs vitát látsz, az nem jelent mást, mint hogy az egymást személyesen is ismerő kollégák beszélgetnek.
¤ Szeretettel látunk, akkor is ha nincs Volvo a birtokodban. Kérdezz bátran, figyelünk :)
¤ Légy türelmes ha nem jön azonnal válasz, a legénység extra segítőkész.
¤ A trollokat, a kekeckedőket, a kéretlen reklámokat rövid úton eltávolítjuk.
Mindenki aki volvot akar venni csak akkor vesz S40-est ha nagyobbra nem telik, újat nem modtál Frici Maestro... Sőt C-klasset is az vesz általában aki E-t nem bír :-)
Ez persze nincs így, asszem 1-2 év múlva az esedékes autóbeszerzés intézésénél fájó szívvel kell az eszemre hallgatva elállni egy S60-astól egy zsírúj S40 javára :-(
Zarquon-t teljesen megértem. A vectrával állunk így. El a szervízbe, számla átutalással, cseréljenek mindent amit kell. Így qrva sok píz elment már rá, meg is kap mindent. Pedig az értéke nem indokolná se a Potenza gumikat, se a karcolásonként 100k értékű javításokat. Aztán amikor eladásra kerül a sor, az ember csak vazzegol napokig vazzeg. Viszont annak mázlija lesz aki megveszi a vectrát vagy Zarquon 480-asát, mert nagy meglepetések nem érhetik.
lore
ps: tudósítás: lorené lement a nappaliba tanulni, egyedül vagyok. Pszt!
Bocsi így utólag a sok off-ért, de nekem is tanulnom kell valahogy.
Más: Szóval Ivanicsnál jártam, szép Volvo-kat láttam, a fene megesz, hogy nekem
még nincs, de feltett szándékom ezen változtatni, viszont a gyakorlati tapasztalat
után azt mondom, S40-est akkor veszek, ha nagyobbat nem tudok.
Hali,
mindennel egyetértek kivéve:
-szvsz a xenon is szép dolog, és hasznos is, bár hiperszupersebes nivomat ide vagy oda, bizony vakít. Nade ha az S-klasses gádzsiknak szabad, akkor nekem is, nem?
-szvsz a tolatóradar is mókás. A 40-es helyes kis hátsó pelusába tényleg nem a legszerencsésebben van integrálva, de egy májer bömös vagy cermi lökhárítóján manapság igen pofás, mondhatni láthatatlan.
-a tetőablak nekem nem jön be, pedig a vectrában van. A 40-esbe nem is rendeltem, mert akkor már tudtam, hogy mennyire elveszi a fejteret. Éjjel melegben, városban okés :-)
-gyári CD bevált, CD-charger persze sokkal olcsóbb utólag, de amennyit használva van... bőven elég az egy cd-s adagolás...
-hangszóróból is bőven elég a gyári, nem vagyok 'dufta-dufta music' hívő
keton,
nade ez a hangnem! Mint Templar hámkirúgva! :-)
Klasszak a buszok. Izé, volvobusz sakálkodik!
Holnap a nagynap, ráadásul lorené előtt titkolnom kell, hogy mennyire parázok én is. Csak rátennék egy lapáttal ha kimutatnám.
off
Elegem van a W2k+IE51-ből. Egy NAGY SZAR az egész. Volvo.com-ra szépen lehal az egész. W98 1000000x jobb, mindjárt downgradelek NT4-re.Ahogy a GA mondaná: "I'm living in a lie".
on
örülnék, ha Bp-n ilyen buszok mennének(linkelés a W98 hasznos közreműködésével):
Bondok Dzsémsze:
Riasztó: ne fizess be a gyárira, jobb a LaserLine, ehhez is lehet pagert kapcsolni, meg pl. emelésérzékelôt. Ez utóbbi hasznos, ha esetleg trélerre akarják rakni a kocsidat, vagy le akarják szerelni a kerekeidet. Ha nem tetszik a LaserLine, akkor Óbudán a Bojtár (?) utcában a Duett Kft nagyon spéci módon beszerel bármit is, mégpedig úgy, hogy utána nem fog zörögni a kárpitod, és egyetlen lyukat sem fúrnak, semmit nem ragasztanak. Profi bagázs. Mellesleg ôk szerelnek be hifit is, láttam náluk pár autót, amin dolgoztak. Mivel teljesen lámer vagyok hifi ügyben, nem tudok korrekt szakvéleményt adni a munkájukról, de ahogy csinálták, meg ahogy szólt, az meggyôzô volt. Igény esetén van contact personom meg teflonszámom.
A felszereltségrôl még annyit, hogy szerintem extrát minden mennyiségben, de ha válogatni kell, akkor én nem rakatnék bele xenont, (meg tolatóradart,) meg gyári CD-t sem, azt utólag szereltetném bele erôsítôstül-hangszóróstul. A gyári fejegységek elég jók, és a feleakkora csili-vili egységekkel ellentétben jól illenek a Volvo feelingbe, nem lógnak ki a belsô tér formatervébôl, és sokkal könnyebb ôket kezelni.
Ami nálam extrák tekintetében kötelezô lenne, az a klíma. Anélkül már nem vennék autót, nyáron egyszerűen halál van nélküle. Ja, és nagyon klassz a tetôablak, nem tudom ez a választott csomagokban benne van-e, nálam a 850-ben nagyon megdobja a térérzetet. Viszont ha nagyon colos vagy, akkor nem tanácsos választani, mert kb. 3 centit levesz a fejtérbôl.
Bocs, hogy el vagyok tűnve, de államvizsgázom, és totál be vagyok szarva.
Azért most írok pár sort.
James Bond:
Én a helyedben a Xenonlámpát ejteném. KIB*SZOTT drága a cseréje (tudtommal csak egyben lehet akkor is, ha csak "kiég")!!! Persze ha van rá keret... A többivel nincs semmi gáz. Bár személy szerint én gyári hifire egy fillért se költenék, még ha "Alpine" meg "Harman-Kardon" is a cucc. El kell vinni pl. a Török Audiohoz, ahol ugyanannyiért (vagy olcsóbbért) sokkal komolyabb dolgokkal rámolják tele, és viszonylag olcsón zörgésmentesítik/Noisekillerezik ki az egész kocsit. Mert hiába a legjobb (?) gyári hifi a Volvoé, azért még messze áll a tökéletestől. Olyan Volvoban még nem ültem, amiben ne zörgött volna valami (incl. S80). Persze vannak, akik az utólagos hifibeszerelést sufnizásnak tartják (nem láttak még szép, diszkrét installációt). Szóval ezeket kéne meggondolni.
Doktor úr, lore, stb.:
Én nagyon kíváncsi lennék, hogy vajon mennyit adnának az autómért (nagyon jó állapotú, 92-es 480T), de félek, hogy a jó állapotban tartása túl drága, és egyszerűen semmiképpen sem lehetne jól (vagy legalább korrektül) eladni ezt a kocsit. Szerintem kb. a belefeccölt pénz feléért-kétharmadáért lehetne eladni (ide a vételáron felül csak a nem karbantartás jellegű cserékre költött pénzt számítom). Akkor meg inkább álljon a polcon, nem? :-)
Ja, majdnem elfelejtettem, hogy a tanulásban összegyűlt dühömet tegnap este egy C70 kabrió volánjánál eresztettem ki. Ilyen se sűrűn fordul elő. Azon kívül, hogy totál hülyén érzem magam egy ilyen autóban, elég király volt. Gondolom nem kell magyaráznom. Valamelyik autósújságban írták, hogy nem valami kiemelkedő a kocsi csavarószilárdsága - igazuk volt... De nem is ezekre a hulladék utakra tervezték, vazge!!!!!
"Trizzem:
Mi az, hogy fargo nem olvassa, csak írja?! fargo igenis becsületesen elolvassa az ÖSSZES hozzászólást, akármennyit kelljen is visszalapoznia. Cha! "
Fargo
oedig bedobtam neked párszázzal ezelőtt még két írót, amira asztse mondtad, hogy fapapucs, majd később is felhívtam rá a figyelmed, de no comment.
Jó rendben, akkor a topikot olvasod/írod, az én hozzászólásaim meg skip:-(. Pedig hajtok a vacsira, most is megyek a Széchenyi könyvtárba olvasni, és már feleségednél is érdeklődtem, hogy miket olvastál gyermekként, de Ő úgy tudja, hogy anno téged csak a foci, meg a kosár érdekelt:-).
Szasztok volvos skacok, mizujs? Lesz zabálás a héten?
En sem az alapkarpitra gondoltam, ha neked rossz tapasztalataid vannak a bor-szovettel, akkor lehet hogy pluss lesz belole, az jobb. Az elso konyoktamaszt kiprobaltam, a tamasz elmegy, a rakodorekeszek viszont hasznosnak tunnek.
Ilyen, hogy design csomag, nincs most a Web lapon.
Hatul ritkan utaznak, de elofordulhat, hogy ceges vendegekert kell mennem a repterre, akkor nem art, ha kenyelmes az ut Pesttol Szegedig.
Na es a xenon fenyszoro? Jo az valamire? En most hallok rola eloszor. A prospektusban az van, hogy egyenletesebben vilagitja meg az utat es hatekonyabban, de ez nem sokat mond. A szalonos sem tudott mondani semmit, mert meg nem vezette ejszaka az uj Volvojukat.
Szia,
az alapkárpit helyett mindenképp rendelj vmi jobbat. Nekem a bőr-szövet kárpit nem jön be, a szövet része túl durva. Nincsen akciós design csomag? Nekünk így lett bőrkárpit, bőrkormány, alufelni, amit ki lehet egészítnei bőr-fa kormánnyal.
A luxus és a téli csomag feltétlenül kell. A könyöktámaszokat próbáld ki. Azt hittem a hátsó támasz jár a luxus csomaghoz... Utazik hátul egyáltalán valaki?
Köszike, azt Ô is ismeri. Közelrôl. Ha megnézed az autót, a rajta látható nyálfoltok az úrtól származnak. Egyébként érdekli a VOLVO klub, lehet, hogy jönne közén Ô is.
a doktor úr
Az Ivanicsnál jártam az előbb, ott láttam egy 3.0 S90-st, 97-es, 5.17MHUF,
rajta van az Ivanics használt autó oldalon is.
Egyébként: Most ültem először S40-esben, hát ez még nekem se tágas, nagyjából
annyi hely van benne, mint az Almeraban, csak itt jobban körülvesz a vas. Ez a kocsi
még a régi volt, felvarrottat nem is láttam. Ettől még tetszik, de nagyobb autót szeretnék, mint az Almera. Láttam 2 éves S70 2.0T-t, hát az is tetszett, csak az 7.2 MHUF.
Viszont az új V70 még jobban tetszik, rövidebb mint a régi, nekem ez már jó
méret lenne.
Kollégákok! Megvételre jelentkezett az alábbi jármű:
VOLVO 940, türkizmetál, 1991. decemberi, 2000 benzin, Mo-i forgalombahelyezésű, vonóhorog, központi zár, fűthetô elsô űlések, plüsskárpit, nem overdrive-os, minden más manuális (ablak, tükör), sérüéásmentes, nagyon szép állapotban. Az ára kérdéses, a tulaj sem tudja igazán.
Viszont megvételre keres VOLVO 960-ast, esetleg S90-est kb. 4MFt-ig. Esetleg a jelenlegit beszámítaná. Esetleg érdekelné még mindezeken felül 460-as vagy 480-as turbo is, kimondottan szép állapotban.
Érdeklôdôk jelentkezhetnek az mnr@elender.hu emilcímen, vagy a 06-309-481-431-es mobilszámon.
FIJATALOK! BIZNISZ!!! :-)
Tsók
a doktor úr
Bond,
ha itt magyarországon árulják ennyiért és aszongyák, hogy gyári akkor jó. Kicsit olcsónak tűnik. Én is rákérdeztem a riasztóra, de azt mondták, hogy a gyárit nem szerelik bele, mert vmelyik rádiótelefon zavarja (450-esek). Így itthon építik bele a Laser Line riasztókat, több mint 50k-ért.
Ami a gyári riasztót illeti, szerintem annyi előnye van, hogy nem bontják már
meg a kárpitot, miegymást mégegyszer. Egyébként nekem egy erre szakosodott
haverom szokta csinálni, minden teljesen jó, soha semmi nem döglött be.
Csókolom, csókolom. Mindenféle véleményeket olvasgatok itten ilyen meg olyan VOLVOkról. Hogy egyik szebb mint a másik, meg ilyenek. Engedtessék meg nekem egy rövidke ténymegállapítás: LEXEBB VOLVO A 740[760). Meg a 940, meg a 960. De azok nemis igazábólannyiravagytalánegykicsitinkábbmégisesetlegnemistudomafrancbavelebele.
Szalennyi
a doktor úr
A gyari riaszto az jo dolog? Ugyanis baromi draganak tartom, es semmi kulonlegeset nem latszik tudni. A Prestige csucsmodellje szerelessel egyutt 30 KHUF, ezert mar szirenazik, felhuzza a nyitva felejtett ablakot, es van benne pager, tehat vinnyog a taviranyitod ha odakint felsir az auto, kb. 1.5 km-es korzetben.